Nu wil ik een opmerking maken die ik maar heel verstandig niet doequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Slaan Lynda, maar wel zo dat het nog te herstellen is
Pak je toetsenbord...en stamp die kapot op d'r hoofd...zo'n hekel aan dat soort figuren...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Is al drie keer gevraagd![]()
Ik ga dr gewoon verkopen op de zaak vanavond
dan lekker ook weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu wil ik een opmerking maken die ik maar heel verstandig niet doe![]()
Ik ga nog ff 1 pagina uitprinten en weer op naar huis
Ze is al onherstelbaar beschadigd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu wil ik een opmerking maken die ik maar heel verstandig niet doe![]()
Ik ga nog ff 1 pagina uitprinten en weer op naar huis
Mijn water!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pak je toetsenbord...en stamp die kapot op d'r hoofd...zo'n hekel aan dat soort figuren...
Of zeg dat je de film van Wilders wilt kijken en je daar geen muziek bij kunt gebruiken
ik moest gewoon echt lachenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze is al onherstelbaar beschadigd?
die had ik nog niet gezien....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pak je toetsenbord...en stamp die kapot op d'r hoofd...zo'n hekel aan dat soort figuren...
Of zeg dat je de film van Wilders wilt kijken en je daar geen muziek bij kunt gebruiken
Sorryquote:
ja gewoon m'n boterhammen en een kopje koffie erbij.... niks bijzonders hoorquote:
had op zich best gekund toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ja gewoon m'n boterhammen en een kopje koffie erbij.... niks bijzonders hoor
jah, als er hier een kantine was welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had op zich best gekund toch?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar huis!!
[ afbeelding ]
tjhonge wees geen babyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil naar huis!!
[ afbeelding ]
jij ook! en doe geen dingen die ik ook niet zal doen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
Over huis gesproken, mensen adieu!! Fijn weekend![]()
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ook! en doe geen dingen die ik ook niet zal doen!
Goed weekend hehquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
prettig weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
ik iets meer en dan "borrel"quote:
dat overwerken wordt je ook naar van op vrijdag lijkt mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog een uur. maja dat wordt overwerken zie ik al
En , ik ga me vanavond ff klemzuipen. heb al speklapjes in huis enzo
weet je zeker dat DAT een goed idee is?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ow ja da's waar ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
weet je zeker dat DAT een goed idee is?
noujah dan hebben we maandag weer iets om over te pratenquote:
oefening baart kunstquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
weet je zeker dat DAT een goed idee is?
Speklapjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik moet ff alle ellende wegdrinken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Speklapjes
Ik ga vanavond ook een slok nemen denk ik
alleen stiekem dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik d8 dat jij niet dronk ?
doe ik eigenlijik ook niet, mag gewoonweg nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik d8 dat jij niet dronk ?
die vind ik leuk!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Draakje heeft groot gelijk
We drinken er allemaal eentje op haar vanavond!
ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
Draakje heeft groot gelijk
We drinken er allemaal eentje op haar vanavond!
je maakt wel fotos van leuke dames daaro toch ? lopen er zatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
Als ik zondag in Roemenie aankom, is de eerste slok op dit topic
Dat komt wel goed denk ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je maakt wel fotos van leuke dames daaro toch ? lopen er zat![]()
alleen wil ik wel dat je dat nuchter doet![]()
anders is het beeld bewogenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je maakt wel fotos van leuke dames daaro toch ? lopen er zat![]()
alleen wil ik wel dat je dat nuchter doet![]()
valt wel mee eigenlijk meer ik zelfquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
Tyfus is het forum bij iedereen zo belabberd traag weer?
ik heb geen idee. ik ben vandaag druk bezigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
Tyfus is het forum bij iedereen zo belabberd traag weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |