Dat is ook ons doel voor dit jaar iddquote:Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef miss_sly het volgende:
Leuk Cattie
leonieke, ook al zou ik zelf misschien andere keuzes maken, toch snap ik best dat het soms allemaal niet meevalt. En ik vind dat je dan zeker uitgerekend hier daar best wat over kwijt moet kunnen. Dat heeft imo niets met egoisme te maken, hoor. Ik hoop iig voor je dat de bouw niet meer oponthoud zal krijgen en jullie mooi voor kerst in je nieuwe, eigen huisje zit!
Ik moet tegenwoordig al lachen als ik die stok, de vloeistof (glijmiddel?) en de handschoen zie afkomen. De eerste paar keren voelde het raar aan, maar tegenwoordig ga ik er al direct van uit dat het een inwendige echo wordt. En die zenuwen? Volkomen normaal toch!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:43 schreef tessie het volgende:
Ja ik ben wel blij dat ze er naar gaan kijken , maar ben er gewoon heel zenuwachtig voor.
Het is een inwendige echo, dus hoop dat het meevalt idd.
Ik hoop dat het je wat geruststelt, maar het doet echt geen pijn zo'n inwendige echo. Toch is het wel wat ongemakkelijk, je ligt daar tenslotte wel... nou ja nogal open en bloot. Dus wat dat betreft is het niet gek dat je er zenuwachtig voor bent hoor. Maar het doet absoluut geen pijn, het voelt een beetje koud aan in het begin enzo en je voelt wat gedruk her en der. That's it!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:43 schreef tessie het volgende:
Ja ik ben wel blij dat ze er naar gaan kijken , maar ben er gewoon heel zenuwachtig voor.
Het is een inwendige echo, dus hoop dat het meevalt idd.
Een groot deel heb je echt zelf in de hand hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 20:18 schreef Asyniur het volgende:
Op zo'n moment ben ik echt blij dat wij geen kinderen hebben...
Dat gevoel ken ik ook wel eens. Hoe graag ik ze zou willen, af en toe ben ik nog blij dat het niet zo is.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:18 schreef Asyniur het volgende:
Op zo'n moment ben ik echt blij dat wij geen kinderen hebben...
maar er komen toch weer andere momenten waarop je wel graag wil...
Dat laatste heb ik ook soms. Maar ik denk dat iedereen zich die vraag wel stelt. Hoe gaan we het allemaal geregeld krijgen met het werk en de huishoudelijke taken die moeten gebeuren? Maar anderzijds denk ik dan ook dat we niet de eerste zijn die het moeten geregeld hebben en dat we ook zeker niet de laatste zullen zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik ook wel eens. Hoe graag ik ze zou willen, af en toe ben ik nog blij dat het niet zo is.
En dan vraag ik me af hoe wij dat allemaal ooit in de toekomst gaan aanpakken...
Leonieke, ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was!
Dat is ook de reden waarom ik de hormonen wel ga slikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Ach leonieke, dan beginnen jullie toch gewoon wel zonder iets te proberen. Je weet maar nooit wat je lichaam je nog voor aangename verrassingen kan stellen.
En clomid is kut, ik kan er niets anders van maken, maar je weet waar je het voor doet, toch?
Het probleem is gewoon dat ik geen zin heb in vragen in de aard van "is het al zo ver?" Ik ken mijn schoonmoeder, die zou constant zitten te vissen. En daar wringt dus het schoentje: ik heb nu geen zin meer in medeleven of begrip. Als het vorig jaar niet kon, dan hoeft het dit jaar ook niet meer.quote:En openheid kan dan juist wel veel verschil maken, zeker tov huisgenoten. die kunnen dan ook eens proberen hun mond te houden of niet te reageren ofzo.
Die tijd is hier voorbijquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Aha! Succes poppeding! Lekker neu*** vanavond!
Het is heel dubbel eigenlijk. In gedachten fantasseer ik altijd over "alles er op en eraan", maar eigenlijk vind ik het vreselijk om in het middelpunt van de belangstelling te staanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef Poppejans het volgende:
Goed nieuws Cattie!
Tex, wil je zo graag trouwen dan? Echt met alles erop en eraan, of gewoon even een papiertje tekenen?
Dit herken ik wel maar ik wil alleen het papiertje, geen 'alles er op en eraan'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar ik wil wel graag trouwen ja, ooit. Een baby staat hoger op mijn verlanglijstje
Jawel hoor, die middenweg is er wat mij betreft wel, dat de man dan maar wat meer moet opschieten in het ''nadenken'' of het ''klaar voor zijn'' om een kindje te willen, omdat mijn wens OOK mee speelt, dus dan gaat er niet oneindig gewacht worden op hem, en nergens toe gedongen worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
D
Er is gewoon geen middenweg tussen wel en geen kinderen, dus wacht ik liever wat langertot
er ook klaar voor is (of althans zelf heeft besloten dat hij het niet langer wil uitstellen om welke reden dan ook
).
Ja, dat bedoel ik! Ok, je hebt natuurlijk zelf voor die partner die nog niet wil ''gekozen'', maar dat wil nog niet zeggen dat je die keuze ook accepteert.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:39 schreef leonieke het volgende:
En die middenweg? Ik denk dat het heel lastig is, want eigenlijk tellen de bezwaren van allebei de personen mee vind ik. (al heb ik wel de indruk dat de bezwaren van de nee-zegger veel meer effect hebben)
Maar dan op zo'n manier zonder dat het zeurderig overkomt... Moeilijk, heel moeilijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Ok, je hebt natuurlijk zelf voor die partner die nog niet wil ''gekozen'', maar dat wil nog niet zeggen dat je die keuze ook accepteert.
Toch is denk ik blijven praten hierover het allerbeste wat er is, en dan bedoel ik niet het onderdruk zetten, maar wel steeds bespreekbaar houden hoe moeilijk het is.
He Tessie, dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:01 schreef tessie het volgende:
Vandaag die echo gehad. Onderzoek op zich viel wel mee.
Ze wou er alleen niet zoveel over zeggen , behalve dat mijn huisarts waarschijlnijk gelijk had. Als het goed is belt mijn huisarts mij morgen met de uitslag, en anders maandag.
Raar dat ze niet veel wou zeggen, het gaat per slot van rekening om JOU, stom dat dan een huisarts overbrenger van het nieuws moet zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:01 schreef tessie het volgende:
Vandaag die echo gehad. Onderzoek op zich viel wel mee.
Ze wou er alleen niet zoveel over zeggen , behalve dat mijn huisarts waarschijlnijk gelijk had. Als het goed is belt mijn huisarts mij morgen met de uitslag, en anders maandag.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat vaag Tessie!
Ik heb net met een ieniemini-meisje in mijn armen gestaan!3800 gram! Indy Finn
Ik wil ooooooook weer!![]()
(Over een paar maanden.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |