nou even dan!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan er makkelijk tussendoor idd
videoland ook of niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik werk er al 4 jaar... T is wel relaxt, je doet niks en krijgt geld!![]()
Dvd's huren kost: new release -> 4.50, drie voor 12.00 en dan mag je ze 2 dagen houden ipv 1...
Weekfilms zijn goedkoper, van 1voor 3.50 tot 7 voor 10.50.
Ben niet wezen sportenquote:
Ben bij mijn vriendinquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daarvoor dus niet wezen sporten, zie ik heb het weer helemaal gemist....
veel plezier daar!
da's ook wel erg vroeg sgele, enig idee hoe het kwam?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
voor geen meter....ben al vanaf kwart over 5 op...
maar goed...heb genoeg te doen vandaag..
mogguh WLquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
poef... even dacht ik dat mn balkon weg zo vliegen gisteren/vannacht. wat een herrie zeg
de buurvrouw heeft iedergeval zat scherven vandaag op te rapen
Door het weer, de hond vond het ook niet zo geweldig, die liep grommend door het huisquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook wel erg vroeg sgele, enig idee hoe het kwam?
Die zijn weggewaaid met de ramen van z'n buurvrouw denkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh WL
hoe is het? heb je nog speklapjes gegetgen vannacht?
ja het is wel echt tekeer gegaan vannachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door het weer, de hond vond het ook niet zo geweldig, die liep grommend door het huis
haha neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh WL
hoe is het? heb je nog speklapjes gegetgen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |