Fijn weekend draakje!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:16 schreef draculettetje het volgende:
aha mn bezoek is er! fijn weekend allemaal
en proost alvast!
prettig weekend draakjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:16 schreef draculettetje het volgende:
aha mn bezoek is er! fijn weekend allemaal
en proost alvast!
Schrikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Boe!
je wil niet weten hoe 1000kg inkt op de vloer eruit zietquote:
1000kg Inkt?? wtf..??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe 1000kg inkt op de vloer eruit ziet
Wat?? godverdomme. gewoon laten liggen en weggaan!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik niet, maar moet daardoor wel langer blijven
Schrok alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik zit hier op kantoor, hoef het niet op te scheppen hoormaar moet wel een en ander regelen natuurlijk
hele vrachtwagen en de straat zit ook onderr en zo.
chemische reiniging komt eraan .
ja lekker. ben er wel aan toe zeg. straks thuis ga ik er echt van genieten. ff kijken wat ik nog in de kast heb staanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schrok al
Nou...eerhm..drankje dan maar?
[ afbeelding ]
Ik heb genoeg in de kast staan...kijken of ik een fles sambuca Roemenie in krijgquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker. ben er wel aan toe zeg. straks thuis ga ik er echt van genieten. ff kijken wat ik nog in de kast heb staan
Je werkt sinds kort.. u heeft de leeftijd van 16 bereiktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:23 schreef Pritt het volgende:
Hoi, ik werk sinds kort ook.
En vandaag een officieel dieptepunt bereikt, zit al 3 uur lang mezelf te vervelen.
Ik heb nog meer vrouwelijk MSN-buddies nodig.
Je was me voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Je werkt sinds kort.. u heeft de leeftijd van 16 bereiktsorry inkoppertje
![]()
Welkom
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Je werkt sinds kort.. u heeft de leeftijd van 16 bereiktsorry inkoppertje
![]()
Welkom
hahaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:12 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
(en om de twijfel weg te nemen, ik ben wel wat ouder)
Een balie met internetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:03 schreef Lindytje het volgende:
En ja, ik sta me ook de pokke te vervelen hier achter de balie....
heb ik ook gedaan vond het altijd wel leuk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Videotheek... gewoon bijbaantje. Gelukkig!
ah je werkt er al een tijdje , dat je je eigen techniek hebt ontwikkeldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha, ja, dat hebben we hier ook. Maar als ze na sluitingstijd inleveren wat ze vandaag moeten inleveren, zijn ze wel een dag te laat...
Joh, 55 is niet zo veel hoor. Dat heb je in 2 rondjes lopen weggezet... ja, ik kan heel veel dvd's tegelijk dragen. Wat een skills!
hahaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:23 schreef draculettetje het volgende:
jongens ik ben aan de borrel (en singstar)
Vrije tijd is het beste wat je kan hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, vanaf volgende week parttime werken
Je vergeet fokquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:23 schreef draculettetje het volgende:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vrije tijd is het beste wat je kan hebben
kan er makkelijk tussendoor iddquote:
ja je hebt idd zeeen van tijd om onder werktijd andere dingen te doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik werk er al 4 jaar... T is wel relaxt, je doet niks en krijgt geld!![]()
Dvd's huren kost: new release -> 4.50, drie voor 12.00 en dan mag je ze 2 dagen houden ipv 1...
Weekfilms zijn goedkoper, van 1voor 3.50 tot 7 voor 10.50.
Jeej, singstar!!!!!!!! heb ik ook, briljant spel!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:23 schreef draculettetje het volgende:
een MUST HAVE!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen frituur.
Ja, het kost genoeg... Vind het niet gek dat er bijna niemand meer komt. En we hebben ook nog een 'instore musicstore', komt ook geen hond voor... Hahahahaha!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt idd zeeen van tijd om onder werktijd andere dingen te doendas wel werelds ja
wel aardig duur trouwens zon dvd
* WhiteLightning heeft nog guldens in zijn gedachten
Nah, er zit hier een prima turk met goede raspatat. 1x per half jaar of zo, halen we er wat.quote:
dat je daar geen films download hahaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het kost genoeg... Vind het niet gek dat er bijna niemand meer komt. En we hebben ook nog een 'instore musicstore', komt ook geen hond voor... Hahahahaha!
maar ik FOK! lekker door onder werktijd...
Heb je wel de nieuwste ipv die in je winkelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je daar geen films download haha
mooi onder de toonbank verkopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste ipv die in je winkel
Zeker!!!!! Wat is nou een leven zonder een frituur... Denk ik hem vanavond ook maar eens aan zet...quote:
tja hangt ervan af hoe laat je gaat slapenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker!!!!! Wat is nou een leven zonder een frituur... Denk ik hem vanavond ook maar eens aan zet...
(dat is wel het lastige... werken van 17.00 tot 21.00... wanneer eet je dan??!)
Hahaha! Ja, zou mooi zijn, als de computer niet zo was ingesteld dat je hier niks kan downloaden...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mooi onder de toonbank verkopen
moet je eens kijken hoe druk het ineens wordt
er zijn vele soorten vis, er zal er vast wel 1 zijn die je wel lustquote:
ik ben allergisch voor vis. dus dacht het niet. heeft niets met lusten te makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn vele soorten vis, er zal er vast wel 1 zijn die je wel lust
haha, het was al bekend dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, zou mooi zijn, als de computer niet zo was ingesteld dat je hier niks kan downloaden...
Dat kan ook. Dan vegetarische sushi, met groenten of japanse omeletquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor vis. dus dacht het niet. heeft niets met lusten te maken
Ja.... kan hier niet eens msn op de computer zetten...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, het was al bekend dus
ja das toch geen sushi meerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ook. Dan vegetarische sushi, met groenten of japanse omelet
Oh, dan is het nog prima sushi, maar niet de traditionele. ALhoewel, met het ei nog welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das toch geen sushi meer![]()
maar vanwaar die japanse interesse ?
je hoeft ook geen msn te installerenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... kan hier niet eens msn op de computer zetten...
Maar deze is goed, want op deze computer zien de geschiedenis niet de volgende dag, dat staat dan ook wel weer ingesteld, wel zo prettig!
zo dan , das wel vet ja. wel aardig gek daar op die beurs of neit ? moet altijd lachen om die mensen in kostuums, die er vrijwillig heengaan enzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan is het nog prima sushi, maar niet de traditionele. ALhoewel, met het ei nog wel
Japanse interesse heb ik altijd gehad, vorig jaar ben ik er ook geweest. Tokyo is
Was er in de gamebeurs tijd (september/oktober), dus die heb ik ook meegepakt
Ja, die ken ik. Dat vind ik alleen irritant en werkt hier niet goed.... Nou ja, ach. Ik vermaak me ook wel zonder msn!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hoeft ook geen msn te installerenkijk eens op : http://webmessenger.msn.com/
nou even dan!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan er makkelijk tussendoor idd
videoland ook of niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik werk er al 4 jaar... T is wel relaxt, je doet niks en krijgt geld!![]()
Dvd's huren kost: new release -> 4.50, drie voor 12.00 en dan mag je ze 2 dagen houden ipv 1...
Weekfilms zijn goedkoper, van 1voor 3.50 tot 7 voor 10.50.
Ben niet wezen sportenquote:
Ben bij mijn vriendinquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daarvoor dus niet wezen sporten, zie ik heb het weer helemaal gemist....
veel plezier daar!
da's ook wel erg vroeg sgele, enig idee hoe het kwam?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
voor geen meter....ben al vanaf kwart over 5 op...
maar goed...heb genoeg te doen vandaag..
mogguh WLquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
poef... even dacht ik dat mn balkon weg zo vliegen gisteren/vannacht. wat een herrie zeg
de buurvrouw heeft iedergeval zat scherven vandaag op te rapen
Door het weer, de hond vond het ook niet zo geweldig, die liep grommend door het huisquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook wel erg vroeg sgele, enig idee hoe het kwam?
Die zijn weggewaaid met de ramen van z'n buurvrouw denkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh WL
hoe is het? heb je nog speklapjes gegetgen vannacht?
ja het is wel echt tekeer gegaan vannachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door het weer, de hond vond het ook niet zo geweldig, die liep grommend door het huis
haha neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh WL
hoe is het? heb je nog speklapjes gegetgen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |