abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57059025
Zo. Inmiddels zijn we toch wel op een kwart van de verbouwing .

Vanochtend ben ik met het afplakken van het laminaat onder de geweldige rood/roze/paarse muur begonnen, het resultaat van de 2e sauslaag post ik zodra ik klaar ben .

Kleine samenvatting:

Plattegrond:

Woonkamer [Toen]

Woonkamer [NU]

Relaxkamer [Toen]

Relaxkamer [Nu]

Oorlogswond:

Poep:

http://xs224.xs.to/xs224/08093/w.t.f989.jpg (Linkje voor de zwakkere magen onder ons. )

Nieuwe wc-bril zónder poep:

Dan denk ik dat we nu de belangrijkste foto's wel hebben gehad...
Meer materiaal en verder gebrabbel kan men vinden in: Kasta's Casa!

Ga ik nu weer verder met de relaxkamermuur en als dat er vlot op zit probeer ik in de slaap- en hobbykamer de eerste rode laag er ook vast op te krijgen .

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 04-03-2008 23:20:40 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_57059445
Nou succes met je rode muren...
Ik volg het angstvallig, aangezien ik een een muur rood wil gaan maken.
(maar ik wist al wel dat dat een k*t kleur is )
pi_57061318
Achja, beter je muur dan je vriendin rood...;)
pi_57061745

Hoe is de moeilijke bevalling van de rode muur?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57061976
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:52 schreef Oblivion het volgende:

Hoe is de moeilijke bevalling van de rode muur?
Valt me op zich nog behoorlijk mee .

Denk dat er hierna nog 1 laagje overheen moet en dat het er dan redelijk acceptabel uitziet.

Foto:

Alhoewel ik eerlijkheidshalve wel moet toegeven dat het er op de foto wel een stukkie beter uitziet dan wanneer je er langsloopt en goed kijkt.

Zal zometeen eens even een filmpje proberen te regelen; nu eerst de hobbykamer uitruimen en die ook direct even meepakken .

Oh Daniël, ik denk dat ik Zaterdag wel even langs kan komen voor de kast .
pi_57062048
Heb je die rode verf direct op de muur gesmeerd?
Ik heb ook zulke rode muren en heb er eerst een grijze grondverf opgesmeerd en daarna de rode verf. Dat dekt een stuk beter.
ijs_beer fan!
pi_57063348
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:10 schreef NanKing het volgende:
Heb je die rode verf direct op de muur gesmeerd?
Ik heb ook zulke rode muren en heb er eerst een grijze grondverf opgesmeerd en daarna de rode verf. Dat dekt een stuk beter.
Dekking zou geen probleem moeten zijn bij glasvezel + voorstrijk.

Althans, dat zij het mens van de Gamma. De kuthoer.
pi_57063388
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef kastanova het volgende:
Zal zometeen eens even een filmpje proberen te regelen
Filmpje! Van verf!
pi_57063500
Is goed kasta, bel je me dan even? ik ben er namelijk al uit alleen je kast staat nog in de flat,, zit de gehele nacht je naam te roepen

ontopic: dat rode mag inderdaad wel, alhoewel is dit nog nat? want dan trekt er nog veel weg.
Wel netjes afgeplakt trouwens maar why eerst vloer leggen en daarna schilderen?
pi_57067757
Dat is al een flinke vooruitgang zeg die tweede laag
pi_57068045
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef daniel.spijker het volgende:
Wel netjes afgeplakt trouwens maar why eerst vloer leggen en daarna schilderen?
Qua planning was het de bedoeling dat beide muren klaar zouden zijn zodra er hulp kwam om het laminaat te leggen... Maar aangezien die muur 3 dagen(!) nodig had om te drogen, schopte dat de planning nogal in de war, vandaar dus .

En slechts een gedeelte van het laminaat leggen geeft een te grote kans op verschuivingen, dus hebben we het maar in 1 keer doorgelegd.
pi_57071380
oooh zo ziet die muur er al prima uit, zeg, het is ook minder roodrood zo

ja of het is de lichtval, de andere hoek
tvp dus gewoon eigenlijk.

oh, en fijne drol ook intrigerend dat kleurverschil
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57071523
Waarom die drol? Dat had ik nou best kunnen missen.

Rood begint al redelijk te dekken.
pi_57071544
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef milagro het volgende:
oooh zo ziet die muur er al prima uit, zeg, het is ook minder roodrood zo

ja of het is de lichtval, de andere hoek
tvp dus gewoon eigenlijk.

oh, en fijne drol ook intrigerend dat kleurverschil
Ik ben er inmiddels achter dat ze beiden wel dégelijk van 1 en dezelfde persoon waren .

Ook leuk, daarnaast kwam ik er namelijk achter dat m'n vrienden toen ik weg was enkele voorbijgangers die zichzelf buren noemden uitgenodigd hebben.
Die vent zag er uit als een alcoholist en het vrouwtje had de tanden schots en scheef in de bek staan en was moeder van 9(!) kinderen waarvan ze er inmiddels nog maar 2 had/zag.
Oftewel, het betere volk .

Het bleek zelfs nog enige moeite gekost te hebben om die lui er vervolgens ook weer van te overtuigen dat ze op moesten bokken en ik heb ze hier nooit weer gezien, maar dát verklaart dus hoe ze zo snel een kratje bier leeg hebben gekregen.

Altijd leuk, zulke gastvrije vrienden .
pi_57072294
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben er inmiddels achter dat ze beiden wel dégelijk van 1 en dezelfde persoon waren .

Ook leuk, daarnaast kwam ik er namelijk achter dat m'n vrienden toen ik weg was enkele voorbijgangers die zichzelf buren noemden uitgenodigd hebben.
Die vent zag er uit als een alcoholist en het vrouwtje had de tanden schots en scheef in de bek staan en was moeder van 9(!) kinderen waarvan ze er inmiddels nog maar 2 had/zag.
Oftewel, het betere volk .

Het bleek zelfs nog enige moeite gekost te hebben om die lui er vervolgens ook weer van te overtuigen dat ze op moesten bokken en ik heb ze hier nooit weer gezien, maar dát verklaart dus hoe ze zo snel een kratje bier leeg hebben gekregen.

Altijd leuk, zulke gastvrije vrienden .
dat 'betere volk' gaat wel voor je door het vuur, hè, Kasta, als de nood aan de man is, houd ze te vriend, op redelijke afstand, dat dan weer wel

weekend klussen voor de boeg, dus morgen vroeg op, of ga je zo nog weg en lekker uitslapen morgen?

oh en heb je nu dezelfde, dure , verf gebruikt, of die Oksel je aanraadde?
pi_57073562
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef milagro het volgende:
weekend klussen voor de boeg, dus morgen vroeg op, of ga je zo nog weg en lekker uitslapen morgen?
Mwah, eigenlijk was de planning om al m'n energie in het huis te stoppen totdat het (redelijk) "af" is.
Stappen gaat me weer een complete avond + volgende dag (kater) kosten en dat vind ik op dit moment eigenlijk zonde van m'n vrije tijd.
Moet echter wel werken morgen vanaf 8:00 tot 12:30 (in ruil voor m'n vrije klusdagje vandaag) dus uitslapen is er ook niet bij.
Naja, morgen na het werk eindelijk maar eens inschrijven bij de gemeente ( . ) en daarna de eerste laag rood op de slaapkamermuur (vanavond voorgestreken), de 2e laag in de hobbykamer en de 3e laag in de relaxkamer.
quote:
oh en heb je nu dezelfde, dure , verf gebruikt, of die Oksel je aanraadde?
Ik had nog redelijk wat over en daar heb ik vandaag de 2e relaxkamerlaag en de hobbykamer mee gered en dan heb ik zelfs nog wel iets over.
Ik denk dus dat ik het maar gewoon bij de dure houd. Met een extra emmer van 10 liter moet ik alles wel kunnen redden lijkt.
En voor die besparing van een paar tientjes wil ik het risico niet nemen dat ik achteraf denk "Hé kut, had ik nu maar gewoon betere verf gebruikt . "

Anyway, de hobbykamermuur met de 1elaag (zonder glasvezel, alleen gladgemaakt en voorstrijk)

Daar zie je ook de geschilderde kozijnen op, ze worden allemaal Monacowit geschilderd (thanx mam . ); leek me wel leuk dat contrast tussen de rode muren en hagelwitte kozijnen .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 00:38:35 #17
195784 tzja
anonymous
pi_57073859
Woon je in een turkenbuurt?
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_57073930
Gaaf zo'n relax kamer! Helemaal geweldig met die dubbele deuren

Mooie kleur rood ook. Hoop alleen dat het nog een beetje netjes opdroogt.
pi_57074000
Geen tafel?
Altijd pizza op de bank voor de tv?
pi_57075101
Op zaterdag naar het stadhuis?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57076014
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
Op zaterdag naar het stadhuis?
Goddamnit, trap ik er weer in .

Kutambtenaren .
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 07:54:49 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57076049
quote:
en daarna de eerste laag rood op de slaapkamermuur (vanavond voorgestreken),
Of 2 uurtjes plakken en het is af

Waarom dat geschilder
Je hebt bij de kwantum prachtig vliesbehang in egaal rood (van felrood dat warm dieprood)
Je rolt je muur met behanglijm en plakt het behang erop, geen strepen, geen vlekken , geen gedoe en binnen 2 uur heb je een kamer af.

Overigens, budget-tip- Leenbakker heeft kant en klare gordijnen in de aanbieding, vooral veel zwart (staat onwijs gaaf bij rood)

[ Bericht 13% gewijzigd door Loedertje op 01-03-2008 08:01:28 ]
pi_57076319
Ik schilder zelf liever dan dan ik behang. Behangen vind ik echt rotwerk en als een muur netjes geschilderd is, vind ik het resultaat doorgaans een stuk mooier.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 10:59:04 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57077470
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik schilder zelf liever dan dan ik behang. Behangen vind ik echt rotwerk en als een muur netjes geschilderd is, vind ik het resultaat doorgaans een stuk mooier.
Daarover verschillen de meningen

Behangen is gemakkelijk (mits alle helpende handen in hun eigen huis blijven zitten)

Overigens, stel, je wil over een tijdje je inktblauwe muur weer in een andere kleurtje dan ruk je gewoon het bovenste laagje eraf en plak je er iets nieuws op ( afstripbaar behang is te gek! )
pi_57078678
http://www.simform.nl/forms/formulier.html?uid=1&f=3109

Als je toch moet werken kun je daar vast wel even dit formulier invullen en uitprinten.
Kopietje van paspoort erbij, opsturen en klaar.... scheelt je weer een tripje naar het stadhuis.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:39:10 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57079235
RoodVolgPost
  zondag 2 maart 2008 @ 04:35:32 #27
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_57098658
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
RoodVolgPost
met glasvezelbehang erachter!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_57100998
Maar weer eens een update dan:

Gisteren maar weer eens een laag op de relaxkamermuur gegooid en ook direct de hobbykamer weer een keer.
De muur begon er eindelijk enigszins acceptabel uit te zien, maar éigenlijk moest er nog wel een laag op om de ongelijkheden geheel weg te werken.
Ik stond al klaar om naar de gamma te rijden voor een nieuwe emmer, maar toen bleek die kutwinkel al dicht de zitten .
*krrrgggk*

Toen namen de frustraties de overhand en besloot ik dat ik die kutmuur spuugzat was, heb ik met de laatste restjes verf en een miniroller de ongelijkheden bijgewerkt en alle afplaktape ook direct maar verwijderd zodat toch nog een nieuwe laag wel héél werk met zich mee zou brengen (ik ken mezelf . )
Anyway, dat plaatselijke bijwerken viel behoorlijk mee .

Met flits:

Zonder flits:

De incl. de met Monaco-wit bewerkte kozijnen (ook direct maar even aan begonnen gisteren):

En toen kwam een vriendin incl. . binnen . binnen en ben ik alvast even gaan oefenen voor een gezin, het blijft immers een gezinswoning .
En dat vond mevrouw toch wel een Kodak momentje waard (pas daarna vertelde ze dat ik verf op m'n kop had):

Ook alvast begonnen met de plinten wit schilderen, maar dat leverde nogal wat problemen op; echt netjes krijg ik ze er niet op... Hoe voorzichtig ik ook te werk ga, echt strak ziet het er niet uit:

Naja, kan ik natuurlijk wel constant de muur weer gaan bijwerken om de strakke rand er in te krijgen, maar dat schiet niet echt op... En de muur afplakken met tape en er dan maar een dikke strakke laag opknallen is ook niet echt een reeele optie aangezien ik dan bang ben de muur te verneuken bij het verwijderen van de tape.

Oftewel, iemand tips?
  zondag 2 maart 2008 @ 11:55:03 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57101041
De plinten erafhalen, verven en er weer opzetten is de enige manier om het netjes te doen. Maar het hoeft toch niet perfect te zijn?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_57101076
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
De plinten erafhalen, verven en er weer opzetten is de enige manier om het netjes te doen. Maar het hoeft toch niet perfect te zijn?
Ben ik goddomme weken met die kutmuur bezig om het écht goed te krijgen en dan de kamer verneuken door de plinten af te raffelen? .

Hoe lastig is dat, die plinten er af rauzen? En kan ik ze gewoon weer vasttimmeren?
  zondag 2 maart 2008 @ 11:59:43 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57101127
Eigenlijk had je eerst de plinten eraf moeten halen voor het rollen van de muur. Ik zou ze mooi laten zitten.
pi_57101145
Ik zou de plinten er niet afhalen....
Dat had je eerder moeten doen.

Of je haalt ze er nu af, koop grenen planken, plusminus 10 centimeter en dan wat Tinkepink zegt, wit verven en dan erop terug jassen... Dan heb je echt strak...

Maar wat Tinkepink ook zegt, hoeft niet perfect..... zo erg valt het niet op, ja nu, omdat de kamer leeg is.
pi_57101287
Hier hetzelfde verhaal bij de plinten & bovenkant plafond. Dat valt je nu op, straks echt niet meer.
pi_57102354
het echt mooi aan het worden.
jammer idd van je plinten..kun je er geen overzet plinten op maken
pi_57102688
Je zou ook een schildersliniaal kunnen gebruiken. Die duw je in de hoek van de wand en de plint (45 graden) en je schildert de plint zonder dat er verf op de muur komt.

Je kan hiervoor trouwens gewoon iets anders gebruiken, iets wat dun recht en stevig is. Een brede plamuurmes of spatel kan al een oplossing bieden.
pi_57102965
Plinten kan je gewoon verwijderen met hamer of breekijzer, en er later weer op timmeren. Misschien krijg je een paar beschadigingen waar je het breekijzer op zet, maar als je ze straks andersom weer erop zet zie je daar ook niets meer van.
pi_57104611
quote:
Op zondag 2 maart 2008 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Je zou ook een schildersliniaal kunnen gebruiken. Die duw je in de hoek van de wand en de plint (45 graden) en je schildert de plint zonder dat er verf op de muur komt.

Je kan hiervoor trouwens gewoon iets anders gebruiken, iets wat dun recht en stevig is. Een brede plamuurmes of spatel kan al een oplossing bieden.
Ah kijk, dat zijn nog eens tips; dat ga ik maar eens proberen .

Nah, heb nog een gamma in de buurt kunnen vinden die op zondag open is dus ik heb maar even 10 liter rood bijgekocht... Vandaag is de slaapkamer en de 3e ( . ) laag in de hobbykamer aan de beurt.

Zat trouwens nog even te twijfelen of ik in de slaapkamer alleen de 2 muren aan de uiteinden van het bed rood doe en de "lange" muur wit.
Anders wordt het immers wel een héél rood huis.

En diezelfde gebrachte bracht me op het "briljante" idee om de plinten een doldwaas, bij het laminaat passend kleurtje te geven; bruin.

Nu zit ik echter te twijfelen of ik die toch maar een ander kleurtje ga geven, ook gewoon Monaco-wit bijvoorbeeld:

Wat zeggen jullie?
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 15:00:28 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57104779
Overzetplinten (kun je ook nog fijn kabels achterlangs laten lopen
Echt heel duur zijn ze niet en je ziet geen naden, verf of kabels meer.

(Gamma heeft ze ook in houtkleur, plastic ect)
pi_57105658
ik zou helemaal geen rood in de slaapkamer doen, het is wel genoeg rood zo, me dunkt

persoonlijk vind ik witte muren in een slaapkamer, juist met een houten vloer erin, juist mooi, rustig... het opleuken doe je wel met het bed, beddegoed, muurophangdingen en je kledingkast evt.
pi_57106039
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:39 schreef milagro het volgende:
ik zou helemaal geen rood in de slaapkamer doen, het is wel genoeg rood zo, me dunkt

persoonlijk vind ik witte muren in een slaapkamer, juist met een houten vloer erin, juist mooi, rustig... het opleuken doe je wel met het bed, beddegoed, muurophangdingen en je kledingkast evt.
In de slaapkamer komt de zwarte vloerbedekking

Naja, ben nu al bezig met het rood schilderen van de lange muur in de slaapkamer, zal eens kijken hoe het wordt als ik de "korte" muren wit laat .
pi_57106370
Doe de plinten geel, blauw bed en dan heb je een mooie Mondriaan slaapkamer...
pi_57107270
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

In de slaapkamer komt de zwarte vloerbedekking [ afbeelding ]

Naja, ben nu al bezig met het rood schilderen van de lange muur in de slaapkamer, zal eens kijken hoe het wordt als ik de "korte" muren wit laat .
oeps opletuh mil, zwart tapijt ... rode muur en de witte als een ace of spades

nu ja, ik wacht gewoon het resultaat af en zal dan pas onverbiddelijk oordelen
hulde overigens voor je (bijna) non stop geschilder, ik was het allang zat geweest, na 1 laag
pi_57107426
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

In de slaapkamer komt de zwarte vloerbedekking [ afbeelding ]

Dit dus:

zondag 2 maart 2008 @ 16:55:14 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57107483
Maak maar weer snel wit. Rood in de slaapkamer is veel te onrustig. Ga je naar van dromen enzo.
  zondag 2 maart 2008 @ 17:00:25 #45
82136 Xennia
gekroond
pi_57107613
Ik zou de slaapkamer ook wit houden, eventueel met twee rode rechthoekige vakken boven het bed of zo
pi_57107636
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Maak maar weer snel wit. Rood in de slaapkamer is veel te onrustig. Ga je naar van dromen enzo.
.
Vrouwen die door een kleur muur al geestelijk negatief beinvloed worden komen sowieso m'n slaapkamer niet in .

Nah, wil gewoon een warme (lees: ranzig geile) sfeer creëren in m'n slaapkamer... Wit vind ik daar weer net iets te euuuh... "proper" voor...
  zondag 2 maart 2008 @ 17:05:21 #47
82136 Xennia
gekroond
pi_57107716
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

.
Vrouwen die door een kleur muur al geestelijk negatief beinvloed worden komen sowieso m'n slaapkamer niet in .

Nah, wil gewoon een warme (lees: ranzig geile) sfeer creëren in m'n slaapkamer... Wit vind ik daar weer net iets te euuuh... "proper" voor...
Op wit zie je geen sperma-vlekken
  zondag 2 maart 2008 @ 17:07:17 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57107754
quote:

[..]

.

Een geile sfeer kan je ook creeeren met de juiste accesoires, het juiste bed en beddegoed, een geil schilderij aan de muur..... Ik denk dat je met rode velours gordijnen, satijnen beddegoed (niet zwart, daar zie je de pretvlekken en sappen te goed op) etc een stuk verder komt.
pi_57107766
Voor de geile sfeer zou ik toch echt een tintje donkerder gaan...
Dan kan je die combineren met gebroken wit..

Vind dit wel Kastanova stijl...

Is Sting zijn slaapkamer.
  zondag 2 maart 2008 @ 17:08:16 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57107785
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Op wit zie je geen sperma-vlekken
Heb jij spermavlekken op de muur Mijn man kan ook ver spuiten, maar de muur haalt hij toch echt niet
  zondag 2 maart 2008 @ 17:10:38 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57107845
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:07 schreef Oblivion het volgende:
Voor de geile sfeer zou ik toch echt een tintje donkerder gaan...
Dan kan je die combineren met gebroken wit..

Vind dit wel Kastanova stijl...

[ afbeelding ]
Ja, dat is al beter. Maar die kamer is niet bedoeld om te slapen, en ik denk dat ook de bedoeling is. Of ben je van plan voor de tv in slaap te vallen Kasta? Dan kan het natuurlijk wel.
Witte of creme muren met bijpassend plafond zou mij persoonlijk meer aanspreken. De rest mag eventueel wel blijven dan.
  zondag 2 maart 2008 @ 17:22:55 #52
82136 Xennia
gekroond
pi_57108121
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb jij spermavlekken op de muur Mijn man kan ook ver spuiten, maar de muur haalt hij toch echt niet
Ik niet, maar ik wik ook geen ranzige sfeer scheppen
pi_57108142

Maar ja, wel met licht tapijt en lichte grodijnen...
  zondag 2 maart 2008 @ 17:28:17 #54
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57108229
die slaapkamer van Sting kicks ass!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 2 maart 2008 @ 17:33:13 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57108340
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
die slaapkamer van Sting kicks ass!!
Die slaapkamer past in ieder geval goed bij Sting.
pi_57108348
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een geile sfeer kan je ook creeeren met de juiste accesoires, het juiste bed en beddegoed, een geil schilderij aan de muur..... Ik denk dat je met rode velours gordijnen, satijnen beddegoed (niet zwart, daar zie je de pretvlekken en sappen te goed op) etc een stuk verder komt.
Spiegels
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57108529
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Spiegels
Tja, was inderdaad de bedoeling... Maar twijfel nog of ik ze aan de muur aan de voet van het bed, aan de lange muur of aan het plafond ga hangen .
pi_57108999
zo maak je dus je siegel aan het plafond vast, in een houten frame

nog iets waar je dames blij mee maakt, satijnen lakens ed

[img]rood en spiegels[/img]
jesus saves, i spend
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 18:39:08 #59
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57109831
quote:

Hm, ik heb het al eens rood gehad maar dat verveelde snel

Heb nu hoogpolige zwarte vloerbedekking, de muur aan de raamkant leisteengrijs (kozijnen ook) en donkerrode velourse gordijnen.
De rest van de muren aubergine-achtig en voornamelijk zwarte en rode dekbedovertrekken met oosterse invloeden.

Je kunt de sfeer verder ook maken door rode verlichting (ik heb 4 bedlampjes ik per twee afzonderlijk aan kan zetten, 2 normale en 2 rode lampjes)
pi_57110438
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hm, ik heb het al eens rood gehad maar dat verveelde snel

Heb nu hoogpolige zwarte vloerbedekking, de muur aan de raamkant leisteengrijs (kozijnen ook) en donkerrode velourse gordijnen.
De rest van de muren aubergine-achtig en voornamelijk zwarte en rode dekbedovertrekken met oosterse invloeden.

Je kunt de sfeer verder ook maken door rode verlichting (ik heb 4 bedlampjes ik per twee afzonderlijk aan kan zetten, 2 normale en 2 rode lampjes)
Tja, interieur e.d. ga ik eigenlijk pas aan denken zodra alle muren en vloeren er in zitten.
Nah, op aandringen van u allen heb ik voor de verandering maar eens 1 muur wit gelaten (die bij het voeteneinde) en daar komt dan waarschijnlijk ook de spiegel te hangen.
Even voor de duidelijkheid; het is dus níet de bedoeling dat het een hoerenkeetsfeer krijgt .

Daarnaast ook de gehele hobbykamer zijn 3e laag gegeven en daar moet nog wel een laag op om het mooi te krijgen; da's dus een mooie klus voor na het eten en de Wedstrijden .
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 19:22:10 #61
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57110740
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef kastanova het volgende:

Tja, interieur e.d. ga ik eigenlijk pas aan denken zodra alle muren en vloeren er in zitten.
Nah, op aandringen van u allen heb ik voor de verandering maar eens 1 muur wit gelaten (die bij het voeteneinde) en daar komt dan waarschijnlijk ook de spiegel te hangen.
Even voor de duidelijkheid; het is dus níet de bedoeling dat het een hoerenkeetsfeer krijgt .
Zwarte luxaflex en 1 zwarte muur ( met een grote spiegel met zilverkleurige lijst?) en iets laten terugkomen op de rode muren van zwart d.m.v. , een brede zwarte baan of zwarte fotolijstjes met zwart-wit foto's ?
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 19:23:06 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57110759
wit met rood is te tam voor een kasta !
  zondag 2 maart 2008 @ 20:50:46 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57112644
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef kastanova het volgende:

Naja, kan ik natuurlijk wel constant de muur weer gaan bijwerken om de strakke rand er in te krijgen, maar dat schiet niet echt op... En de muur afplakken met tape en er dan maar een dikke strakke laag opknallen is ook niet echt een reeele optie aangezien ik dan bang ben de muur te verneuken bij het verwijderen van de tape.

Oftewel, iemand tips?
Ja, een klein, plat penseeltje en heel veel geduld!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57113895
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, een klein, plat penseeltje en heel veel geduld!
Je vergeet te melden wanneer je tijd hebt.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:59:12 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_57115763
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:45 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Je vergeet te melden wanneer je tijd hebt.
ik dacht gelezen te hebben dat mentaal instabiele vrouwen de keet niet in kwamen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57115859
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik dacht gelezen te hebben dat mentaal instabiele vrouwen de keet niet in kwamen
Nee, een helder denkende man gaat met een vrouw naar de Ikea... (eentje die je wegtrekt bij de meest geweldige lampjes maar zelf met een zak waxinekaarsjes, een pannelikker, een pizzasnijder en een garde de deur uitloopt)
Ik ga voor de instabiele versie die de plinten schildert.
pi_57116339
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, was inderdaad de bedoeling... Maar twijfel nog of ik ze aan de muur aan de voet van het bed, aan de lange muur of aan het plafond ga hangen .
Het was niet serieus bedoeld...
pi_57116409
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:03 schreef Dirkh het volgende:

eentje die je wegtrekt bij de meest geweldige lampjes maar zelf met een zak waxinekaarsjes, een pannelikker, een pizzasnijder en een garde de deur uitloopt)
Wtf?! Heb je ons lopen achtervolgen ofzo? .

Op de pannelikker na ging het exáct zo .

Inmiddels de hobbykamermuur af... Nu nog even het plafond van de relaxkamer (opnieuw) en de hobbykamer witten en dan is het verfwerk voor de woonkamer, relaxkamer en hobbykamer klaar .
pi_57116455
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het was niet serieus bedoeld...
Dude, come on... Hoe kan het nu een Casa Kasta zijn zonder spiegels in de slaapkamer? .
pi_57116778
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dude, come on... Hoe kan het nu een Casa Kasta zijn zonder spiegels in de slaapkamer? .
Dude?!

Euhm ja naja dat is op zich ook wel zo inderdaad... maar goed. Het moest geen afwerkruimte worden toch?
  maandag 3 maart 2008 @ 00:18:05 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57117514
quote:

[..]

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57117847
quote:

[..]

Dat ging alleen over de slaapkamer... Plinten schilderen met een penseeltje mag iedereen .
pi_57118048
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat ging alleen over de slaapkamer... Plinten schilderen met een penseeltje mag iedereen .
En je hebt geen plinten in de slaapkamer
pi_57118183
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

En je hebt geen plinten in de slaapkamer
Die doe ik dan zelf wel .

Of ik nodig een stabiele vrouw uit...
pi_57119575
Crosspost uit muren zo rood als bij kastanova, maar graag advies vooraf:
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef NanKing het volgende:
Ik heb mijn muren ook zo rood gemaakt door eerst een grijze (licht grijs) onderlaag te verven en daarna pas 't rood er over heen.
Tja, gisteren bij het halen van weer een nieuwe voorraad verf enkele Gamma medewerkers opgetrommeld voor advies aangezien die vorige doos zei dat het in 1, desnoods 2 lagen, wel zou moeten dekken.

Nou nee, in 1 laag natuurlijk al helemaal niet.
Grijs zou kunnen, maar zij hielden het erop dat je dan alleen de ilussie zou hebben dat het beter dekt (minder kleurverschil tussen rood en grijs dan bij rood en wit) maar je toch echt net zoveel lagen nodig zou hebben. Nou ja, 1 rode laag minder aangezien je een "grondlaag" hebt, maar je snapt hem wel .

Met (voldoende) voorstrijk zou het ook te doen moeten zijn.. Voldoende als in: Genoeg, maar de muur moet er niet van gaan glanzen.
Daarna zou een laag of 3, uiterlijk 4 genoeg moeten zijn.

Echter, mijn tip (Kasta een tip in K&W . ) is om het na de 2e of 3e laag gewoon met een kleine roller bij te werken als de muur nog redelijk nat is.
Gewoon de lichtere plekken "zoeken" en al naar gelang het kleurverschil een extra laag(je) opbrengen en die goed maar licht uitrollen richting het omliggende gebied. Anders heb je immers kans op donkere vlekken waar je extra verf aangebracht hebt.

Scheelt je een hele te verven muur en is notabene veel effectiever tegen kleurverschillen .

Oh, en dan direct nog maar een tip: Ga niet voorwerken/aanstippen met een kwast, maar gebruik alleen rollers en rol die ook goed uit naar buiten vanaf de voorgewerkte gebieden.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:06:36 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57122404
Ze3g kasta, ik heb nog wel een spiegel te koop voor boven/naast/onder je bed!

[TK]Lampen, spiegel, boeken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57130280
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze3g kasta, ik heb nog wel een spiegel te koop voor boven/naast/onder je bed!

[TK]Lampen, spiegel, boeken.
Te klein joh, ik zoek een spiegel die vrijwel de gehele muur bedekt .
pi_57130723
Pssst, deze kan je vertikaal op hangen, op schouder/hoofdhoogte en dan een beetje schuin naar beneden laten hangen....... (kantelen)

Mooie spiegel dude! facet geslepen is
pi_57133196
Oh roood! jattert!
pi_57137203
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:44 schreef milagro het volgende:
hulde overigens voor je (bijna) non stop geschilder, ik was het allang zat geweest, na 1 laag
Nah, zet me met een kwast of roller in een kamer en de knop gaat om tot het klaar is.
Maar ik moet zeggen dat rek er inmiddels wel grotendeels uit is.

Nogal vermoeid en chagrijnig, maar voornamelijk lichamelijk is de koek op dit moment behoorlijk op.
Pap in de benen, duizelig, brandende schouder, onderrug die niet meer wil en knieen die behoorlijk knakken als ik ga staan; ik voel me zowaar oud .

Godzijdank zijn er dan nog de toffe bezoekjes zoals die van Xen en de hulp van collega's en vrienden die in ieder geval m'n humeur er weer even bovenop helpen.

Zo kreeg ik zaterdag van een vrouwelijke collega een loveseat en 2 pokerlampen aangeboden in ruil voor een krat bier en kwam vandaag een andere vrouwelijke collega een onwijs foute handvormige poef aanbieden .
Krijg de mms met afbeelding niet via bluetooth naar de laptop, dus als iemand even zijn nummer pmed en de foto plaatst, gaarne.

Planning voor vanavond: Plafond van de relaxkamer witten zodat dat die "klaar" is (op het bijwerken van de verwarmingsbuizen en plinten e.d. na) en ingericht kan worden.
En uiteraard weer een een nieuwe laag rood op de slaapkamermuur .
Daarnaast spontaan een beslissing genomen wat betreft de kleur van de (nog) schone/witte muur in de slaapkamer: Steen .

Niet te rood, niet zo'n typisch vrouwenkleurtje (créme . ) en toch behoorlijk tof .
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 22:15:54 #81
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57137787
Als je je slaapkamer echt porno wilt hebben, zou je van die wandtegels kunnen kopen ter grootte van gewone tegeltjes en daarmee je wand beplakken. Of zelfs je plafond.
pi_57137844
Houd moed. Over een poosje kun je lekker gaan chillen en genieten van hoe mooi alles is geworden. Ik wist niet dat je zo'n pietje precies kon zijn, maar dat gaat zeker veel woongenot opleveren.

Heb je ook een foto van de loveseat en de lampen?
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 22:36:05 #84
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57138334

een onwijs foute handvormige poef

[ Bericht 35% gewijzigd door Loedertje op 03-03-2008 22:45:42 ]
pi_57138606
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is echt TE erg
pi_57138654
Even een vraagje tussendoor wat voor laminaat heb je er inliggen? Ben me ook wat aan het orienteren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 22:50:31 #87
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57138715
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is echt TE erg
Ach, als hoekopvulling met een berg ongewassen kleren zie je dat ding echt niet meer
pi_57138727
quote:
[ afbeelding ]

fout en daarom juist weer tof, juist voor een Casa Kasta
pi_57138828
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:50 schreef milagro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

fout en daarom juist weer tof, juist voor een Casa Kasta
Hej dat zijn Pokemon. Pokemon zijn echt rete cool!
  maandag 3 maart 2008 @ 22:58:20 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57138956
Die poef!
pi_57139042
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hej dat zijn Pokemon. Pokemon zijn echt rete cool!
Dugtrio

Daar lijkt die poef dus op
pi_57139111
ik vind de poef wel gaaf hoor, maar ik heb ook een rare smaak zeggen ze haha
pi_57139831
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef du_ke het volgende:
Even een vraagje tussendoor wat voor laminaat heb je er inliggen? Ben me ook wat aan het orienteren.
Noten Deco .
  maandag 3 maart 2008 @ 23:44:32 #94
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57140390
quote:
[ afbeelding ]

Wal ge lijk
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:49:36 #95
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_57141638
die poef is zo fout dat ie goed is!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_57143917
quote:
Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Noten Deco .
Bedankt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57145545
quote:
[ afbeelding ]

Voor de fans: verkrijgbaar bij Seats and Sofa's! Ik heb ooit nog overwogen die poef te kopen Maar dan niet in zo'n sch*** kleur!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_57158788
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Te klein joh, ik zoek een spiegel die vrijwel de gehele muur bedekt .

Oeh, zo'n ding dus! .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:29:23 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57158940
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, zo'n ding dus! .
De Xenos heeft af en toe grote spiegels voor weinig geld. De Ikea ook trouwens. Ik geloof dat wij daar onze slaapkamerspiegel vandaan hebben (beslaat ook een hele wand - 3m)
pi_57159099
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De Xenos heeft af en toe grote spiegels voor weinig geld. De Ikea ook trouwens. Ik geloof dat wij daar onze slaapkamerspiegel vandaan hebben (beslaat ook een hele wand - 3m)
Die dingen zullen nieuw waarschijnlijk helemaal onbetaalbaar zijn...
Wat kostte die van jou dan?
pi_57159100
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, zo'n ding dus! .
Heet jouw vriendin toevallig Mariska, bestel je iedere zondag chinees en vul je ieder jaar Ahoy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')