Wat is het probleem nu eigenlijk...je hebt er toch tweequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Manu82 het volgende:
En die dokter van mij kan ook de tyfus krijgen. Wil de hele week niet langs komen om naar m'n knie te kijken, kan ik vandaag eindelijk lopen op krukken, moet ik er eerst een half uur wachten, kan ze absoluut niet analyseren wat er is en moet ik naar het ziekenhuis. Daar uur gewacht voor X-Ray en nog de arts van het ziekenhuis niet gesproken terwijl die juist een punctie moest doen en nu gvd nog meer last van m'n poot
Ik kan gvd niet lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu eigenlijk...je hebt er toch twee
Nee, doet mij nix Jap....laat mi maar aan de hoek van de bar m'n biertje drinken met een saffie...quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu eigenlijk...je hebt er toch twee
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan gvd niet lopenen moet volgende week waarschijnlijk weer terug voor punctie ofzo
We worden waarschijnlijk te oud voor dat soort poepelegein NMNS...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, doet mij nix Jap....laat mi maar aan de hoek van de bar m'n biertje drinken met een saffie...
Bevalt dat een beetje?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook ook alleen maar over één long
Maak me even blijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan ook niet voetballen.....Maar een punctie is niet fijn, dat zijn van die verschrikkelijke dikke naalden......
Ja....thnx for telling....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
We worden waarschijnlijk te oud voor dat soort poepelegein NMNS...
Krijg je als je 40 + bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De verslaving zit voornamelijk aan de rechterkant. Of ben ik nu politiek incorrectquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje?
Nee, rechts is gewoon rot....je maakt de goede keus....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De verslaving zit voornamelijk aan de rechterkant. Of ben ik nu politiek incorrect
Uitroken die handel dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, rechts is gewoon rot....je maakt de goede keus....![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En boven de zestig beginnen onze knieën moeilijk te doen.....
Zat net ff te googelen..inmiddels 172 hits...waarvan iig 1 van mijn hand.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, je hebt vast je best gedaan.
Geen idee! Je hebt wel vaker van dat soort rare woorden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zat net ff te googelen..inmiddels 172 hits...waarvan iig 1 van mijn hand.![]()
![]()
was dat nou een tijdje terug ook met dit woord
of was dat weer met een ander?
Tijd voor wat sterkers...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee!Je hebt wel vaker van dat soort rare woorden.
Stilte voor de stormquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er ergens een rel of zoHet is hier zo stil weer......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |