Ja, klopt! Woerden voorzijde, rechterkant!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. Erop lijken? Zeker
[ afbeelding ]
Ik moest er ook al aan denken eigenlijk. Misschien is Darkwing ooit helemaal om het station heen gelopen?
Toch niet. Was van plan vandaag mn Limburg reisje te maken, maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Morgen heb ik wel weer wat platen
Maandag weer een tour voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Socios het volgende:
Jammer mang. Ik snak ook weer naar een toer. Nu al twee maanden alleen maar in de Spurtjes van de 30100 gezeten.
Inderdaad dat heb ik gisteren gemerktquote:De trein naar Berlijn reed altijd als extra trein tussen Amsterdam en Hengelo (met wat minder stops), maar sinds december 2006 is deze serie 140 gekoppeld aan het binnenlandse IC-net, met alle problemen van dien, als niet-koppelbaarheid met ICM (hoewel dat minder een probleem is doordat vanaf december 2006 Amersfoort-Amsterdam totaal los is komen te liggen van de rest van de Noord-Oost IC's) en het feit dat binnenlands treinen veel voller zitten dan deze Duitse 6 bakken (+3 Nederlandse versterkingsrijtuigen). Bovendien kunnen reizigers niet meer rechtstreeks van/naar Enschede.
Eerder was het altijd een viertje, en die was al tjokvol met staanplaatsen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:Maar idd. 1 Koploperdrietje pendelt tussen Enschede en Hengelo, stamp en Stampvol. En alles + alles wat al op het station staat in een al reeds tjokvolle trein richting A'dam.![]()
Pimpelexpress was nog wel te doen, maar dat stukje Enschede Hengelo ...
Idd. Ben je ook gelijk weer van een aantal onzinnige LM ritjes afquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:50 schreef Socios het volgende:
Beter weer een Pimpel die alleen in Amersfoort en Hengelo stopt naast de reguliere IC naar Enschede.
Zal wel weer niet kunnen omdat de 1500 er nu ook rijdt, en er tussen Amf en Asd geen spoorcapaciteit meer is voor de IC Berlijn...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:50 schreef Socios het volgende:
Beter weer een Pimpel die alleen in Amersfoort en Hengelo stopt naast de reguliere IC naar Enschede.
Er staat zelfs dat die 6e er komtquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Op OHIH staat dat xx nog een 6e Protos er bij wil hebben wanneer de Barneveld Noord Pendel door getrokken wordt tot Barneveld centrum
nouja, als het type al goedgekeurd is is het wachten alleen nog op die fabriek is Dessauquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat zelfs dat die 6e er komtalleen dat het "wanneer" afhankelijk is van de medewerking van een niet nader te noemen organisatie met kwaliteiten op het gebied van o.a. vingerverf. Nou, dan weten we het wel
Dan laat die Pimpel gewoon in plaats van de 1500 rijden? Niemand heeft er toch last van als die rare 1500 een keertje niet in Deventer begint, maar in Berlijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:30 schreef Charango het volgende:
[..]
Zal wel weer niet kunnen omdat de 1500 er nu ook rijdt, en er tussen Amf en Asd geen spoorcapaciteit meer is voor de IC Berlijn...
Defecte reizigerstrein Amsterdam Sloterdijk-Halfwegquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik stond net op schiphol en de zuurstokexpresse van 18.12 naar brussel werdt omgeleid. Weet iemand waarom?
Dan hoeft ie ook niet omgeleid te worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Defecte reizigerstrein Amsterdam Sloterdijk-Halfweg
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:59 schreef Willy84 het volgende:
Leuke foto's!
Dat bordje met Schiphol Railway station, wanneer is dat veranderd? Ik heb het namelijk nooit gezien irl.
Daarom ga ik in de spits ook altijd wat eten en drinken in de bistro, daar heb je tenminste lekker plaats (en rust!), terwijl de rest van de trein akelig vol zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
In het kader van het persoonlijke projectHoe vol het ook in de pimpel mag zijn ( staan in de gangpaden ) Geen consumptie= moeven uit de bistro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |