i'm in and mie boy tooquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, oke
Je organiseert het maar. Ik heb twee grote slaapkamers over met elk een tweepersoons bed, en een kleintje. En een enorme tuin waar best een aantal tenten kunnen. Verder zijn er 4 badkamers, dus faciliteiten genoeg. Ik wil ook best koken enzo. Maar ik ga niks organiseren. Laat staan een workshop geven. Dat mag lekker iemand anders doen. Maar het zou wel leuk zijn als er eens wat mensen (niet teveel hoor, mannetje of 10) zouden kunnen kennismaken met de natuur waar ik elke dag van geniet.
Nou, ik ken het origineel natuurlijk niet, maar ik kan me voorstellen dat het nog mooier zou kunnen door net iets minder bewerking.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
k_man, ik heb inderdaad de kleuren nogal aangezet. Is het teveel??
Het is nog lang geen HDR toch???
Verder bedankt voor de feedback
je bent je haakjes vergetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef psy_icon het volgende:
+ close up en de sigaar met rook
- de telefoon. had ook wel wat ruimer uitgesneden mogen worden.
De pasen komt er aan:
als je op de foto klikt dan is t wat minder, maar t waaide zó hard dat heel die brug op en neer ging...quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef Flatus het volgende:
Heb je een statief? of leun je hem ergens tegenaan?
Herinner ik me nog, vooral tijdens satisfaction. Toen zwalkte het stadion op en neerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
als je op de foto klikt dan is t wat minder, maar t waaide zó hard dat heel die brug op en neer ging...
ik had dat zelfs zo erg nog nooit meegemaakt...
wel es in de kuip geweest? toe ik ooit bij de Stones was ging heel die ring op en neer, zo voelde die brug ook... dus dan valt die foto achteraf nog best mee... ik gebruikte wel en statief trouwens
+ Goede scherpte en DOFquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef pauld het volgende:
+ kleuren
+ je blik wordt van links naar echts getrokken (goed gebruikt gemaakt dus van de lijnen)
- wat overbelicht bovenin en rechtsonderin (vind het niet erg storend)
[ afbeelding ]
In het groot
Ik vind dit eigenlijk een hele gave foto. Het licht is mooi, haast Vermeer's (komt misschien ook door haar kapjequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef psy_icon het volgende:
Deze vrouw speelt regelmatig poppenspellen voor basisscholen. het was lastig om een neutrale achtergrond te vinden, daarom heb ik de zwarte binnenkant van mijn jas gebruikt. Probleem was ik hierdoor wel weinig ruimte had voor de foto.
psstquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:15 schreef chimpansees het volgende:
niet helemaal eerlijk maar vond deze wel het posten waard. Gister gemaakt in milaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |