Velperpoort?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:42 schreef Muck het volgende:
toen ik nog in Arnhem woonde, haalde ik al mijn groente en ftuit bij de Turkse groenteboer
heerlijk vers, kost net niks, altijd hele vriendelijke mensen...
helaas hebben ze zoiets niet waar ik nu woon
Als je daar niet tegen kan, ga dan op het EO forum posten. En kom niet hier topics verzieken met je gezeur over een woordje wat al zo'n 30 jaar bestaat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:33 schreef Kevin_McAllister het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon je mond over wat ik zeg. Bovendien: ben ik onvriendelijk omdat ik iemand (van notabene een andere dan Nederlandse afkomst) een racist noem als ie tot tweemaal toe het woord 'kaaskop' in een OP gebruikt? 't Is natuurlijk totaal niet onvriendelijk om iemand 'kaaskop' te noemen, laat staan dat dat niet gewoon racistische taal is die anders nooit acceptabel is in een OP.
Nee OK, maar dan is 'kankermarokkaan' en 'stinkturk' dat ook niet. Maakt mij verder ook weinig uit, 't Is alleen dat topics met OP's met die laatste 2 termen gewoon gesloten worden hier.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
'Kaaskop' is geen racistisch taalgebruik, als je dat wel vindt, open je maar een topic in POL ofzo, dit is CUL. Zeur.
Huilie.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:38 schreef Kevin_McAllister het volgende:
[..]
Nee OK, maar dan is 'kankermarokkaan' en 'stinkturk' dat ook niet. Maakt mij verder ook weinig uit, 't Is alleen dat topics met OP's met die laatste 2 termen gewoon gesloten worden hier.
Doe niet zo belachelijk, joh. Het gaat hier meer over het feit dat jij iets te zeggen denkt te hebben over bepaalde posts terwijl je ze niet eens leest. En dat als moderator. Royal Sadness.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan, ga dan op het EO forum posten. En kom niet hier topics verzieken met je gezeur over een woordje wat al zo'n 30 jaar bestaat.
eindelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:44 schreef Kevin_McAllister het volgende:
Maar goed, Snakey. Veel plezier met dit 'leuke' topic. Ik zal hier niet meer posten.
Lijkt mij een goed idee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:44 schreef Kevin_McAllister het volgende:
Maar goed, Snakey. Veel plezier met dit 'leuke' topic. Ik zal hier niet meer posten.
Dat ruik ik wel. Dat jij het niet ruikt, kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:14 schreef Kevin_McAllister het volgende:
[..]
Nee dat ruik je niet. Bij die slager in Zwolle waar ik 't net over had kwamen gewoon nog mensen vlees kopen in de tijd dat ie constant rot vlees verkocht. En 't is ook niet extreem wat ik heb meegemaakt. Alleen kip hoort niet te ruiken als t rauw is. Ik heb verscheidene keren meegemaakt dat 't een vies geurtje had. En dat is nog tot daar aan toe (kan ik aan), maar dat vlees smaakte ook gewoon goor/bitter. En nogmaals ik heb nog nooit stinkende/vies smakende kip in de supermarkt gekocht.
Aan het Hugo de Grootplein (zelfde stadsdeel!) zit een behoorlijk goede visboer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef Semisane het volgende:
.
En eigenlijk kan het me geen bal schelen waar ze vandaan komen, als ze maar kwaliteit hebben, want dat is waar ik op zoek naar ben, oh ja...ik mis een visboer...die hebben ze nog niet in de Spaardammerstraat...dus als iemand hier een viswinkel wilt openen, ga je gang...er zijn nog wat winkelpandjes die leeg staan.
Dat denk ik ook. Probeer alleen al de gemiddelde paprika in de supermarkt eens, die waterige dingen lijken niet eens op paprika qua smaak.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:47 schreef Isegrim het volgende:
In Nederland ontbreekt het ook nogal eens aan vakmanschap (slagers!!!). Omdat allochtonen veelal niet uit pakjes koken, denk ik dat de liefde voor eten en goede ingrediėnten daar meer leeft.
Bedoelde afzet marktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
De markt is echt wat anders dan een turkse groentewinkel. De kwaliteit van de markt heeft haalt het van geen kant met de kwaliteit die de turkse groenteboer heeft.
Ow, en lamsvlees kun je echt het beste bij de turkse slager kopen. Daar heeft de NL slager echt geen verstand van.
Hee Semisane, ik woon hier om de hoek van de Spaarndammerstraat,quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:33 schreef Semisane het volgende:
En eigenlijk kan het me geen bal schelen waar ze vandaan komen, als ze maar kwaliteit hebben, want dat is waar ik op zoek naar ben, oh ja...ik mis een visboer...die hebben ze nog niet in de Spaardammerstraat...dus als iemand hier een viswinkel wilt openen, ga je gang...er zijn nog wat winkelpandjes die leeg staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |