Hmmmmz, geen gek idee, maar dan kan ik toch niet tussen de HCS en de PC schakelen qua geluid?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:54 schreef -Nielz- het volgende:
Is het niet handig om een kabel vanuit je PC naar je home cinema set te trekken, en dan alles vanaf 1 apparaat te verspreiden? Ga er vanuit dat je setje een AUX ingang heeft.
Hoe ga je de volumeregeling in de kamers aanpakken?
Euuuh... Het is wel de bedoeling dat het zo cheapass mogelijk moet héquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef TAG-Speedy het volgende:
Of iets als een squeezebox bij je home cinema, UTP of wireless verbinding met je PC en je kan alles regelen bij je home cinema.
En dan inderdaad iets als die luidspreker dimmers of iets als de Marantz ZC4001
Scheelt je weer draden trekken!
Het beantwoorde wel je 3 vragenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh... Het is wel de bedoeling dat het zo cheapass mogelijk moet hé.
Meer als ludiek audioprojectje dan een daadwerkelijke grote investering.
Ik bedoel, paar kabeltjes en simpele boxjes okay, maar dat ding van jou kost alleen al 600 euro.
Dit moet hem wordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef Feitosa het volgende:
Heb je verschillende in- en uitgangen op die homecinema set?
I don't get it... Die switch komt dus op de stereo uitgang van de HCSquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef Feitosa het volgende:
Ok, zo heb ik het in gedachte : Pc audio naar homecinema aux in , op de stereo uitgang van de speakerkabel zelf zo,n switchbox als deze: http://www.amazon.co.uk/H(...)LSP202/dp/B00006JD4U en dan kan je de speakerkabel naar de andere ruimtes trekken.
idee?
Waar de speakerkabel uitkomt, die 2 kabels ( stereo )gaan in de switchbox en de switchbox verdeeld weer de speakerkabel zodat je meerdere speakersets kan aansluiten ( en kan schakelen tussen deze )quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
I don't get it... Die switch komt dus op de stereo uitgang van de HCS.
Ik weet niet of je zomaar een stel andere speakers aan dit setje kan hangen, kans is dat ie dat niet trekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waar de speakerkabel uitkomt, die 2 kabels ( stereo )gaan in de switchbox en de switchbox verdeeld weer de speakerkabel zodat je meerdere speakersets kan aansluiten ( en kan schakelen tussen deze )
1x ongeveer nog 50 meter speakerkabel. 2,5 mm dik per ader. Had 100 meter maar heb iets meer dan 40 meter gebruikt in de woonkamer. gekocht voor 350 euro. ¤ 2 euro per meter.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:58 schreef kastanova het volgende:
Iemand toevallig enig idee of er in de regio Twente nog een electronicazaak (of een @random winkel waar ik audiobekabeling kan kopen) open is op zondag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |