Arme jij..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb ik al sinds VORIGE week dinsdagen houd pas over 2 week op
En ik maar denken dat hier een idioot rond loopt omdat hij ventieltjes jat uit fietsen. Ik verdenk trouwens de fietsenwinkel, die mensen voor 1 euro een nieuw ventiel verkoopt (en waar iemand vertelde dat er dagelijks vele mensen komen met dat probleem, kassa dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Arme jij..
Weer een rare Zweed: Man masturbeert op damesfietsen
Ik vermoed ook dat hier in de buurt een fietsmaker vaak af en toe een glas laat vallen.. Ik rij daar namelijk vaak lek.. of het moet gewoon puur toeval zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hier een idioot rond loopt omdat hij ventieltjes jat uit fietsen. Ik verdenk trouwens de fietsenwinkel, die mensen voor 1 euro een nieuw ventiel verkoopt (en waar iemand vertelde dat er dagelijks vele mensen komen met dat probleem, kassa dus).
nope, vanavond gewoon op de bank liggen en Nederland 1 kijken. Jij wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, nog wilde plannen voor vanavond??
Veel plezier bij je etentje zo dadelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, drukke dag gehad tot nu toe. Even rustig zitten voordat ik uit eten ga
van half 9 tot half 10 inderdaad NL 1 kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope, vanavond gewoon op de bank liggen en Nederland 1 kijken. Jij wel?
Dank jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier bij je etentje zo dadelijk
En wat heb je allemaal gedaan dat het zo'n drukke dag was?
Die je gewoon als NTFS kunt formatteren, lijkt me. Dus als je alleen systemen met Windows (XP of Vista) gebruikt, zou je dat kunnen doen. OS X en Linux kunnen standaard wel lezen van NTFS, niet schrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een FAT32-schijf: http://www.lacie.com/intl/products/product.htm?pid=10988
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whoOhoo Online op mnnieuwe laptop!!!
hier schijnt nu de zon volop!quote:
Wielrennen kijken en vanavond de samenvatting van de competitie kijkenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier ook nog geen zon gezienReM, FCT eindelijk weer eens gewonnen
Straks ff Ajax kijken
was een mooie potquote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ReM, FCT eindelijk weer eens gewonnen
Ik heb er niets van gezien, alleen de uitslag op teletekst. Ben nu via Tele2 op de PC gratisquote:
leg ff uit, gratis??quote:Op zondag 2 maart 2008 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, alleen de uitslag op teletekst. Ben nu via Tele2 op de PC gratisnaar Ajax - Excelsior aan het kijken
Maar er nog niet echt iets gebeurd op een mooie slaom van Vertonghen na dan.
ik ga ff checkenquote:Op zondag 2 maart 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yepvia Sopcast en TVants en hoe het moet.. vind je hier
Inderdaad!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is het hier rustig de laatste tijd!
Eej Dut Ut!!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yepvia Sopcast en TVants en hoe het moet.. vind je hier
alleen was het voetbal bijna afgelopen, dus we gaan volgende week maar kijkenquote:
jaa ik vind het ook wel jammer... maar goed wat doen we er aan he?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo kom ik nooit meer op mijjn 80 posten op een dag, zoals ik ze gewoonlijk wel eens had in dit topic!
volgende week PSV - Ajaxquote:Op zondag 2 maart 2008 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen was het voetbal bijna afgelopen, dus we gaan volgende week maar kijken
Heel veel posten natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa ik vind het ook wel jammer... maar goed wat doen we er aan he?
De topperquote:
Dan is het nog maar drie punten en is het kampioenschap weer spannend.quote:
met ons 2en?? zowiezo ik ben vanaf morgen tot zaterdag in lapland...dus je zal hef eerst zelf moeten doen...quote:
Wel fijn dat je dat elke week even komt vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
straks 'We Gaan Nog Niet Naar Huis' en 'Paul: The Day After' kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |