Waar baseer je dat dan opquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef Sickert het volgende:
Het Grote Halo 3 Tips Topic
I spy is terug
Oe, wat is er nu weer gereleased??quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
dusss...
updaten van punkbuster? ik draai ultimate 64 en alles werkt...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Syd het volgende:
kheb bf zojuist op me nieuwe laptop waar vista business op zit geinstalleerd, maar nu zeurt punkbuster dat er is verkeerd is met de OS ?
weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
ik heb een HP dv9770 en volgens mij met 64bit
Ik heb op Vista ook wat opstart problemen gehad. BF2 update niet automatisch je PB geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Syd het volgende:
kheb bf zojuist op me nieuwe laptop waar vista business op zit geinstalleerd, maar nu zeurt punkbuster dat er is verkeerd is met de OS ?
ik heb een HP dv9770 en volgens mij met 64bit
die had ook ooit een topic gemaakt over bf2 en hoe het wel en niet moestquote:
Kut bureaustoel rijder!quote:
Hier is mijn verhaal over Vista, PB en BF2.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:37 schreef Syd het volgende:
Nu heb ik een probleem met punkbstrA enzo heb al gekeken bij services, maar staat niks tussen.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dit onder vista kan opstarten ?
/edit
als het goed is is die nu goed, had op ander forum oplossing gevonden.
iniedergeval er staan nu weer punkbstrA en B in me services lijst, ff proberen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:35 schreef Sickert het volgende:
Het Grote Halo 3 Tips Topic
I spy is terug
welk bedrijf?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:12 schreef Keltie het volgende:
Maandag sollicitatie bij een bedrijf uit Hengelo, daar heb ik wel goede hoop op..
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
![]()
Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo`n 1000 jaar vóór de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
![]()
@ sickert :quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat was na dat je geowned werd door Fer Raffie en mij?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja, ik wist het dus niet dus ik was Chiel steeds voor Viro aan het aanspreken
Euhm ja...chiel zijn account is al een paar weken gebanned. Hackers hebben hem gepin point gehacked. Sinds ik geen of nauwlijks bf2 speel, mag ie mijn account hebben. Als ik bf2 wil spelen doe ik dat wel op een "nieuwe account" (-=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NL)quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
je wilt dus zeggen dat chiel jackas 1.0 is?
je bent gewoon gepwned .
Smoesjes Viro!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm ja...chiel zijn account is al een paar weken gebanned. Hackers hebben hem gepin point gehacked. Sinds ik geen of nauwlijks bf2 speel, mag ie mijn account hebben. Als ik bf2 wil spelen doe ik dat wel op een "nieuwe account" (-=[J@CK@SS]=-_v2.0 of [WLs] Optimus_Prime_NL)
Let maar eens op als chiel en ik tegelijk BF2 spelen. Dan zie je hem met -=[J@CK@SS]=- spelen en ik met 1 van de 2 bovenstaande accounts. Vraagt et maar aan bibber...die zal je het zelfde vertellen
Gisteren toen jullie op Karkand aan het knallen waren was ik bezig op wakequote:
Hap hap hapquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Gisteren toen jullie op Karkand aan het knallen waren was ik bezig op wake![]()
Ik kan moeilijk 2 accounts tegelijk bespelen
ja ja je hebt ook nog een broertjequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Gisteren toen jullie op Karkand aan het knallen waren was ik bezig op wake![]()
Ik kan moeilijk 2 accounts tegelijk bespelen
OH ME SO HORNEY!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:26 schreef Mr_Baus het volgende:
I WANNA LOVE YOU!!
keihard Ruben in zijn kont neuken man!
Die is een lid van Dirty Heroes. Die speelt al een paar weken met de DH clan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja ja je hebt ook nog een broertje
quote:
Viro cut the crap en geef nou maar toe dat we je zwaar geowned hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is een lid van Dirty Heroes. Die speelt al een paar weken met de DH clan.
BTW ik zou hem never, nooit, geen 1 haar op me hoofd die er aan denk om hem op mijn acount laten spelen. Ik wordt liever gehacked dan dat hij mag spelen op mijn account. Ik laat eerder mijn nichtje van 2 spelen dan dat arnish op mijn naam mag spelen.
Als jij nou eens die plaat voor je kop weg haalt zul je merken dat ik et niet wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
Viro cut the crap en geef nou maar toe dat we je zwaar geowned hebben
PWNED!quote:
Ken je klassiekersquote:
Format C: -> Install XPquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef Syd het volgende:
-knip-
De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Ik kijk even. Er is ook Feyenoord en ik wil AoE III ook wel weer eens spelen. Een RTS speelt makkelijker onder het voetbal dan een shooter. Na Feyenoord doe ik nog wel even meequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef Incolumis het volgende:
knallen vanavond!
PLANK! Het is een plank, geen plaatquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Viro het volgende:
Als jij nou eens die plaat voor je kop weg haalt zul je merken dat ik et niet was
Toen zat ik nog niet bij BoF!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ken je klassiekersRuben heeft toen wel eens een hele guide gemaakt over hoe je het spel moest spelen en dan vooral over hoe de commander niet moest spelen
![]()
zou het?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Stiekem wil hij gewoon hoofd plankjeszager zijn
veeg me opquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij nou eens die plaat voor je kop weg haalt zul je merken dat ik et niet was
woehahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
PLANK! Het is een plank, geen plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |