lol at verse patta'squote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef TM-R het volgende:
Hebben ze nog verse nieuwe air max ones bij patta?
Woon in Almere en wil niet voor niks helemaal naar Amsterdam!
omg hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:10 schreef calabi_yau het volgende:
Ik wil deze mids...
[ afbeelding ]
weet iemand of ze nog te krijgen zijn?
Ja ik vind ze ook errug tof... wordt ebay of nike sb.orgquote:
quote:It was inevitable a return to its roots for the Nike Dunk as the last few years have yielded a brash array of mutli-color releases. Although we're sure colorful colorways are still on their way, the Dunk has seen a much more balanced palette as of late. Here's a look at some recent Dunk Highs with distressed leather and ostrich highlights. Check your local Nike dealer for availability.
BRON: hypebeast via atmosquote:
Damn sexyquote:
Ze staan nog op Fighclub NY voor een redleijke prijs; 250 dollar in mijn maat. Ff kijken wat de bezorgkosten zijn, risico dat ze onderschept worden bij de douane is wsl redelijk hoog?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:44 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ik hoop ze voor een dollar of 300 te kunnen scoren ofzo...
kennis is powerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
=D
Maarre.. volgens mij staan er redelijk veel fakes op ebay.
Welke kan ik vertrouwen en welke niet.aka waar halen jullie je scherp geprijsde schoenen.
dope man waar gekocht?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gekocht, fokkers wat vinden jullie ervan?
Je bent een mannetje toch? vind de c/w en de schoen echt niet tof sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef Asics-DS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen, of niet doen? Ik probeer zelf een schoentje samen te stellen. De Dunks zijn ook nog een optie. Misschien andere kleuren? Suggesties zijn altijd welkom
volgens mij heeft blueblood ze, pc hoofdstraatquote:Op maandag 3 maart 2008 11:16 schreef VANDERMARK het volgende:
Enig idee of de Kawasaki Sneakers ergens in NL te koop zijn / online store?
[ afbeelding ]
Omdat je niet goed zoekt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:33 schreef tha_dark het volgende:
Waarom hebben ze in Argentinië geen dunks!
quote:Nike will be throwing another mega Dunk event in Buenos Aires, part of the BE TRUE event series. Our boys in Argentina, DGPH, did the window installation for the Nike store for the event. Those were some big windows to fill up with Moles, Topos, and all the characters that DGPH does best. Nice work, guys.
Blazers zijn toch voor damesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef Asics-DS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen, of niet doen? Ik probeer zelf een schoentje samen te stellen. De Dunks zijn ook nog een optie. Misschien andere kleuren? Suggesties zijn altijd welkom
krijg je niet allebij de schoenen?quote:
$260 shipped, geen douane gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:30 schreef calabi_yau het volgende:
Hoeveel was je kwijt?
Ja he! Ik was twee weken geleden nog in Buenos Aires en heb veel stores afgelopen maar goede Dunks heb ik nergens gezien...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Omdat je niet goed zoekt...
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn een heel klein beetje gedragen zoals je op de pic kan zien, maar nog wel NDS.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:37 schreef calabi_yau het volgende:
Goede prijs, zijn ze nog echt mint?
heb je die zelf gemaakt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind deze sneakers opzich wel tof voor de zomer:
[ afbeelding ]
Dunno, maar op die sites worden in iedergeval alleen maar fakes verkocht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:12 schreef GuyFawkes het volgende:
Weten jullie of je bij Kickspro.com alleen met creditcard kunt betalen? Tnx.
moet je ff zeggen als ze nog wat lauwe shit hebben staan zoals wat americana's, campus etc.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Zaterdag naar Roermonddd, Adidas store plunderen <3.![]()
Ik zal er aan denken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef irencus het volgende:
[..]
moet je ff zeggen als ze nog wat lauwe shit hebben staan zoals wat americana's, campus etc.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand of deze site niet fake is?
http://www.nice-sneakers.com/index.asp
Ja 't was niet voor mij hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
![]()
![]()
er zitten wel dope (=lachwekkende) colorways tussen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja 't was niet voor mij hoorvriend van me.
Whahaahquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja 't was niet voor mij hoorvriend van me.
Paar weekjes terug vond ik er iig gewoon niets leuksquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Zaterdag naar Roermonddd, Adidas store plunderen <3.![]()
als je alleen die voorpagina al zietquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Kijk voor de gein ff naar de prachtige "homegrowns" op de 2e pagina bij de am90`squote:Op woensdag 5 maart 2008 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Wajooooooooooquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:12 schreef GuyFawkes het volgende:
Weten jullie of je bij Kickspro.com alleen met creditcard kunt betalen? Tnx.
Niemand??quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:59 schreef calabi_yau het volgende:
Weet iemand of deze ergens te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Nee niet voor mij, voor een chick die ik ken
Die lage send help's.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:55 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Wajoooooooooo![]()
Ze hebben astroboys jeweetz
[ afbeelding ]
Ik mis alleen de lage send help.
En de la low high cw versie
Ook al zo een![]()
![]()
Niemand?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:10 schreef Subzero_X het volgende:
http://www.pickyourshoes.(...)ium_blk_gry_gold.htm
Waar o waar te halen?
Waar heb je deze vandaan??quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:41 schreef calabi_yau het volgende:
Die trainers van laatst zitten trouwens zo heerlijk dat ik deze ook maar ff ga halen binnenkort.
[ afbeelding ]
Trainers ftwNog nooit een sneaker aangehad die zijn fijn zit.
Die zwarte die ik laatst gekocht had? Of die gouden? Die komen uit bij Frisco. De zwarte editie heb ik gekocht bij 24/7 Nijmegen. Online zijn ze ook overal te verkrijgen; gewoon ff googelen op Nike SB trainer 2.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:32 schreef navigator het volgende:
Ik bedoel specifiek die van jou eigenlijk, zijn die ook ergens online te krijgen
quote:Nike has teamed up with English street artist, Jon Burgerman to create a new package consisting of seven sneakers from the two collaborators. Nike has decided to use a few of their popular runners including the Air Max 1, Air Max 90 and the Air Max BW.
In addition, lesser known models including the Air Max LTD 2 and the Shox R4/NZ. The Magnificent 7 Pack is now available at Foot Locker Europe, however no word yet on the US release.
ligt dus al bij FLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |