quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:Maar als ik het goed begrijp kun je dus niet gebanned worden voor
constant gebagger, offtopic gelul en andere irritante posts?
Als het weer de spuigaten uit gaat lopen zal hij zeker niet een ban ontlopen. Verder is het niet de bedoeling dat men nu expres irritant gaat posten op de manier zoals DAM doet, omdat hij nu niet geband is

.
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:[..]
Je ziet mogelijkheden om jezelf te ontplooien??

on-topic (DAM):
Mits er een 'ignore'-functie zou zijn is er prima met DAM te leven. Echter kun je niet van alle (serieuze) users verwachten dat ze DAM maar blijven ontlopen. Het zal lastig zijn, misschien ook wel onmogelijk, maar misschien dat de FA's daar toch eens iets meer aan kunnen doen. Heeft het nu echt geen waarde/resultaat wanneer zij hem op één en ander aanspreken?
Veel post heb ik geen problemen mee en met regelmaat heeft hij ook serieus wel een punt. Echter al die one-liners, nutteloze/onoverzichtelijke statistieken/cijferlijstjes, off-topic gedoe en het compleet negeren van andere argumenten//meningen, dan wel selectief lezen/quoten... Nouja, het kost veel zelfbeheersingsvermogen en het is jammer dat 10-25 (of meer) users zich moeten aanpassen vanwege de 'fratsen' van 1 persoon
Ik zal misschien wel één van de weinigen zijn, maar bepaalde stellingen en geopende topics van DAM zijn zeker de moeite waard. Het is alleen zo jammer dat al die discussies gepaard moeten gaan met, wat je zegt, oneliners, nutteloze posts, offtopic, negeren van argumenten, enzovoort. Het beste is negeren, maar dat is echt moeilijk, zelfs ik kan het niet laten om bijvoorbeeld te reageren in het Huntelaar topic of jeugdteams topic.
Maar zoals ik hierboven al zei, zo doorgaan is niet gezond voor zijn postrechten. En dat weet hij.
Verder laten we het hier maar bij. We weten hoe men denkt over DAM en wij zijn ook bezig om het weer te verbeteren

.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.