Thanks, opgeschoond. Zal die kloon even navragen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Even een bezem door het Feyenoordtopic graag.
Ik zou wel willen weten wie dat mag zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Thanks, opgeschoond. Zal die kloon even navragen.
Krijg je niet te weten, krijgen wij ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten wie dat mag zijn.
Anders is het topic zo snel vol hequote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom worden die posts nou weer weggehaald.
En in het Feyenoordtopics wel allerlei provocaties laten staan
Paar over het hoofd gezien, nu wel weg. Nog meer, of..?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
En in het Feyenoordtopics wel allerlei provocaties laten staan
Cyberia mag wel constant provoceren, komt vervolgens huilen hier om een huilkloontje, dan mag de waarheid niet gezegd worden?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:02 schreef RayMania het volgende:
Omdat het niks toevoegt aan dit feedbacktopic. We gaan hier elkaar niet zwart maken. Ontopic nu, feedback dus als dat er is.
voegen ook niks toe aan het Feyenoordtopic.. laat je ook gewoon staan.quote:
Waarheid mag best gezegd worden, maar zo'n relkloon is ook niet de bedoeling. Ik zie wel wat de FA's doen, meer kunnen we niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Cyberia mag wel constant provoceren, komt vervolgens huilen hier om een huilkloontje, dan mag de waarheid niet gezegd worden?
Posts als:
[..]
voegen ook niks toe aan het Feyenoordtopic.. laat je ook gewoon staan.
Prima.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef Beschouw het volgende:
Slotje graag op VBL-GOOGLE Quiz: En alweer 10
Nieuwe aflevering staat er al: VBL-GOOGLE Quiz: Alweer een nieuw ronde
die post is een pure troll, nergens zit een poging om inhoudelijk te zijn. Als je die mening wil posten kan dat op een normale manier en dan krijg je over het algemeen een normale reactie terug hier. Maar als je het op die manier gaat posten doe je dat puur om te trollen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarheid mag best gezegd worden, maar zo'n relkloon is ook niet de bedoeling. Ik zie wel wat de FA's doen, meer kunnen we niet.
Die post twijfel ik over. Maar als we die kant op gaan kunnen we elke week wel in het Ajax, Feyenoord of PSV topic zulke posts gaan ruimen.
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar omdat er na die post 'redelijke posts' geplaatst worden over de verdediging van Feyenoord en Ajax is er voor mij die twijfel. En iets hoeft, zoals je weetquote:Op zondag 2 maart 2008 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die post is een pure troll, nergens zit een poging om inhoudelijk te zijn. Als je die mening wil posten kan dat op een normale manier en dan krijg je over het algemeen een normale reactie terug hier. Maar als je het op die manier gaat posten doe je dat puur om te trollen.
Nee hoor, Cyberia zal er op aangesproken worden. En met die 'redelijke posts' bedoel ik degene die na die post normaal op hem ingaan. Die Cyberia18-reluser is trouwens weg.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus als je eerst de regels overtreed maar daarna een redelijke post neerzet mag je alles doen?
Maarten Fonteijn per direct ontslagen bij AFC Ajax NV
Kan wel gemerged worden met het Fontein fan topic lijkt me.
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is ook wel niet de plaats , maar kom : Is Tong ziek ofzo of ligt het aan mij dat ik hem hier al een tijdje niet meer gezien heb volgens mij ?
dat is inderdaad ook een mogelijheid!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar omdat er na die post 'redelijke posts' geplaatst worden over de verdediging van Feyenoord en Ajax is er voor mij die twijfel. En iets hoeft, zoals je weet, niet altijd verwijderd te worden; een waarschuwing kan via PM oid alsnog verstuurd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |