Met wat voor camera heb je dit gemaakt? het lijkt wel een kwik wat daar valt.. Ik vind de compositie wel aardig, erg mooi lijnenspel ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:42 schreef IkVind het volgende:
[..]
Elizabeth die foto's van jou blijven me verbazen echt altijd even mooi! Ik stop altijd even met scrollen bij de foto's van jou haha!
+ De compositie is weer super, paarden staan er mooi op!
- Ja ik kan hier gewoon niks negatiefs over melden! hoe graag ik ook zo willen! Ik ga er heel de dag naar kijkenen dan vind ik misschien iets!
Mijn foto dan iets minder perfect!
[ afbeelding ]
is coole actiefoto de enige positieve feedback die je kan geven?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel IkVInd![]()
Dan Dork22: Coole actiefoto!! Jammer dat er absoluut geen lucht te zien is, maar alleen een wit vlak, en dat het onderwerp nogal aan de donkere kant is. Ik had dat ene roze ding aan de linkerkant eraf gecropped/weggekloond als ik jou was, om het geheel no strakker te maken dan het al is. Zo ook het puntje schaduw aan de rechteronderkant en de 'deuken' in het roze van het veld.
Zeikerdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef dork22 het volgende:
[..]
is coole actiefoto de enige positieve feedback die je kan geven?
Je kust haar kont ook met genoegen of niet??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef ThinAir het volgende:
[..]
Zeikerd
Zelf lees ik de reply's van ElisabethR altijd met genoegen, omdat ze een scherp oog voor dit soort dingen heeft.
Wow!! mooie actiefoto! Zeer scherp ook nog. Heel goed gelukt. Alleen helaas ben ik het met Elizabeth eens. iets te donkere, de kleding van de persoon en helaas kan je alleen maar wit zien in de lucht.quote:
Dat maakt je mening niet meer of minder goed hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Sluit me volledig aan bij de reactie hierboven, nuff said zo denk ik.. of moet ik allebei de reacties volledig over gaan typen om een nieuwe pic te mogen plaatsen...
even toevoeg dat de pony pic echt super is ( heerlijk ff een kus op de bips)
maar dat ik iets meer groen en iets minder lucht mooier had gevonden, maar ach wie ben ik.. een NEWBEE!!! yeehaa!
Leuke fotoquote:[ afbeelding ]
Thnx voor het commentaar!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef dork22 het volgende:
[..]
Met wat voor camera heb je dit gemaakt? het lijkt wel een kwik wat daar valt.. Ik vind de compositie wel aardig, erg mooi lijnenspel ook.
Jammer vind ik dat randje, dat voegt niet veel toe imho, 't lijkt ook wel of je de zijkanten een beetje zwart hebt gemaakt (vooral onder) met photoshop, klopt dat?
[ afbeelding ]
Hij is een tikkie te fel belicht denk ik. Probeer eens een witte achtergrond btw en dan hele softe belichting zodat je een hele softe foto krijgt. Ik denk dat dat wel mooi isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:22 schreef prupke het volgende:
@spliffie De kleuren zijn weer netjes, maar weer jammer dat je net het dakpuntje er niet op het staan.
de mijne :
[ afbeelding ]
ik zla zorgen dat ik blommetjes heb als je er bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is een tikkie te fel belicht denk ik. Probeer eens een witte achtergrond btw en dan hele softe belichting zodat je een hele softe foto krijgt. Ik denk dat dat wel mooi is
Ik ben gewoon voor dat we een workshop krijgen bij mevr thuisquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:55 schreef k_man het volgende:
Ik ben hier tegen ER. Zou je die foto weg willen halen? Zo gaat de lol er voor anderen namelijk snel af. Hier kan toch niemand tegenop?
Hij komt wel een beetje onnatuurlijk over - heb je er (veel) aan gesoept?
Een van je mooiere, ERquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
tonja
+ mooi intens portret, mooie handen en practig hoe die rook zweeft
- als de linkerachtergrond iets lichter was geweest was het gezicht beter uitgekomen denk ik. Bovendien vind ik de gehele toning wat donker
Mijne, ik was op weg naar huis, en dit is een ondergelopen weiland. Ik had mazzel met de mooie lucht en de zwaantjes
[ afbeelding ]
Ja. da's wel het minste.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:58 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor dat we een workshop krijgen bij mevr thuis
Mensch ...doe niet zo panischquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
k_man, ik heb inderdaad de kleuren nogal aangezet. Is het teveel??
Het is nog lang geen HDR toch???
Verder bedankt voor de feedback
Oke, okequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Mensch ...doe niet zo panisch
de foto is wederom (@k-man ) prachtig.... het landschap
en wanneer krijgen we de workshop??
i'm in and mie boy tooquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, oke
Je organiseert het maar. Ik heb twee grote slaapkamers over met elk een tweepersoons bed, en een kleintje. En een enorme tuin waar best een aantal tenten kunnen. Verder zijn er 4 badkamers, dus faciliteiten genoeg. Ik wil ook best koken enzo. Maar ik ga niks organiseren. Laat staan een workshop geven. Dat mag lekker iemand anders doen. Maar het zou wel leuk zijn als er eens wat mensen (niet teveel hoor, mannetje of 10) zouden kunnen kennismaken met de natuur waar ik elke dag van geniet.
Nou, ik ken het origineel natuurlijk niet, maar ik kan me voorstellen dat het nog mooier zou kunnen door net iets minder bewerking.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
k_man, ik heb inderdaad de kleuren nogal aangezet. Is het teveel??
Het is nog lang geen HDR toch???
Verder bedankt voor de feedback
je bent je haakjes vergetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef psy_icon het volgende:
+ close up en de sigaar met rook
- de telefoon. had ook wel wat ruimer uitgesneden mogen worden.
De pasen komt er aan:
als je op de foto klikt dan is t wat minder, maar t waaide zó hard dat heel die brug op en neer ging...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef Flatus het volgende:
Heb je een statief? of leun je hem ergens tegenaan?
Herinner ik me nog, vooral tijdens satisfaction. Toen zwalkte het stadion op en neerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
als je op de foto klikt dan is t wat minder, maar t waaide zó hard dat heel die brug op en neer ging...
ik had dat zelfs zo erg nog nooit meegemaakt...
wel es in de kuip geweest? toe ik ooit bij de Stones was ging heel die ring op en neer, zo voelde die brug ook... dus dan valt die foto achteraf nog best mee... ik gebruikte wel en statief trouwens
+ Goede scherpte en DOFquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef pauld het volgende:
+ kleuren
+ je blik wordt van links naar echts getrokken (goed gebruikt gemaakt dus van de lijnen)
- wat overbelicht bovenin en rechtsonderin (vind het niet erg storend)
[ afbeelding ]
In het groot
Ik vind dit eigenlijk een hele gave foto. Het licht is mooi, haast Vermeer's (komt misschien ook door haar kapjequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef psy_icon het volgende:
Deze vrouw speelt regelmatig poppenspellen voor basisscholen. het was lastig om een neutrale achtergrond te vinden, daarom heb ik de zwarte binnenkant van mijn jas gebruikt. Probleem was ik hierdoor wel weinig ruimte had voor de foto.
psstquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:15 schreef chimpansees het volgende:
niet helemaal eerlijk maar vond deze wel het posten waard. Gister gemaakt in milaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |