Arme jij..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb ik al sinds VORIGE week dinsdagen houd pas over 2 week op
En ik maar denken dat hier een idioot rond loopt omdat hij ventieltjes jat uit fietsen. Ik verdenk trouwens de fietsenwinkel, die mensen voor 1 euro een nieuw ventiel verkoopt (en waar iemand vertelde dat er dagelijks vele mensen komen met dat probleem, kassa dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Arme jij..
Weer een rare Zweed: Man masturbeert op damesfietsen
Ik vermoed ook dat hier in de buurt een fietsmaker vaak af en toe een glas laat vallen.. Ik rij daar namelijk vaak lek.. of het moet gewoon puur toeval zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hier een idioot rond loopt omdat hij ventieltjes jat uit fietsen. Ik verdenk trouwens de fietsenwinkel, die mensen voor 1 euro een nieuw ventiel verkoopt (en waar iemand vertelde dat er dagelijks vele mensen komen met dat probleem, kassa dus).
nope, vanavond gewoon op de bank liggen en Nederland 1 kijken. Jij wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, nog wilde plannen voor vanavond??
Veel plezier bij je etentje zo dadelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, drukke dag gehad tot nu toe. Even rustig zitten voordat ik uit eten ga
van half 9 tot half 10 inderdaad NL 1 kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope, vanavond gewoon op de bank liggen en Nederland 1 kijken. Jij wel?
Dank jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier bij je etentje zo dadelijk
En wat heb je allemaal gedaan dat het zo'n drukke dag was?
Die je gewoon als NTFS kunt formatteren, lijkt me. Dus als je alleen systemen met Windows (XP of Vista) gebruikt, zou je dat kunnen doen. OS X en Linux kunnen standaard wel lezen van NTFS, niet schrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een FAT32-schijf: http://www.lacie.com/intl/products/product.htm?pid=10988
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whoOhoo Online op mnnieuwe laptop!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |