Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:28 schreef miss_sly het volgende:
ET, je zei dat je van de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen. Ik heb 1 keer een injectie gezet van 10000 ie, anderhalve week geleden inmiddels. Kan ik daar dan nu kwaaltjes van hebben?
Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhoudenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Basimah, wat goed
Ik ga voor je duimen
Diaan, inderdaad...paar dagen nog. Sinds gisteren heb ik last van misselijkheid, niet direct in de ochtend, maar gedurende de dag met vlagen. Misschien kan dat nog van de pregnyl komen? Ik heb geen zin in deze week, ik zou het liefst naar bed gaan en volgende week maandag wakker worden om te kijken of ik ongesteld ben of nietWaarom moet het zo lang duren voor je weet hoe of wat? En waarom kan je lichaam je ook voor de gek houden en kun je er niet van op aan dat op zwangerschapskwaaltjes lijkende zaken ook werkelijk zwangerschapskwaaltjes zijn en het niet gewoon tussen de oren zit?
OK, dus eventuele kwaaltjes die ik lijkt te hebben, zouden dan ook echte kwaaltjes kunnen zijn en niet meer een nawerking van de pregnyl? dat vind ik toch wel fijn om te wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.
Zet em op meissie nog maar een paar dagen geduld en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.of
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weerquote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Fruppel het volgende:
Sorry voor de meiden waar ik even overheen gelezen heb!
Miss Sly wat is het spannend he! Ik hou mijn vingers gekruisd voor je!
Nu ben ik hier snel weer wegmisschien tot binnenkort maar ik hoop nog even stiekem van niet
Ja, daar hou ik maar rekening mee, dat mijn lichaam me voor de gek houdt.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhouden
dank je voor deze 'beide voeten op de grond' postquote:Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef E.T. het volgende:
Wat de rest allemaal ook zegt, miss_sly![]()
Je voelt van alles, je denkt van alles te voelen, alles wat ook maar eventjes niet in je normale gevoel past is meteen een 'zal het dan .. ?? ' En omdat je zo goed op je lichaam let, voel je ook daadwerkelijk van alles wat je normaal niet voelt.
Neemt niet weg dat een week na de IUI de pregnyl wel uitgewerkt is, maar dat het nog wel heel erg vroeg is voor "echte" kwaaltjes (hoewel je nooit iets uit kunt sluiten natuurlijk).
Sterkte deze tweede (en zeker moeilijkste) wachtweek!
Ik vond dit antwoord:quote:Op maandag 10 maart 2008 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dank je voor deze 'beide voeten op de grond' post
Je hebt gelijk, en ik maak mezelf er alleen maar gek mee.
Wel nog 1 vraagje dan: kan het kwaad om zaterdag (14 dagen na IUI) of zondag toch zelf thuis te testen? Kan de pregnyl daar dan nog invloed op hebben? Maw kan ik dan een vals positieve test hebben, dnek je?
Je bent altijd zo lief en begaan dat ik je hier absoluut even een hart onder de riem wilde komen steken.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weer
Nou ik zou ook wel onrustig zijn hoor! en of je het tot zondag uit gaat houden, je mag best wel een beetje op ons hier leunen hoor. Binnenin gaan opvreten heeft ook geen nut, en wij leven met je mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:24 schreef miss_sly het volgende:
En nu ga ik weer verder met in alle rust wachten, want dit drukke, hyper gedoe van mezelf word ik zelf eigenlijk al niet goed vanVanaf nu dus weer terug in rustige wachtstand, tot zondag
Dat heb ik nooit gewetenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef E.T. het volgende:
En als er een volgende keer komt, bij de apotheek een dunnere naald vragenZe hebben echt hele dunne, fijne naaldjes (die zijn nauwelijks dikker dan die puregon-naaldjes). Die had ik ook pas de laatste keer, maar ik wilde dat ik dat eerder had geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |