abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57076448
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:13 schreef kinkajoe het volgende:

[..]

I started reading the book. It is very shocking to read the way Joran's father reacted to Nathalee's mother the first evening she was on Aruba and the way the police reacted. Very, very suspicious.
I do not know what I can and what I cannot write.

The book says in Dutch:
"Niets in deze uitgave mag worden verveelvoudig en/of openbaar gemaakt, door middel van druk, fotokopie, microfilm, digitale bestanden of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Just Pusbishers BV, Hilversum".'

Eerst zeggen die jongens dat ze Nathalee hebben afgezet bij het Holiday in, en als dan later blijkt dat veel studenten 's nachts buiten waren en niets hebben gehoord, veranderen ze hun verhaal.
WOW! Ok..I had no idea it was already released in Holland,I thought it was only pre-orders. My favorite part of the book is when she meets Vader Van Loon after seeing all the tips about his yellow car with a boat and a barrel just a few days into june. She stops him herself after being in a cab and the driver tells her he is very bad..He is a drug runner.. He says Im sorry to hear about your daughter...Then says but they already checked my boat I thought she was last seen in a grey honda? She brings him into Narcotics officer Jacobs who knows his real name but he says nope this aint the guy..We are looking for theodore..Which she finds out is his real name minutes..later..lol

The first 30 days of this case are really fascinating and I am convinced that is the last bit of truth we have seen in this case. You will be even more shocked I think if you read Daves book as he also was treated very badly. Her book was very well written my only complaint was she didnt talk more about the evidence.
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_57076466
Hier vond ik andere, mogelijk belangrijke, info van Renee. Nogmaals: ik ben nog in afwachting van haar verdere onthullingen en eventuele documentaire, en het gaat om bewijs en, hopelijk, een rechtszaak, waarin eens en vooral duidelijk zal worden hoe en wat, maar het is zekere belangrijke info in deze zaak:

Ik ben in juni 2005 als correspondente van (toen) TweeVandaag in aanraking gekomen met de zaak. Heb toen o.a. Beth geinterviewd. En sindsdien als onafhankelijk tv producent en documentaire maakster in de zaak gedoken. Dat onderzoek doe ik nu 2,5 jaar, geintensiveerd sinds juni 2007. Kijk maar eens naar de uitzending van Netwerk (ben ik ook correspondent van) van 7 juli.
Hier wat links naar publicaties.
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=84&num=31997 dit is 5 juli 2007
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=88&num=36898 dit is 17 November 2007
http://www.amigoe.com/cgi-bin/artikel/exec/view.cgi?archive=88&num=36899 dit is 17 November 2007

Verder: (doorscrollen naar “officier geeft regie uit handen”)

http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_39389.php dit is 2 februari 2008
pi_57076485
aanvulling: de uitzending van Netwerk waar ze naar verwijst, wordt in de eerste post van dit draadje genoemd en de link wordt daar gegeven.
pi_57076499
http://www.refugeesunleashed.net/about3849.html

Oeps, dit had ik nog niet gelezen, het is een lange brief, ik ga hem vanmiddag lezen, maar post hem hier vast.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 09:38:44 #105
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57076508
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:18 schreef observer777 het volgende:

[..]

For the last time there is no proof--zero that Natalee was drunk before she dissapeared. All of her friends said she didn't drink much and appeared fine at the bar. Dont play games you have seen at least a dozen posts of mine that stated Joran drugged and raped others before Natalee. There is plenty more more proof that he did it before and what he did to Natalee in the car,you should go back and read my posts if you missed them. Of course its not a fact she was drugged or even that she is dead as they don't have it on camera him putting drugs in her drink or do they have her body. We can play the FACT game all day long here and we both know its a waste of time. The evidence is overwhelming that he most likely drugged and raped her,everyone knows that.

I do see a difference between you and supergirl and rosite and one or two others and I am sorry but I am clueless why you spend so much time on something that is irrelevent in helping solve this case. Why are you researching the main suspects instead of the victim? Whatcha gonna research next?
So much time? No honestly I dont spend so much time on this case, like you do. What's relevant, you asked Rosite why she came up with the drinking story haven't you? I showed you the the FBI statement of ms Broughton, that's all. You said it was on the 28th of May Natalee was intoxicated but as you can read in the statement she was also intoxicated on 29 may, unless Ms Broughton made a false statement. I guess she did then. It's no use to have a discussion with you, because you only see your side of the story. And I haven't had any time to do some reseach yet because I have this discussion with you over and over again right? Unless I say, hey Observer, you're right and I am wrong. Well hon, if that makes happy, here we go:

YOU ARE RIGHT AND I AM WRONG

Whatever rocks your world

I'm done
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 09:40:59 #106
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57076522
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:18 schreef observer777 het volgende:

[..]

So many things to look into..What do you think of Lorenzo Van Rijn? Red Herring or someone that should be looked into more?
Has to looked into for sure.... but not now, not by me, because I have to get some groceries otherwise I starve from hunger
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 09:41:14 #107
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57076523
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 07:55 schreef johan555 het volgende:
wil nothern star dit tropic sluiten dan ?
Nee het gaat om wat Bwennie al zegt als dit subforum (JOR) straks dichtgaat. En meer specifiek wat er dan met deze draad (de rebound topics) moet gebeuren. Het past waarschijnlijk het beste in BNW, waar het ook vandaan komt. Het punt was alleen dat zoals het de afgelopen week ging wij hem echt niet hoeven. Nog een reeks erbij waar men elkaar voor rotte vis uitmaakt, nee dankjewel.
Als oplossing had ik Natalee Holloway - Coverup en Corruptie op Aruba geopend. Het rebound-topic heeft geen duidelijk uitgangspunt en dat zorgt mede voor de conflicten hier.

Echter blijkt "opposites attract" ook vaak waar op Fok. Users die het hardgrondig met elkaar oneens zijn blijven samen in hetzelfde topic posten.

Op zich geen enkel probleem, sterker vandaaruit ontstaan vaak de meest interessante discussies.

Het enige probleem dat ik er mee heb is wat ik al zei. Wie zit te wachten op een reeks met zo een vijandige sfeer? BNW in ieder geval niet.

De laatste dagen worden er echter over en weer wat handreikingen gedaan dus misschien is het toch mogelijk?

Het zal toch ook van jullie moeten komen. Maar als iedereen zich kan vinden in "agree to disagree" en voortaan een keer wat vaker tot tien gaat tellen dan is het van harte welkom in BNW.

Ook al zal het gebrek aan richting van het topic nog wel eens voor frictie zorgen denk ik.
pi_57076567
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Ook al zal het gebrek aan richting van het topic nog wel eens voor frictie zorgen denk ik.
Ik vermoed dat er eerst weer een nieuwe ontwikkeling in de zaak moet komen, hetzij van het OM, hetzij van de Vries, hetzij van Renee, hetzij vanuit de VS, waarin bijv. MB-ers gaan praten enz. Ik verwacht persoonlijk dat deze zaak niet gesloten is nog en dat die nieuwe ontwikkelingen ook gaan komen.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 09:53:36 #109
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57076619
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:41 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee het gaat om wat Bwennie al zegt als dit subforum (JOR) straks dichtgaat. En meer specifiek wat er dan met deze draad (de rebound topics) moet gebeuren. Het past waarschijnlijk het beste in BNW, waar het ook vandaan komt. Het punt was alleen dat zoals het de afgelopen week ging wij hem echt niet hoeven. Nog een reeks erbij waar men elkaar voor rotte vis uitmaakt, nee dankjewel.
Als oplossing had ik Natalee Holloway - Coverup en Corruptie op Aruba geopend. Het rebound-topic heeft geen duidelijk uitgangspunt en dat zorgt mede voor de conflicten hier.

Echter blijkt "opposites attract" ook vaak waar op Fok. Users die het hardgrondig met elkaar oneens zijn blijven samen in hetzelfde topic posten.

Op zich geen enkel probleem, sterker vandaaruit ontstaan vaak de meest interessante discussies.

Het enige probleem dat ik er mee heb is wat ik al zei. Wie zit te wachten op een reeks met zo een vijandige sfeer? BNW in ieder geval niet.

De laatste dagen worden er echter over en weer wat handreikingen gedaan dus misschien is het toch mogelijk?

Het zal toch ook van jullie moeten komen. Maar als iedereen zich kan vinden in "agree to disagree" en voortaan een keer wat vaker tot tien gaat tellen dan is het van harte welkom in BNW.

Ik kan me wel gedragen hoor, dus ik ben welkom neem ik aan?
Maar het moge wel duidelijk zijn dat ik niet het kaas van me brood laat eten. Ik vorm mijn eigen mening wel.
Iedereen heeft zijn eigen ding en denkt r het hare/zijne van in deze zaak. Zolang dat mogelijk is dan post ik nog wel en als ik geen zin heb om te reageren dan scroll ik er wel overheen of negeer het.

Zo, en nu ga ik boodschappen halen
pi_57076626
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:40 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Has to looked into for sure.... but not now, not by me, because I have to get some groceries otherwise I starve from hunger
We can agree to disagree and that is fine by me and I agree with you about LVR
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 10:17:55 #111
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57076903
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:53 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik kan me wel gedragen hoor, dus ik ben welkom neem ik aan?
Maar het moge wel duidelijk zijn dat ik niet het kaas van me brood laat eten. Ik vorm mijn eigen mening wel.
Iedereen heeft zijn eigen ding en denkt r het hare/zijne van in deze zaak. Zolang dat mogelijk is dan post ik nog wel en als ik geen zin heb om te reageren dan scroll ik er wel overheen of negeer het.
En het is inmiddels een topic geworden waar ook al die verschillende ideeën aan bod komen. Het loopt zoals het loopt. Zolang het hebben van verschillende meningen maar niet voortdurend tot geruzie leidt ben ik tevreden.
quote:
Zo, en nu ga ik boodschappen halen
Pas op dat je niet wegwaait!
pi_57077369
Het probleem zit hem een beetje in de verhalen of Nathalee nu wel of niet dronken zou zijn geweest.
Een aantal mensen wil graag schrijven dat Nathalee in de rehab heeft gezeten en wilde weglopen en daarvoor is het drank en drugsverhaal noodzakelijk.

Het is sowieso lastig te komen aanzetten met een verhaal over een 18 jarig meisje dat met hoge cijfers is toegelaten tot de universiteit, die tijdens haar vooropleiding tijd heeft vrijgemaakt om drugs te gebruiken, van huis weg te lopen en in de rehab te belanden.
De mensen die dit schrijven zijn vermoedelijk niet bekend met de studie die vereist is om toegelaten te worden tot een artsenopleiding.
Vergeet niet dat ze op haar 18e jaar klaar was met haar vooropleiding, na de zomer naar de universiteit zou gaan en op het punt stond (in verband met haar studie aan de universiteit) op zichzelf te gaan wonen.

Klinkklare nonsens dus die verhalen over weglopen en rehab. Maar goed ik schrijf het, naar aanleiding van de links naar de posts van Renee Gielen, nog maar een keertje.

En ach die drank tijdens de vakantie, tja. Het is maar waar je je druk over wilt maken. Renee Gielen en vrienden hebben dit verhaal dringend nodig.

[ Bericht 4% gewijzigd door kinkajoe op 01-03-2008 11:00:10 ]
pi_57077601
de grotte vraag bij mij komt al op , wie heeft er belang bij het oplossen van deze zaak ??
er wordt jammerlijk veel geld mee verdient, vraag mij niet hoe dat komt maar is zo.
Als men echt wil dat deze zaak een eind kent. vraag je het publiek om tips.
nou zonder alle data en tijden levert dat nooit tips op. natuurlijk krijg je ook valse tips zo wat. maar er kunnen ook andere tips tussen zitten. nu hangt iedereen naar dat strand en lighthouse route als waarheid. zelf vindt ik dat een rare bocht om te nemen als je het begin van de route zie . maar als ze nu eens naar de oost kant zijn gegaan. misschien heeft iemand wel iets vreemd gezien , maar dacht is vreemd maar heeft er niets mee te maken omdat de route naar lighthouse ging. kan toch !!!

dus waarom geen openheid over data ??? ze willen wel tips maar wat willen ze nu dan. zonder juiste gegevens uit feiten , komen de wilste verhalen los. denk aan mijn tuinman RAMOS
pi_57078962
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 05:31 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Overigens ken ik nog geen een school in Nederland die maar "even" en tripje naar Aruba gaat maken, verder dan Barcelona of Milaan komen ze niet. en daar zijn ook begeleiders bij hoor!
Nou ben ik het even niet met je eens, hoor! Nederlandse scholieren komen verder dan Milaan: in de herfstvakantie struikel je erover in Rome Maar het St. Pietersplein is niet te vergelijken met het strand op Aruba en in de St. Jan van Lateranen wordt alleen maar wijwater geschonken.
pi_57079078
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:36 schreef Rosite het volgende:

Oeps, dit had ik nog niet gelezen, het is een lange brief, ik ga hem vanmiddag lezen, maar post hem hier vast.
Op die site staat Nederlandse reclame. Wat is dat voor site?
Een open brief?
Nathalee niet naar de Universiteit? En hoe zit het dan met die foto en de verhalen van de studievriendinnen? Fake?

Ik heb een keer eerder een dergelijke open brief gelezen. De brief was destijds geplaatst op de website van Maurice de Hond en was gericht aan de vriendin van de klusjesman (Deventer Moordzaak) en bevatte de schunnigste suggesties.
Stan de Jong was de journalist achter de schermen.

Steve Brown schrijft op de website van Witheet dat het arikel in Nieuwe Revu over Nathalee (het artikel met al die nepgetuigen en nepbronnen) is geschreven door Stan de Jong.

Weer Stan de Jong? In beide gevallen een open brief?

Kan toeval zijn.
pi_57079538
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:51 schreef kinkajoe het volgende:
Het probleem zit hem een beetje in de verhalen of Nathalee nu wel of niet dronken zou zijn geweest.
Een aantal mensen wil graag schrijven dat Nathalee in de rehab heeft gezeten en wilde weglopen en daarvoor is het drank en drugsverhaal noodzakelijk.

Het is sowieso lastig te komen aanzetten met een verhaal over een 18 jarig meisje dat met hoge cijfers is toegelaten tot de universiteit, die tijdens haar vooropleiding tijd heeft vrijgemaakt om drugs te gebruiken, van huis weg te lopen en in de rehab te belanden.
De mensen die dit schrijven zijn vermoedelijk niet bekend met de studie die vereist is om toegelaten te worden tot een artsenopleiding.
Vergeet niet dat ze op haar 18e jaar klaar was met haar vooropleiding, na de zomer naar de universiteit zou gaan en op het punt stond (in verband met haar studie aan de universiteit) op zichzelf te gaan wonen.

Klinkklare nonsens dus die verhalen over weglopen en rehab. Maar goed ik schrijf het, naar aanleiding van de links naar de posts van Renee Gielen, nog maar een keertje.

En ach die drank tijdens de vakantie, tja. Het is maar waar je je druk over wilt maken. Renee Gielen en vrienden hebben dit verhaal dringend nodig.
Ik vind het wel belangrijk om in dit drama een beetje zicht te krijgen hoe de laatste dagen van dit meisje er uit gezien hebben. En ik wil ook graag weten wat er nou praatjes en roddels zijn, en wat ik als feit kan aannemen. Voor mij is het, nu ik weet dat haar vriendinnetje verklaard heeft dat ze zo veel gedronken heeft, beter te begrijpen hoe een intelligent meisje er toe komt om 's nachts met drie wildvreemde knullen in een auto te stappen.
Van dat wegloop- en rehabverhaal heb ik geen echte officiële verklaring gezien, dus dat beschouw ik dan maar als "praatjes", net zoals de onbevestigde speculaties over drugs die door Joran in haar drankje gedaan zouden zijn.
pi_57080503
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 07:14 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

You asked for a backup of this drinking story

Can you proof that Natalee has been drugged as reported by the ALE, PV'S, Classmates, other girls and Jorans Psycologist back in 2005? TIA

FBI statement of Lee Ashford Broughton dated 3/6/2005

[ afbeelding ]

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erg vreemd dat je om 3am of 4am nog geen alarm slaat als Natalee er niet is, terwijl je s'morgens met het vliegtuig moet. Kennelijk was het dus niet zo bijzonder en paste het wel bij Natalee om haar eigen weg te gaan. Ook valt me op dat ze kennelijk de laatste 2 dagen al bezig is geweest zichzelf "moed" in te drinken?
Waarvoor? Dat zal ik maar niet meer herhalen, dan gaat Observer weer over de rooie.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 14:32:41 #118
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57081235
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:09 schreef duikkie het volgende:
de grotte vraag bij mij komt al op , wie heeft er belang bij het oplossen van deze zaak ??
er wordt jammerlijk veel geld mee verdient, vraag mij niet hoe dat komt maar is zo.
Als men echt wil dat deze zaak een eind kent. vraag je het publiek om tips.
nou zonder alle data en tijden levert dat nooit tips op. natuurlijk krijg je ook valse tips zo wat. maar er kunnen ook andere tips tussen zitten. nu hangt iedereen naar dat strand en lighthouse route als waarheid. zelf vindt ik dat een rare bocht om te nemen als je het begin van de route zie . maar als ze nu eens naar de oost kant zijn gegaan. misschien heeft iemand wel iets vreemd gezien , maar dacht is vreemd maar heeft er niets mee te maken omdat de route naar lighthouse ging. kan toch !!!

dus waarom geen openheid over data ??? ze willen wel tips maar wat willen ze nu dan. zonder juiste gegevens uit feiten , komen de wilste verhalen los. denk aan mijn tuinman RAMOS
quote:
heb ook alle tot nu toe nederlandse verklaringen allemaal op mijn pc, en een paar engelse. maar ik zoek en denk vele meer documenten statement joran 31/5/2005 , de lijst met telefoon verkeer met tijden welke mast van joran,deepak,satisch bijvoorbeeld. list van artikelen mee genomen uit woning joran van de sloot, ook die van deepak/satisch. begin van msn contact die deepak had op 30/05/2005 voor dat hij ging msn -en met joran. computer data van computer deepak, en van de persoon waarmee hij msn-en voor 2:30. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Duikkie heb gezocht kan helemaal niets vinden... niet in de rebound topics, nergens
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 14:34:54 #119
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57081277
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:31 schreef kinkajoe het volgende:

[..]

Op die site staat Nederlandse reclame. Wat is dat voor site?
Gewoon Amerikaanse site
pi_57081473
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 08:12 schreef observer777 het volgende:

Yes I have posted a few things already in this forum about Joran drugging and sexually assaulting others before Natalee from those that would know.Quite a few people have stated it that are involved in this case. When I have some free time I will put it all together in one post as it's time consuming. When the KLPD took over that is one of the first things they mentioned that Joran drugged and raped others as well as the Holloway Family's lawyers when they tried to sue in civil court. Everyone that has followed this case knows Joran drugged girls and bragged about it,they even went to the police and nothing was done. A American girl even went to the FBI. Freddy was even arrested for having sex with a unconscious underage girl/and other things and JK2 were suspected of being apart of it. JK2 arrived 20-30 minutes before closing and Natalee had one drink from Joran and 20 minutes later was in and out of conscioussness. The bartender even saw two of the suspects basicly drag her out of the bar because she could barely walk,then held her by the elbow as they escorted her out of the the bar. Strange because before Joran gave her that drink she was perfectly fine as reported by everyone. She was most definetly drugged.

You can see my posts here as I have posted quite a few times about Joran drugging girls.. Even just a few posts ago in last thread I found a dutch article.

The preliminary investigation also showed that Joran van der Sloot previously abused girls against their will. "We came into contact with an ex-girlfriend that a therapist had opgebiecht that she was raped by Joran.

http://www.telegraaf.nl/b(...)Holloway.html?p=20,1
Ok, common sense question: Why in the world would Joran, Satish and Deepak say she went in and out consciousness, if they just drugged and raped her? That would be very stupid, wouldn't it? I would think that indicates they had nothing to do with drugging her.
pi_57081578
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 08:10 schreef Rosite het volgende:
Het is een maatschappij-kritische site en er worden heel veel onderwerpen behandeld, ik kom er graag. En deze maand is er naar aanleiding van deze zaak twee keer een artikel over geplaatst en allerlei mensen, waar onder Renee, reageren daar op. Dus niet een forum in de strikte zin van het woord. Ik heb voor mezelf voor 80% / 90% zekerheid dat het Renee is.
Kun je mij die link ook sturen?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:51:58 #122
82368 abcd-tje
I Wish ...
pi_57081597
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:36 schreef Rosite het volgende:

Ik heb de tijd genomen om die open brief helemaal (grondig) door te lezen.
Er staan inderdaad heel veel dingen in die absoluut waar zijn!

Feiten die inmiddels ook op dit forum zijn bewezen al.

Bijvoorbeeld:
- Beth verklaard dat Natalee haar op Aruba nooit gebeld heeft, haar mede-studenten
hebben verklaard dat Natalee Beth diverse keren gebeld heeft.
(tegenstrijdig he? waarom is Beth haar telefoonlijst nooit gecheckt?)
- Het 1ste wat je als moeder doet als je dochter vermist is, is contact opnemen met
de politie en haar als vermist opgeven, dit deed Beth pas dagen later nadat ze
op Aruba gearriveerd was, om contact met de politie op te nemen
- Natalee was helemaal niet met "hoge cijfers" geslaagd volgens haar mede-studenten, en
haar beurs was een lachtertje van 1000 dollar, geregeld door haar moeder via
vriendjespolitiek.
- Er waren/ zijn fondsen opgezet om donaties op te ontvangen om Natalee te vinden.
Een groot deel van het fonds (en de donaties) zijn gebruikt inmiddels voor Beth haar
nieuwe bedrijf: International Safe Travels Foundation.
- Beth was na de vermissing van Natalee meteen op Aruba posters aan het verspreiden
Waarop moeder Beth ook haar eigen foto op had gezet, waarom? het ging om Natalee,
niet haarzelf.
- Na die ene keer is Beth nooit meer op Aruba geweest ..... om mee te helpen zoeken naar
haar dochter, hoewel ze dat makkelijk financieel had kunnen doen door het geld wat op de fondsen
gestort was, en de opbrengsten van haar boek)
Het waarom hiervan is simpel, Beth heeft toen ze wegging van Aruba haar hotelrekening nooit
betaald en heeft het eiland verlaten met meerdere onbetaalde rekeningen.
- Waarom was Beth vanaf de 1e dag na de verdwijning van Natalee ervan overtuigd dat
Natalee drugs had gekregen, verkracht was en vermoord was ???
24 Uur na Natalee's haar verdwijning zelfs!
- Haar mede-studenten hebben verklaard dat Natalee een grote blauwe koffer had
toen ze naar Aruba gingen...Deze koffer is nooit teruggevonden of zelfs naar gezocht!
- Natalee had een creditcard mee naar Aruba, wat waren de laatste transacties vanaf deze
creditcard? (waar is deze creditcard nu?)
- Waarom heeft niet iedereen van de mede-studenten die mee waren een verklaring
afgelegd tegen de FBI (waaronder Natalee haar eigen neef, die simpelweg "Nee"
zei tegen de FBI dus ook nooit is verhoord)
- Geen van de mede-studenten, ook Natalee's beste vrienden niet, hebben geen enkele
emotie vertoont over de verdwijning van Natalee.

Waarom? Waarom?
Wil / wilde Beth een boycot laten uitspreken over Aruba???
Zodat er nog meer mensen in de problemen op Aruba komen? Onschuldige mensen
die door een "boycot" (als Beth haar zin had gekregen) maar werkeloos moeten raken
zodat ze hun gezin / kinderen niet meer kunnen voeden???
Hardwerkende, onschuldige mensen die door een boycot naar de afgrond van armoede moeten?
Is dat een eerbetoon naar je verdwenen dochter???
Hoe hard en wreed moet je dan als mens zijn verdorie !
(heb geen woorden hiervoor sorry...)
Beth had makkelijk door onstane financieen veel vaker op Aruba kunnen zijn (dan maar 1x keer)
en daadwerkelijk als moeder actief kunnen meezoeken! (ik zou dit wel hebben gedaan voor mijn kind!)

Ook deze site heb ik helemaal doorgelezen:
Klik!

(een site inderdaad waar ook Renee Gielen diverse keren in heeft gepost als je goed kunt lezen)
Renee heeft het 1 na laatste commentaar (op pag. 2 onderaan) ook geschreven.
Site gaat erover dat de 2 privedetectives (Dan Young en Kelly Castillo) die Beth en Jug Twitty
in 1ste instantie in de arm hadden genomen, verklaren dat Natalee de nacht (dagen) na haar
verdwijning nog leefde.

Met deze post wil ik aangeven, dat het verhaal ook weleens iets anders zou kunnen zijn.
Namelijk dat ook aan de "USA" kant;
Met name de mensen die dicht bij Natalee stonden, moeder, familie, vrienden.
Als ook persoonlijke spullen van Natalee, haar creditcard bijvoorbeeld en de grote blauwe reiskoffer
die ze meehad.
Telefoonlijst van Beth vanaf het moment dat Natalee naar Aruba ging.

Ook hier is nooit geen aandacht aan besteed, dus ook hier zijn feiten (willens en wetens, slordigheden?)
blijven liggen.

Ik heb met deze post een beetje tegengas gegeven, en even alleen naar de USA kant gekeken,
omdat teveel mensen gefixeerd zijn op het Aruba "Joran" verhaal.
Een verhaal kent altijd "2 kanten" toch?

Misschien als het Aruba verhaal deels waar is, en de USA verhaal deels waar is, en je brengt die
2 samen tot 1 verhaal ... (wees creatief )
Heb je misschien de oplossing

Een nieuw, onafhankelijk fris onderzoek, zowel Aruba als USA, zou mogelijk deze legpuzzel
kunnen oplossen.
0101101011101011101011010101011101
pi_57081844
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:51 schreef abcd-tje het volgende:

[..]

Ik heb de tijd genomen om die open brief helemaal (grondig) door te lezen.
Er staan inderdaad heel veel dingen in die absoluut waar zijn!

Feiten die inmiddels ook op dit forum zijn bewezen al.

Misschien als het Aruba verhaal deels waar is, en de USA verhaal deels waar is, en je brengt die
2 samen tot 1 verhaal ... (wees creatief )
Heb je misschien de oplossing

Een nieuw, onafhankelijk fris onderzoek, zowel Aruba als USA, zou mogelijk deze legpuzzel
kunnen oplossen.
'absoluut waar', hoe weet je dat?
en feiten die bewezen zijn? dan moet je het ergens hebben gecheckt - en wie zegt dat dat de waarheid is?

als je ècht sceptisch bent, en dat moeten we zijn, dan blijven er maar verrekte weinig feiten over.
krantenartikelen, verhoren, hear-say, zaken die niet onderzocht zouden zijn (of niet gelekt).
het betekent allemaal niets.

maar een nieuw, onafhankelijk fris onderzoek is inderdaad bijzonder hard nodig denk ik ook.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57081846
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:50 schreef nickhs het volgende:

[..]

Kun je mij die link ook sturen?
dan moet je wel je inbox openstellen
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 15:15:41 #125
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_57082042
@abcd-tje

Ik heb alle verklaringen (Nederlands), computergegevens Joran (Nederlands) en overige documenten al op die photobucket link staan. Heb je het al gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')