En ;quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Fix er dan ook even een droger bovenop, toch wel 1 van de betere vindingen sinds gesneden brood. [ afbeelding ]
Tja, ook al van die mensen die met een afwasmachine aan kwamen zetten... Kom op zeg, voor die 4 bordjes en vorkjes die ik gebruik in de weekquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Fix er dan ook even een droger bovenop, toch wel 1 van de betere vindingen sinds gesneden brood. [ afbeelding ]
Je zult snel genoeg merken dat je glazen en mokken tekort hebt hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef kastanova het volgende:
Tja, ook al van die mensen die met een afwasmachine aan kwamen zetten... Kom op zeg, voor die 4 bordjes en vorkjes die ik gebruik in de week.
Dat heb ik niet eens. Oh en een frituurpan ook niet en dat is maar goed ook. Een afwasmachine ambieer ik wel, maar geen ruimte voorquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Loedertje het volgende:Strijkplank Strijkijzer (liefst een stoomstrijkijzer !) Knijpers Knijpermandje
Nah, afwasmachine vind ik idd wel overdreven (voor nu) maarrr, een droger is toch wel heel handy kan ik je melden. Geen gezeik met al die shit ophangen, hup, de spullen die mogen 1 verdieping hoger en draaien maar. Echt, als ie morgenochtend stuk gaat staat er 's-middags een nieuwe.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef kastanova het volgende:
Tja, ook al van die mensen die met een afwasmachine aan kwamen zetten... Kom op zeg, voor die 4 bordjes en vorkjes die ik gebruik in de week.
Houden we over:quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Loedertje het volgende:Broodrooster Nee joh, ik eet smorgens nooit uitgebreid Tostie-ijzer Optioneel, voor de lunch Overgordijnen De wát? Balkonbakken Kom nou toch .
Geraniums .
Gieter Check Raamwisser Check Waxine-lichtjes-houders (véél !) Heb er al acht gekregen bij die 2e lading van 100 lichtjes Toiletkastje (voor de vrouwvriendelijkheid gevuld met tampons) Geen kastjes op mijn toilet .
Goudvis met kom Da's zielig, die gaan dood Planten (stekjes mogen ook hoor Milagro ! Jij als plantenfreak kan best wel wat stekjes afstaan) Ja mil, komt u maar .
Kapstok Check Frituurpan Check Fonduestel Je kent mijn "overleden schoonouders"-eis? Gourmetset Idem Asbakken Jat ik wel mee uit de kroeg Vazen Mwah, misschien Schemerlampen Vandaag lampen gehaald! Hele mooie! Zal foto's posten als ze allemaal hangen/staan .
Wasmand Check! Strijkplank Die kreeg ik vanavond nog van Niesjuh aangeboden toen ik haar boormachine kwam lenen, waarvoor nog bedankt! Strijkijzer (liefst een stoomstrijkijzer !) Check! Wasrek Die mongool die hier eerst heeft gewoond heeft nog waslijnen in de bergruimte hangen .
Knijpers Check Knijpermandje Emmer
Frituurpan begin ik ook niet aan. Voor ik het weet ligt mijn vriezer vol met trash.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:04 schreef Xennia het volgende:
Oh en een frituurpan ook niet en dat is maar goed ook.
Wat is er in godsnaam met deze gebeurd dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens. Oh en een frituurpan ook niet en dat is maar goed ook. Een afwasmachine ambieer ik wel, maar geen ruimte voor
Er is hier maar 1 aansluiting in huis voor de afwas-/wasmachine, in de keuken en daar is de ruimte is inderdaad nogal beperkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, afwasmachine vind ik idd wel overdreven (voor nu) maarrr, een droger is toch wel heel handy kan ik je melden. Geen gezeik met al die shit ophangen, hup, de spullen die mogen 1 verdieping hoger en draaien maar. Echt, als ie morgenochtend stuk gaat staat er 's-middags een nieuwe.
Edit: en als de ruimte in je keuken het toelaat, en er iemand je een afwasmachine aanbiedt: aanpakken.
Ik spaar bijna alles op en draai 'm 1 keer in de week, ligt er een beetje aan of ik eters heb gehad/uitgebreid gekookt. Doen!![]()
Er is niemand meer die het frituurvet ververst en ik vind het een kutklusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam met deze gebeurd dan?.
[ afbeelding ]
i.p.v lamellen, inkijk heb je volgens mij niet in de huiskamer en mooie verduister-overgordijnen zijn én handiger als je overdag TV kijkt-, gamed of een kater hebt én tevens breekt het de effen kleuren die je in de rest van je huiskamer hebtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:08 schreef kastanova het volgende:
[.Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Loedertje het volgende:
Overgordijnen De wát?
Neen ?quote:Fonduestel Je kent mijn "overleden schoonouders"-eis?
Gourmetset Idem
quote:G E Z O C H T !Tostie-ijzer Gieter Raamwisser Kapstok Frituurpan Strijkijzer Knijpers
Je kunt hem altijd cadeau doen aan een ex-vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Edit: en als de ruimte in je keuken het toelaat, en er iemand je een afwasmachine aanbiedt: aanpakken.
Nergens voor nodig, die zorgt maar voor d'r eigen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:50 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt hem altijd cadeau doen aan een ex-vriendin
Wacht, ik maak wel ff een betere fotoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Die 2 (schijnbaar) grote kasten rechts, wat ga je daar allemaal in zetten? En mogen die eventueel weg?
[ afbeelding ]
Want er zijn wel mogelijkheden hoor. Beetje onduidelijke foto zo.
Het is 1 kast die ik nu voor de boodschappen gebruik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Die 2 (schijnbaar) grote kasten rechts, wat ga je daar allemaal in zetten? En mogen die eventueel weg?
[ afbeelding ]
Want er zijn wel mogelijkheden hoor. Beetje onduidelijke foto zo.
Daar kom ik nog op terug zodra ik alle maten hebquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:48 schreef Loedertje het volgende:
i.p.v lamellen, inkijk heb je volgens mij niet in de huiskamer en mooie verduister-overgordijnen zijn én handiger als je overdag TV kijkt-, gamed of een kater hebt én tevens breekt het de effen kleuren die je in de rest van je huiskamer hebt
Knusser, warmer, mooier !
Om eerlijk te zijn , bij een noten-achtige vloer en rode muren zou ik geen witte lamellen willen ...nogal tam.
Ik heb een dusdanige hekel aan dergelijke, "verplichte" gourmet-/fondue-avondjes dat reeds overleden schoonouders een pre is.quote:Neen ?
Ik denk meer aan gezellig romantisch eten tot je kramp krijgt
Nah, da's dus m'n keukenvoorraadkast...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Deze kast kan er toch wel vrij eenvoudig uit? Heb je plek voor je droger, 50 cm ertussen en je combi erboven. En nog een fijn werkblad erbij ook. Klaar.
[ afbeelding ]
Daarvoor heb ik teveel boodschappen in huis liggen vrees ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:47 schreef Xenomaniac het volgende:
Dit kan natuurlijk ook:
[ afbeelding ]
Kast eruit, droger erin, keukenkast erboven en de combi op de geplande plek.
Ik zit er allang in...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:58 schreef Xenomaniac het volgende:
Gelukkig zit er een slot op, dan blijft je voorraad bij inbraak ongemoeid.![]()
Maar het begint nu wel vorm te krijgen. Van het weekend nog grote plannen?
Wanneer wil je er eik in?
Whehe, dat had ik effe niet meegekregen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:06 schreef kastanova het volgende:
Ik zit er allang in....
Toen het bed er in kwam (2 dagen na het tekenen) ben ik er niet meer weggeweest eigenlijk.
De plakplinten (knippen/zagen) en vloerbedekking leggen is vrees ik toch net iets te lastig om als amateuristische prutser zelf te doen, dus daar laat ik vrijdagavond even wat beroeps (lees: Vrienden in de bouw) voor langskomenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Whehe, dat had ik effe niet meegekregen.
Succes ermee en prettig weekend. Je zal wel hulp krijgen toch?
Nog een tip, neem je moeder mee als je bij Leenbakker voor (kant en klare?) gordijnen gaat kijken, moeders schijnen een perfecte kijk te hebben op de breedte-maten die je nodig hebt, de haakjes ect ect.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:25 schreef kastanova het volgende:
Daar kom ik nog op terug zodra ik alle maten heb.
Okay, here we go:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog een tip, neem je moeder mee als je bij Leenbakker voor (kant en klare?) gordijnen gaat kijken, moeders schijnen een perfecte kijk te hebben op de breedte-maten die je nodig hebt, de haakjes ect ect.
Ze hebben daar van alles en niet te duur (velours, katoen, glimmend, mat, bedrukt, effen, lelijk) (kwantum ook btw..)
Ook lamellen en luxaflex zijn daar betaalbaar. (en met luxaflex in een kleurtje kun je de lichtinval ook goed regelen en heb je tevens sfeer..)
Heb je al ideetjes voor je keuken?
(Zilverkleurige luxaflexjes? Zwart?)
Blijven je muren daar wit? Worden je keukenkastdeurtjes matzilver?
Zo te zien is het keukenblok toch aan vervanging toe dus mag je het van de woningbouw best een kleurtje geven
Nah?
Oi, alleen huisje hé... Boompje zou jij regelen volgens Loeder en beestje komt er voorlopig niet want die gaat toch dood.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:39 schreef milagro het volgende:
verticale lamellen vind ik dus juist kil en bedrijfsachtig staan, in wachtkamers hangen die ook altijd...
neem anders houten horizontale, wel prijzig, maar als je die van Ikea neemt en niet die van Bouvrie is het wel weer te doen ... en als je hout niets vindt, niet van passen bij de rest, er zijn zoveel mooie kleuren, en die staan echt niet cheap ass, hoor, daar vergis je je echt in, denk ik, vind ik, zeg ik![]()
oh, en je enthousiasme en doorpak attitude is echt aandoenlijk tofhoppa en gaan, geen gezeik van te moe nu, deadlines stappenplannen ... nu ken ik je niet echt, maar dit had ik niet verwacht van je, die serieuze resolute aanpak inzake huisjeboompjebeestje
Och, houd op schei uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:21 schreef milagro het volgende:
jij hebt enkel een wat 'netter' stappenplan, bij mij staat het nooit op papier (of op scherm) maar zit het volkomen variabel in mijn hoofd, wat uiteindelijk resulteert in minimaal drie dingen tegelijk doen, stukje muur, halve kast, stukje plint, oh ja, wacht daar moet nog een schroef in, nee, eerst die muur af, ach welnee, eerst die schroef, want dat stoort me, dan de plint links, en dan verder met de muur, of zal ik toch eerst ff de dingen opruimen die ik niet meer nodig heb? wacht, als ik nu eerst... etc etc. maar dan is het wel af , en het lijf op, en bed nog net dichtbij genoeg om naar te strompelen ..
ben je eigenlijk wel van de planten?
beestjes gaan dood, planten ook als watergeven niet je ding is, maar je hebt hele mooie grote nepplanten, hè, bekant echte bomen, met ook wel een grote prijs, maar dat is dan wel voor het leven
Toen ben ik opgehouden met lezenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef kastanova het volgende:
Zo. Inmiddels zijn we toch wel op een kwart van de verbouwing.
Vanochtend ben ik met het afplakken van het laminaat onder de geweldige rood/roze/paarse muur begonnen, het resultaat van de 2e sauslaag post ik zodra ik klaar ben.
Nou moet het nog tot 'm doordringenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef Xennia het volgende:
Ik stem ook tegen verticale lamellen
Tja, sollicitatiebrief perikelen namen veel onnodige tijd in beslag (niet compatible bestandsformaten, verkeerde printinstellingen, etc.)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:06 schreef kastanova het volgende:
Wat geplanned is voor de komende dagen:
Vrijdag overdag:
- Plinten afmaken Slechts gedeeltelijk
- Deuren allemaal ook Monaco wit schilderen Totaal niet
- Gaten boren voor de audio en coax kabels In slechts 1 muur nog niet. Nadeel was namelijk dat de boortjes te kort waren (:').) en dat ik dus het laatste gedeelte er met een kruiskopschroevendraaier en hamer door heb moet rammen.
- Coax kabels kopen en door het gehele huis leggen Alles gekocht, incl. splitters en signaalversterker. Echter alleen nog maar gelegd naar de slaapkamer.
- Audio kabels leggen (Idem, alleen de slaapkamer. Waarbij al snel bleek dat ik met m'n 30 meter kabel slechts 1 kamer ga redden. )
- Lampen ophangen Nope. Wel een tweede staande lamp bijgekocht aangezien ik die van gisteren toch iets te lelijk vond voor de woonkamer. De andere komt eventueel in de relaxkamer
- Sollicitatiebrief schrijven en langsbrengen Done.
Vrijdag savonds:
- Vloerbedekking leggen in de slaapkamer en hobbykamer In de slaapkamer ligt het er in. De hobbykamer ook, maar slechts voor 2/3 daadwerkelijk bijgesneden
- Plakplinten er in Voor 4/5
- Douchegordijn ophangen Done
- Meubels naar boven sjouwen Mwah
Ah geweldig! Neem ik de hondjes ook direct wel even een dagje mee denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:43 schreef Nies het volgende:
[..]
Nou moet het nog tot 'm doordringen![]()
En inderdaaad, je mams meenemen voor de gordijnen vind ik best een strak plan.
Strijkijzer heb ik ook nog wel voor je (hoort bij die plank, en een raamwisser en stekjes,
![]()
Doe maar meenemen als je de boormachine terugbrengt
was die sollie voor TM? Ons of benee?
Die kwamen niet om te helpen, maar om je woning te keuren en je koelkast te legen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:44 schreef kastanova het volgende:
Maar man, man, man, wat besefte ik vanavond weer eens goed waarom ik liever alles in m'n eentje doe.
--knip--
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef kastanova het volgende:
Anyway, nu kan iedereen wel gaan klagen over de verticale lamellen, maar kom dan met concrete voorstellen en plaatjes ofzo.
Het uitzicht is wel mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay, here we go:
Als eerste het woonkamerraam, 180 hoog bij 260 breed:
[ afbeelding ]
Ik zat zelf te denken aan verticale lamellen; ten eerste omdat er echt een shitload aan zonlicht binnenkomt overdag en het dus goed verduisterend moet zijn.
Waarom verticale? Omdat ik horizontale al snel zo cheap/bedrijfsachtig vind staan.
Zit te twijfelen tussen witte of zwarte.
Dan het slaapkamerraam met als extra moeilijkheidsfactor de dubbele deuren die uiteraard open moeten.
Rechterraam en linkerraam meten allebei 70cm, de 2e deuren zijn samen 155cm en de hoogte is +/- 170cm.
[ afbeelding ]
Zelf zat ik aan 2 verticale, zwarte lamellen te denken; 1 rechts en 1 links tot het midden van de deuren zodat ze als een soort gordijn geopend kunnen worden.
Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is, maar toch.
Dan de relaxkamer... Ook weer vrij lastig gezien de verschillende hoogtes van de ramen/deur.
Totale breedte 195/200cm, hoogte bij de ramen is 140cm, bij de deuren 170cm.
[ afbeelding ]
Eigenlijk nog geen flauw idee wat ik daar wil doen.
Lamellen vind ik eigenlijk te zakelijk en doet de "warme" sfeer nogal teniet.
Donkere rolgordijnen ofzo?
De Hobbykamer dan maar; 175cm hoog x 165cm breed.
[ afbeelding ]
Ook nog niet echt een idee, maar het hoeft niet met al teveel poespas; horizontale (jaja, in deze kamer gaat gewerkt worden. ) zwarte of witte lamellen?
En last and (wel degelijk) least; de keukenramen.
Wederom lastig gezien de verschillende hoogtes; raam is 107cm hoog bij 50cm breed en de deur 130cm hoog bij 79cm breed.
[ afbeelding ]
Geen flauw idee óf ik hier uberhaupt wat voor de ramen ga hangen, maar áls er al iets komt zat ik aan (donkere) rieten rolgordijnen te denken. Het blijft immers een keuken.
Nou mensen, roept u maar! Ga desnoods met photoshop aan de gang.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:34 schreef kastanova het volgende:
Ik zat zelf te denken aan verticale lamellen; ten eerste omdat er echt een shitload aan zonlicht binnenkomt overdag en het dus goed verduisterend moet zijn.
Waarom verticale? Omdat ik horizontale al snel zo cheap/bedrijfsachtig vind staan.
Zit te twijfelen tussen witte of zwarte.
Nah nee, die vrouwen waarschijnlijk wel, maar die kameraden zijn normaal toch wel stevige klussers...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die kwamen niet om te helpen, maar om je woning te keuren en je koelkast te legen.
Binnenkort op MP, 13 vierkante meter marmeren tegels.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:45 schreef kastanova het volgende:
Verlulde echter vanavond zijn vriendin zich; hij blijkt alles al ingekocht te hebben.
Tja, ik vind ze op zich wel mooi, maar dan niet voor de slaapkamer of woonkamer... Dan zou het al in de relaxkamer komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Enne Xennia, die vouw gordijnen! Helemaal kasta stijl!!!!
Dan heb je het over "standaard" maten neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:07 schreef Oblivion het volgende:
Zou zeggen, ga eens rond kijken want je hebt best grote ramen, dat gaat je echt serieus geld kosten, dus het loont de moeite echt even rond te kijken. (IKEA, Kwantum, leen bakker etc etc)
Nog een tip: als je iets in je kozijn gaat hangen en je hebt er meerdere nodig, meet dan de bovenkant van whatever je gaat ophangen, want dat is vaak één centimeter meer...
quote:
Ja fuck, eenmaal terug weer dusdanig enthousiast dat het niet alleen bij de slaapkamer en woonkamer gebleven is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:45 schreef kastanova het volgende:
Nu even de exacte maten opmeten en terug naar de Kwantum; eventueel maak ik nog wel even een fotootje.
Dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen. Daarom moest je ook eigenlijk als een van de eerste dingen al gordijnen bestellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef kastanova het volgende:
400 euro armer en 1 nadeel: Het duurt nog 4 tot 5 weken(!!!) voordat ze op maat gemaakt zijn.
Tja, na het gehele professionals-voor-de-vloerbedekking debacle is het nogal vaag om te zeggen; maar precies werk zoals het naaien van gordijnen laat ik liever aan professionals over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef Xennia het volgende:
Mooi
[..]
Dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen. Daarom moest je ook eigenlijk als een van de eerste dingen al gordijnen bestellen.
Kan je moeder of iemand anders ze eventueel niet naaien?
666quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef Metro2005 het volgende:
ziet er goed uit tot nu toe.Mooie kleur rood ook wel op je muren. Welke kleurcode is dat?
IG 236-Dquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef Metro2005 het volgende:
ziet er goed uit tot nu toe.Mooie kleur rood ook wel op je muren. Welke kleurcode is dat?
Die sloeg natuurlijk op dat ik die festiviteiten niet via FOK! heb kunnen volgen dan hè.quote:
Ik zal morgen eens een foto maken van pokerkamerquote:Op zondag 9 maart 2008 01:43 schreef bleiblei het volgende:
Oh mensen kinderen. Wat een gebrek aan smaak.
Ik snap hem niet. Leg eens uit?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:43 schreef bleiblei het volgende:
Oh mensen kinderen. Wat een gebrek aan smaak.
Mwah, over het computerbureau heb ik toch langer gedaan dan geplannedquote:
Ik zou ze nieuw ook niet hebben uitgezocht, maar vind ze mooier dan die andere vale dingen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Afschuwelijk.Maar dat betekent dat ze wel bij de rest passen.
Zoooooooooo goedkoop zijn ze nu ook weer niet dat ik ze slechts als tijdelijke vervanging wil gebruiken ofzoquote:Op zondag 9 maart 2008 16:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou ze nieuw ook niet hebben uitgezocht, maar vind ze mooier dan die andere vale dingen
Hoe duur?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoooooooooo goedkoop zijn ze nu ook weer niet dat ik ze slechts als tijdelijke vervanging wil gebruiken ofzo.
Kom Xen, jij kent m'n huis; doen of niet doen?
whehequote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef kastanova het volgende:
Zien er strak uit,
Dat dus.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
het hoeft toch niet allemaal nu nu nu, maak eerst af wat je hebt, en dan kijken wat daar bij past, en ik zeg, dat is niet een blauw leren bankstel in ieder geval.
Ik vind het een enorme vooruitgang vergeleken met die andere banken, maar ik houd niet van leer en ik vraag me af of dat blauw kleurt bij je rood. Als het wel jouw smaak is, dan doen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoooooooooo goedkoop zijn ze nu ook weer niet dat ik ze slechts als tijdelijke vervanging wil gebruiken ofzo.
Kom Xen, jij kent m'n huis; doen of niet doen?
Naja, hij zou dan in de woonkamer komen en dat is nu nét de ene kamer waar de rode kleur nergens terugkomt.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme vooruitgang vergeleken met die andere banken, maar ik houd niet van leer en ik vraag me af of dat blauw kleurt bij je rood.
Luister naar deze wijze dame!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
niet doen, Kasta!
blauw gaat ten eerste snel vervelen, irriteren zelfs, en het is veel te dominant aanwezig.
als je dan voor leer gaat, doe dan beter zwart leer, en dan met een lagere rugleuning en dito, zachtere armleuningen waar je relaxed op kan liggen met je hoofdje
het hoeft toch niet allemaal nu nu nu, maak eerst af wat je hebt, en dan kijken wat daar bij past, en ik zeg, dat is niet een blauw leren bankstel in ieder geval.
Nah, ik zal nog even verder kijken danquote:Op zondag 9 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
niet doen, Kasta!
blauw gaat ten eerste snel vervelen, irriteren zelfs, en het is veel te dominant aanwezig.
als je dan voor leer gaat, doe dan beter zwart leer, en dan met een lagere rugleuning en dito, zachtere armleuningen waar je relaxed op kan liggen met je hoofdje
In je huiskamer zijn dus geen rode muren?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, hij zou dan in de woonkamer komen en dat is nu nét de ene kamer waar de rode kleur nergens terugkomt.
Dan zou het dus wit/zwart/bruin/donkerblauw worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |