Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.
een echte FAN ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurd
Skippydel die haar carriërre voor een een eventuele zwangerschap laat gaan en haar Meesterquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte relaasie....
Moet je vooral beginnen over de klappen die Lieke kreeg van Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurd
Hier blijven!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Beterquote:
Ik hoop nog steeds dat het ooit een keer een gastspeler in komt die Huub helemaal verbaal in inpak. Tot nog toe vind ik Amanda nog steeds de enige die hem verbaal heel goed de baas is. En dan zal het misschien in wat mindere dure woorden gebracht worden door Amanda, maar ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wel met ja of nee beantwoorden ,want grijs mag niet in een "discussie" met huub
en als je je verspreekt is het heel ok om iemand daar keihard op aan te pakken
mocht dit en een aantal andere truukjes niet werken dan maakt onze topdebater je moeder voor kkhoer uit
jammer voor hem maar amanda trapt daar niet meer in
Ik stuur geen cadeautjes of kaarten of zo, geen FAN in die zin. Ik ben een gewone fan (met kleine letters)quote:
"hun zijn labiel "quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Scandalous het volgende:
Haha, huub zei 'niche' en Amanda gebruikt het 2 minuten later meteen in haar verhaaltje
Amanda
Ik mag daar toch wel zeggen dat Amanda tettertquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier blijven!!![]()
Voordat er hier allerlei tubgirls en zulks staan.
Gaat mij niet om wie fan van wie is.Maar elkaar fatsoenlijk behandelen is toch niet teveel gevraagd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oooogghhhhhh wat errrruggggg
je zal als huub "fan" pffffffffffffffffffffffffffff.................................lama
Ze zullen op bepaalde onderwerpen vast wel een zwijgplicht hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg douchescene!
Het lijstje bij Amanda en Brian is alleen zo erg lang.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef jassy het volgende:
[..]
Ze zullen op bepaalde onderwerpen vast wel een zwijgplicht hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |