1 2 3 4 5 6 | hello_moto1992 9 golfer 8 Crack_david 5 Pompidom1 5 weebI 4 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | golfer 24 Pompidom1 22 Crack_david 14 WeebI 11 hello_moto1992 9 Riches 7 Ruudt 6 Bayswater 5 Gordon_Shumway 4 |
Op de gegeven site wordt vermeld dat het team onder leiding staat van Joop van Daele en Henk Warnas. Op de foto zijn het de enige twee in gewone kleding. Als je Joop van Daele kent (staande, helemaal rechts), weet je dat de andere Henk Warnas is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:42 schreef Pompidom1 het volgende:
Beschouw, het antwoord op vraag 2. Hoe kun je adhv jouw bron zien dat het Henk Warnas is en niet Joop van Daele? Ik ken beide personen immers niet en had die pagina ook wel gevonden.
En het was zeker een hele lastige dit maal.
Maar ik ken beide heren dus niet, dus de bron is niet compleet om antwoord op deze vraag te geven, naar mijn inzicht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op de gegeven site wordt vermeld dat het team onder leiding staat van Joop van Daele en Henk Warnas. Op de foto zijn het de enige twee in gewone kleding. Als je Joop van Daele kent (staande, helemaal rechts), weet je dat de andere Henk Warnas is.
Hans Mulder heeft bij Zaragoza alleen maar in de jeugd gespeeld. Dat telt toch niet als betaald voetbal?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:45 schreef golfer het volgende:
Vraag 8:
Hans Mulder ( mijn antwoord) heeft in Spanje bij Real Zaragoza z'n opleiding gevolgd voordat ie bij RKC kwam voetballen. Weet niet of je dat ook als betaald voetballen in het buitenland kan beschouwen.
Als je na het zien van de foto op Joop van Daele Google raadpleegt kom je er wel achter dat die andere 'burger' Warnas moet zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Pompidom1 het volgende:
[..]
Maar ik ken beide heren dus niet, dus de bron is niet compleet om antwoord op deze vraag te geven, naar mijn inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |