Omdat je niet goed zoekt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:33 schreef tha_dark het volgende:
Waarom hebben ze in Argentinië geen dunks!
quote:Nike will be throwing another mega Dunk event in Buenos Aires, part of the BE TRUE event series. Our boys in Argentina, DGPH, did the window installation for the Nike store for the event. Those were some big windows to fill up with Moles, Topos, and all the characters that DGPH does best. Nice work, guys.
Blazers zijn toch voor damesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef Asics-DS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen, of niet doen? Ik probeer zelf een schoentje samen te stellen. De Dunks zijn ook nog een optie. Misschien andere kleuren? Suggesties zijn altijd welkom
krijg je niet allebij de schoenen?quote:
$260 shipped, geen douane gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:30 schreef calabi_yau het volgende:
Hoeveel was je kwijt?
Ja he! Ik was twee weken geleden nog in Buenos Aires en heb veel stores afgelopen maar goede Dunks heb ik nergens gezien...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Omdat je niet goed zoekt...
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn een heel klein beetje gedragen zoals je op de pic kan zien, maar nog wel NDS.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:37 schreef calabi_yau het volgende:
Goede prijs, zijn ze nog echt mint?
heb je die zelf gemaakt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:33 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind deze sneakers opzich wel tof voor de zomer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |