quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
Tot hier moet die kop er af
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het zó irritant als ze tegen nieuwelingen gaan roepen 'dingen die je nooooit zult begrijpen' en 'je zit hier net, wat weet jij nou' etcArrogantjes.
Gelijk heb je Noek.....een stuk of 5 kan je nog wel aan. Het moeten er niet meer worden hoor, dan krijg jij het ook veel te druk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier blijven!!![]()
Voordat er hier allerlei tubgirls en zulks staan.
Toch zie ik liever Melissa met haar grote siliconenbuldenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:36 schreef SIRA het volgende:
Melissa vertelt even dat het haar laatste avond is.
Tommy is dus goedgekeurd.
Ze zitten gezellig te etenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Maareh, de streamlocks vanmiddag/avond zijn een beetje goed uitgepakt voor B en A?
Je streams doen het!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik was vergeten hoe goor Brian eet. Dat hele smoelwerk volproppen met brokken voer.
Brian en Sanctie.... Schijnt dat deze twee woorden taboe zijn voor in één script.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Was dit het....? waar blijft de sanctie voor Brian...tenminste nog wat actie
Voor het douche incident of voor de USB stick? Maar misschien mogen we Jensen wel zienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Was dit het....? waar blijft de sanctie voor Brian...tenminste nog wat actie
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kun je toch mee voor de dag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |