hier schijnt nu de zon volop!quote:
Wielrennen kijken en vanavond de samenvatting van de competitie kijkenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier ook nog geen zon gezienReM, FCT eindelijk weer eens gewonnen
Straks ff Ajax kijken
was een mooie potquote:Op zondag 2 maart 2008 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ReM, FCT eindelijk weer eens gewonnen
Ik heb er niets van gezien, alleen de uitslag op teletekst. Ben nu via Tele2 op de PC gratisquote:
leg ff uit, gratis??quote:Op zondag 2 maart 2008 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, alleen de uitslag op teletekst. Ben nu via Tele2 op de PC gratisnaar Ajax - Excelsior aan het kijken
Maar er nog niet echt iets gebeurd op een mooie slaom van Vertonghen na dan.
ik ga ff checkenquote:Op zondag 2 maart 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yepvia Sopcast en TVants en hoe het moet.. vind je hier
Inderdaad!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is het hier rustig de laatste tijd!
Eej Dut Ut!!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yepvia Sopcast en TVants en hoe het moet.. vind je hier
alleen was het voetbal bijna afgelopen, dus we gaan volgende week maar kijkenquote:
jaa ik vind het ook wel jammer... maar goed wat doen we er aan he?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo kom ik nooit meer op mijjn 80 posten op een dag, zoals ik ze gewoonlijk wel eens had in dit topic!
volgende week PSV - Ajaxquote:Op zondag 2 maart 2008 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen was het voetbal bijna afgelopen, dus we gaan volgende week maar kijken
Heel veel posten natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa ik vind het ook wel jammer... maar goed wat doen we er aan he?
De topperquote:
Dan is het nog maar drie punten en is het kampioenschap weer spannend.quote:
met ons 2en?? zowiezo ik ben vanaf morgen tot zaterdag in lapland...dus je zal hef eerst zelf moeten doen...quote:
Wel fijn dat je dat elke week even komt vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
straks 'We Gaan Nog Niet Naar Huis' en 'Paul: The Day After' kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |