Deze verslaving ga ik zéker geen nieuw leven inblazen. Dat weten we dus ook weer!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou dat was het totally waard he Cc?
Amanda zegt dat Huub nog het minst kan relativeren, gheheh.
Brian doet toch hetzelfde bij Huub .Jij vind dat Huub zulke dingen niet mag zeggen omdat hij zelf zo is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk da tje mijn post even verkeerd begrijpt....
Dat van Cora ontkent ze gewoon keihard. Was na de rijbewijsstemming. Toen gedroeg ze zich als een hoerige kleuter en ging wat dreigen en chanteren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus Cora met de dood bedreigen mag en is normaal.Heb Amanda de meest verschrikkelijke dingen horen roepen maar een sorry kan er niet vanaf.Huub kan dat nog wel.
En maar denken dat ze interessant lultquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Dwarslezingen zijn niet stoer![]()
Ik vind dit toch wel de quote van de avond.
Ja , en......mag ik misschien zelf bepalen voor wie ik post? Ik vraag jou toch ook niet wat minder extreem over Huub te posten.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Serieus het B&A fanatisme druipt van iedere post van jou af.
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:05 schreef mootie het volgende:
Zo apart, ik lees ook ff mee op VOL, en daar vindt het grootste deel Amanda verbaal supersterk vanavond...... Schiet mij maar lek.
Dat 2 fora eenzelfde gebeurtenis zo verschillend kunnen zien.
Dat kind heeft nog nooit een school van binnen gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Dwarslezingen zijn niet stoer![]()
Ik vind dit toch wel de quote van de avond.
Conjo bo mama!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg douchescene!
Nee dat kan ook niet daar heb je geen tijd voor als je op je 14e al met een vent van 21 in hotels rondhangt en op je 15e een kapsalon aan huis hebt!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog nooit een school van binnen gezien.
Nee, dat verschil zie ik zeker niet......en als je eerlijk bent zal je moeten erkennen dat dit ook niet zo is. Maar daar kan je als man toch niet over oordelen. Dat zijn de gevoelens van een vrouw......quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen het foute gedrag van Huub tegen vrouwen en het foute gedrag van Brian tegen Amanda niet ziet....
Hij staat hier ook al uit.Zet hem alleen nog maar aan als het weer gaat knallen.maar ze kunnen er beter een eind aan maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:13 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan dat mens niet meer horen
Zucht.... het punt is niet dat het beiden klootzakken zijn. Maar laat verder maar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, dat verschil zie ik zeker niet......en als je eerlijk bent zal je moeten erkennen dat dit ook niet zo is. Maar daar kan je als man toch niet over oordelen. Dat zijn de gevoelens van een vrouw......
Denk je dat het mij wat uit maakt of een man tegen mij zegt, je moet je bord op ruimen of NSBer hoer.....Voor mij allebei Klootzakken.
Je hebt ook nog mensen die ook nog anders naar Amada kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:05 schreef mootie het volgende:
Zo apart, ik lees ook ff mee op VOL, en daar vindt het grootste deel Amanda verbaal supersterk vanavond...... Schiet mij maar lek.
Dat 2 fora eenzelfde gebeurtenis zo verschillend kunnen zien.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.
Diploma's zijn dan ook nergens goed voor volgens haarquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog nooit een school van binnen gezien.
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.
een echte FAN ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurd
Skippydel die haar carriërre voor een een eventuele zwangerschap laat gaan en haar Meesterquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte relaasie....
Moet je vooral beginnen over de klappen die Lieke kreeg van Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurd
Hier blijven!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Beterquote:
Ik hoop nog steeds dat het ooit een keer een gastspeler in komt die Huub helemaal verbaal in inpak. Tot nog toe vind ik Amanda nog steeds de enige die hem verbaal heel goed de baas is. En dan zal het misschien in wat mindere dure woorden gebracht worden door Amanda, maar ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wel met ja of nee beantwoorden ,want grijs mag niet in een "discussie" met huub
en als je je verspreekt is het heel ok om iemand daar keihard op aan te pakken
mocht dit en een aantal andere truukjes niet werken dan maakt onze topdebater je moeder voor kkhoer uit
jammer voor hem maar amanda trapt daar niet meer in
Ik stuur geen cadeautjes of kaarten of zo, geen FAN in die zin. Ik ben een gewone fan (met kleine letters)quote:
"hun zijn labiel "quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Scandalous het volgende:
Haha, huub zei 'niche' en Amanda gebruikt het 2 minuten later meteen in haar verhaaltje
Amanda
Ik mag daar toch wel zeggen dat Amanda tettertquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier blijven!!![]()
Voordat er hier allerlei tubgirls en zulks staan.
Gaat mij niet om wie fan van wie is.Maar elkaar fatsoenlijk behandelen is toch niet teveel gevraagd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oooogghhhhhh wat errrruggggg
je zal als huub "fan" pffffffffffffffffffffffffffff.................................lama
Ze zullen op bepaalde onderwerpen vast wel een zwijgplicht hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg douchescene!
Het lijstje bij Amanda en Brian is alleen zo erg lang.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef jassy het volgende:
[..]
Ze zullen op bepaalde onderwerpen vast wel een zwijgplicht hebben!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Tot hier moet die kop er af
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het zó irritant als ze tegen nieuwelingen gaan roepen 'dingen die je nooooit zult begrijpen' en 'je zit hier net, wat weet jij nou' etcArrogantjes.
Gelijk heb je Noek.....een stuk of 5 kan je nog wel aan. Het moeten er niet meer worden hoor, dan krijg jij het ook veel te druk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier blijven!!![]()
Voordat er hier allerlei tubgirls en zulks staan.
Toch zie ik liever Melissa met haar grote siliconenbuldenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:36 schreef SIRA het volgende:
Melissa vertelt even dat het haar laatste avond is.
Tommy is dus goedgekeurd.
Ze zitten gezellig te etenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Maareh, de streamlocks vanmiddag/avond zijn een beetje goed uitgepakt voor B en A?
Je streams doen het!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik was vergeten hoe goor Brian eet. Dat hele smoelwerk volproppen met brokken voer.
Brian en Sanctie.... Schijnt dat deze twee woorden taboe zijn voor in één script.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Was dit het....? waar blijft de sanctie voor Brian...tenminste nog wat actie
Voor het douche incident of voor de USB stick? Maar misschien mogen we Jensen wel zienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Was dit het....? waar blijft de sanctie voor Brian...tenminste nog wat actie
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kun je toch mee voor de dag komen?
Tralala niet thuis ..... Piep zei de muis in het voorhuis.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is Bart er óók niet eens. Kut-avond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik was vergeten hoe goor Brian eet. Dat hele smoelwerk volproppen met brokken voer.
Tot morgenavond half negen. Hopelijk gebeurt er tegen die tijd niets wat verlenging verantwoordt ...quote:
Dat zijn vrienden voor het leven, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef coldstar het volgende:
Mike zal Amanda nooit weg stemmen. Hij vind Amanda een hele lieve mied. En hij kan he tweten, hij zit 24 uur per dag samern met Amanda.
En dan met dat kroontje erbij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
't is jammer dat je 'minder-technisch' bent anders hadden we je ook nog geleerdquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot morgenavond half negen. Hopelijk gebeurt er tegen die tijd niets wat verlenging verantwoordt ...
Ja dat wil ik ook nog steeds weten maar als Cc al minder-technisch is, dan ben ik technisch gestoordquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
't is jammer dat je 'minder-technisch' bent anders hadden we je ook nog geleerd
hoe je na 1x betalen altijd kan blijven kijken
Ik vind Amanda ook een hele lieve miedquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:45 schreef coldstar het volgende:
Mike zal Amanda nooit weg stemmen. Hij vind Amanda een hele lieve mied. En hij kan he tweten, hij zit 24 uur per dag samern met Amanda.
Lang lang lang geleden hebben ze dat zootje nog proberen bij te brengen hoe te eten met mes en vork. Is niks van blijven hangen. De "Dames in de dop" waren nog deftiger.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De prinses eet uit een plastic bakje...
SPrekendquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef mazaru het volgende:
Ze horen wel echt bij elkaar wat tafelmanieren betreft.
Voor het eerst doen ze me niet aan ratten denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liev! Maar van die optie heb ik wel gelezen, en hey: als het me toch lukt de streams aan de praat te krijgen, moet dat me ook lukken. Al dan niet met wat hulpquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
't is jammer dat je 'minder-technisch' bent anders hadden we je ook nog geleerd
hoe je na 1x betalen altijd kan blijven kijken
Ware aard komt toch weer naar boven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lang lang lang geleden hebben ze dat zootje nog proberen bij te brengen hoe te eten met mes en vork. Is niks van blijven hangen. De "Dames in de dop" waren nog deftiger.
Zie je dat die hand van Brian synchroon mee gaat met die van Amandaquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Tot hier moet die kop er af
[ afbeelding ]
Meid....quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik vind Amanda ook een hele lieve mied
Dat schijnt een psychologische betekenis te hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zie je dat die hand van Brian synchroon mee gaat met die van Amanda
Ik gun het zelfs de vlooien van de hond van de zwerver nog meer dan 1 van die 2 rattenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:55 schreef blomst het volgende:
Ik kan Amanda echt niet meer aanhoren, en mocht ze samen met claire in de finale komen, dan hoop ik dat Claire wint.
Voor jou en Scandalous dan hier even kort en bondig (offtopic I know)quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liev! Maar van die optie heb ik wel gelezen, en hey: als het me toch lukt de streams aan de praat te krijgen, moet dat me ook lukken. Al dan niet met wat hulp![]()
Wat moeten we ook anders Ruud. Ze hebben vreselijke schik met z'n alle op dit ogenblik in de villa. De topic moeten toch vol, dus wat doen we......we gaan gewoon letten op hoe iemand eet. Gebruiken ze we een mes? Gatverdamme ze eet uit een plastic bakje. Brrrrrrrrr, ze likt haar mes af, gatverdamme wat een vies peuken toch zeg...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lang lang lang geleden hebben ze dat zootje nog proberen bij te brengen hoe te eten met mes en vork. Is niks van blijven hangen. De "Dames in de dop" waren nog deftiger.
Het zou 'm niks minder man maken als hij enkel uit benen bestond.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Prospera het volgende:
Zie je dat die hand van Brian synchroon mee gaat met die van Amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |