quote:
Nou ja, komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ook..maar het spreekwoord luidt..hoe later de avond hoe schoner het volk
Hooguit mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, komt op hetzelfde neer.
Hediek iets mist vandoog?
Weltetussenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hooguit mijmaar voor de rest niet..ben er van tussen
Gewoon [DGK] [COS OP'S] Openings Posten en verder lezenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, komt op hetzelfde neer.
Hediek iets mist vandoog?
Hee Disaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon [DGK] [COS OP'S] Openings Posten en verder lezen
Ook al geen Hedda fan dus. Het enige leuke eraan was dat Brian en Amanda op hun neus konden kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee Disaan![]()
Die vreselijke Hedda vandaag dus...![]()
Niets gemist, behalve Fok! natuurlijk.
kijk het worden er steeds meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al geen Hedda fan dus. Het enige leuke eraan was dat Brian en Amanda op hun neus konden kijken.
B&A hebben dat zelf vast niet doorgehad. Ik vind Hedda een nietszeggend meisje. Ze heeft vast ook weer niets zinnigs aan 'spelinformatie' voor JECH mee binnengebracht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook al geen Hedda fan dus. Het enige leuke eraan was dat Brian en Amanda op hun neus konden kijken.
hier nog 1quote:
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, zo luidt het gezegde.
Zo intens kudt dat je mij bijna niet meer ziet. DGK staat tegenwoordig aan op de achtergrond en ik kijk alleen nog maar als ik het vermoeden heb, dat er iets gebeurt. Sinds een aantal dagen neem ik niet eens meer de moeite de COSsen na te lezen (hulde voor de OP's - Die lees ik wel !) ...... Jullie schrijven allemaal schitterende berichten, maar er is gewoon niks te melden. En helaas, mooier kunnen jullie het niet maken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook geen Hedda fan, dat meisje heeft werkelijks niets in te brengen ......
En de streams zijn echt kut de laatste paar dagen.
Opdracht van die KUT febo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:25 schreef FSR het volgende:
Waarom luisterd die smeerpijp nou af, hij heeft de Febo toch ??
Moet dat dan? Sinds wanneer is bezoek een deel van het script?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook geen Hedda fan, dat meisje heeft werkelijks niets in te brengen ......
En de streams zijn echt kut de laatste paar dagen.
Iedereen is er stil van gevallen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:33 schreef T-lex het volgende:
Het is niet te geloven, maar Amanda is al uit bed.
het is ook moeilijk te geloven, gisteravond een snood plan uitgevoerd, Hedda, en nu al de energie om op te staan, miraculeus bijna!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is er stil van gevallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |