abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57157090
Even wat dingetjes om op in te haken:

Kortste spoortje in Nederland is toch Houten-Houten Castellum, das 1800 meter.

Utrecht-Breda rijdt inderdaad direct vanaf dat ellendige spoor 18/19. Ik eis nog steeds dat de tariefafstand tussen utrecht en lunetten (en verder) wordt ingekort voor de stoppers..... je moet gewoon een teringeind lopen om bij de trein te komen. Helemaal als je dan uitstapt op dat tijdelijke perron in Houten.

Men is overigens bezig met een directe lijn van Utrecht naar Breda, een compleet nieuw spoortraject dat o.a. via nieuwegein zou lopen en verder langs de A27 en Gorinchem. Vooralsnog is het vooral kijken naar nut en haalbaarheid, maar er stond een aantal weken terug iets over in BN/De Stem.

Nu vraag ik me al tijden af: als je vanaf gouda Den Haag CS in rijdt dan kom je een mini-perronetje tegen met een bordje ICM-STOP erbij. Dat staat dan bij het spoor vanaf het opstelterrein. Waar dient dat ding voor?
pi_57157157
Thats-me: op somda ben je tweetyrock?

[ Bericht 18% gewijzigd door Willy84 op 04-03-2008 20:30:07 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:36:57 #243
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57157478
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Fixers het volgende:
Even wat dingetjes om op in te haken:


Men is overigens bezig met een directe lijn van Utrecht naar Breda, een compleet nieuw spoortraject dat o.a. via nieuwegein zou lopen en verder langs de A27 en Gorinchem. Vooralsnog is het vooral kijken naar nut en haalbaarheid, maar er stond een aantal weken terug iets over in BN/De Stem.
Mooi, gaan ze dan over het tramspoor rijden zoals oorspronkelijk de bedoeling?
pi_57157514
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:22 schreef Fixers het volgende:
Even wat dingetjes om op in te haken:

Kortste spoortje in Nederland is toch Houten-Houten Castellum, das 1800 meter.
Is een tijdelijke situatie tot 20?? ivm die viersporigheid aldaar.
quote:
Utrecht-Breda rijdt inderdaad direct vanaf dat ellendige spoor 18/19. Ik eis nog steeds dat de tariefafstand tussen utrecht en lunetten (en verder) wordt ingekort voor de stoppers..... je moet gewoon een teringeind lopen om bij de trein te komen. Helemaal als je dan uitstapt op dat tijdelijke perron in Houten.
Ik zeg: los het op net als op Schiphol, met van die rolbanden. Zou voor perron op Amsterdam CS ook een mooie oplossing zijn
pi_57157614
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Mooi, gaan ze dan over het tramspoor rijden zoals oorspronkelijk de bedoeling?
Lijkt me niet tramspoor schijnt nu wel een drukke lijn te zijn.
Aanleiding voor het plan is een nieuwe snelweg, een spoorlijn zou er dan cheapway naast kunnen komen.
pi_57157705
Ik denk dat het trace van de tram niet echt geschikt is voor treingebruik. Door de stad heen, hoe ze anders een spoor van utrecht CS naar Nieuwegein willen leggen vraag ik me ook af.

Maar de krant waar ik het in las is een brabantse, die ging dus vooral in op het zuidelijke deel. Dat het spoor met komende werkzaamheden naast de A27 aangelegd zou kunnen worden, onder het mom "als we dan toch al aan het graven zijn".
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:46:20 #247
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_57157742
Is Den haag hs - den haag laan van NOI niet minder dan 1800 meter?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:51:41 #248
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57157904
Voor mijn gevoel is Hilversum CS - Hilversum sportpark de kortste?

Humor: De planner van de DB geeft als alternatief: lopen
Die krijg je niet te zien bij: DEN HAAG - Den Haag Laan van Nieuw Oost Indie

en dit plaatje krijg je erbij



[ Bericht 50% gewijzigd door bork op 04-03-2008 21:01:14 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:54:18 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57157981
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
Is Den haag hs - den haag laan van NOI niet minder dan 1800 meter?
Vast wel, maar daar GAAT het natuurlijk helemaal niet om. Men bedoelt niet "het kortste spoortraject". Men bedoelt "het kortste net". Wat overigens ook niet waar is, maar wel één van de kortere

als we het over "het kortste spoortraject" gaan hebben nomineer ik The Zagreb Funicular
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57158181
Lolz ben je er weleens geweest?
pi_57158192
Ik ben eens creatief geweest:

In groen het huidige sneltram trace, in rood een mogelijk trace voor een trein in de richting van utrecht naar Nieuwegein:


Vanaf de gemeente grens zou het wel eens over de trambaan verder kunnen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 maart 2008 @ 21:05:41 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57158206
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef bork het volgende:
Voor mijn gevoel is Hilversum CS - Hilversum sportpark de kortste?
Groningen - Groningen Europapark en Duivendrecht - Bijlmer Arena zijn ook erg kort.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57158395
Bij nader inzien denk ik dat een spoor van utrecht naar breda beter pas ná lunetten kan aftakken en dan bij houten bij de snelweg gevoegd kan worden, zo missen ze welliswaas nieuwegein, maar pakken nog wel ijsselstein mee. Zou wel heel wat moeilijk bouw en sloopwerk in utrecht schelen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:32:23 #254
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_57159042
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vast wel, maar daar GAAT het natuurlijk helemaal niet om. Men bedoelt niet "het kortste spoortraject". Men bedoelt "het kortste net". Wat overigens ook niet waar is, maar wel één van de kortere

als we het over "het kortste spoortraject" gaan hebben nomineer ik The Zagreb Funicular
vet vet!

maarre, wou je zegge dat er tusse die voor mij genoemde stations een trein rijd tussen alleen die 2 statons?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:35:12 #255
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57159123
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef Fixers het volgende:
Ik ben eens creatief geweest:

In groen het huidige sneltram trace, in rood een mogelijk trace voor een trein in de richting van utrecht naar Nieuwegein:
[ afbeelding ]

Vanaf de gemeente grens zou het wel eens over de trambaan verder kunnen.
Sorry hoor, maar dit gaat echt nergens over Die haakse bocht Er is daar ook niet echt plaats voor een draaischijf van 200 meter doorsnee of zo. En de Jutfaseweg is ook, zeg maar, net niet breed genoeg voor nog een spoorlijn erbij.

En dan nog, wat is er mis met het huidige tracé?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:37:57 #256
164283 Luco
Buongiorno!
pi_57159212
Diemen Zuid - Duivendrecht is ook een kort kippenstukje?

Diemen Zuid - Duivendrecht: 1400 -1500 meter ongeveer
Duivendrecht - Bijlmer ArenA: 1300-1400 meter.

Scheelt niet veel dus
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_57159420
Hey 't is een snel schetsje, naar wat een mogelijkheid zou zijn. Als je uitgaat van het feit dat er een trein van utrecht cs door nieuwegein moet. Je snapt best dat daar een boog in moet.

Wat het huidige trace betreft: Daar zit ook een Haakse bocht in vanaf CS ;') Ik heb dat stuk een aantal keer gereden en de bochtjes die gemaakt worden zijn nogal van de krappe, een lichte tram met 80 eroverheen gaat nog wel. Maar een logge trein? Ik zie nog geen IRM over de Beneluxlaan rijden. Plus dat trace zou compleet verbouwd moeten worden, om alle gelijkvloerse kruisingen eruit te halen bijvoorbeeld.
Als ze via de Jutfasewegzouden rijden dan moet er ook flink worden gesloopt. Of een tunnel onder de grond boren, dat zou betekenen dat ze het oude emplacement aan de zuidkant van Utrecht zouden kunnen benutten als bouwput en begin van de tunnel. Maar dat is wel heel erg gecompliceerd.

Ik ben ook geen stedebouwkundige, maar ik kan me via nieuwegein niet zo snel een andere route bedenken. Via Lunetten en IJselstein lijkt me zelf ook haalbaarder. Maar ik ga nu eenmaal uit van dat bericht in de krant waarin werd gesproken over een route via Nieuwegein.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:46:47 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57159485
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef Fixers het volgende:
Hey 't is een snel schetsje, naar wat een mogelijkheid zou zijn. Als je uitgaat van het feit dat er een trein van utrecht cs door nieuwegein moet. Je snapt best dat daar een boog in moet.
Ja, dat snap ik best Maar jij snapt ook best dat ongeveer de halve stad er voor afgebroken moet worden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57159671
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Fixers het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat een spoor van utrecht naar breda beter pas ná lunetten kan aftakken en dan bij houten bij de snelweg gevoegd kan worden, zo missen ze welliswaas nieuwegein, maar pakken nog wel ijsselstein mee. Zou wel heel wat moeilijk bouw en sloopwerk in utrecht schelen.
Ik zie de haalbaarheid nog niet;
er moeten maar liefst 3 bruggen worden aangelegd (Nieuwegein; Vianen; Gorinchem; Geertruidenberg). Das momenteel nog niet de investering waard, zeker voor zo'n onzekere lijn.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 maart 2008 @ 21:54:13 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57159716
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Luco het volgende:
Diemen Zuid - Duivendrecht is ook een kort kippenstukje?

Diemen Zuid - Duivendrecht: 1400 -1500 meter ongeveer
Duivendrecht - Bijlmer ArenA: 1300-1400 meter.

Scheelt niet veel dus
Ik zie tot mijn verbazing dat het net andersom is. Groningen - Groningen Europark is op zn meest 1,5 km.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:57:00 #261
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57159819
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:52 schreef Brembo het volgende:
Ik zie de haalbaarheid nog niet;
er moeten maar liefst 3 bruggen worden aangelegd (Nieuwegein; Vianen; Gorinchem; Geertruidenberg). Das momenteel nog niet de investering waard, zeker voor zo'n onzekere lijn.
Niet als we als een stelletje stinkspruitjespoldermongolen concessies voor anderhalf jaar gaan lopen uitschrijven nee Kutland. Zo komen we nooit ergens

Met wat goeie wil en de bereidheid om daar ook de centjes naartoe te schuiven, kan Gorinchem bijvoorbeeld een knooppunt worden van 2 belangrijke verkeersassen, die allebei de Randstad ontlasten. Maar ja, durf dat maar eens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:59:06 #262
164283 Luco
Buongiorno!
pi_57159885
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik best Maar jij snapt ook best dat ongeveer de halve stad er voor afgebroken moet worden
Ach Utrecht is toch een kutstad
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:00:08 #263
164283 Luco
Buongiorno!
pi_57159913
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik zie tot mijn verbazing dat het net andersom is. Groningen - Groningen Europark is op zn meest 1,5 km.
Google earth, rechte lijnen trekken, ongeveer, natte vinger werk, dus ik kan er steeds wat afzitten
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 maart 2008 @ 22:09:37 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57160196
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Luco het volgende:

[..]

Ach Utrecht is toch een kutstad
Begin maar met het afbreken van de flat waar Fles woont
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:22:45 #265
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_57160619
Land van Ooit gaat onder de hamer:

Als iemand nog een trein wil:

http://www.troostwijkauctions.com/NL/Kavel/11709/337911/reus_op_rails.aspx?&cid=1321
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:23:35 #266
136283 knars
Teethgrinder
pi_57160646
Volgens mij is Waddinxveen - Waddinxveen Noord ook minder dan 1,5 km. Het is dan ook niet vreemd dat ze het hoofdstation een stukje naar het zuiden wilden verplaatsen (richting Coenecoop), maar door dat antilightrail gedoe in Leiden wordt er voorlopig niet zo gek veel verbouwd aan de RGL.

Ja, behalve in Gouda zelf dan waar ze er nog steeds van uit lijken te gaan dat die flop en succes wordt, want de herinrichting van de halve stad wordt er op gebaseerd Maar dat is weer een heel ander verhaal, en tegen de tijd dat er bij het Hamstergat een station Goudse Poort wordt geopend is het ook nog maar de vraag of de NS daar nog iets mee te maken heeft en of we het nog wel een trein mogen noemen. *zucht*
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:56:19 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57161834
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
Begin maar met het afbreken van de flat waar Fles woont
Begin maar met een maglev aanleggen naar de flat waar Fles woont
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_57162158
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik zie tot mijn verbazing dat het net andersom is. Groningen - Groningen Europark is op zn meest 1,5 km.
Arnhem CS - Arnhem Presikhaaf?
Nijmegen - Nijmegen Lent is toch wel recordhouder, als de ICRm Nijmegen uit is dan is het in Lent al aangekomen, 'bij wijze van spreken '.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Niet als we als een stelletje stinkspruitjespoldermongolen concessies voor anderhalf jaar gaan lopen uitschrijven nee Kutland. Zo komen we nooit ergens

Met wat goeie wil en de bereidheid om daar ook de centjes naartoe te schuiven, kan Gorinchem bijvoorbeeld een knooppunt worden van 2 belangrijke verkeersassen, die allebei de Randstad ontlasten. Maar ja, durf dat maar eens
Waarom zou je gorinchem knoopunt maken, Gorinchem heeft behoefte aan een snelle verbinding met Utrecht. Dus een directe boog naar Utrecht toe (zo iets als harmelen - breukelen). Daarbij 2x per uur een directe 'diesel IC'. En 1x per uur een stoptrein, de verbinding naar Geldermalsen 1x per uur maken en je hebt een leuk dorpje een goede spoorverbinding gegeven.

Breda moet je verbinden door een directe overstap in 's hertogenbosch met de 3600/ nieuwe IC (Den Bosch - Tilburg - Breda). Waardoor deze frequentie 4x per uur is, de frequentie Utrecht - Den Bosch is al 4x per. Goed aan elkaar koppelen kan je dus 4x per uur alle richtingen uit in het brabantse land.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:08:30 #269
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57162313
Tussenstandje, niet met google maar met de reisplanner van de DB (HAFAS)

Waddinxveen - Waddinxveen Noord -> 2 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen
Duivendrecht - Bijlmer ArenA -> 3,4 kilometer, dit komt omdat je van de DB niet over het spoor mag lopen, hemelsbreed 2 kilometer volgens mij
Diemen Zuid - Duivendrecht -> 2,9 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen,1200 hemelsbreed imho
Groningen - Groningen Europark -> geeft de DB niks, durf het zelf niet te zeggen, ik weet niet waar dat staton exact ligt maar toch meer dan 2 kilometer.
Den Haag - Laan van Nieuw Oost Indie -> geeft de DB ook geen afstand, bijna 5 kilometer volgens hun kaartje.
Hilversum - Hilversum sportpark -> 1,4 km, DB geeft geeft aan andere reismogelijkheid in hun planner: lopen, hemelsbreed 1200 met ongeveer, deze dus met Diemen Zuid - Duivendrecht zullen de meest kort op elkaar zittende stations (stops zoals u wilt) zijn.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_57162729
Zoetermeer - Zoetermeer Oost -> 1km
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:19:32 #271
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_57162746
dudes, like I said, daar gaat het dus helemaal niet om

Maar goed, ga lekker verder

Laten we het nogeens over Hoogezand 1 t/m 4 hebben anders
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 maart 2008 @ 23:26:59 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57163006
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:

Laten we het nogeens over Hoogezand 1 t/m 4 hebben anders
Dat is iets voor OHIH
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57163027
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef bork het volgende:
Tussenstandje, niet met google maar met de reisplanner van de DB (HAFAS)

Waddinxveen - Waddinxveen Noord -> 2 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen
Duivendrecht - Bijlmer ArenA -> 3,4 kilometer, dit komt omdat je van de DB niet over het spoor mag lopen, hemelsbreed 2 kilometer volgens mij
Diemen Zuid - Duivendrecht -> 2,9 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen,1200 hemelsbreed imho
Groningen - Groningen Europark -> geeft de DB niks, durf het zelf niet te zeggen, ik weet niet waar dat staton exact ligt maar toch meer dan 2 kilometer.
Den Haag - Laan van Nieuw Oost Indie -> geeft de DB ook geen afstand, bijna 5 kilometer volgens hun kaartje.
Hilversum - Hilversum sportpark -> 1,4 km, DB geeft geeft aan andere reismogelijkheid in hun planner: lopen, hemelsbreed 1200 met ongeveer, deze dus met Diemen Zuid - Duivendrecht zullen de meest kort op elkaar zittende stations (stops zoals u wilt) zijn.
Arnhem - Arnhem Velperpoort, ligt er aan waar je het station telt maar gok 1200 m .
pi_57163518
Nog niemand heeft Almelo -> Almelo de riet ook iets van een goede Kilometer
pi_57164053
Amsterdam CS spoor 15a >spoor 2b geeft de DB ook lopen aan

op google is het zeker 1 kilometer van het ene uiterste naar het andere uiterste
  woensdag 5 maart 2008 @ 00:39:07 #276
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_57164400
In het kader van de wilde plannen opteer ik voor een metro van Utrecht CS (wordt toch en zooitje) naar Neude - Lucasbolwerk - Griftpark (handig voor ons) - Oorsprongpark - Rijnsweerd - Uithof-West en Uithof-Oost. Is er geld over dan nog een buisje naar Leidsche Rijn met halte Belle van ZuylenToren.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 5 maart 2008 @ 00:53:18 #277
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_57164555
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:12 schreef Fixers het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat een spoor van utrecht naar breda beter pas ná lunetten kan aftakken en dan bij houten bij de snelweg gevoegd kan worden, zo missen ze welliswaas nieuwegein, maar pakken nog wel ijsselstein mee. Zou wel heel wat moeilijk bouw en sloopwerk in utrecht schelen.
Als je bij Lunetten aftakt kom je niet langs IJsselstein, tenzij je dwars door Nieuwegein heen gaat. Je komt wel langs Nieuwegein na Lunetten
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  woensdag 5 maart 2008 @ 01:03:32 #278
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57164664
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef Fixers het volgende:
Ik ben eens creatief geweest:

In groen het huidige sneltram trace, in rood een mogelijk trace voor een trein in de richting van utrecht naar Nieuwegein:
[ afbeelding ]

Vanaf de gemeente grens zou het wel eens over de trambaan verder kunnen.
En hoeveel miljoenen/miljarden gaat dit gekkenwerk kosten?

Edit: maar ik sta wel open voor nog meer (snel)tramlijnen in de regio Utrecht. Ik verbaas me nog dat Zeist nog steeds geen railverbinding heeft.
pi_57164780
Kon ook niet effe laten wat te tekenen, dus hier is mijn idee
Zal denk ik wel uitvoerbaar kunnen zijn ongeveer, alleen zal wel iets te duur zijn al die tunnels
Verder kan het spoor gewoon de snelweg volgen naar Breda, alleen Gorinchem word ook nog wel een lastig obstakel.
Maar verwacht komende 20 jaar ieder geval geen spoorlijn Utrecht - Breda(als die er ooit komt), alles duurt hier veel te lang in NL
Trouwens IJsselstein hoeft geen treinstation die kunnen altijd nog overstappen in Nieuwegein op de trein als ze willen.
............................
  woensdag 5 maart 2008 @ 01:20:47 #280
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_57164848
Je spoor gaat dwars door een recreatieplas waar ze al jaren mee bezig zijn, ik denk niet dat dat gaat gebeuren, om over die tunnels maar te zwijgen Ik denk, dat als het komt, dat er direct na Lunetten naar links wordt afgebogen, en dan gewoon de a27 volgen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')