abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58159156
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 23:33 schreef texelonia het volgende:
Owjah en ik vermoed dat als ik nu begin aan zo'n BBL traject het ook niet erg handig is om binnenkort zwanger te worden... om het nog enigszins ontopic te houden

Echt klote situatie !
Wat ga je nu doen dan, wil je toch je huidige werk nog afwachten met wat ze gaan beslissen, of zeker weten heel wat anders doen en hard op zoek?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:02:41 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58162081
Ja ik ben er nog niet helemaal uit...

Moeilijk, moeilijk....

[ Bericht 88% gewijzigd door texelonia op 20-04-2008 20:50:42 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 19 april 2008 @ 22:27:04 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58167765
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef texelonia het volgende:
Of dat mag ga ik nog wel uitzoeken ja. Wel handig om te weten.

En iets anders doen... Ik heb geen afgeronde opleiding én geen relevante werkervaring. Ik zou dus niet weten waar ik daarmee moet beginnen. Voordat ik hier terecht kwam heb ik ook heel veel gesolliciteerd en als ik al werd uitgenodigd liep het daarna toch op niks uit.
In de zorg, kun je daar 'zomaar' in terecht zonder opleiding en ervaring?

Ik ben ooit begonnen met een HBO opleiding van NTI maar toen werkte ik nog 15 uur in de week. Toen ik praktisch fulltime werkte schoot er gewoon bij in (en een gebrek aan duscipline helpt dan ook niet). Te lang gedaan over minimum studiepunten dus daar heb ik inmiddels niks meer aan.

Wat ik nu het liefste zou willen is een baan voor 3 dagen in de week van 9 tot 5 (ongeveer). Ik werk momenteel 5 dagen en de ene week vroeg (7 uur beginnen) de andere week laat (tot 21:30 of later). Dat is gewoon heel lastig te combineren met een gezin. Ik zou alleen niet weten waar ik zo'n baan kan vinden zonder opleiding en werkervaring (of überhaupt waar ik een baan kan vinden zonder opleiding en werkervaring)

Maar goed, dat is allemaal wat offtopic....

meldt
pi_58172870
Ik kom even zeggen dat ik nog lurk hier een meeleef met alle rammelaars. Texelonia, succes, het klinkt allemaal erg naar. Stomme manager! Ik hoop dat je gauw een oplossing vindt, of een nieuwe (leukere?) baan

Verder woon ik nu niet meer in huis bij een hoogzwangere, maar bij een kersverse mama en papa en een klein baby'tje van nu een maand oud Superschattig! Ik heb niet zoveel ervaring met baby's (geen) dus het is leuk om alles van zo dichtbij mee te maken. En dagelijks knuffelen natuurlijk

Kwam huisgenote een paar dagen geleden op me af terwijl ik met de baby aan het rondlopen was, zegt ze: 'Jij wordt echt een goede moeder! wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen?'
Ik kwam (na een 'awww, dankje!') natuurlijk met allerlei praktische bezwaren, die ze vervolgens vakkundig weerlegde in één à twee zinnen.

rammel...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_58173381
Hoe is het eigenlijk met Smoezzie??
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 20 april 2008 @ 19:54:05 #206
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58186081
* me meldt zzh af

We gaan voor een kindje!
Alle rammelaars die het nodig hebben veel sterkte.
oude bekende ;)
pi_58186124
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:54 schreef wachtff het volgende:
* me meldt zzh af

We gaan voor een kindje!
Alle rammelaars die het nodig hebben veel sterkte.
gefeliciteerd met dit besluit, hartstikke gaaf man!!
Jij was toch een kloon, ga je al vertellen wie je bent?
  zondag 20 april 2008 @ 19:59:27 #208
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58186215
je kunt geen pm ontvangen...
oude bekende ;)
pi_58187477
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef wachtff het volgende:
je kunt geen pm ontvangen...
Nu wel!!!!
Had ik nog helemaal niet geactiveerd blijkbaar
pi_58187716
ik hoop voor je wachtff dat je niet zo lang hoeft te wachten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_58187826
pff we slinken echt in hier zeg! Nouja eigenlijk ook alleen maar fijn!
Ik hoop toch ook rond juni me hier te kunnen komen afmelden, maar weet dat nog niet zeker dus blijf uiteraard voorlopig nog gewoon hangen.
  zondag 20 april 2008 @ 23:06:20 #212
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_58191558
Ik blijf ook nog ff hangen hoor, heb de pil nog niet weg gegooid en moet nog een keer goed met mijn ega praten voor we er nogmaals voor gaan, ik ga namelijk niet over 1 nacht ijs en wil er samen voor 200% eens zijn voor ik überhaupt de pil de prullenbak in gooi
En ik heb nog ff de tijd moet eerst nog de gyn eens bellen maar tja ik ben nogal laks in dat soort dingen.
Mama van Isa en Ties
  maandag 21 april 2008 @ 07:34:39 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58195833
Mijn eierstokken klapperen ook weer behoorlijk.
Heb afgelopen weekend de filmpjes van mijzelf van vroeger gezien (super8 laten overzetten op DVD). Nou als je ergens van gaat rammelen dan is het wel van jezelf als babietje en klein meisje!

bijkomend is dat ik blijkbaar depressieve klachten krijg van de pil. Vanwege de vakantie ben ik heel even weer begonnen, maar dat was geen goed idee achteraf. Na de vakantie stop ik definitief om er niet meer aan te beginnen...
pi_58195917
Gefeliciteerd wachtff Dit is echt zo'n topic waarbij je het super vindt dat je volk om je heen hebt, maar waarbij je het nog leuker vindt als iemand kan doorschuiven
pi_58268427
ik rammel als een gek. Ga als het goed is met een paar maanden samenwonen. Eerst trek ik bijhem in, en dan gaan we vanaf daar opzoek naar iets groters. Zegt mijn vriend van de week: ja dan moeten we wel een extra kamer. Ik heel naief erop door gaan, ja das handig voor de computers enzo, staan die niet meer in de woonkamer. Kijhkt ie me aan.... uhhm voor eventuele kinderen misschien.... *smelt*

Ook was er een kind op tv met een verschrikkelijke naam dus ik roep: mocht ik ooit kinderen krijgen dan krijgen ze wel een fatsoenlijke naam.. wat nu dus het resultaat heeft dat we al uit de namen zijn......
*poef* nu is het weg
  donderdag 24 april 2008 @ 18:12:49 #216
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58283365
Hihi wat leuk kaatjejannie dat je vriend blijkbaar ook al 'bezig is' met nadenken over kinderen!
En spannend, samenwonen!

Ik heb weer zoiets leuks ontdekt...
http://www.mymms.nl/gelegenheden/geboorte.html

Ik zie al voor me dat Noah dat trakteert op school als zijn broertje of zusje is geboren
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 24 april 2008 @ 18:16:32 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58283431
Oh ik heb de prijzen gevonden...
©Dumbo
  donderdag 24 april 2008 @ 18:33:13 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58283829
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Oh ik heb de prijzen gevonden...
pi_58290092
Oeh die kleine zakjes met geboorte M&Ms zijn ECHT leuk!! Maar die prijzen zijn inderdaad erg
Ik had al even op die site een voorbeeld M&M gemaakt van hoe het zou staan met een naam erop hahaha

Verder vandaag gesleuteld aan mn ouderwetse kinderwagen, het onderstel heb ik nu helemaal paars gespoten, en van de nieuwe witte bandjes heb ik er zelf al 2 opgezet.
Over een tijdje ga ik er gewoon helemaal de blits mee maken
pi_58291490
ze verstoppen die prijs niet voor niks zo goed!
maar 't ziet er inderdaad wel erg leuk uit tex.
pi_58299442
Op het werk staat een doos met doopsuiker waarin de naam van het kindje staat. Heel leuk om te zien eigenlijk En dan nog zo'n mooie naam ook (die mijn man niet graag hoort )
pi_58301615
Ik moet trouwens iets bekennen..

Ik ben het rammelen méér dan kotsbeu
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:12:00 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_58303960
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef leonieke het volgende:

Jij wil gaan voor het echte werk? En niet meer eindeloos wachten op die bouw?
of begrijp ik je nu verkeerd
pi_58304699
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef leonieke het volgende:

*steekt hand in de lucht*
hier nog eentje, gatverdamme ik heb het eigenlijk wel helemaal gehad met dat eeuwige gewacht.
En mijn positieve spreuk van ''onze tijd komt nog wel'' daarbij vraag ik me af wanneer dat dan EIN-DE-LIJK eens zo zal zijn,BAH

`*zielig modus uit*
  zondag 27 april 2008 @ 10:49:27 #225
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58335064
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jij wil gaan voor het echte werk? En niet meer eindeloos wachten op die bouw?
of begrijp ik je nu verkeerd
Nee, het is eerder zoals Poppejans het beschrijft
Er komt geen einde aan dat wachten terwijl iedereen in mijn omgeving maar over zwangerschappen kan spreken. En ik wil gewoon ook... Wacht al lang genoeg in mijn ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')