Waar baseer je dat dan opquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef Sickert het volgende:
Het Grote Halo 3 Tips Topic
I spy is terug
Oe, wat is er nu weer gereleased??quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
dusss...
updaten van punkbuster? ik draai ultimate 64 en alles werkt...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Syd het volgende:
kheb bf zojuist op me nieuwe laptop waar vista business op zit geinstalleerd, maar nu zeurt punkbuster dat er is verkeerd is met de OS ?
weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
ik heb een HP dv9770 en volgens mij met 64bit
Ik heb op Vista ook wat opstart problemen gehad. BF2 update niet automatisch je PB geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Syd het volgende:
kheb bf zojuist op me nieuwe laptop waar vista business op zit geinstalleerd, maar nu zeurt punkbuster dat er is verkeerd is met de OS ?
ik heb een HP dv9770 en volgens mij met 64bit
die had ook ooit een topic gemaakt over bf2 en hoe het wel en niet moestquote:
Kut bureaustoel rijder!quote:
Hier is mijn verhaal over Vista, PB en BF2.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:37 schreef Syd het volgende:
Nu heb ik een probleem met punkbstrA enzo heb al gekeken bij services, maar staat niks tussen.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dit onder vista kan opstarten ?
/edit
als het goed is is die nu goed, had op ander forum oplossing gevonden.
iniedergeval er staan nu weer punkbstrA en B in me services lijst, ff proberen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef Sickert het volgende:
Het Grote Halo 3 Tips Topic
I spy is terug
welk bedrijf?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:12 schreef Keltie het volgende:
Maandag sollicitatie bij een bedrijf uit Hengelo, daar heb ik wel goede hoop op..
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
![]()
Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
![]()
@ sickert :quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat was na dat je geowned werd door Fer Raffie en mij?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja, ik wist het dus niet dus ik was Chiel steeds voor Viro aan het aanspreken
Euhm ja...chiel zijn account is al een paar weken gebanned. Hackers hebben hem gepin point gehacked. Sinds ik geen of nauwlijks bf2 speel, mag ie mijn account hebben. Als ik bf2 wil spelen doe ik dat wel op een "nieuwe account" (-=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NL)quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
je wilt dus zeggen dat chiel jackas 1.0 is?
je bent gewoon gepwned .
Smoesjes Viro!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm ja...chiel zijn account is al een paar weken gebanned. Hackers hebben hem gepin point gehacked. Sinds ik geen of nauwlijks bf2 speel, mag ie mijn account hebben. Als ik bf2 wil spelen doe ik dat wel op een "nieuwe account" (-=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NL)
Let maar eens op als chiel en ik tegelijk BF2 spelen. Dan zie je hem met -=[J@CK@SS]=- spelen en ik met 1 van de 2 bovenstaande accounts. Vraagt et maar aan bibber...die zal je het zelfde vertellen
Gisteren toen jullie op Karkand aan het knallen waren was ik bezig op wakequote:
Hap hap hapquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Gisteren toen jullie op Karkand aan het knallen waren was ik bezig op wake![]()
Ik kan moeilijk 2 accounts tegelijk bespelen
ja ja je hebt ook nog een broertjequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Gisteren toen jullie op Karkand aan het knallen waren was ik bezig op wake![]()
Ik kan moeilijk 2 accounts tegelijk bespelen
OH ME SO HORNEY!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:26 schreef Mr_Baus het volgende:
I WANNA LOVE YOU!!
keihard Ruben in zijn kont neuken man!
Die is een lid van Dirty Heroes. Die speelt al een paar weken met de DH clan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja ja je hebt ook nog een broertje
quote:
Viro cut the crap en geef nou maar toe dat we je zwaar geowned hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is een lid van Dirty Heroes. Die speelt al een paar weken met de DH clan.
BTW ik zou hem never, nooit, geen 1 haar op me hoofd die er aan denk om hem op mijn acount laten spelen. Ik wordt liever gehacked dan dat hij mag spelen op mijn account. Ik laat eerder mijn nichtje van 2 spelen dan dat arnish op mijn naam mag spelen.
Als jij nou eens die plaat voor je kop weg haalt zul je merken dat ik et niet wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
Viro cut the crap en geef nou maar toe dat we je zwaar geowned hebben
PWNED!quote:
Ken je klassiekersquote:
Format C: -> Install XPquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Syd het volgende:
-knip-
De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Ik kijk even. Er is ook Feyenoord en ik wil AoE III ook wel weer eens spelen. Een RTS speelt makkelijker onder het voetbal dan een shooter. Na Feyenoord doe ik nog wel even meequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Incolumis het volgende:
knallen vanavond!
PLANK! Het is een plank, geen plaatquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Viro het volgende:
Als jij nou eens die plaat voor je kop weg haalt zul je merken dat ik et niet was
Toen zat ik nog niet bij BoF!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ken je klassiekersRuben heeft toen wel eens een hele guide gemaakt over hoe je het spel moest spelen en dan vooral over hoe de commander niet moest spelen
![]()
zou het?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Stiekem wil hij gewoon hoofd plankjeszager zijn
veeg me opquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij nou eens die plaat voor je kop weg haalt zul je merken dat ik et niet was
woehahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
PLANK! Het is een plank, geen plaat
Held!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
IP TV met Frankie
Ik kom ook IJs, ik haal Kev ook wel overGister was leuk dus ik heb er wel weer zin in. Opschieten Inco!
man ik speel al een uur op TV2 Wakequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef FJD het volgende:
IP TV met Frankie
Ik kom ook IJs, ik haal Kev ook wel overGister was leuk dus ik heb er wel weer zin in. Opschieten Inco!
hier de link:quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier is mijn verhaal over Vista, PB en BF2.
Heb je trouwens een linkje van dat forum voor me. Ik geloof namelijk dat ik PB ook weer moet updaten. Staat me nog iets van bij dat tijdje geleden het bij mij ook niet meer werkte..
kheb zelf alleen deze gedaan en toen deed alles het weer, ohja en de PB map leeg gemaakt niet verwijderd alleen inhoud leeg gemaaktquote:ik heb hier de oplossing voor je ( had precies hetzelfde probleem )
verwijderd je PB map ( in je cod 4map)
uninstall PB via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
dan instaleer je de pb mapje opnieuw via deze tool http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe
en dan instaleer je PB weer via deze tool http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
EDIT !
LOL ben net weer gekicked door PUNKBUSTER , dus ik heb nog steeds hetzelfde probleem !
Alle laffe honden zaten al in het oostenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Tjezus zeg, zijn alle laffe honden naar het Oosten van het land verhuist ofzo![]()
Eerst al twee keer tegen Vitesse die te lui waren om ook maar iets te doen wat op voetbal leek, behalve dan natuurlijk toen ze achter stonden en nu ook Zwolle. Ze doen twintig minuten hun best maar voor de rest doen ze helemaal niets behalve tijd rekken en vooral zo min mogelijk voetballenTotdat ze natuurlijk achter staan dan willen ze opeens voetballen. Echt, lafbekken zijn het
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alle laffe honden zaten al in het oosten
Feyenoord speelde ook niet goed hoor, daar niet van, maar als je als ploeg in een wedstrijd waarin je eigenlijk gelijkwaardig bent vanaf de 60e minuut al tijd gaat lopen rekken om een gelijkspel er uit te halen (in een fucking beker-wedstrijd) dan ben je gewoon een kut-ploegquote:
Battlefield 2 strategie-tips voor beginnelingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
Ken je klassiekersRuben heeft toen wel eens een hele guide gemaakt over hoe je het spel moest spelen en dan vooral over hoe de commander niet moest spelen
![]()
ksssssst ksssssssssstquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:16 schreef ursel het volgende:
Yeah.. NAC komt op bezoek..
Gelukkig wel weer thuis, dus ben benieuwd..
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef i-spy24 het volgende:
En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
UK] UnitedKillerz Karkycarnage infantry multiplay [Play]
IP: 193.33.186.167:16567 Players: 37/44 (average: 11.89) Bots: 0
Map: Strike At Karkand (1250)
Consecutive Failed: 0 / 82
Game: BattleField 2
Last Updated: 10m05s ago (cached: 1s) Month Uptime: 95.4579% (1303 / 1365)
Last DB Update: 10m05s ago (last check: 1s) Added: 52 days ago
Dat dacht ik gisteren ook toen ik zag dat de 2-1 viel... het leek wel de CL finale !!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:51 schreef Keltie het volgende:
En wat doen onze grote vrienden op het veld -> Vieren. En wat doen onze tribunes -> Vieren en wat zouden we moeten doen -> Schamen.
Dus... Gezien het bedrag wat ik per jaar naar Rotterdam stuur, is dan een beetje inzet teveel gevraagd?quote:
Geen geld meer naar Rotterdam overmaken dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus... Gezien het bedrag wat ik per jaar naar Rotterdam stuur, is dan een beetje inzet teveel gevraagd?
Die gasten krijgen ervoor betaalt dus het is hun werk. Als jij keer op keer als een lamme zak op je werk verschijnt krijg je ook klachten, dat is voor hun niet anders omdat het toevallig "maar" voetbal is.
Je bent toch maar een nummertje eyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geen geld meer naar Rotterdam overmaken dat zal ze leren!
Mwah, zo ziek ik het niet echt eigenlijk (betalen -> rendement). Een supporter zal het anders zien dan een speler (op Bronckhorst en Buijs na waarschijnlijk) en dat is dat je trots moet zijn dat je voor Feijenoord mag spelen en daardoor ook altijd je volle 100% moet geven...quote:Ik snap je punt wel, en wellicht ook terecht. jij als support betaald een soort van aandeel in de club en wil daar toch rendement van zien.
Mjah, Feijenoord is een onderdeel van m'n leven... Dat gaat voorbij "het is maar een spelletje".. Maar dat valt ook wel aan m'n rug te zienquote:Maar het fascinerende vind ik altijd hoe de frustratie op kan lopenen dat is meer omdat ik het slechts als een spelletje ziet
Nee, hij niet. Bij sommige bedrijven heb je dat niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jij keer op keer als een lamme zak op je werk verschijnt krijg je ook klachten
Nee, hier kan je gewoon als een lamme zak binnenkomen en het valt toch niet opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee, hij niet. Bij sommige bedrijven heb je dat niet..
Volgens mij moet je zelfs een lamme zak zijn wil je er aangenomen worden..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee, hier kan je gewoon als een lamme zak binnenkomen en het valt toch niet op
Uhm.......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelfs een lamme zak zijn wil je er aangenomen worden..
ja pik, ik keek in het LB waar je speelde > ik daar heen > no punaniquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je een uurtje eerder was gekomen hadden we samen kunnen spelen
Nou lieverd, dan heeft het LB een vertraging van een half uurquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja pik, ik keek in het LB waar je speelde > ik daar heen > no punani
dat blijktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou lieverd, dan heeft het LB een vertraging van een half uur
Kloptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat blijkt![]()
maar wel een n00bserver zeg, heb drie rondjes gespeeld en drie plakken mee naar huis genomen
Speel je toch ook weer een keertje. Good old timesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil ook pwnen!
Hell yeah!quote:Rockstar: 'GTA IV uitspelen duurt 100 uur'
Om Grand Theft Auto IV uit te spelen, zul je zo'n 100 uur nodig hebben. Dat beweert een woordvoerder van Rockstar London. Je kunt er sneller doorheen ploegen, maar als je een beetje de tijd neemt voor deze game en de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat, zul je toch al snel 100 uur bezig zijn, aldus de woordvoerder.
Bovendien zal de grens tussen story-missies en zij-missies minder duidelijk zijn, zo meldt de woordvoerder. Dit komt omdat je ze beiden start met je mobiele telefoon. Wel zullen er meer echte story-missies zijn.
De mobiele telefoon van Niko Bellic is hét centrum van GTA IV. Met de mobiele telefoon kun je missies starten, maar ook afspreken met vrienden in een lokale bar, of een date regelen met je vriendin. Daarnaast start je via je mobieltje de multiplayer mode.
Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor deXbox 360 en Playstation 3.
Dus je moet je met mobiele telefoon inbellen op je eigen XBOX..quote:
Ik koop hem uiteraard voor de Xbox 360. Heb de S.E. al 1,5 jaar in de pre-order staan bij Dynabytequote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
http://www2.sport.nl/fbarchief/show.php3?id=116
Er is een kans dat de sportfysio er wat mee kan maar zo niet dan is een operatie de enige oplossing mocht ik door willen blijven lopen
Dan zal je wel de hoofdprijs gaan betalen of niet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik koop hem uiteraard voor de Xbox 360. Heb de S.E. al 1,5 jaar in de pre-order staan bij Dynabyte
Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef ursel het volgende:Lekker verhaal is dat..
Dus het is nu keuze tussen operatie of stoppen met lopen?
Enig idee waar je dan voor gaat? Wat zijn de consequenties op lange termijn als je niet laat opereren?
Mja. Klinkt wel heftig ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.
Ik twijfel nog wat ik zou willen. Normaal gesproken zou ik zeggen "dan doe ik wel een andere sport", een operatie om iets te verhelpen waar ik alleen door een extreem op te zoeken tegen aan loop vind ik toch best een stap.
Maar als ik zie wat voor gave evenementen er voor hardlopers zijn en als ik dan nu vergelijk hoeveel lol ik uit fietsen haal in vergelijking met hardlopen dan durf ik een operatie niet helemaal uit te sluiten. Alhoewel ik me daar tegen die tijd (als het gebeurt dan praat je over aankomende herfst/winter) wel goed over in moet lezen. De operatie is standaard en eenvoudig volgens de sportarts (hij voert deze zelf ook uit in het ziekenhuis) maar goed, ik wil liever geen risico lopen dat ik straks last heb van m'n benen tijdens het normale leven. Dat is het me dan ook weer niet waard.
Kortom, we gaan wel zien. Nu ik niet meer kan lopen en dus wel moet gaan fietsen weet ik iig een mooi afstudeercadeau
Dan zou ik in mijn geval toch mooi gaan schaken ipv lopen. Geen mes in mijn lijf tot het moment dat ik kreupel loop en wel moet. Moet niets van ziekenhuizen hebben en al helemaal niet van operaties.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst de sportfysio, als vervolgens de klachten blijven dan een drukmeting in het ziekenhuis en als dan blijkt dat het daar idd. aan ligt dan een operatie.
Ik twijfel nog wat ik zou willen. Normaal gesproken zou ik zeggen "dan doe ik wel een andere sport", een operatie om iets te verhelpen waar ik alleen door een extreem op te zoeken tegen aan loop vind ik toch best een stap.
Maar als ik zie wat voor gave evenementen er voor hardlopers zijn en als ik dan nu vergelijk hoeveel lol ik uit fietsen haal in vergelijking met hardlopen dan durf ik een operatie niet helemaal uit te sluiten. Alhoewel ik me daar tegen die tijd (als het gebeurt dan praat je over aankomende herfst/winter) wel goed over in moet lezen. De operatie is standaard en eenvoudig volgens de sportarts (hij voert deze zelf ook uit in het ziekenhuis) maar goed, ik wil liever geen risico lopen dat ik straks last heb van m'n benen tijdens het normale leven. Dat is het me dan ook weer niet waard.
Kortom, we gaan wel zien. Nu ik niet meer kan lopen en dus wel moet gaan fietsen weet ik iig een mooi afstudeercadeau
Ik ben er al een paar keer geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:22 schreef jpjedi het volgende:
Dan zou ik in mijn geval toch mooi gaan schaken ipv lopen. Geen mes in mijn lijf tot het moment dat ik kreupel loop en wel moet. Moet niets van ziekenhuizen hebben en al helemaal niet van operaties.
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken wasquote:Tering he ..Besefte niet dat het zo serieus is met je poot.
Ziekenhuis stelt niks voor. Ben er vaak genoeg (geweest).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar keer geweestDrie keer voor de kaakchirurg en een keer onder narcose voor een liesbreuk. Tis geen werelddrama maar bv. bij de liesbreuk had ik geen keuze, dan moet je onder het mes omdat het anders later goed mis kan gaan, dan neem je dus ook de risico van een foutje mee en dat accepteer je. De vraag is of je die risico's voor zo'n operatie wilt accepteren, het is namelijk eenvoudig te vermijden door niet meer te lopen.
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken was
Tis overigens geen werelddrama hoor, ik heb er overdag geen last van en ook bij het lopen is geen dramatische pijn maar je voelt gewoon dat het fout zit.
Klaarblijkelijk verbaast het dat niet nee..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik een potje aan het lafbekken was
De vraag is natuurlijk of er dan geen andere sport is waar je mee kunt beginnen. Nu zul je een blessure bij volleybal al snel ook voelen bij andere sporten (explosief van kant naar kant bewegen, feitelijk dus alle balsporten behalve golf en bingo) dus dan zul je haast wel moeten om uberhaupt nog een beetje te kunnen sporten maar in dit geval....tja. Ach ja, eerst die fysio maar eens een paar maanden bezoeken en alvast in trainingskamp voor de Alpe d'Huez in minder dan een uur.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sporten is gewoon heel belangrijk in mijn leven.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:38 schreef FJD het volgende:
Same here, alleen op mijn knie na heb ik eigenlijk geen problemen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziekenhuis stelt niks voor. Ben er vaak genoeg (geweest).
Operaties zijn interessant, en bij veel pijn krijg je een morfinepomp
Als ik niet meer kan volleyballen zou ik voor mezelf geen moment twijfelen. Hup mes erin als er een kans van slagen is.
Sporten is gewoon heel belangrijk in mijn leven.
Succes met die poot van je en nu maar hopen dat de fysio werkt
Gewoon kijken wat voor jou het belangrijkste is. Ik ga ook van baan veranderen, maar laat me leaseauto daarvoor schieten. Gewoon lekker een of andere oude barrel gaan nemen en die op rijden vind het prima.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Geen lease-auto maar wel 40 vakantiedagen per jaar
ik mag straks geen overuren schrijvenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
quote:Konami heeft inmiddels bevestigd dat Snakes laatste avontuur net zoals in de VS vanaf 12 juni in de Europese winkels zal liggen.
Nu maar hopen dat het eens blijftquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag, vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
plezier in m'n werk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat voor jou het belangrijkste is. Ik ga ook van baan veranderen, maar laat me leaseauto daarvoor schieten. Gewoon lekker een of andere oude barrel gaan nemen en die op rijden vind het prima.
gelukkig is het wel in salaris gecompenseerd dus niet dat ik erop achteruit gaat. eigenlijk zijn al me sec. arbeidsvoorwaarde omgezet in geld.
Dat zou ik ook wel willen, die MS certificaten zijn niet al te moeilijk om te halen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Keltie het volgende:
Salarisverhoginkje per behaald certificaat.
Ik doe mijn lease auto er waarschijnlijk ook uit en er dan netto waarschijnlijk 700 euro op vooruit per maandquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:27 schreef staticdata het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
40. Inmiddels met wat ik heb opgebouwd wel meer.
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middag, vandaag lekker een dagje vrij, aangezien ik 4 dagen in de week werk. Ben behoorlijk positief over me 1ste werkweek
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Standaard hier 36 vakantiedagen... En winstdeling
![]()
[..]
quote:
Is hybrid rijden dat niet een mooie tussenoplossing, 14% bijtelling max. komt neer op ongeveer 100 euro in de maand.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe mijn lease auto er waarschijnlijk ook uit en er dan netto waarschijnlijk 700 euro op vooruit per maand
40 vakantiedagen is trouwens wel veel, ik heb er (maar) 30 per jaar
Ik heb er voor de laatste helft van dit jaar nog 44 staan
Daar heb je bij een lease auto natuurlijk geen boodschap aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:39 schreef staticdata het volgende:
Bij peugot betaal je 150 euro voor een accu![]()
Ik ga 1 dag per week naar schoolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Geen wonder dat de economie hard achteruitloopt, er wordt voor geen meter meer gewerkt.
Slecht spelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA! Assassins Creed!
Moet denk ik wel lukken..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
BF2
Wie wil vanavond een rondje knallen?
anders pwn ik wel in mijn uppie![]()
Twee keer achter elkaar levert je de Frank-award op he!quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee keer achter elkaar levert je de Frank-award op he!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef FJD het volgende:
3x levert je zelfs een Frank standbeeld op!
ikke ikke ikke op de n00bserver!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef staticdata het volgende:
BF2
Wie wil vanavond een rondje knallen?
anders pwn ik wel in mijn uppie![]()
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ja... Right... Te eentonig voor je zeker... Meest originele spel sinds tijden...
Battlefield 1942 was ook origineel, dat je in meerder voertuigen kon etc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
<3 Hoelaat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ikke ikke ikke op de n00bserver!!!
Welk spel is nog meer in deze setting dan? En met Free roaming? Maar mensen zien liever een HALO 80... En als het iets te eentonig wordt is het gelijk een kutspel... En dat is pas een kutspel...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is ontzettend mooi uitgewerkt en je ziet dat er enorm veel attention voor detail is maar om nou te zeggen dat het ontzettend origineel is.... Free roaming in een middeleeuwse setting, er zijn originelere ideeen hoor
Overigens is dat geen schande; het is verdomd lastig om nog origineel te zijn nu er al zoveel spellen zijn die die een keer gemaakt zijn. Het laatste wat ik me iig kan bedenken wat echt vernieuwend en origineel was, was de Sims. Dat was een nieuwe genre, een compleet nieuw spel wat ook nog eens enorm aan sloeg.
Prince of Persia kon je toch ook zo overal klauteren ofzo..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welk spel is nog meer in deze setting dan? En met Free roaming? Maar mensen zien liever een HALO 80... En als het iets te eentonig wordt is het gelijk een kutspel... En dat is pas een kutspel...
Die dikke van Gamekings kan zich er ook zo druk over maken, mensen die niet naar het werk achter het spel kijken en die pikkies van reviewers die er tegenwoordig zijn, gemiddelde reviewer is geloof ik 20... Te triest...
Uhmmm... ja.... maar.. die was meer lineair? En is ook van Ubi....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Prince of Persia kon je toch ook zo overal klauteren ofzo..
Ok, het is dus een soort van combi van Prince of persia met Far Cry bedoel je..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmm... ja.... maar.. die was meer lineair? En is ook van Ubi....
Juist wel! Anyhoe vanavond ga ik hem tryen... En frontlines is te makkelijk op singleplayer, maar het is niet zon trieste single player als BF...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok, het is dus een soort van combi van Prince of persia met Far Cry bedoel je..
Maar je wilt dus zeggen dat Ubisoft geen innovatieve games kan maken..
quote:LELYSTAD - In een tijd waarin rokers steeds vaker op winderige trottoirs aan hun behoefte aan nicotine moeten voldoen en in openbare gebouwen, op de werkplek en in de horeca niet meer mogen opsteken, beloont een verzekeraar ze juist voor hun volhardend rookgedrag.
Paerel Leven geeft verstokte rokers een hogere lijfrente, waarmee de verzekeraar rekening houdt met hun kortere levensverwachting.
Op de website van de verzekeraar staat dat de roker wel eerst 20.000 euro moet inleggen. Bovendien moet hij aantonen dat hij de laatste vijf jaar vrijwel onafgebroken minstens tien sigaretten of zes sigaren per dag te hebben gerookt.
Urinetest
Ook pijprokers moeten zeker zes keer per dag hun pijp hebben aangestoken. Wie al eens heeft geprobeerd te stoppen, moet die poging binnen een maand hebben gestaakt. Een urinetest bevestigt het rookgedrag, meldde dagblad Trouw vrijdag.
De lijfrentepolis is mede op initiatief van de Stichting Rokersbelangen ontstaan. "Rokers hebben een lagere levensverwachting dan niet-rokers en betalen daardoor onterecht mee aan de lijfrente-uitkering van niet-rokers", vindt de stichting.
"Voor de overlijdensverzekeringen moeten rokers al jarenlang een hogere premie betalen. Dan is het terecht dat zij voor hun lijfrenteverzekering een hogere uitkering krijgen", stelt een woordvoerder van de stichting.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Juist wel! Anyhoe vanavond ga ik hem tryen... En frontlines is te makkelijk op singleplayer, maar het is niet zon trieste single player als BF...
Moet niet gekker worden...
[..]
De sims origineelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad te eentonig, maar ik denk dat de volgende delen werd heel erg goed wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja... Right... Te eentonig voor je zeker... Meest originele spel sinds tijden...
Kan echt niet wachttenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees en geniet!
Wat wordt dit spel ongelooflijk vet!
Duidelijk geschreven door iemand die helemaal weg is van GTA. Het klinkt mooi en zal misschien ook wel mooi zijn, maar op de een of andere manier kan ik GTA niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees en geniet!
Wat wordt dit spel ongelooflijk vet!
? + Michael J. Fox = humorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schaamteloos ff triple post, maar deze is zo briljant.
? + Michael J. Fox = humor
Ja want je spoort niet als je geen fan van de GTA serie bentquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door iemand die helemaal weg is van GTA. Het klinkt mooi en zal misschien ook wel mooi zijn, maar op de een of andere manier kan ik GTA niet leuk vinden.
Ziet er wel heel gaaf uit, maar ik heb de opvolger van Battlefield 2 gevondenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:08 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
truste
ff toevoegen
Naast beeld ook beweging van Battlefield: Bad Company
Vet.. Ook PS3 toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:08 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
truste
ff toevoegen
Naast beeld ook beweging van Battlefield: Bad Company
Hier hetzelfde.. Spel kan me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door iemand die helemaal weg is van GTA. Het klinkt mooi en zal misschien ook wel mooi zijn, maar op de een of andere manier kan ik GTA niet leuk vinden.
Lijkt mij een leuk spelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er wel heel gaaf uit, maar ik heb de opvolger van Battlefield 2 gevonden
Vergeet Crysis, vergeet Call of Duty 4, onthoud Battlefield Heroes![]()
![]()
http://www.battlefield-heroes.com
Hey, toen ik er was gingen jullie nog helemaal niet zo goed..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk schieten vanavond.
[ afbeelding ]
Oh Ursel was er ook nog even
http://www.twenga.nl/aanbieding/94633456.htmlquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit lijkt me wat voor jou IJs:
Klik!
Ik ga hem denk ik aanschaffen, altijd handig voor vakantie / festivals
¤ 169,95 vs ¤ 49,95quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://www.twenga.nl/aanbieding/94633456.html
voor bikkels en boefjes
voor een gebruikte... nieuw kost ie 400 euri's ofzoquote:
Komt omdat ik er toen nog niet wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, toen ik er was gingen jullie nog helemaal niet zo goed..
MIj welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. Spel kan me echt niet boeien.
Vice City was geniaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja want je spoort niet als je geen fan van de GTA serie bent
Micromanagement van een personage was origineel jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De sims origineel
Transport tycoon was veeeeeeeeeel eerder.
Enige verschil is dat je geen gezinnetje op bouwt maar een treinstelsel.
He wattequote:
TY ursquote:
You're damn rightquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
He watte
Bij Viro zekerBen helemaal vergeten om hem af te bellen; zou z'n spellen komen brengen maar omdat jij afbelde bleef ik ook thuis
![]()
Sorry Viro
Battlefield Heroes![]()
![]()
Dat wordt echt geniaal!
Yup ik ben thuis. Ursel weet het nog niet maar het wordt voetbal kijken bij mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:12 schreef Viro het volgende:
Fer ben je morgen thuis...ik kom morgen langs HS...dus...
btw : wat was je addres ook al weer![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Yup ik ben thuis. Ursel weet het nog niet maar het wordt voetbal kijken bij mij![]()
quote:
Het is een Hands On / Preview. Geen reviewquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Vice City was geniaalSan Andreas was te kansloos voor woorden. Er zat geen enkel echt verhaal in waardoor je geen binding had met het spel. Je speelt een missie, die uiteindelijk allemaal grofweg hetzelfde zijn, en vervolgens heb je geen idee hoe die missie jou nou precies verder heeft geholpen in je poging om het doel te bereiken. Vice City was daar meester in, je was echt bezig om je empire uit te breiden
![]()
Ik kijk de kat nog wel even uit de boom, de hele review gaat weer over hoe realistisch het is en hoe gaaf dat wel niet is. Het lijkt wel of het belangrijkste doel van een spel is dat het realistisch is, daarna wordt er gekeken naar de graphics en ow ja wacht er moet ook nog een goed verhaal in zitten en een goede gameplay. Die zucht naar realisme en graphics is kansloos en is echt de wrong way to go, een spel moet vooral een leuke ervaring bieden en dat bestaat uit meer dan geile graphics.
Het doet je echt pijn hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is een Hands On / Preview. Geen review
Zie jij ergens een vraagteken dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet geen vragen stellen, je moet keuzes maken!
Zie jij staan dat ik zeg dat jij een vraag stelde? Ik stelde slechts dat ik geen vragen stel maar keuzes maakquote:
Ik quote hem nog een keer..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach je weet niet waar je het over hebtquote:
Helaas, mijn beste, dat zie je verkeerd!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik quote hem nog een keer..
Er staat hier namelijk dat JE geen vragen moet stellen, waarmee gesuggereerd wordt dat er iemand anders bedoeld wordt dan degene die deze zin opstelt.
In deze opmerking van jouw persoon is de sarcastische ondertoon duidelijk voelbaar. Deze ondertoon geeft aan dat je het wellicht plezanter had gevonden als ik je dat had gevraagd en je daarin dus een keuze had gegeven. Op die opmerking van jou antwoord ik vervolgens met:quote:
De onoplettende lezer, in casu jij, zou hieruit halen dat ik dit richt aan een derde persoon. De oplettende lezer, in casu ik, ziet echter dat het als een verklaring voor mijn gedrag dient te worden gelezen; Ik stel jou niet de vraag waar we voetbal gaan kijken omdat ik van mening ben dat je geen vragen moet stellen maar keuzes moet maken. Derhalve richt deze opmerkingen zich op mij en niet op een derde persoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef FJD het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach je weet niet waar je het over hebt
DELUXEquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De sims origineel
Transport tycoon was veeeeeeeeeel eerder.
Enige verschil is dat je geen gezinnetje op bouwt maar een treinstelsel.
Ik had je de mogelijkheid gegeven om te registreren, als je dat gedaan hebt dan kan je zelf naar een ander kanaal switchen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:09 schreef FJD het volgende:
Chiel, kun je die buitenlandse kleuters niet van je TS verwijderen
Volgens mij moeit jij de politiek in gaan met je hoop geneuzel en bladiebla..quote:Op zondag 2 maart 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Helaas, mijn beste, dat zie je verkeerd!
[..]
In deze opmerking van jouw persoon is de sarcastische ondertoon duidelijk voelbaar. Deze ondertoon geeft aan dat je het wellicht plezanter had gevonden als ik je dat had gevraagd en je daarin dus een keuze had gegeven. Op die opmerking van jou antwoord ik vervolgens met:
[..]
De onoplettende lezer, in casu jij, zou hieruit halen dat ik dit richt aan een derde persoon. De oplettende lezer, in casu ik, ziet echter dat het als een verklaring voor mijn gedrag dient te worden gelezen; Ik stel jou niet de vraag waar we voetbal gaan kijken omdat ik van mening ben dat je geen vragen moet stellen maar keuzes moet maken. Derhalve richt deze opmerkingen zich op mij en niet op een derde persoon.
Ik hoop dat deze uitleg een en ander verduidelijk!
[..]Vice City was vele malen beter dan San Andreas. Net alsof er ook maar iemand (behalve GTA-geilers) zit te wachten op een poppetje wat je eens in de zoveel tijd een restaurant in moet sturen, waarbij z'n haar groeit zodat ie naar de kapper moet en ga zo maar door. Het is toch geen Sims
![]()
@Viro; vanaf een uurtje of 13:00/13:30 ben ik weer thuis! Als dat te laat voor je is (of niet uitkomt) dan geef ik de spellen sowieso aan Ursel mee. Dan liggen ze weer dichter in de buurt
Moet je wel goed je feiten kennen. in SA groeide je haar niet, je kon alleen het kapsel veranderenquote:Op zondag 2 maart 2008 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]Vice City was vele malen beter dan San Andreas. Net alsof er ook maar iemand (behalve GTA-geilers) zit te wachten op een poppetje wat je eens in de zoveel tijd een restaurant in moet sturen, waarbij z'n haar groeit zodat ie naar de kapper moet en ga zo maar door. Het is toch geen Sims
![]()
Het onderhouden van contacten is geen drama maar het moet wel een beetje een groter doel hebben. Zo zou het handig kunnen zijn om goede contacten te behouden met de dealer op de hoek om wat info te krijgen over een grote levering die je kunt stelen om daarmee je criminele rijk te financierenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:59 schreef staticdata het volgende:
Moet je wel goed je feiten kennen. in SA groeide je haar niet, je kon alleen het kapsel veranderen
maar GTA IV zal je dan ook niet gaan bevallen want daar moet je contacten gaan onderhouden, en dat is ook sims achtig
Sorry Chielquote:Op zondag 2 maart 2008 12:27 schreef -chiel- het volgende:
Ik had je de mogelijkheid gegeven om te registreren, als je dat gedaan hebt dan kan je zelf naar een ander kanaal switchen!
Politiekquote:Op zondag 2 maart 2008 12:28 schreef ursel het volgende:
Volgens mij moeit jij de politiek in gaan met je hoop geneuzel en bladiebla..
Maar goed. Ik kom wel naar jou toe met het bier. Feit is wel dat je dan nu alvast keuzes moet maken welke ik allemaal mee moet nemen..
Zo zou je het ook kunnen noemen jaquote:
Ja, ja, ik kom, ik kom eraanquote:Op zondag 2 maart 2008 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja
Kom je ook voetbal kijken Frank? Kan nog net als je nu in de auto stapt!
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, ja, ik kom, ik kom eraan
Ik ben meteen op weg gegaan
Ik heb je sms gekregen
Niets houdt mij nog tegen
Want jij wacht op mij
Ja, ja, ik kom, ik kom eraan
Als een magneet trek jij me aan
En de wolken die verdwijnen
De zon is al gaan schijnen voor ons allebei
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, ja, ik kom, ik kom eraan ik kom in je gezicht
Ik ben meteen op weg gegaan dat is mijn BoFer plicht
Ik heb je sms je hebt mijn zaad gekregen
Niets houdt mij nog tegen
Want jij wacht op mij mijn plicht
Ja, ja, ik kom, lekker warm zaad in je gezicht
Als een magneet buttplug trek jij me aan mn reet
En de wolken die verdwijnen
De zon is al gaan schijnen voor ons allebei je het weet
Doe je hand in je broek, dan gaat die harde plasser vanzelf weg!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je hand in je broek, dan gaat die harde plasser vanzelf weg!
Tnx..quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Tnx..
Maar de teleurstelling is nog groter nu blijkt dat ik ook niet op het verjaardsfeestje van 0w!r ben uitgenodigt..
Die is vandaag jarig..
Waaromquote:Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef Mr_Baus het volgende:
volgens mij heb ik die toen een beetje weggejaagd
Weet niet zeker meer, maar volgens mij was hij die jongen van dat subfora/clanbase/warlord probleempjequote:
Weet ik veel, volgens het forum istie vandaag jarig..quote:Op zondag 2 maart 2008 19:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Weet niet zeker meer, maar volgens mij was hij die jongen van dat subfora/clanbase/warlord probleempje![]()
anyways.. hij is toch helemaal into CS ipv BF2?
Anders post jij ff dezelfde als Frankie..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef FJD het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_word_geownt.html
Dan moet je ook echt gaan streaken
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuh kijk wel thuis met m'n pa
Paul de Leeuw ownt dierenactivist
Je spelletjes liggen hier trouwens weg te rotten..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef Viro het volgende:
http://break.com/index/99-words-for-boobs.html
![]()
Leuk voor het slapen
K kom ze morgen ophalen...aangezien ik iedere dag langs je huis kom als k naar school ga...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Je spelletjes liggen hier trouwens weg te rotten..
Sorryquote:
OMG wat een dook zeg... Zulke figuren doen het doel ook geen goed dunkt me. Eerst die Volkert van der Graaf en nu deze klojo op TV. Wat voor beeld moet ik nu hebben van die vega boys?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Anders post jij ff dezelfde als Frankie..
[..]
Overigens is die door geen stijl ook al "ontmaskers"
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
me 2, ben wel gelijk weer weg >> lekker druk vandaag
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:04 schreef ursel het volgende:
Om maar eens mijn grootste idool te quoten:
[..]
Ik hoop dat je weet dat hij vastloopt in Jeruzalem? De fix komt pas bij de release.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:03 schreef RudyCarell het volgende:
Assasins Creed is zoo vet! Jammer dat hij not retail is...
Whehe.. Zeker net zoals met CoD4 tijdens release dag gelijk een patch uitbrengen..quote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat hij vastloopt in Jeruzalem? De fix komt pas bij de release.
Ik heb het bij Fer gespeeld op de console..quote:Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef RudyCarell het volgende:
Nee, het schijnt een pre-gold te zijn... De map Jerusalem en Ares ofzo zijn niet de goede, deze zitten wel in de Russische versie, maar zijn niet uitwisselbaar.... Een wachten op de nieuwe maps dus..
En al die mesen die zeggen dat er geen verhaal inzit en eentonig is, fok you all... Ga lekker Gays of War of Halo 33 spelen...
Daar loopt het hele israel - palastina gebeuren ook al jaren op vastquote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat hij vastloopt in Jeruzalem? De fix komt pas bij de release.
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Daar loopt het hele israel - palastina gebeuren ook al jaren op vast
Whehehe heel de wereld zegt dat de missie op den duur meer van hetzelfde zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef RudyCarell het volgende:
Nee, het schijnt een pre-gold te zijn... De map Jerusalem en Ares ofzo zijn niet de goede, deze zitten wel in de Russische versie, maar zijn niet uitwisselbaar.... Een wachten op de nieuwe maps dus..
En al die mesen die zeggen dat er geen verhaal inzit en eentonig is, fok you all... Ga lekker Gays of War of Halo 33 spelen...
Duss... Iemand neerknallen is ook eentonig... Maar toch blijft het leuk... En dat ging btw over de side-missons...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Whehehe heel de wereld zegt dat de missie op den duur meer van hetzelfde zijn
de Grote missies lijken op de kleine enkel iets uitgebreider...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Duss... Iemand neerknallen is ook eentonig... Maar toch blijft het leuk... En dat ging btw over de side-missons...
Of zag je niks op die TV?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het bij Fer gespeeld op de console..![]()
De manier van spelen bevalt me niet zo.
Duurt allemaal te lang en gebeurd te weinig. Dus dan ga je maar een beetje wild om je heen hakken en snel bidden.. Dan is het nog wel leuk..
Maar zal hem ook wel ff binnen hengelen voor de PC.
Al is het alleen maar om met de grote jongens te kunnen meepraten..
Ik snap hem nietquote:
quote:Good afternoon Pascal
Thank you for your enquiry.
Yes I do have space for 1/2 people on either Saturday or Sunday for shark
cage diving.
Your chances are 90/10, which is good, but the amount of sharks in winter
are greater than in summer, quite honestly. But you will see great whites,
and even if you don't then you could always go on another day.
The cost for the Full Day tour is R 1200.00 p/p(Full day tour, incl.
transfers)
Should transportation from Cape Town be required, please add R200.00 p/p, to
the above rate.
THIS PRICE INCLUDES:
1. Luxurious return transfers from Cape Town (Air-conditioned, Mercedes
Sprinter Bus);
2. Freshly made packed breakfast.
3. Hot tea and coffee upon our arrival in Gansbaai;
4. A light lunch is served upon our return;
5. Complimentary beer and wine to accompany your lunch;
6. A fast, yet safe 20 minute boat ride to Dyer Island;
7. Snacks, drinks and sweets on-board the boat;
8. Educational presentation and safety briefing;
9. Diving equipment and wet-suits available at no additional cost;
10. Scuba diving in the cage for experienced divers;
11. Assisted snorkeling in cage for inexperienced divers;
12. Spectacular surface viewing for non divers;
13. View the Cape Fur Seals and African Penguins from the boat (subject to
good weather conditions);
14. Complimentary Shark Project Workbook, sponsored by Dr. Erich Ritter,
(while stocks last).
15. Logbook stamp after the tour;
16. Enjoy land-based whale watching in Hermanus (July - Dec);
17. En-route tour of the indigenous fynbos in the Overberg area, the export
apple orchards of Elgin and the informal settlements in Cape Town.
18. DVD's, video's, underwater camera's, T-shirts, P-caps and various other
gifts on sale;
19. Purchase a high quality copy of your own personal shark diving
experience, after the tour. This is Available on video or DVD.
If you have any questions please do not hesitate to ask me.
Kind regards
Zaida Khan
Office Manager
(021) 422 0388
www.downhilladventures.com
For DHA Terms and Conditions, click here >>
Assasins Creed is er voor de PC, er is alleen een probleem, wanneer je door die poort wil op de foto (naar Jerusalem) crashed the game. En het is nog niet mogelijk er wel in te komen... De map schijnt corrupted data te zijn en niet op te lossen door een crack...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Assasins Creed is er voor de PC, er is alleen een probleem, wanneer je door die poor wil op de foto (naar Jerusalem) crashed the game. En het is nog niet mogelijk er wel in te komen...
Wel slim van UBI! Maar nu wil ik graag verder spelen...quote:Have you guys heard that this copy we all have isnt corrupt, its infact 100% working, i tell you how:
-The jerusalem.forge isnt corrupt its coded.
- Ubisoft brought this stuff out to the open to determine who is th weak link- who supplies warez.
And here is how you can "decode" the .forges:
- U have to modify the SETUP.INI on the dvd from: "ShowPasswordDialog=N" to: "ShowPasswordDialog=Y"
- after this reinstall, it will ask for a CODE!
- the code for the spanish version is: UBIAC10-001 -but this wont work on our reloaded or clonedvd ones.
I hope i could help you guys and maybe someone here could supply the right code for us.
cheers
quote:
En dan moet je met je harses buiten boord slapen..quote:Yes I do have space for 1/2 people on either Saturday or Sunday for shark
cage diving.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:55 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
En dan moet je met je harses buiten boord slapen..
Scherp +10quote:Op maandag 3 maart 2008 11:34 schreef staticdata het volgende:
Daar loopt het hele israel - palastina gebeuren ook al jaren op vast
Echt te triest ja... Hij gaat zelf de studio in... Je weet dat Paul dat niet zomaar laat gebeuren...quote:
Het was een hype, zou veel beter zijn dan bf2, maar je hoort er eigenlijk niet veel van.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Sickert het volgende:
vanmiddag ET quake wars gekocht
moet ik me nu schamen?
net heel ff gespeeld ziet er wel sjiek uit
Gelukkig dan kan ik ook mn panty weer aandoenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
Het was een hype, zou veel beter zijn dan bf2, maar je hoort er eigenlijk niet veel van.
maar je hoeft je niet te schamen hoor, binnen BoF! kan je gewoon jezelf zijn
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef Sickert het volgende:
Gelukkig dan kan ik ook mn panty weer aandoen
Wel je benen scheren he!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil, voelt net als klittebandquote:
ja, maar ik heb altijd die harige benen tegen me aan in bedquote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil, voelt net als klitteband
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:39 schreef Viro het volgende:
Sanne heeft mij benoemd tot ursels goedkoopste hoer gemaakt![]()
![]()
De Nederlandse taal weer optimaal toegepast.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:39 schreef Viro het volgende:
Sanne heeft mij benoemd tot ursels goedkoopste hoer gemaakt![]()
![]()
Jij kan dit dus wel waarderenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De Nederlandse taal weer optimaal toegepast.
Cardinal staat niet eens geregistreerd, dus hoe kunnen we dat nou weten..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor ik het vergeet.![]()
![]()
Gefeliciteerd Cardinal
![]()
![]()
Oh en Viro natuurlijk alsnog gefeliciteerd![]()
![]()
Het is wel heel erg dat het zo moet.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij kan dit dus wel waarderen
http://www.nu.nl/news/146(...)voor_vmbo%27ers.html
Tja hyves hequote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Cardinal staat niet eens geregistreerd, dus hoe kunnen we dat nou weten..![]()
Anyway.. Gefeli..
Kom maar op met al dat bier..
Ik ben vanmorgen vroeg begonnen met werken en ben nog steeds bezig. En dat allemaal zonder bierquote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Iedereen gefelicitteerd!![]()
echte heh, gewoon 14 ujr werken, 5 liter bier zuipmn ff pittuh en dan weer 14 uur werekn
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Pas maar op voor het scherpe bureau!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mogguhh![]()
Heb nu de N95 8gb binnen. Wat een scherp beeldje !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |