abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 13:02:24 #101
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57260704
Wow Basimah
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 18:59:19 #102
5428 crew  miss_sly
pi_57267759
Basimah, wat goed!
En dan morgen pregnyl spuiten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57268018
Nee zover zijn we nog niet.
Morgenochtend moet ik terugkomen
Dan moet ik ook bloed prikken om te kijken hoeveel oestrogenen ik heb

En aan de hand van de combinatie van groei ei met aantal oestrogenen zal er gehandeld worden
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 19:26:21 #104
5428 crew  miss_sly
pi_57268333
OK, I see. Het ziet er iig positief uit
pi_57268933
ik mag vanavond al de pregnylspuit zetten!!!!!!
er zijn twee eitjes van maar liefst 18 mm gegroeid... joepie!!!!
de 17e bloed laten prikken en na morgen dus 3 weken wachten... oei oei oei... als dat maar lukt...
Ik ben helemaal hyper, haha.

goed basimah.....

Moderator zondag 9 maart 2008 @ 20:05:05 #106
5428 crew  miss_sly
pi_57269126
wilmadonna, ook al zo'n goed nieuws
  zondag 9 maart 2008 @ 20:59:00 #107
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57270330
wilmadonna, goed nieuws!

waar blijven die als je ze verwacht?
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 22:25:13 #108
5428 crew  miss_sly
pi_57272489
Marie, je moet nu ongesteld worden? Je zit op dag 26 toch? Ik hoop iig dat je snel ongesteld wordt zodat jullie verder kunnen
  zondag 9 maart 2008 @ 22:29:52 #109
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57272593
Ja, nu dag 26 en ik zal blij zijn als ik ongesteld word, dan kan ik tenminste weer verder met de IUI...

Hoest met jou verder miss_sly? Nog een weekje...
pi_57277829
wilmadonna : wat gaaf ! ik ga voor je duimen !
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 08:28:28 #111
5428 crew  miss_sly
pi_57277926
ET, je zei dat je van de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen. Ik heb 1 keer een injectie gezet van 10000 ie, anderhalve week geleden inmiddels. Kan ik daar dan nu kwaaltjes van hebben?
  maandag 10 maart 2008 @ 09:24:46 #112
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57278657
Basimah en wilmadonna goed nieuws voor jullie

miss_sly... nog een paar dagen...
Make love, not war ☮
pi_57279339
Zoals het er nu voorstaat mogen we morgen

we hebben nu een paar kleinere groter wordende eitjes en een heeeeuuuuule grote
morgenochtend mogen we terugkomen en dan horen we of we morgen de pregnyl mogen gebruiken.

Moderator maandag 10 maart 2008 @ 10:20:11 #114
5428 crew  miss_sly
pi_57279496
Basimah, wat goed
Ik ga voor je duimen

Diaan, inderdaad...paar dagen nog. Sinds gisteren heb ik last van misselijkheid, niet direct in de ochtend, maar gedurende de dag met vlagen. Misschien kan dat nog van de pregnyl komen? Ik heb geen zin in deze week, ik zou het liefst naar bed gaan en volgende week maandag wakker worden om te kijken of ik ongesteld ben of niet Waarom moet het zo lang duren voor je weet hoe of wat? En waarom kan je lichaam je ook voor de gek houden en kun je er niet van op aan dat op zwangerschapskwaaltjes lijkende zaken ook werkelijk zwangerschapskwaaltjes zijn en het niet gewoon tussen de oren zit?
  maandag 10 maart 2008 @ 10:49:49 #115
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57280014
Basimah en Wilmadonna goed nieuws

Miss_sly
pi_57280464
Miss Sly niet om je gelijk op die roze wolk te schoppen, ik had de hele dag door last van misselijkheid en ook met vlagen. Nog even geduld, ik weet hoe moeilijk het is. Ben zelf 1 grote ongeduld.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 11:44:12 #117
5428 crew  miss_sly
pi_57281197
Ik zit nog lang niet op een roze wolk, hoor! Daarvoor vind ik het nog te vroeg, te onzeker en te ongelofelijk! Ik hou wel mijn lichaam in de gaten, maar misschien juist omdat ik het in de gaten hou, dat ik zoveel denk te merken, en misschien is het niet zo...

Blegh, dit is niet leuk
  maandag 10 maart 2008 @ 11:48:14 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57281282
Oh Miss_sly heel veel sterkte deze week! Hij gaat vast snel voorbij (de maandag is alweer bijna op de helft )
pi_57281303
Ik dan morgen misschien de pregnyl ik hoop het
ik hoop ook op de klusdagen

Maar goed vanmiddag blijf ik binnen straks waaien mijn eieren nog weg
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 12:38:14 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57282270
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:28 schreef miss_sly het volgende:
ET, je zei dat je van de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen. Ik heb 1 keer een injectie gezet van 10000 ie, anderhalve week geleden inmiddels. Kan ik daar dan nu kwaaltjes van hebben?
Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.

Zet em op meissie nog maar een paar dagen geduld en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. of
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 10 maart 2008 @ 12:49:38 #121
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57282422
Sorry voor de meiden waar ik even overheen gelezen heb!
Miss Sly wat is het spannend he! Ik hou mijn vingers gekruisd voor je !
Nu ben ik hier snel weer weg misschien tot binnenkort maar ik hoop nog even stiekem van niet
  maandag 10 maart 2008 @ 12:59:31 #122
114177 Diaan73
pi_57282550
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Basimah, wat goed
Ik ga voor je duimen

Diaan, inderdaad...paar dagen nog. Sinds gisteren heb ik last van misselijkheid, niet direct in de ochtend, maar gedurende de dag met vlagen. Misschien kan dat nog van de pregnyl komen? Ik heb geen zin in deze week, ik zou het liefst naar bed gaan en volgende week maandag wakker worden om te kijken of ik ongesteld ben of niet Waarom moet het zo lang duren voor je weet hoe of wat? En waarom kan je lichaam je ook voor de gek houden en kun je er niet van op aan dat op zwangerschapskwaaltjes lijkende zaken ook werkelijk zwangerschapskwaaltjes zijn en het niet gewoon tussen de oren zit?
Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhouden
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 13:10:58 #123
5428 crew  miss_sly
pi_57282725
Lieve meiden, wat ben ik toch blij met jullie
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:38 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.

Zet em op meissie nog maar een paar dagen geduld en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. of
OK, dus eventuele kwaaltjes die ik lijkt te hebben, zouden dan ook echte kwaaltjes kunnen zijn en niet meer een nawerking van de pregnyl? dat vind ik toch wel fijn om te weten
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Fruppel het volgende:
Sorry voor de meiden waar ik even overheen gelezen heb!
Miss Sly wat is het spannend he! Ik hou mijn vingers gekruisd voor je !
Nu ben ik hier snel weer weg misschien tot binnenkort maar ik hoop nog even stiekem van niet
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weer
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhouden
Ja, daar hou ik maar rekening mee, dat mijn lichaam me voor de gek houdt.

*zucht* ik ga mezelf even een beetje bij elkaar rapen, hoor, want dit gezeur is niets voor mij. Even flink zijn, op mijn tanden bijten en de dagen op een normale manier doorkomen kan ik best!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:21:49 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57282884
Zelfs ik voel de spanning in mijn buik kriebelen miss_sly!
Ik duim nog steeds hoor!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:22:31 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57282894
Wat de rest allemaal ook zegt, miss_sly

Je voelt van alles, je denkt van alles te voelen, alles wat ook maar eventjes niet in je normale gevoel past is meteen een 'zal het dan .. ?? ' En omdat je zo goed op je lichaam let, voel je ook daadwerkelijk van alles wat je normaal niet voelt.
Neemt niet weg dat een week na de IUI de pregnyl wel uitgewerkt is, maar dat het nog wel heel erg vroeg is voor "echte" kwaaltjes (hoewel je nooit iets uit kunt sluiten natuurlijk).

Sterkte deze tweede (en zeker moeilijkste) wachtweek!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 14:01:57 #126
5428 crew  miss_sly
pi_57283566
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef E.T. het volgende:
Wat de rest allemaal ook zegt, miss_sly

Je voelt van alles, je denkt van alles te voelen, alles wat ook maar eventjes niet in je normale gevoel past is meteen een 'zal het dan .. ?? ' En omdat je zo goed op je lichaam let, voel je ook daadwerkelijk van alles wat je normaal niet voelt.
Neemt niet weg dat een week na de IUI de pregnyl wel uitgewerkt is, maar dat het nog wel heel erg vroeg is voor "echte" kwaaltjes (hoewel je nooit iets uit kunt sluiten natuurlijk).

Sterkte deze tweede (en zeker moeilijkste) wachtweek!
dank je voor deze 'beide voeten op de grond' post
Je hebt gelijk, en ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

Wel nog 1 vraagje dan: kan het kwaad om zaterdag (14 dagen na IUI) of zondag toch zelf thuis te testen? Kan de pregnyl daar dan nog invloed op hebben? Maw kan ik dan een vals positieve test hebben, dnek je?
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 14:13:54 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57283748
Volgens mij kan de pregnyl dan geen vals positieve test meer geven miss_sly. Ik heb ook vaak een dag voor de officiele uitslagdatum getest en dan was ie altijd negatief. Voor de zekerheid zou ik dan wel zondag gaan test. Scheelt weer een dagje toch En in jouw geval gaan we dan natuurlijk voor een hele vette positest
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 10 maart 2008 @ 14:17:08 #128
3011 E.T.
pi_57283813
nee, dan kan je echt geen vals positieve testen meer hebben

Ik heb wel eens getest op dag 12 na de pregnyl... en die was hartstikke negatief toen (ja, ik was ongeduldig )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 maart 2008 @ 14:17:41 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57283818
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

dank je voor deze 'beide voeten op de grond' post
Je hebt gelijk, en ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

Wel nog 1 vraagje dan: kan het kwaad om zaterdag (14 dagen na IUI) of zondag toch zelf thuis te testen? Kan de pregnyl daar dan nog invloed op hebben? Maw kan ik dan een vals positieve test hebben, dnek je?
Ik vond dit antwoord:
pregnyl en zwangerschap
Ik heb 3juli 2000 een injectie gehad met pregnyl,en heb nu 2weken later een zwangerschapstest gedaan .De test was positief ,hetzij nog erg vaag maar in de bijsluiter stond dat je dan toch zwanger bent.Nu las ik ook dat HMG en HCG hormonen de test kunnen beinvloeden, kan de test positief uitslag geven door deze hormoon toediening of is er toch sprake van een <br>zwangerschap. Mijn gyneacoloog zij dat ik na 2a2/5 week een test kon doen of je wordt ongesteld, of je bent zwanger zij hij. Ik twijvel nu toch aan de uitslag omdat ik dit las . Ik hoop dat de uitslag hier niet door beinvloed wordt op die manier. Karin

Antwoord apotheker
Deze hormenen kunnen inderdaad een positieve uitslag geven. U heeft 14 dagen geleden een injectie gehad en na 33 uur is daarvan reeds 50% het lichaam verwijderd. De kans dat deze hormen een vals positieve uitslag geven is dus heel klein. Bovendien is het advies van uw gynaecoloog na 14 dagen te testen. Advies: indien u twijfelt over de uitslag doe de volgende dag met de ochtend urine nogmaals een test. (FH)

op www.ziekenhuis.nl
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 14:24:03 #130
5428 crew  miss_sly
pi_57283905
Thanks

Als ik zaterdag (of eerder) niet ongesteld ben, doe ik zondagochtend een test. Ik heb er toch nog een (of zelfs meer geloof ik) liggen. Ik voel me daardoor toch een beetje rustiger, vreemd genoeg.

En nu ga ik weer verder met in alle rust wachten, want dit drukke, hyper gedoe van mezelf word ik zelf eigenlijk al niet goed van Vanaf nu dus weer terug in rustige wachtstand, tot zondag
  maandag 10 maart 2008 @ 15:23:10 #131
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57284935
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weer
Je bent altijd zo lief en begaan dat ik je hier absoluut even een hart onder de riem wilde komen steken.
Verder blijf ik hier weg hoor ik ga weer naar het andere topic!
pi_57285624
Miss Sly, ik zenuw met je mee hoor!! Zullen we de klok even doordraaien naar zondag!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 10 maart 2008 @ 16:16:59 #133
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57285901
Miss_Sly, je maakt het wel spannend, hoor!! ... maar inderdaad, probeer jezelf niet gek te maken... des te harder is de klap als je straks toch weer ongesteld wordt... Mááááááár ik ga in elk geval heel hard voor je duimen! Het moet toch gewoon helpen dat we hier allemaal aan het duimen zijn?!
Hoe is het trouwens met je zusje?

Fruppel...wegwezen
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_57286314
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:24 schreef miss_sly het volgende:

En nu ga ik weer verder met in alle rust wachten, want dit drukke, hyper gedoe van mezelf word ik zelf eigenlijk al niet goed van Vanaf nu dus weer terug in rustige wachtstand, tot zondag
Nou ik zou ook wel onrustig zijn hoor! en of je het tot zondag uit gaat houden, je mag best wel een beetje op ons hier leunen hoor. Binnenin gaan opvreten heeft ook geen nut, en wij leven met je mee.
pi_57287711
Wauw, goede berichten Basimah en Wilmadonna! Succes hoor!

Liefff, liefff Missje oh wat ben ik keihard aan het duimen en jompelen en nou ja, hyperdepieper te zijn! Dit MOET hem gewoon zijn, zondag positief testen (ik hoop gewoon dat ik lekker toch gelijk krijg Maar een verjaardagscadeautje van jou als in positieve test, dat zie ik wel zitten)!!

Ik heb bij beide pogingen ook nog pregnyl na moeten prikken om in te nestelen, en 10 dagen na de laatste keer testte ik beide keren al negatief... Maaar, ik had wel allerlei klachtjes (terwijl ik dus niet zwanger was...)
Dus de klachtjes herken ik wel, kan echter niet meer van de pregnyl zijn want die is er echt al uit!

Ga jij maar lekker in rust wachten succes met niet rood aanlopen! Dan hyperen we hier nog wel even voor je door! Je bent al over de helft!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_57292688
Gisteren de pregnyl gezet, tjonge wat een gedoe...
Eerst mengen natuurlijk en dan zetten... gelukkig was de gewone naald niet zo dik als de mengnaald, maar hij was nog erg dik hoor.... Eerst lukte het niet om hem in mijn buik te prikken (ben toch al niet zo'n held met naalden) en het deed best zeer. Nu heb ik wat blauwe plekken op mijn buik en sinds gisteren dus een hele rode plek, die wat warm aanvoelt. Mijn man voelde er ook aan, maar die kon geen warmte voelen.
Meer mensen hier last van????
Net dus 'het' gedaan, haha... hopelijk pakt het...
Het is mijn eerste behandeling met injecties...

Had vanmorgen wel wat last van misselijkheid (bijna overgegeven) en mijn borsten waren heel gevoelig, zo met vlagen zeg maar. Dat is natuurlijk de bijwerking van pregnyl.

Oh.. ja het is inderdaad niet leuk om zolang te moeten wachten.... maar ja, dat is natuurlijk ook na te gaan.... je kijkt er zolang naar uit, je diepste wens... en dan moet je nog wachten.....

Ik krijg positieve reakties van mijn ouders en vrienden, maar van mijn schoonmoeder niet zo... en omdat ik nu hyper emotioneel ben, kan ik daar dan niet tegen, dus weer even een jankbui gehad.
Ook gisteren trouwens toen ik die spuit eerst niet durfde te zetten... oh wat een paniek was dat even, haha maar ik werd een beetje kwaad op mezelf en heb toch die spuit gezet.
Hij moest er hoe dan ook in, haha.

Succes allemaal meiden!!!
pi_57292841
Huil maar lekker zoveel het kan hoor Wilmadonna! Het is niet niks he... ondanks dat je er alles voor over hebt, had je het liefst ook zo zwanger geworden. Helaas moet het zo, en door de extra hormonen is dat lekker extra beladen....En vooral als je niet vanuit alle kanten positieve berichten of steun krijgt

Sterkte meis!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 10 maart 2008 @ 22:31:07 #138
3011 E.T.
pi_57293954
Wilmadonna, het is ook allemaal gedoe en gezeur

En als er een volgende keer komt, bij de apotheek een dunnere naald vragen Ze hebben echt hele dunne, fijne naaldjes (die zijn nauwelijks dikker dan die puregon-naaldjes). Die had ik ook pas de laatste keer, maar ik wilde dat ik dat eerder had geweten
  maandag 10 maart 2008 @ 22:37:02 #139
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_57294075
miss_sly, pregnyl is na 9 dagen uit je lichaam. Succes en beentjes vingers gekruisd!

En testen met ochtendurine is niet nodig, beter van niet zelfs. Door de hoeveelheid is de concentratie vaak verdund en geeft het nog geen juiste uitslag weer. Tweede plas van die dag gebruiken is waarheidsgetrouwer.
pi_57294797
wilmadonna: ik heb ook zo n schoonloeder met wat minder begrip voor het geheel. Het liefste stippeltje zij de agenda uit voor mij En ze kan echt hatelijke opmerkingen maken.
Niets van aantrekken hoor, ik weet zeker dat het allemaal goed komt. En die nare bijwerkingen trekken weg.
pi_57299476
dank je voor jullie steun, doet mij erg goed!!!!
xxx
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 07:44:56 #142
5428 crew  miss_sly
pi_57299544
wilmadonna, knap gedaan, die spuit zetten! en ben maar een beetje lief voor jezelf hoor, het is hartstikke knap en zwaar wat je doet en je mag best trots zijn dat je dit allemaal doet!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:08:43 #143
114177 Diaan73
pi_57300272
wilmadonaa ik vind ook dat je het echt goed doet hoor, het is ook niet niets om jezelf een spuit te geven, lijkt me. En wat miss zegt, nu lekker lief zijn voor je zelf!!!
Make love, not war ☮
pi_57300640
Ik moet om half twee in het ziekenhuis zijn vandaag, ook weer een lekkere onmogelijke tijd Maar goed geeft mij wel de kans om nog ff uit te hoesten van mijn verkoudheid +griep.
Sta ik gisteren bij de balie voor een afspraak en mijn gyn was aanwezig (zag er doodmoe uit na haar weekenddienst maar stond iets te regelen voor een spoedbrief), zit daar een of de andere receptioniste.
Normaal hebben de gyneacologen na weekenddienst maandags vrij, en dinsdag een halve dag 's morgens is ze dan in Emmeloord en s middags hier in lelytown maar dan doen ze alleen de 'belangrijke' gevallen zegmaar en de rest dragen ze over aan andere gyneacologen.
Ik zeg ik wil voor morgen een afspraak bij Mw de Boer. Zegt dat mens 'Meneer de Boer zult u bedoelen'. Ik zeg nee bij mevrouw, staat de receptioniste mij aan te kijken alsof ik gek ben
Mens moeilijk doen, maar blijkbaar hoorde Moniek dat, en die zei mooi: 'bij mevrouw de Boer' Volgens mij dacht die ook echt van, waar bemoeid ze zich mee zeg. En toen had ik mooi mijn afspraak gekregen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:41:23 #145
114177 Diaan73
pi_57300755
Jeetje idd wat een gebemoei. Veel succes vanmiddag.

Jij woont dus in Lelystad? Daar waren wij zaterdag nog, een vriend van ons woont daar ook. Maar dit geheel offtopic natuurlijk.
Make love, not war ☮
pi_57304462
basimah: succes vanmiddag, hopelijk is je verkoudheid snel over.
Wat een troela zeg daar bij de receptie...
pi_57306780
vraagje: hebben jullie ook zo'n ontzettende pijn in de onderbuik na gebruik van pregnyl???
omhoog komen, gaan zitten... het doet best pijn....
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 15:49:55 #148
5428 crew  miss_sly
pi_57307617
ik had ook pijn na de pregnylmaar dat is wel logisch en heeft denk ik weinig met de pregnyl te maken, maar juist met de rijping van follikels. Die veroorzaakten bij mij pijn/druk in de onderbuik, inderdaad met zitten enzo. Korte tijd na de inseminatie (ongeveer 42 uur na de pregnyl) realiseerde ik me ineens dat de pijn weg was, dus toen heb ik denk ik de eisprong gehad.

Wel voor de zekerheid beetje rustig aan doen en goed drinken
pi_57310380
Ik moet morgen weer terug (ik word daar vast vaste klant)
en dan eerst bloed prikken om te kijken naar het aantal oestrogenen
daarna folikelen meten
dan naar huis en dan wachten
om half vier morgenmiddag opbellen,
dan krijg ik te horen of ik pregnyl mag gaan prikken
(ze zijn bang voor overstimulatie)
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 19:28:11 #150
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57312043
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef E.T. het volgende:
En als er een volgende keer komt, bij de apotheek een dunnere naald vragen Ze hebben echt hele dunne, fijne naaldjes (die zijn nauwelijks dikker dan die puregon-naaldjes). Die had ik ook pas de laatste keer, maar ik wilde dat ik dat eerder had geweten
Dat heb ik nooit geweten Ik had ook altijd last van die pregnyl, maar meer van de vloeistof zelf. Dat brandde onder mijn huid. En rond die paar dagen inderdaad ook last van mijn buik en het gevoel alsof ik propvol follikels zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')