want?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk morgen wel even verder, laat het nog open.
mwah in dit geval is het een nieuw nieuwsbericht met ontopic reacties eracheraan, die mogen er wel bij in dat andere topic. Daarbij dan hebben die users meteen dat topic in hun MyATquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Mergens is nieuwe mode? In dat nieuwe topic wordt toch nauwelijks iets inhoudelijks bijgedragen. Schopt een reeds lopende discussie in een ander topic alleen maar in de war.
Crossposts verwijderd, en ik zal hem erop aanspreken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Jorien is weer lekker aan het zuigen en postkrikken, ofwel zijn normale gedrag aan het vertonen. Dat gecrosspost is irritant...
Kan er nu even tegen opgetreden worden? Die jongen is alleen blij omdat het feyenoord wel goed uitkomt dat er vandaag niet gevoetbalt wordt. Dit is dus gewoon een ordinaire troll en dat is niet bepaald de eerste van de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.
Zie dat venomsnake het al heeft aangepast. Bedankt.quote:
Deze post zie ik niet echt als een troll hoor. Lijkt mij een vrij normale reactie op k_man, niks uitlokkend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal me in het betreffende topic even inhouden:
[..]
Kan er nu even tegen opgetreden worden? Die jongen is alleen blij omdat het feyenoord wel goed uitkomt dat er vandaag niet gevoetbalt wordt. Dit is dus gewoon een ordinaire troll en dat is niet bepaald de eerste van de afgelopen dagen.
Belachelijk, die reeks kan echt niet even alleen gelaten worden. Opgeschoond en zal er even bij blijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef DarkShine het volgende:
Politie staakt weer bij wedstrijden. #2
Gezellig topic!
De ziektes vliegen je om de oren en als je uit Enschede komt word er naar een vuurwerkramp gerefereerd...
Dicht, thanks.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn de sopcastadressen van de eredivisiewedstrijden van..
Kan dicht.
Goeie, aangepast in 'Het centrale Erwin Koeman Topic #3'. Zit natuurlijk lekker thuis.quote:Wellicht kan het Erwin Koeman moet ontslagen worden topic ook verandert worden in het erwin koeman topic oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |