Eerste stukje gezien. Heftige film, gebaseerd op ware feiten:quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
We hebben voor later vanavond nog de film Le scaphandre et le papillon op de PC klaarliggen.
Waarom zelf zo'n drama er van maken als je het voor ergens tussen de ¤ 75 - ¤ 125 kunt laten doen door een fatsoenlijke, eerlijke belastingadviseur? Weet je ook zeker dat er meteen het beste uitgehaald kan worden wat er in zit. En je hebt die drama's niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik eigenlijk geen enkel excuus meer om niet aan mijn belastingaangifte te beginnen.
Ik heb helaas een man die niet zo van uit eten houdt. Gelukkig gaat hij eten an sich wel steeds meer waarderen, dus er is al wel verbetering.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Bedenk me ineens dat we volgende week uit eten gaanen de 22ste weer
zaterdag lunsjen met een vriendinnetje..
o o o wat is het leven slecht
Vervelendquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Bedenk me ineens dat we volgende week uit eten gaanen de 22ste weer
zaterdag lunsjen met een vriendinnetje..
o o o wat is het leven slecht
Regel er dan een!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook wel een accountant
wel fijn dat er al verbetering is dan, stel je voor dat hij nog steeds heppie was met een gebakken ei... En je kookt vaak heel lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb helaas een man die niet zo van uit eten houdt. Gelukkig gaat hij eten an sich wel steeds meer waarderen, dus er is al wel verbetering.. Toen we pas samen waren kon ik hem in principe iedere dag een gebakken ei of zo geven; hij at alleen maar omdat zijn lichaam zei dat er voedsel in moest.
Nu ben ik maandag jarig en als verjaardagscadeau heb ik gevraagd om een etentje met hem (kan ie niet weigeren natuurlijk)
He getsie, ik leef met jullie mee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vervelend
Wij a.s. zaterdag lekker koken voor mijn broer + vrouw, en de week daarop fondue met/bij collega's en de dag erna uit eten met golfer![]()
Ook allemaal jakkie bah
Ik laat hem meekijken in de keuken en veel proeven. Vandaag had ik nasi gemaakt en vijf jaar geleden had ie gezegd: waarom al die moeite, gooi gewoon zo'n kant en klaarbak in de magnetron...........quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel fijn dat er al verbetering is dan, stel je voor dat hij nog steeds heppie was met een gebakken ei... En je kookt vaak heel lekker
Rtificial houdt ook van lekker eten, gelukkig. Hij kan ook heel goed koken! maar heeft er geen rust meer voor...
Oeh jarig! En leuk idee een etentje, heb ik dit jaar ook gevraagd en is goed bevallen ook
Even overleggen met de baasquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Regel er dan een!
Levert je bijna altijd minimaal op wat ie kost
Of je moet zo'n verschrikkelijk basic simpele aangifte hebben... maar dat heeft bijna niemand.
Nog beter, laat de baas er eentje regelenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik laat hem meekijken in de keuken en veel proeven. Vandaag had ik nasi gemaakt en vijf jaar geleden had ie gezegd: waarom al die moeite, gooi gewoon zo'n kant en klaarbak in de magnetron...........
Vandaag wist ie alle (verse) groentes te benoemen die er in zaten, hij proefde dat de sambal anders smaakte (het was Balak ipv Oelek) en hij vroeg wat ik gedaan had om het vlees zo mals te krijgen van de grill (het was varkenshaas). Jajaja, opvoeden die mannen!
Sambal Badjak, heerlijk.quote:
Hahahaha dat je dat nog weet!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
En vorig jaar had hij de keel van jou en Bente nog in de fik gezet.
Splaakgelbek?? Ben ik weer Brabantse typfouten aan het maken terwijl ik het niet in de gaten heb??quote:
Awwwwquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Tezz het volgende:
Hahahaha dat je dat nog weet!
Bente heeft het er nog over, hihi. Maandag was ik uit eten met vriendinnen en toen ging mijn man zalm en gamba's klaarmaken. Ze werd heeeeeeel bang en keek me angstig aan: 'mama, gaat papa nou ook weer allerlei hete dingen over het visje gooien?''. Hihihi. Het was trouwens wonderbaarlijk goed gegaan (er lag wel een gedetailleerde instructie voor hem klaar in de keuken maar goed)
Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve oudersquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik baal van mezelf dat ik mijn kids niet wat meer in de keuken heb toegelaten vroegah
Maar de één doet de internationale hotelschool, en de andere werkt in de catering
je kind kennis laten maken met zoveel mogelijk smaken lijkt me altijd wel ok...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve ouders)
Nope, dat was financieel niet mogelijk in die tijd ... zodat we met de jongste niet verder komen dan de pizzeriaquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:45 schreef SiGNe het volgende:
Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve ouders)
En ik heb het ook niet van huis uit meegekregen, daarvoor was er vroeger echt te weinig geld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Het uit eten en het houden van eten is eigenlijk sinds ik golfer ken gekomen![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Awwww
Maar goed, een van ons tenminste sex gehad vanavond.![]()
Waarom hoor ik deze zin vaak van mensen die regelmatig sex hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach steer, seks is ook niet alles hoor!
Omdat ze jou een hart onder de riem willen steken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hoor ik deze zin vaak van mensen die regelmatig sex hebben?
Ik moet nu echt stoppen, want ik heb bijna een liter aan verschillende geurtjes nu, 't is echt een uit de hand gelopen hobby. Als ik hobby dan doe ik goe hobby.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat ze jou een hart onder de riem willen steken?
Tis wel gunstig dat de dollar nu zo laag staat. Kan je goedkoop luchtjes binnenhalen, heh steer
Ik heb t gecheckt, het was een kloon, niet van Mr. Rebound maar van een van de grapjassen hier uit de SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en was Mr. Rebound nou een kloon of niet?
Ik heb dat soort dingen nooit door.
Hmm, ik ben vrij conservatief met geurtjes. Ik draag ze vooral voor mezelf en als iemand dichtbij genoeg komt om het te ruikenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens Steer, ik verwacht wel dat je héérlijk ruikt met die meet! Als je zoveel luchtjes hebt...
Hij is inderdaad al een poosje niet geweest. Ach het zal wel goed zijn met m.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dan blijf ik nog wel heel ff. Heb nu toch een tandenborstel in m'n mond.
Misschien van het wandelende gipscorset die hier alweer een tijd niet is geweest.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hmm, ik ben vrij conservatief met geurtjes. Ik draag ze vooral voor mezelf en als iemand dichtbij genoeg komt om het te ruiken![]()
dan is dat leuk, maar mij ruik je niet vanaf de andere kant van de kamer.
Ja OK, maar dan wel sniff sniff, zeg maar. Niet dat je ineens SNUIF zo'n geur in je hoofd hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind het leuk om aan lekker ruikende mannen te ruiken!
Jah, beetje subtiel, langslopen en een beetje snuiven. En als je t lekker vindt, vragen of je ff mag ruikenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar dan wel sniff sniff, zeg maar. Niet dat je ineens SNUIF zo'n geur in je hoofd hebt.
Van en naar de supermarkt gelopen. Morgen weer ochtendritueel (60 push ups, 25 sit ups (die gaan me wat moeilijker af dan push ups) en douchenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allang gedaanEn gezwommen, met de mister.
En jij? door het park gerend, vandaag?
Zo lekker in de hals, net onder het oor, zo'n vleugje van een prettige geurquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, beetje subtiel, langslopen en een beetje snuiven. En als je t lekker vindt, vragen of je ff mag ruikenWerkt meestal wel goed!
Eigenlijk zijn het crunches, want sit-ups schijnen ouderwetsch te zijn en je nek te mollen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo lekker in de hals, net onder het oor, zo'n vleugje van een prettige geur
Steer, woesj. Ik had geen idee dat je zo sportief wasIk ben een kneus met push-ups, maar sit-ups gaan dan wel weer zeer beheurlijk.
Lein, doen we die allebei op naar de meet, kijken wat er gebeurtquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word trouwens lichtelijk gek als ik Yves Saint Laurent Cinéma ruik op een vrouw. 't is dat jullie het weten.
Oh leuk, eet, drink en snuif meet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lein, doen we die allebei op naar de meet, kijken wat er gebeurt
Stereo, ik neem die monsters wel gewoon voor je mee... Geen zin om naar het postkantoor te gaan
een leuke, minder nekmollende optie is op je rug liggen met je hoofd omhoog en je handen in je nek. Benen in een hoek van 90 graden met de vloer, laten zakken tot 30 graden en langzaam weer omhoog. Best pittig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het crunches, want sit-ups schijnen ouderwetsch te zijn en je nek te mollen.
Maargoed, mijn hele buik verzuurt dus na 20x ofzo.
Jij nu zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben klaarMaar jullie zijn vast al naar bed
Hobselsquote:
Ik benijd je echtgenoot.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:32 schreef DarkElf het volgende:
Good morning! Echtgenoot wederom de deur uit gebonjourd met ontbijt en koffie binnen en lunch mee...
Nu eerst eens een kopje thee zetten
Goedemorgen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
Lekker , noodles...
Tsjah brood smeren is nooit echt ideaal maar als hij niets meeneemt dan luncht hij ook vaak niet dus dan maar zo . De man moet toch eten nietwaar?
(en zolang je er niets "nattigs" op doet blijft je brood wel prima eigenlijk)
Da's lekker dan......quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:02 schreef Bluezz het volgende:
En weer terug van het station
Mogguh
Hij reed gewoon niet, dus even op snel speed teruggefietst voor een
Vertel Vertel. Waar?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat was dat voor rel vannacht, allerlei mods geband
Kijk maar in MED! Zou het je wel willen vertellen, maarja, bans bespreken op het forum... Hier is een topic er over Moderators die opeens weggaan uit de crew?quote:
Ja, en waar blijven de details dan???quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Bijgelezen, en ik ga nu maar slapen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, en waar blijven de details dan???
CNK, je bent niet de enige die iedere dag duffer zn bed uitstapt. Ik was ook niet vooruit te branden vanochtend.Nog steeds niet trouwens.
Het was zelfs zo erg, dat ik koffie met suiker uit de automaat haalde ipv koffie met melk.
Wandelende gipscorset hoeft nog maar 5 dagen vandaag, maar komt voorlopig niet meer terug zei die!quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dan blijf ik nog wel heel ff. Heb nu toch een tandenborstel in m'n mond.
Misschien van het wandelende gipscorset die hier alweer een tijd niet is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |