Ja Brian eruit.......en mijn dank is onuitsprekelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:48 schreef trettie het volgende:
Als jullie nou bij de andere dingen die we vragen ook zo goed luisteren zijn jullie echt een TOPHOKJE!!!!!!!!!!!!!!!
jenssen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:48 schreef trettie het volgende:
Als jullie nou bij de andere dingen die we vragen ook zo goed luisteren zijn jullie echt een TOPHOKJE!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Brian eruit.......en mijn dank is onuitsprekelijk
Mijn dank ook, mijn dank ook, mijn dank ook!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja Brian eruit.......en mijn dank is onuitsprekelijk
Ik denk dat onderschat word.... vergeet niet dat mentor Brian deze arme sloeber bijna persoonlijk uit de goot heeft gehaald, daarbij aan werk en aan woonruimte geholpen heeft. Ondertussen heeft god Mike ook al aan het daten gezet...quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:38 schreef yellowfirst het volgende:
De enige rol van Mike in de DGK: het overdragen van informatie van de ene naar de andere...dat was het...
Als het "hokje" dat ook vindt, dan komen we nog ergens.............quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:51 schreef trettie het volgende:
Hij heeft wat geleerd van zijn drinken!
Dan praat ie n.l. veel gemakkelijker.
Nou ik vind dat ie dan helemaal niet meer te pruimen en te vesrstaan is!!!!
Dat is waar.............Brian kan, dankzij Mike, zich een mensenverbeteraar voelen........en zo overkomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat onderschat word.... vergeet niet dat mentor Brian deze arme sloeber bijna persoonlijk uit de goot heeft gehaald, daarbij aan werk en aan woonruimte geholpen heeft. Ondertussen heeft god Mike ook al aan het daten gezet...
Mike is een publiciteitsstunt voor Brian, net als dat boksgala, om hem aan een grotere populariteit te helpen...
Tenminste zo zie ik het.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja dan aanbid ik de redactie op mijn knieen
+ 1quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja dan aanbid ik de redactie op mijn knieen
en van Stap!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef trettie het volgende:
Dus HOKJE pretty pretty please mag hij weg?????????????
xxxxxxxxxxxxx trettie
Zou dit iets teveel gevraagd zijn?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:56 schreef Ziet het volgende:
[..]
die twee dingen
en we hebben helemáál niks meer te zeiken
Iets teveel....morgen weer een uitje als straf voor de streamersquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Zou dit iets teveel gevraagd zijn?????
nou zoveel is het niet, toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Zou dit iets teveel gevraagd zijn?????
Als ik tussen die andere dwazen zou wonen, zou ik wel heel veel frisse lucht nodig hebben.........quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:01 schreef Ziet het volgende:
oh huub heeft nog even een emo momentje op het bordes
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:09 schreef trettie het volgende:
Kunnen we dan op zijn minst een leuke stemming krijgen morgen?
Een voor een gratis operatie van Brian en Amanda?
Dan mag zij zijn stembanden en hij haar stembanden, lijkt het misschien nog een beetje kerel voortaan.
is ie bang in het donker dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:14 schreef trettie het volgende:
Omdat Jaap eigenlijk niet alleen durft te slapen, hij wil ook altijd dat het licht aanblijft.
trustels!quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:19 schreef Ziet het volgende:
truste allemaal, ik ga ook
quote:
Nou ja, komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ook..maar het spreekwoord luidt..hoe later de avond hoe schoner het volk
Hooguit mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, komt op hetzelfde neer.
Hediek iets mist vandoog?
Weltetussenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hooguit mijmaar voor de rest niet..ben er van tussen
Gewoon [DGK] [COS OP'S] Openings Posten en verder lezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, komt op hetzelfde neer.
Hediek iets mist vandoog?
Hee Disaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon [DGK] [COS OP'S] Openings Posten en verder lezen
Ook al geen Hedda fan dus. Het enige leuke eraan was dat Brian en Amanda op hun neus konden kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee Disaan![]()
Die vreselijke Hedda vandaag dus...![]()
Niets gemist, behalve Fok! natuurlijk.
kijk het worden er steeds meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al geen Hedda fan dus. Het enige leuke eraan was dat Brian en Amanda op hun neus konden kijken.
B&A hebben dat zelf vast niet doorgehad. Ik vind Hedda een nietszeggend meisje. Ze heeft vast ook weer niets zinnigs aan 'spelinformatie' voor JECH mee binnengebracht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al geen Hedda fan dus. Het enige leuke eraan was dat Brian en Amanda op hun neus konden kijken.
hier nog 1quote:
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, zo luidt het gezegde.
Zo intens kudt dat je mij bijna niet meer ziet. DGK staat tegenwoordig aan op de achtergrond en ik kijk alleen nog maar als ik het vermoeden heb, dat er iets gebeurt. Sinds een aantal dagen neem ik niet eens meer de moeite de COSsen na te lezen (hulde voor de OP's - Die lees ik wel !) ...... Jullie schrijven allemaal schitterende berichten, maar er is gewoon niks te melden. En helaas, mooier kunnen jullie het niet maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook geen Hedda fan, dat meisje heeft werkelijks niets in te brengen ......
En de streams zijn echt kut de laatste paar dagen.
Opdracht van die KUT febo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:25 schreef FSR het volgende:
Waarom luisterd die smeerpijp nou af, hij heeft de Febo toch ??
Moet dat dan? Sinds wanneer is bezoek een deel van het script?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook geen Hedda fan, dat meisje heeft werkelijks niets in te brengen ......
En de streams zijn echt kut de laatste paar dagen.
Iedereen is er stil van gevallen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:33 schreef T-lex het volgende:
Het is niet te geloven, maar Amanda is al uit bed.
het is ook moeilijk te geloven, gisteravond een snood plan uitgevoerd, Hedda, en nu al de energie om op te staan, miraculeus bijna!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is er stil van gevallen!
oehhh... jij hebt slechte ideeen! Laat ze het maar niet horen bij het Blijvanmijnwijfhuis, haha!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:26 schreef trettie het volgende:
Vies kopje dat kind ik zou bijna terugverlangen naar de tijd dat Brian haar onder de douche moest zetten.
Was nu misschien niet zo'n verkeerd idee geweest toch?
Vanavond die zeer spannende ontslagronde voor Amanda.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat doen die zieltjes vandaag?
Het bezoek van Gaby was ook script... volgens mij door Huub geschreven script om het vervolgens door B&A te laten "bedenken", zou me niets verbazen als dit op dezelfde manier gegaan is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet dat dan? Sinds wanneer is bezoek een deel van het script?
retorische vraag
Hoe kan dat nou dat Roekie Poekie het zo scherp ziet vandaag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Vanavond die zeer spannende ontslagronde voor Amanda.![]()
Zelfs Roekie(VV) trekt het onderste uit de kan om er nog wat van te maken, en suggereert een mogelijke samenwerking tussen Jaap en Brian....die laatst zou dan vanavond Amanda er uit moeten stemmen. De kans daarop is volgens Roekie nihil. Nou schat, zeg maar gerust...0,0!
![]()
Hetgeen dat ze niet ziet is er ook niet, is toch met alles zo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid aan de ontbijttafel. Zo te zien is Amanda de achterkant van heur haar weer vergeten te stylen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef kahaarin het volgende:
Is er al iemand bezig met een COS? Anders wil ik wel.
Amanda lijkt net een puber die verwacht dat moeders de te wassen kleren wel uit de slaapkamer vist, en eigenlijk... met zoveel huishoudelijk personeel... zou iemand dat niet moeten doen?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
Amanda vouwt haar kleding op waar ze gisteren de hele dag in gesport heeft, ideetje om het in de was te gooien misschien?
Nee!!!!!!!!! Dan past het niet meer bij haar lichaam!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
Amanda vouwt haar kleding op waar ze gisteren de hele dag in gesport heeft, ideetje om het in de was te gooien misschien?
Hoe kunnen ze Brian "meekrijgen" in deze ontslagronde als ze het hem niet vertellen??quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef David_Aames het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het nu eigenlijk komt dat B&A weten dat Amanda op de stoel komt? Ik dacht dat de rest dat geheim zou houden
Oh wat stom. Alsof ze denken dat ie haar eruit gaat stemmenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze Brian "meekrijgen" in deze ontslagronde als ze het hem niet vertellen??
Ik las in de COS dat Brian het gelezen heeft op een kaart van Huub, lijkt me sterk maar goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef David_Aames het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het nu eigenlijk komt dat B&A weten dat Amanda op de stoel komt? Ik dacht dat de rest dat geheim zou houden
Nope, maar ze moeten het wel echt laten lijken... als ze hem het idee geven dat ze echt een kans hebben dan wordt het alleen maar leuker als Amanda vanavond uit haar dak vliegt van alle verwijten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:07 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Oh wat stom. Alsof ze denken dat ie haar eruit gaat stemmen
klopt... op mijn kaartquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las in de COS dat Brian het gelezen heeft op een kaart van Huub, lijkt me sterk maar goed.
Huub had een kaartje laten slingeren in de Chill...daarin stond iets in de trant van: "goed dat jullie Amanda eindelijk is op de ontslagstoel zetten". Brian zag het kaartje en las het, waarna hij Amanda er op wees.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las in de COS dat Brian het gelezen heeft op een kaart van Huub, lijkt me sterk maar goed.
Dat zal dan vast geen ongelukje zijn geweest...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:12 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt... op mijn kaart(dit had hij aan Hedda laten zien en in de chill laten liggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |