Huub zei al, 20.30 uur eten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Nou dat was hem.
Gelukkig begreep ze het niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:34 schreef mootie het volgende:
Eric: Je moet het niet hebben van je ontzettend hoge iq.
Durft hij zich over de buitenkant niet uit te laten? Leuk compliment voor zijn 'vriendin'quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:29 schreef Varen het volgende:
Brian vindt Amanda mooi van binnen
Welneequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:37 schreef Scandalous het volgende:
'zelfspot naar jullie' heeft ze niet..weet ze uberhaupt wel wat zelfspot inhoudt?
Ze weet weer niet eens wat het is. Wat Eric's betoog alleen weer meer kracht geeft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:37 schreef PeterNB het volgende:
Amanda:"zelfspot naar jullie toe zal ik niet hebben........"
Dat is de slang die boven komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
Waarom slist Brian opeens?
'9 maanden ssssamen ssijn!
Een hele baby! '
Toch een dagje streams genomen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:
'We weten allebei wat onze nummer 1 is: onze liefde voor elkaar.
Keep dreamin, Amanda.
Zal HJEC tijdens de SL's eerder vanavond dan toch zijn bevolen 'rustig aan te doen'?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de ontslagrondes zijn saai geworden.Het spel is echt dood.
Tsja, B+A hebben 3 tegenstanders waarvan er 2 amper een mening hebben gegeven, dat schiet toch niet op?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de ontslagrondes zijn saai geworden.Het spel is echt dood.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is de slang die boven komt.
En dat gaat Amanda volledig boven de pet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:42 schreef mootie het volgende:
Amanda is niet aardig tegen Eric omdat Eric niet aardig is tegen Brian.
Eric: Dan ontleen je je identiteit dus aan je relatie met Brian.
En dat is zo juist, helaas komen juist die opmerkingen nooit aan bij Amanda.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:42 schreef mootie het volgende:
Die gaan haar volledig boven de pet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:45 schreef Scandalous het volgende:
En dat is zo juist, helaas komen juist die opmerkingen nooit aan bij Amanda.
Amanda: wat bedoel je? ik ga zo mijn haar stylen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat gaat Amanda volledig boven de pet.
En niemand geeft haar een weerwoord.Ze zijn allemaal verknipt geworden en kunnen niet meer nadenken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
Amanda is verstandig genoeg. Daarom praat ze niet over persoonlijke dingen.
Daarvoor hoeft ze geen moeders of vaders te gebruiken.
Oh, help! Dit is zo frustrerend!
Het heeft ook weinig zin. Ik zie dat Huub en Eric het allemaal nog voorzichtig brengen omdat het kind anders weer gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En niemand geeft haar een weerwoord.Ze zijn allemaal verknipt geworden en kunnen niet meer nadenken.
beetje domme opmerking van ericquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:42 schreef mootie het volgende:
Logisch, elke discussie met Amanda is gedoemd tot mislukken en dat weten we al 13 maandenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En niemand geeft haar een weerwoord.Ze zijn allemaal verknipt geworden en kunnen niet meer nadenken.
Je kan geen met haar gesprek aangaan omdat ze niet luistert, niets snapt en niet coherent kan praten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
ach bij huub is het vooral een ego kwestiequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig zin. Ik zie dat Huub en Eric het allemaal nog voorzichtig brengen omdat het kind anders weer gaat schreeuwen.
Amanda liegt toch.Ze zegt zelf ook zulke dingen .quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Amanda neemt Huub nog steeds kwalijk dat Huub alleen maar steeds met familie komt. Ze vind dat zij het spel speelt en niet haar moeder, vader, of hondje.
Ik vind dat Amanda heel goed haar woordje doet en zich keurig en netjes uitdrukt. Amanda vind dat Huub alles achter het spel verschuilt.
Amanda moet niet zo hypocriet doen, ze sleept ook altijd vaders en moeders bij de haren er bij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
Amanda neemt Huub nog steeds kwalijk dat Huub alleen maar steeds met familie komt. Ze vind dat zij het spel speelt en niet haar moeder, vader, of hondje.
Ik vind dat Amanda heel goed haar woordje doet en zich keurig en netjes uitdrukt. Amanda vind dat Huub alles achter het spel verschuilt.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:55 schreef Scandalous het volgende:
'kijk ,nou dit en dat, en dan heb ik zoiets van ja, weet je! heb ik zoiets van nee, en zus en zo. En hee! zo ken ik jou alleen maar, dus ja."
Serieus het B&A fanatisme druipt van iedere post van jou af.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
Huub vind dat hij minder last van zijn geweten heeft dan Amanda. Brain geeft nog even antwoord aan Huub over het onderdanigen.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waar huub het lef vandaan haalt door deze vraag te stellen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.....
Het is echt bizar hoe perfect ze dat dan weer wel in alles doortrekkein.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef Lady-night het volgende:
Totaal geen zelfreflectie die twee.....en maar tetteren..
Weer zo'n lulverhaal over hun perfecte relaasiequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef Lady-night het volgende:
Totaal geen zelfreflectie die twee.....en maar tetteren..
Zeg je ook niet als Brian Huub en Claire steeds vragen stelt.Mag Huub nou ook een keer.Hij heeft al uren ondervragingen achter de rug.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
Huub vind dat hij minder last van zijn geweten heeft dan Amanda. Brain geeft nog even antwoord aan Huub over het onderdanigen.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waar huub het lef vandaan haalt door deze vraag te stellen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.....
CC doe ff een cc wellicht dan............quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
Ik opteer voor een douchediscussie. Die heb ik nog nooit live meegemaakt.
Maar nee, dat mag niet hè?
Amanda; ook WIJ hebben weleens ruzie.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Weer zo'n lulverhaal over hun perfecte relaasie
Als jij het verschil tussen het foute gedrag van Huub tegen vrouwen en het foute gedrag van Brian tegen Amanda niet ziet....quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
Opeens mis ik Dennis en zijn laatste half uur. Die wist blijkbaar toch wel iets meer en dat weet de rest ook wel maar ja, die hebben schijnbaar iets te verliezen en dat had Dennis niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
Ik opteer voor een douchediscussie. Die heb ik nog nooit live meegemaakt.
Maar nee, dat mag niet hè?
Hij wil etenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:01 schreef Lobasca het volgende:
jaap heeft weer genoeg tv-minuten gemaakt
Textbook case van hier naar gunter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef Scandalous het volgende:
Dit is op zich wel mooi, Amanda die in dit gesprek meteen bevestigd wat de anderen net over haar zeiden
Je mag van mij zeggen wat je zelf wilt, maar ik vind beslist niet dat amanda liegt. Ik vind Amanda juist een van de spelers die van haar hart geen moordkuil maakt. Ze zegt het en ik denk dat ze dat heel oprecht doet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda liegt toch.Ze zegt zelf ook zulke dingen .
Toosten? Wat is dat nu weer voor trieste onzinquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:02 schreef Varen het volgende:
Ze toosten op de ontslagrondeSaai hoor
[ afbeelding ]
Domino spelen en appeltaart bakkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toosten? Wat is dat nu weer voor trieste onzinZe zijn steeds meer van de pot gerukt. Straks gaan ze zeker ganzeborden en cumbaja zingen
Ik denk da tje mijn post even verkeerd begrijpt....quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeg je ook niet als Brian Huub en Claire steeds vragen stelt.Mag Huub nou ook een keer.Hij heeft al uren ondervragingen achter de rug.
wel met ja of nee beantwoorden ,want grijs mag niet in een "discussie" met huubquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
Dus Cora met de dood bedreigen mag en is normaal.Heb Amanda de meest verschrikkelijke dingen horen roepen maar een sorry kan er niet vanaf.Huub kan dat nog wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je mag van mij zeggen wat je zelf wilt, maar ik vind beslist niet dat amanda liegt. Ik vind Amanda juist een van de spelers die van haar hart geen moordkuil maakt. Ze zegt het en ik denk dat ze dat heel oprecht doet.
Ik vind dit bij Huub wel anders. Die doet en laat eerst. Trapt mensen zo erg op hun hart. Daarna gaat hij denken en komt tot de conclussie dat het toch wel heel erg dom is wat hij gedaan hebt. Daarna wordt hij op onze lieve heer. Maar hij heeft het wel eerst gedaan....zo lust ik er nog wel wat.
Jij bent ook wel één van de betere op VOL, brotherquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:05 schreef mootie het volgende:
Zo apart, ik lees ook ff mee op VOL, en daar vindt het grootste deel Amanda verbaal supersterk vanavond...... Schiet mij maar lek.
Dat 2 fora eenzelfde gebeurtenis zo verschillend kunnen zien.
Deze verslaving ga ik zéker geen nieuw leven inblazen. Dat weten we dus ook weer!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef Scandalous het volgende:
Nou dat was het totally waard he Cc?
Amanda zegt dat Huub nog het minst kan relativeren, gheheh.
Brian doet toch hetzelfde bij Huub .Jij vind dat Huub zulke dingen niet mag zeggen omdat hij zelf zo is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk da tje mijn post even verkeerd begrijpt....
Dat van Cora ontkent ze gewoon keihard. Was na de rijbewijsstemming. Toen gedroeg ze zich als een hoerige kleuter en ging wat dreigen en chanteren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus Cora met de dood bedreigen mag en is normaal.Heb Amanda de meest verschrikkelijke dingen horen roepen maar een sorry kan er niet vanaf.Huub kan dat nog wel.
En maar denken dat ze interessant lultquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Dwarslezingen zijn niet stoer![]()
Ik vind dit toch wel de quote van de avond.
Ja , en......mag ik misschien zelf bepalen voor wie ik post? Ik vraag jou toch ook niet wat minder extreem over Huub te posten.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Serieus het B&A fanatisme druipt van iedere post van jou af.
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:05 schreef mootie het volgende:
Zo apart, ik lees ook ff mee op VOL, en daar vindt het grootste deel Amanda verbaal supersterk vanavond...... Schiet mij maar lek.
Dat kind heeft nog nooit een school van binnen gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef Scandalous het volgende:
Dwarslezingen zijn niet stoer![]()
Ik vind dit toch wel de quote van de avond.
Conjo bo mama!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg douchescene!
Nee dat kan ook niet daar heb je geen tijd voor als je op je 14e al met een vent van 21 in hotels rondhangt en op je 15e een kapsalon aan huis hebt!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog nooit een school van binnen gezien.
Nee, dat verschil zie ik zeker niet......en als je eerlijk bent zal je moeten erkennen dat dit ook niet zo is. Maar daar kan je als man toch niet over oordelen. Dat zijn de gevoelens van een vrouw......quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij het verschil tussen het foute gedrag van Huub tegen vrouwen en het foute gedrag van Brian tegen Amanda niet ziet....
Hij staat hier ook al uit.Zet hem alleen nog maar aan als het weer gaat knallen.maar ze kunnen er beter een eind aan maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:13 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan dat mens niet meer horen
Zucht.... het punt is niet dat het beiden klootzakken zijn. Maar laat verder maar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, dat verschil zie ik zeker niet......en als je eerlijk bent zal je moeten erkennen dat dit ook niet zo is. Maar daar kan je als man toch niet over oordelen. Dat zijn de gevoelens van een vrouw......
Denk je dat het mij wat uit maakt of een man tegen mij zegt, je moet je bord op ruimen of NSBer hoer.....Voor mij allebei Klootzakken.
Je hebt ook nog mensen die ook nog anders naar Amada kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:05 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.
Diploma's zijn dan ook nergens goed voor volgens haarquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog nooit een school van binnen gezien.
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurdquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vol is echt een Brian en Amanda fanclub geworden.De Huubfans hadden door die lui daar geen leven meer.
een echte FAN ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurd
Skippydel die haar carriërre voor een een eventuele zwangerschap laat gaan en haar Meesterquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De perfecte relaasie....
Moet je vooral beginnen over de klappen die Lieke kreeg van Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ga daar even pro Huub posten, (ben ook Huubfan) ik heb een account daar. Kijken wat er gebeurd
Hier blijven!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Beterquote:
Ik hoop nog steeds dat het ooit een keer een gastspeler in komt die Huub helemaal verbaal in inpak. Tot nog toe vind ik Amanda nog steeds de enige die hem verbaal heel goed de baas is. En dan zal het misschien in wat mindere dure woorden gebracht worden door Amanda, maar ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wel met ja of nee beantwoorden ,want grijs mag niet in een "discussie" met huub
en als je je verspreekt is het heel ok om iemand daar keihard op aan te pakken
mocht dit en een aantal andere truukjes niet werken dan maakt onze topdebater je moeder voor kkhoer uit
jammer voor hem maar amanda trapt daar niet meer in
Ik stuur geen cadeautjes of kaarten of zo, geen FAN in die zin. Ik ben een gewone fan (met kleine letters)quote:
"hun zijn labiel "quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Scandalous het volgende:
Haha, huub zei 'niche' en Amanda gebruikt het 2 minuten later meteen in haar verhaaltje
Amanda
Ik mag daar toch wel zeggen dat Amanda tettertquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier blijven!!![]()
Voordat er hier allerlei tubgirls en zulks staan.
Gaat mij niet om wie fan van wie is.Maar elkaar fatsoenlijk behandelen is toch niet teveel gevraagd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oooogghhhhhh wat errrruggggg
je zal als huub "fan" pffffffffffffffffffffffffffff.................................lama
Ze zullen op bepaalde onderwerpen vast wel een zwijgplicht hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg douchescene!
Het lijstje bij Amanda en Brian is alleen zo erg lang.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef jassy het volgende:
[..]
Ze zullen op bepaalde onderwerpen vast wel een zwijgplicht hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |