quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:33 schreef texelonia het volgende:
Owjah en ik vermoed dat als ik nu begin aan zo'n BBL traject het ook niet erg handig is om binnenkort zwanger te worden...om het nog enigszins ontopic te houden
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef texelonia het volgende:
Of dat mag ga ik nog wel uitzoeken ja. Wel handig om te weten.
En iets anders doen... Ik heb geen afgeronde opleiding én geen relevante werkervaring. Ik zou dus niet weten waar ik daarmee moet beginnen. Voordat ik hier terecht kwam heb ik ook heel veel gesolliciteerd en als ik al werd uitgenodigd liep het daarna toch op niks uit.
In de zorg, kun je daar 'zomaar' in terecht zonder opleiding en ervaring?
Ik ben ooit begonnen met een HBO opleiding van NTI maar toen werkte ik nog 15 uur in de week. Toen ik praktisch fulltime werkte schoot er gewoon bij in (en een gebrek aan duscipline helpt dan ook niet). Te lang gedaan over minimum studiepunten dus daar heb ik inmiddels niks meer aan.
Wat ik nu het liefste zou willen is een baan voor 3 dagen in de week van 9 tot 5 (ongeveer). Ik werk momenteel 5 dagen en de ene week vroeg (7 uur beginnen) de andere week laat (tot 21:30 of later). Dat is gewoon heel lastig te combineren met een gezin. Ik zou alleen niet weten waar ik zo'n baan kan vinden zonder opleiding en werkervaring (of überhaupt waar ik een baan kan vinden zonder opleiding en werkervaring)
Maar goed, dat is allemaal wat offtopic....
quote:Op zondag 20 april 2008 19:54 schreef wachtff het volgende:
* me meldt zzh af
We gaan voor een kindje!
Alle rammelaars die het nodig hebben veel sterkte.
Nu wel!!!!quote:
Jij wil gaan voor het echte werk? En niet meer eindeloos wachten op die bouw?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef leonieke het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen..![]()
Ik ben het rammelen méér dan kotsbeu![]()
*steekt hand in de lucht*quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef leonieke het volgende:
Ik moet trouwens iets bekennen..![]()
Ik ben het rammelen méér dan kotsbeu![]()
Nee, het is eerder zoals Poppejans het beschrijftquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij wil gaan voor het echte werk? En niet meer eindeloos wachten op die bouw?
of begrijp ik je nu verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |