abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57058893
quote:
Rel rond Jerney Kaagman

AMSTERDAM - Jerney Kaagman heeft voor een rel gezorgd door Idols-finaliste Nathalie een 'zwarte muts' te noemen. Er is aangifte tegen haar gedaan wegens discriminatie...

In het Radio 538-programma Gordon on Air vroeg Gordon aan Jerney wie er volgens haar uit Idols zou verdwijnen. Hierop antwoorde ze dat 'die zwarte muts er wel uit zou gaan'. Toen Gordon vervolgens vroeg of ze dat echt meende, bleef Jerney bij haar uitspraak. "Ja, ze is toch zwart, en het is een muts."

Het Amsterdamse PvdA-gemeenteraadslid Jerry Straub heeft aangifte gedaan tegen Jerney. Hij neemt het haar extra kwalijk omdat ze als jurylid van een goedbekeken jongerenprogramma een voorbeeldfunctie vervult, meldt rtvnh.nl.
Een bron

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 29-02-2008 13:29:55 (Een bron toegeboegd) ]
pi_57058913
Oja fipo en lekker boeiend
pi_57058914
quote:
Er is aangifte tegen haar gedaan wegens discriminatie.
.
pi_57058923
Er mag tegenwoordig ook niets meer
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_57058925
Ze is toch zwart, en een muts?
Zyggie.
pi_57058927
nieuwswaarde: 0
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:56:14 #7
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_57058938
en waarom doet ze zelf dan geen aangifte?
als in goochelaar
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:56:42 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57058958
Laat me raden ze vertrok geen spier toen de aanklacht kenbaar werdt gemaakt?

[ Bericht 2% gewijzigd door MrFl0ppY op 29-02-2008 13:03:01 ]
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_57058984
gezeik als iemand mij een bleke kaaskop noemt ga ik toch ook niet meteen snikkend aangifte doen?

pffff
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57058986
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laat me raden ze vertrekte geen spier toen de aanklacht kenbaar werdt gemaakt?
Ze heeft ook geen spieren meer.
pi_57058994
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laat me raden ze vertrekte geen spier toen de aanklacht kenbaar werdt gemaakt?
vertrekte
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57058999
_!
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_57059027
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef DarkElf het volgende:
gezeik als iemand mij een bleke kaaskop noemt ga ik toch ook niet meteen snikkend aangifte doen?

pffff
Nee, daarvoor moet je eerst bij een etnische minderheid horen.
pi_57059056
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef -Nielz- het volgende:

[..]

Nee, daarvoor moet je eerst bij een etnische minderheid horen.
ja en dan mag je wel om het minste en geringste aangifte doen tegen anderen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57059061
quote:
Idols en “die zwarte muts”
Vr 29 Feb 2008 - Jerry Straub

"Die zwarte muts zal er wel uitgaan", zei het enige vrouwelijke jury-lid van Idols. Enkele seconden was het stil, waarop Gordon gaat schaterlachen. " Jerney, dit kun je toch niet menen, zeg je nu die zwarte muts.......?" vraagt Gordon vervolgens.

Jerney is Jerney Kaagman, jurylid bij Idols. “Die zwarte muts’ is volgens Kaagman de in Kongo geboren Nathalie, een begenadigd zangeres. Tijdens de moordende concurrentiestrijd is Nathalie op basis van haar zangkwaliteiten doorgedrongen tot de finale. Maar kwaliteit of niet, volgens Kaagman is Nathalie bij de burgerlijke stand ingeschreven onder de naam ‘die zwarte muts’. ‘Die zwarte muts’ die volgens Kaagman geen kans maakt.

Kaagman is ook directeur van de stichting Conamus die zich inzet voor de promotie en stimulans van Nederlandse muziek. In Amsterdam organiseert Conamus evenementen zoals het Amsterdam Dance Event en ondersteunt het Amsterdamse festivals als de Uitmarkt, het Amsterdams Kleinkunst Festival en het Holland festival. Evenementen waar veel Amsterdammers van verschillende pluimage graag naar toe gaan. Maar nu blijkt dat Conamus wordt geleid door een directeur die rare dingen roept en het niet zo nauw neemt met de grenzen van betamelijkheid, tsja, daar bewijs je een veelkleurige stad als Amsterdam geen goede dienst mee.

Want wees nou eerlijk, iemand ‘die zwarte muts’ noemen is weinig vleiend, maar neerbuigend en racistisch. Veel kinderen en jongeren kijken naar Idols en ‘autoriteit’ Kaagman. Kaagman geeft dus ook nog eens een heel slecht voorbeeld.

Je zult maar in de sollicitatieprocedure bij Conamus zitten of erger nog, er werken en je baas slaat racistische taal uit. Wat doe je dan? Dat overkomt Nathalie die koud in de finale en voordat er nog maar een noot gezongen is al weet dat jurylid Kaagman het niet in ‘die zwarte muts’ ziet zitten. Nu jurylid Kaagman zich zo laatdunkend heeft uitgelaten, is van een eerlijke strijd is al bijna geen sprake meer. Nathalie zal te boek komen te staan als die kandidaat met die geweldige stem en als ‘die zwarte muts’. Dat allemaal dankzij Kaagman.

Een lekker begin. Kaagman floept er ineens uit wat zij altijd al dacht maar nooit hardop zei. Mevrouw Kaagman, wat bezielt u? Waarom laat u zich zo laatdunkend uit over Nathalie, een mens van vlees en bloed? Waarom moest u juist die woorden gebruiken?

Ik ben vreselijk benieuwd naar wat de bazen van Kaagmans bedenkelijke uitspraak vinden of de bedenkers van het merk Idols. Want het is overduidelijk dat het onvergefelijk is om Nathalie ‘die zwarte muts’ te noemen. Met die hatelijke uitspraak heeft Kaagman ook het imago van Conamus en Idols beschadigd en een groot deel van de consumenten in Nederland gekwetst en beledigd.

En wat vindt het Amsterdams college van Kaagman en Conamus dat Amsterdamse projecten ondersteunt? Zijn Kaagman en Conamus nog wel geloofwaardig nu Kaagman haar eigen imago en dat van Conamus heeft beschadigd?

En Nathalie? Die geeft geen krimp. Ik moet denken aan die Amsterdamse jeugdtrainer elke keer weer tegen zijn gekleurde voetballertjes zegt om niet te reageren op racistische scheldpartijen van overspannen vaders van de tegenpartij tijdens de wedstrijd. De omgekeerde wereld dus en een werkelijkheid die je de jeugdtrainer en de voetballertjes niet kwalijk kunt nemen. Net zoals het onzin is om je dubbel te bewijzen. Waarom zou je dat in hemelsnaam moeten en van wie? Want nieuwe Nederlanders moeten meer dan autochtonen altijd een dagelijks examen afleggen, meer tonen dat ze te vertrouwen zijn, op tijd komen, geen taalfouten maken, niet stelen, de gestelde taak aankunnen, enzovoort. Het is te belachelijk voor woorden!

Of misschien zegt de andere Idols finaliste Nikki uit solidariteit: ‘Nathalie dit pikken we niet, we stappen er samen uit’.

Ik hoop dat Kaagman zich realiseert dat de samenleving is veranderd en dat haar uitspraak absoluut niet door de beugel kan. Nederland was inderdaad anders toen Kaagman als zangeres van Earth & Fire in Toppop dertig jaar geleden het nummer Weekend zong.

Anno 2008. "Die zwarte muts zal er wel uitgaan", hoe zou het zijn als Kaagman dat nu over Barack ‘yes we can’ Obama ‘zou roepen?

Jerry Straub
Bron
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:01:01 #16
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57059070
quote:
Columns
Vr 29 Feb 2008 - Jerry Straub

"Die zwarte muts zal er wel uitgaan", zei het enige vrouwelijke jury-lid van Idols. Enkele seconden was het stil, waarop Gordon gaat schaterlachen. " Jerney, dit kun je toch niet menen, zeg je nu die zwarte muts.......?" vraagt Gordon vervolgens.

Jerney is Jerney Kaagman, jurylid bij Idols. “Die zwarte muts’ is volgens Kaagman de in Kongo geboren Nathalie, een begenadigd zangeres. Tijdens de moordende concurrentiestrijd is Nathalie op basis van haar zangkwaliteiten doorgedrongen tot de finale. Maar kwaliteit of niet, volgens Kaagman is Nathalie bij de burgerlijke stand ingeschreven onder de naam ‘die zwarte muts’. ‘Die zwarte muts’ die volgens Kaagman geen kans maakt.

Kaagman is ook directeur van de stichting Conamus die zich inzet voor de promotie en stimulans van Nederlandse muziek. In Amsterdam organiseert Conamus evenementen zoals het Amsterdam Dance Event en ondersteunt het Amsterdamse festivals als de Uitmarkt, het Amsterdams Kleinkunst Festival en het Holland festival. Evenementen waar veel Amsterdammers van verschillende pluimage graag naar toe gaan. Maar nu blijkt dat Conamus wordt geleid door een directeur die rare dingen roept en het niet zo nauw neemt met de grenzen van betamelijkheid, tsja, daar bewijs je een veelkleurige stad als Amsterdam geen goede dienst mee.

Want wees nou eerlijk, iemand ‘die zwarte muts’ noemen is weinig vleiend, maar neerbuigend en racistisch. Veel kinderen en jongeren kijken naar Idols en ‘autoriteit’ Kaagman. Kaagman geeft dus ook nog eens een heel slecht voorbeeld.

Je zult maar in de sollicitatieprocedure bij Conamus zitten of erger nog, er werken en je baas slaat racistische taal uit. Wat doe je dan? Dat overkomt Nathalie die koud in de finale en voordat er nog maar een noot gezongen is al weet dat jurylid Kaagman het niet in ‘die zwarte muts’ ziet zitten. Nu jurylid Kaagman zich zo laatdunkend heeft uitgelaten, is van een eerlijke strijd is al bijna geen sprake meer. Nathalie zal te boek komen te staan als die kandidaat met die geweldige stem en als ‘die zwarte muts’. Dat allemaal dankzij Kaagman.

Een lekker begin. Kaagman floept er ineens uit wat zij altijd al dacht maar nooit hardop zei. Mevrouw Kaagman, wat bezielt u? Waarom laat u zich zo laatdunkend uit over Nathalie, een mens van vlees en bloed? Waarom moest u juist die woorden gebruiken?

Ik ben vreselijk benieuwd naar wat de bazen van Kaagmans bedenkelijke uitspraak vinden of de bedenkers van het merk Idols. Want het is overduidelijk dat het onvergefelijk is om Nathalie ‘die zwarte muts’ te noemen. Met die hatelijke uitspraak heeft Kaagman ook het imago van Conamus en Idols beschadigd en een groot deel van de consumenten in Nederland gekwetst en beledigd.

En wat vindt het Amsterdams college van Kaagman en Conamus dat Amsterdamse projecten ondersteunt? Zijn Kaagman en Conamus nog wel geloofwaardig nu Kaagman haar eigen imago en dat van Conamus heeft beschadigd?

En Nathalie? Die geeft geen krimp. Ik moet denken aan die Amsterdamse jeugdtrainer elke keer weer tegen zijn gekleurde voetballertjes zegt om niet te reageren op racistische scheldpartijen van overspannen vaders van de tegenpartij tijdens de wedstrijd. De omgekeerde wereld dus en een werkelijkheid die je de jeugdtrainer en de voetballertjes niet kwalijk kunt nemen. Net zoals het onzin is om je dubbel te bewijzen. Waarom zou je dat in hemelsnaam moeten en van wie? Want nieuwe Nederlanders moeten meer dan autochtonen altijd een dagelijks examen afleggen, meer tonen dat ze te vertrouwen zijn, op tijd komen, geen taalfouten maken, niet stelen, de gestelde taak aankunnen, enzovoort. Het is te belachelijk voor woorden!

Of misschien zegt de andere Idols finaliste Nikki uit solidariteit: ‘Nathalie dit pikken we niet, we stappen er samen uit’.

Ik hoop dat Kaagman zich realiseert dat de samenleving is veranderd en dat haar uitspraak absoluut niet door de beugel kan. Nederland was inderdaad anders toen Kaagman als zangeres van Earth & Fire in Toppop dertig jaar geleden het nummer Weekend zong.

Anno 2008. "Die zwarte muts zal er wel uitgaan", hoe zou het zijn als Kaagman dat nu over Barack ‘yes we can’ Obama ‘zou roepen?

Jerry Straub
Vers van de pers, je weets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zyggie op 29-02-2008 13:07:43 ]
Zyggie.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:01:30 #17
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57059083
Wokkel, jij smerige vieze poster dat je bent. Potverdorie nog aan toe.
Zyggie.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 13:01:34 #18
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_57059088
"muts"
:')
pi_57059131
Al bedoelt ze het niet in de kwade zin (en daar ga ik voor het gemak maar vanuit)...echt slim is het niet....andere media gaan aan de haal met deze uitspraak en plaatsen het in een ander daglicht...

Maar ze had ook gewoon muts of haar naam kunnen noemen....zwart in dit verband heeft geen toegevoegde waarde en krijg je dit soort beschuldigingen.....als Jerney het over die andere kandidaten heeft zegt ze ook toch niet blanke gillende keukenmeid of witte draaikont
pi_57059182
Jerry Straub haalt er wel alles bij wat hij kan bedenken. Amsterdams College, Barack Obama, de bazen van Kaagmans en de andere finalisten. Uit zijn column spreekt toch een soort gefrustreerdheid die ik niet gezond kan noemen.
pi_57059189
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

En wanneer ze je in eerste instantie niet geloven ga je gewoon met je homies verhaal halen.
pi_57059198
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:01 schreef Zyggie het volgende:
Wokkel, jij smerige vieze poster dat je bent. Potverdorie nog aan toe.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:08:29 #23
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57059275
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:05 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ha, ik heb nu ook vetgedrukte stukjes.
Zyggie.
pi_57059336
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:08 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ha, ik heb nu ook vetgedrukte stukjes.
En een ctrl+u stukje
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:14:53 #25
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57059392
quote:
Want nieuwe Nederlanders moeten meer dan autochtonen altijd een dagelijks examen afleggen, meer tonen dat ze te vertrouwen zijn, op tijd komen, geen taalfouten maken, niet stelen, de gestelde taak aankunnen, enzovoort. Het is te belachelijk voor woorden!
Nou, echt te belachelijk dat verwacht wordt dat mensen niet stelen en op tijd op hun werk komen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:20:25 #26
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57059526
Die man reageert alsof Kaagman met een KKK-pak en een brandend kruis de studio is binnengelopen. Maar nee, ze heeft een kandidate 'zwarte muts' genoemd. The horror!!
pi_57060887
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef Zyggie het volgende:
Ze is toch zwart, en een muts?

idols
pi_57060960
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:03 schreef Pulu het volgende:
Al bedoelt ze het niet in de kwade zin (en daar ga ik voor het gemak maar vanuit)...echt slim is het niet....andere media gaan aan de haal met deze uitspraak en plaatsen het in een ander daglicht...

Maar ze had ook gewoon muts of haar naam kunnen noemen....zwart in dit verband heeft geen toegevoegde waarde en krijg je dit soort beschuldigingen.....als Jerney het over die andere kandidaten heeft zegt ze ook toch niet blanke gillende keukenmeid of witte draaikont
Die andere kandidaat is ook een muts, dus dat zwarte moest er wel bij om duidelijkheid te scheppen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:26:37 #29
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_57061146
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:19 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Die andere kandidaat is ook een muts, dus dat zwarte moest er wel bij om duidelijkheid te scheppen.
Idd... Het hangt er maar vanaf of ze 'Die zwarte muts' of 'Die zwárte muts' zei. In het laatste geval valt haar namelijk weinig aan te rekenen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_57061450
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Die man reageert alsof Kaagman met een KKK-pak en een brandend kruis de studio is binnengelopen. Maar nee, ze heeft een kandidate 'zwarte muts' genoemd. The horror!!
Als de kwalificatie 'zwarte' niet zou mogen, dan zou je zo'n beetje alle nieuwslezers kunnen ontslaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57061544
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als de kwalificatie 'zwarte' niet zou mogen, dan zou je zo'n beetje alle nieuwslezers kunnen ontslaan.
Kan je niet met elkaar vergelijken.....zoals ik al eerder ik ga niet van de kwade zin uit maar ik blijf de toegevoegde waarde van het woordje zwart onduidelijk vinden in dit geval....al zijn het allebei mutsen
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:44:45 #32
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_57061580
Antwoorde
pi_57061615
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:43 schreef Pulu het volgende:

[..]

Kan je niet met elkaar vergelijken.....zoals ik al eerder ik ga niet van de kwade zin uit maar ik blijf de toegevoegde waarde van het woordje zwart onduidelijk vinden in dit geval....al zijn het allebei mutsen
Het zou een onderscheidend criterium kunnen zijn. Net als men het m.b.t. de verkiezingsstrijd in de VS vaak gaat over een 'zwarte kandidaat, een vrouwelijke kandidaat en een bejaarde kandidaat'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_57061630
idd wat een hoop flauwekul
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:47:54 #35
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_57061637
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat mag je nu ook.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_57061670
als ze nou bv rood haar had

en ze werd een rode muts genoemd, is het dan ook discriminatie?

de kleur zwart.. op zich is toch niet negatief?
pi_57061970
Beter een zwarte muts dan een witte muts zou ik zeggen.
pi_57062027
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef Fides het volgende:
Beter een zwarte muts dan een witte muts zou ik zeggen.
nee, daar ben ik het niet mee eens
pi_57062211
de zwarte muts in kwestie

damn, het is me wel een flinke muts, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57062246
mijn god
pi_57062387
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:19 schreef milagro het volgende:

[ afbeelding ]

damn, het is me wel een flinke muts, hoor [ afbeelding ]
tering wie is dat die heeft veel haar.
en dan heb je haar muts nog geeneens gezien.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 29 februari 2008 @ 15:29:23 #42
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57062413
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:19 schreef milagro het volgende:

[ afbeelding ]

damn, het is me wel een flinke muts, hoor [ afbeelding ]
met f*kking lekkere tieten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_57071220
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:03 schreef Pulu het volgende:

hmmm... alleen was er hier de keuze tussen een blanke/witte muts en een zwarte muts. Dus zo heel erg onlogisch was het ook niet helemaal. Het is duidelijk dat Kaagman haar niet veel vindt, het is wat overdreven om nu automatisch aan te nemen dat het om racistische motieven was.
pi_57073584
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef HiZ het volgende:

[..]

hmmm... alleen was er hier de keuze tussen een blanke/witte muts en een zwarte muts. Dus zo heel erg onlogisch was het ook niet helemaal. Het is duidelijk dat Kaagman haar niet veel vindt, het is wat overdreven om nu automatisch aan te nemen dat het om racistische motieven was.
Slip of the tongue eerder....die pvda'er die de column heeft geschreven, moeten ze gelijk korten op zijn salaris want hij heeft blijkbaar teveel vrije tijd...er zijn veel belangrijkere zaken....
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:39:37 #45
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57074679
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef ruud_fr het volgende:
nieuwswaarde: 0
Nieuwswaarde: -10.

En dan maak ik Jerney uit voor Barbiepop.

Oh nee, wacht, nu komt het anti-discriminatiebureau op mijn dak vanwege het uitschelden van mensen die plastische chirurgie hebben ondergaan.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 maart 2008 @ 01:41:38 #46
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57074706

RELLUHHHH
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_57074882
De politiek moet zich niet met idols bemoeien. Politici zijn gewoon luie populisten, een tijdje terug had de PvdA de mond vol wat betreft de gouden kooi.

De racisten van de PvdA maakten het zelfs zo bond dat ze - als een stelletje facisten - de kinderen van de Zwarte Diva wilden afpakken, maar nu hoor je ze niet meer over de GK en willen ze weer wat anders verbieden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 maart 2008 @ 01:59:25 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57074908
tja dat was als grapje bedoeld. Wat een gezeur weer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57074924
Nathalie moet wel dat ding uit haar wenkbrauw halen.

Als ik dat tenminste nog mag zeggen van de PvdA.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 1 maart 2008 @ 02:01:33 #50
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57074929
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:56 schreef JohnDope het volgende:
De politiek moet zich niet met idols bemoeien. Politici zijn gewoon luie populisten, een tijdje terug had de PvdA de mond vol wat betreft de gouden kooi.

De racisten van de PvdA maakten het zelfs zo bond dat ze - als een stelletje facisten - de kinderen van de Zwarte Diva wilden afpakken, maar nu hoor je ze niet meer over de GK en willen ze weer wat anders verbieden.
Dat verklaart ook de naam Wouter Windvaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')