Volgens mij is dat niet helemaal hetzelfde. Yavido wilde privé-info lekken van mensen die daar geen toestemming voor hadden gegeven. Of denk je dat Wilders ook PM-boxen gaat lekken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Yavido die zit te dreigen, te schermen met belastende info, maar het niet verspreid. Bjina iedereen zegt dat het niet kan en hij moet opzouten. Strikt genomen heeft hij ook niets fouts gedaan, maar moreel is het verwerpelijk.
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je gaat in je huwelijk toch ook niet expres allerlei omstandigheden scheppen om te testen of het wel bestendig is?
Je bent een voorbeeld van tolerantie!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ze mocht haar slipje aan houden, netjes toch?
Wou je het hebben over het pak slaag wat Bommels jullie in hoogsteigen persoon zondag gaat geven?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze hier ook nog een beetje over Wilders zitten lullen
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wou je het hebben over het pak slaag wat Bommels jullie in hoogsteigen persoon zondag gaat geven?
Dat is waar.....maar hij lekte niet...Het gaat mij dus om het moment daarvoor. Vertellen dat je belastend materiaal hebt en daar mee dreigen. Dat is ook zo'n beetje wat Wilders doet. Hij weet donders goed dat die moslims hechten aan hun boeken. En hij blijft schermen dat het een Duivels boek is, het verboden moet worden met als klap op de vuurpijl het verwerken van teksten tot film. Tot nu toe niets gezien, misschien is het er inderdaad niet eens, maar hij blijft er over roepen.....het hangt als een zwaard van Damocles boven de markt. Ik vind het strikt genomen uitlokking....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet helemaal hetzelfde. Yavido wilde privé-info lekken van mensen die daar geen toestemming voor hadden gegeven. Of denk je dat Wilders ook PM-boxen gaat lekken?
Heeft ie een verbod denk je!!?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]want dat gaat niet gebeuren denk ik dan. Bommels durft zich toch niet meer in of rond z'n eigen stadion te vertonen
Ik blijf het strikt genomen een paardelul vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar.....maar hij lekte niet...Het gaat mij dus om het moment daarvoor. Vertellen dat je belastend materiaal hebt en daar mee dreigen. Dat is ook zo'n beetje wat Wilders doet. Hij weet donders goed dat die moslims hechten aan hun boeken. En hij blijft schermen dat het een Duivels boek is, het verboden moet worden met als klap op de vuurpijl het verwerken van teksten tot film. Tot nu toe niets gezien, misschien is het er inderdaad niet eens, maar hij blijft er over roepen.....het hangt als een zwaard van Damocles boven de markt. Ik vind het strikt genomen uitlokking....
Was dat voor of nadat ie in training ging ? Ik heb me laten vertellen dat het nu een animalus grandes is geworden met een verbrandingscyclus waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij schijnt met aanstekers te gooien
Wie is Bommels, draagt die ook een Burka ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij schijnt met aanstekers te gooien
Versabommie ken je toch wel?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is Bommels, draagt die ook een Burka ?
Nope...Bommels is die ongenode gast in de herberg met die grote smoel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.......scheelt mij een hoop werk....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik blijf het strikt genomen een paardelul vinden...scheelt een hoop tekst.
Dat zijn toch schoenenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die door die tiener naar buiten werd gesleept voor een pijpbeurt ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...Bommels is die ongenode gast in de herberg met die grote smoel.
Als dat je opwindt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die door die tiener naar buiten werd gesleept voor een pijpbeurt ?
Wat is het probleem nu eigenlijk...je hebt er toch tweequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Manu82 het volgende:
En die dokter van mij kan ook de tyfus krijgen. Wil de hele week niet langs komen om naar m'n knie te kijken, kan ik vandaag eindelijk lopen op krukken, moet ik er eerst een half uur wachten, kan ze absoluut niet analyseren wat er is en moet ik naar het ziekenhuis. Daar uur gewacht voor X-Ray en nog de arts van het ziekenhuis niet gesproken terwijl die juist een punctie moest doen en nu gvd nog meer last van m'n poot
Ik kan gvd niet lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu eigenlijk...je hebt er toch twee
Nee, doet mij nix Jap....laat mi maar aan de hoek van de bar m'n biertje drinken met een saffie...quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu eigenlijk...je hebt er toch twee
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan gvd niet lopenen moet volgende week waarschijnlijk weer terug voor punctie ofzo
We worden waarschijnlijk te oud voor dat soort poepelegein NMNS...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, doet mij nix Jap....laat mi maar aan de hoek van de bar m'n biertje drinken met een saffie...
Bevalt dat een beetje?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook ook alleen maar over één long
Maak me even blijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan ook niet voetballen.....Maar een punctie is niet fijn, dat zijn van die verschrikkelijke dikke naalden......
Ja....thnx for telling....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
We worden waarschijnlijk te oud voor dat soort poepelegein NMNS...
Krijg je als je 40 + bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De verslaving zit voornamelijk aan de rechterkant. Of ben ik nu politiek incorrectquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje?
Nee, rechts is gewoon rot....je maakt de goede keus....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De verslaving zit voornamelijk aan de rechterkant. Of ben ik nu politiek incorrect
Uitroken die handel dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, rechts is gewoon rot....je maakt de goede keus....![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En boven de zestig beginnen onze knieën moeilijk te doen.....
Zat net ff te googelen..inmiddels 172 hits...waarvan iig 1 van mijn hand.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, je hebt vast je best gedaan.
Geen idee! Je hebt wel vaker van dat soort rare woorden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zat net ff te googelen..inmiddels 172 hits...waarvan iig 1 van mijn hand.![]()
![]()
was dat nou een tijdje terug ook met dit woord
of was dat weer met een ander?
Tijd voor wat sterkers...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee!Je hebt wel vaker van dat soort rare woorden.
Stilte voor de stormquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er ergens een rel of zoHet is hier zo stil weer......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stilte voor de stormJaaaaa, lekker......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* HiDiHo kijkt vreemd genoeg dgkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er ergens een rel of zoHet is hier zo stil weer......
Is dat je familie?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijd voor wat sterkers...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=KzOWoKNvKbc
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gebeurt al de hele week niets meer......heb hem nog wel aan, maar op de achtergrond....
Nope..dat is de verkeerde kant van de rozengrachtquote:
Kan je familie dan even langskomen? Tis hier maar een dooie boel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..dat is de verkeerde kant van de rozengracht...mijn familie ziet er ongeveer allemaal zo uit.
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=PuGZDP-G-FU![]()
![]()
Gewoon doodgooien met allerlei van dit soort familieleden is er vanzelf wel eentje die komt vragen of het allemaal niet wat zachter kan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan je familie dan even langskomen? Tis hier maar een dooie boel.
kAN HET HIER ALLEMAAL WAT ZACHTER?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon doodgooien met allerlei van dit soort familieleden is er vanzelf wel eentje die komt vragen of het allemaal niet wat zachter kan.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=6R_WRibGznU
Ka is goed...ff wat voor buufie dan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
kAN HET HIER ALLEMAAL WAT ZACHTER?!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
kAN HET HIER ALLEMAAL WAT ZACHTER?!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ka is goed...ff wat voor buufie dan.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=2unULXIig54
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lumberjack!
![]()
ik durf al niet meer te klikken. veuls te bang voor dat mens in roze broek![]()
ow dat kan ik allemaal toch nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Is het inmiddels gelukt met de extended desktop en de tips van Pietje?
Ik denk dat je trouwens wel gezeik van de man des huizes krijgt als je effe lekker gaat Photoshoppen oid terwijl hij via dezelfde pc een film zit te kijken.![]()
Buffer de buffer....
Ow..jaaa..die is ook lekker voor hier...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lumberjack!
![]()
ja lach maar.quote:
*Trommeld ongeduldig op tafelquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lumberjack!
![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
de videokaart is gemankeerd en niet meer te benaderen. Maar ook niet opnieuw te installeren. maar ff contacten met Dell denk ik zo...
Go ahead grijs gespuis..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
Nee volgens mij niet maar ik wil de volgende openen
Doe maar, je hebt mijn toestemming.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:31 schreef Soury het volgende:
Nee volgens mij niet maar ik wil de volgende openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |