abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:04:36 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57022896
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
We hebben voor later vanavond nog de film Le scaphandre et le papillon op de PC klaarliggen.
Eerste stukje gezien. Heftige film, gebaseerd op ware feiten:

On December 8, 1995, Jean-Dominique Bauby, age forty-three, editor-in-chief of the world-famous fashion magazine, Elle, was living the "good life" to the extreme when he became the victim of a devastating cerebro-vascular accident that left him in a state of total paralysis, incapable of any verbal communication, in what is known in the medical community as "locked-in syndrome." His mental faculties totally intact as he laid motionless in his bed at the Marine Hospital of Berck-sur-Mer in northern France, Bauby learned to communicate with the outside world using his left eyelid, the only part of his body over which he still had any control. During the next fourteen months, using a communication code developed by his therapist and his publisher's assistant, who transcribed this code, Bauby was able to compose, letter by letter, a lyrical and heartbreaking memoir of his life struggle. Bauby died in 1997, two days after its publication.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57022902
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik eigenlijk geen enkel excuus meer om niet aan mijn belastingaangifte te beginnen.
Waarom zelf zo'n drama er van maken als je het voor ergens tussen de ¤ 75 - ¤ 125 kunt laten doen door een fatsoenlijke, eerlijke belastingadviseur? Weet je ook zeker dat er meteen het beste uitgehaald kan worden wat er in zit. En je hebt die drama's niet meer.
In de beun kan het voor nog ietsje minder, maar daar ben ik persoonlijk op tegen...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_57022943
Had ik weer een heel stuk getypt, was ik WEER uitgelogd
pi_57022947
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Bedenk me ineens dat we volgende week uit eten gaan en de 22ste weer zaterdag lunsjen met een vriendinnetje..

o o o wat is het leven slecht
Ik heb helaas een man die niet zo van uit eten houdt. Gelukkig gaat hij eten an sich wel steeds meer waarderen, dus er is al wel verbetering. . Toen we pas samen waren kon ik hem in principe iedere dag een gebakken ei of zo geven; hij at alleen maar omdat zijn lichaam zei dat er voedsel in moest.

Nu ben ik maandag jarig en als verjaardagscadeau heb ik gevraagd om een etentje met hem (kan ie niet weigeren natuurlijk)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57022975
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Bedenk me ineens dat we volgende week uit eten gaan en de 22ste weer zaterdag lunsjen met een vriendinnetje..

o o o wat is het leven slecht
Vervelend
Wij a.s. zaterdag lekker koken voor mijn broer + vrouw, en de week daarop fondue met/bij collega's en de dag erna uit eten met golfer
Ook allemaal jakkie bah
pi_57023013
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Eigenlijk wil ik ook wel een accountant
Regel er dan een!
Levert je bijna altijd minimaal op wat ie kost
Of je moet zo'n verschrikkelijk basic simpele aangifte hebben... maar dat heeft bijna niemand.
LinkedIn profiel
pi_57023039
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb helaas een man die niet zo van uit eten houdt. Gelukkig gaat hij eten an sich wel steeds meer waarderen, dus er is al wel verbetering. . Toen we pas samen waren kon ik hem in principe iedere dag een gebakken ei of zo geven; hij at alleen maar omdat zijn lichaam zei dat er voedsel in moest.

Nu ben ik maandag jarig en als verjaardagscadeau heb ik gevraagd om een etentje met hem (kan ie niet weigeren natuurlijk)
wel fijn dat er al verbetering is dan, stel je voor dat hij nog steeds heppie was met een gebakken ei... En je kookt vaak heel lekker

Rtificial houdt ook van lekker eten, gelukkig. Hij kan ook heel goed koken! maar heeft er geen rust meer voor...

Oeh jarig! En leuk idee een etentje, heb ik dit jaar ook gevraagd en is goed bevallen ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57023063
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vervelend
Wij a.s. zaterdag lekker koken voor mijn broer + vrouw, en de week daarop fondue met/bij collega's en de dag erna uit eten met golfer
Ook allemaal jakkie bah
He getsie, ik leef met jullie mee hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57023115
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wel fijn dat er al verbetering is dan, stel je voor dat hij nog steeds heppie was met een gebakken ei... En je kookt vaak heel lekker

Rtificial houdt ook van lekker eten, gelukkig. Hij kan ook heel goed koken! maar heeft er geen rust meer voor...

Oeh jarig! En leuk idee een etentje, heb ik dit jaar ook gevraagd en is goed bevallen ook
Ik laat hem meekijken in de keuken en veel proeven. Vandaag had ik nasi gemaakt en vijf jaar geleden had ie gezegd: waarom al die moeite, gooi gewoon zo'n kant en klaarbak in de magnetron...........
Vandaag wist ie alle (verse) groentes te benoemen die er in zaten, hij proefde dat de sambal anders smaakte (het was Balak ipv Oelek) en hij vroeg wat ik gedaan had om het vlees zo mals te krijgen van de grill (het was varkenshaas). Jajaja, opvoeden die mannen!
pi_57023153
Kijk dat klinkt goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:14:06 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57023166
En vorig jaar had hij de keel van jou en Bente nog in de fik gezet.
Confidence through competence
pi_57023168
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef beunkster het volgende:

[..]

Regel er dan een!
Levert je bijna altijd minimaal op wat ie kost
Of je moet zo'n verschrikkelijk basic simpele aangifte hebben... maar dat heeft bijna niemand.
Even overleggen met de baas
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:15:19 #114
55709 Stereotomy
pi_57023205
En is het niet Sambal Ba(d)jak?
pi_57023230
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Even overleggen met de baas
Nog beter, laat de baas er eentje regelen
LinkedIn profiel
pi_57023255
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik laat hem meekijken in de keuken en veel proeven. Vandaag had ik nasi gemaakt en vijf jaar geleden had ie gezegd: waarom al die moeite, gooi gewoon zo'n kant en klaarbak in de magnetron...........
Vandaag wist ie alle (verse) groentes te benoemen die er in zaten, hij proefde dat de sambal anders smaakte (het was Balak ipv Oelek) en hij vroeg wat ik gedaan had om het vlees zo mals te krijgen van de grill (het was varkenshaas). Jajaja, opvoeden die mannen!
LinkedIn profiel
pi_57023256
Meneer Tezz heeft een splaakgeblek
pi_57023282
Ik baal van mezelf dat ik mijn kids niet wat meer in de keuken heb toegelaten vroegah
Maar de één doet de internationale hotelschool, en de andere werkt in de catering
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:18:18 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57023290
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
En is het niet Sambal Ba(d)jak?
Sambal Badjak, heerlijk.
Dat at ik in mijn 'Indische jaren' met mijn ex gewoon om te snoepen met een theelepel uit de pot.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:18:23 #120
55709 Stereotomy
pi_57023292
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Heeft m'n hele familie last van
pi_57023307
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
En vorig jaar had hij de keel van jou en Bente nog in de fik gezet.
Hahahaha dat je dat nog weet!
Bente heeft het er nog over, hihi. Maandag was ik uit eten met vriendinnen en toen ging mijn man zalm en gamba's klaarmaken. Ze werd heeeeeeel bang en keek me angstig aan: 'mama, gaat papa nou ook weer allerlei hete dingen over het visje gooien?''. Hihihi. Het was trouwens wonderbaarlijk goed gegaan (er lag wel een gedetailleerde instructie voor hem klaar in de keuken maar goed)
pi_57023338
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Splaakgelbek?? Ben ik weer Brabantse typfouten aan het maken terwijl ik het niet in de gaten heb??
pi_57023348
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Tezz het volgende:

Hahahaha dat je dat nog weet!
Bente heeft het er nog over, hihi. Maandag was ik uit eten met vriendinnen en toen ging mijn man zalm en gamba's klaarmaken. Ze werd heeeeeeel bang en keek me angstig aan: 'mama, gaat papa nou ook weer allerlei hete dingen over het visje gooien?''. Hihihi. Het was trouwens wonderbaarlijk goed gegaan (er lag wel een gedetailleerde instructie voor hem klaar in de keuken maar goed)
Awwww

@ Steel, sollie
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:45:34 #124
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_57024024
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik baal van mezelf dat ik mijn kids niet wat meer in de keuken heb toegelaten vroegah
Maar de één doet de internationale hotelschool, en de andere werkt in de catering
Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve ouders )
pi_57024175
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:45 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve ouders )
je kind kennis laten maken met zoveel mogelijk smaken lijkt me altijd wel ok...

Mijn zus doet dat nu al met haar kind van bijna 1. Die eet dingen waar andere oudere kinderen hun neus voor optrekken (nu eens kijken of dat zo goed blijft gaan )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57024250
Ik vind dat inderdaad altijd heel grappig: zo'n kind van 2 dat olijven zit te kauwen

Then again, mijn spaanse neefje van anderhalf doet dat ook... Maar voor NL kindjes is het net iets aparter.
pi_57024382
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:45 schreef SiGNe het volgende:

Nope, dat was financieel niet mogelijk in die tijd ... zodat we met de jongste niet verder komen dan de pizzeria maar hij wordt wel stevig opgevoed door zijn dinnetje, dat dan weer wel.
En de oudste werkt in Austr. in een mediterraans restaurant als kok, dus dat is ook wel goed gekomen

Het uit eten en het houden van eten is eigenlijk sinds ik golfer ken gekomen
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:02:45 #128
45 SiGNe
pi_57024534
Oh ik ben van jongs af aan toch redelijk verwend geweest.
het is niet zo dat we elke maand uit eten gingen en ook lang niet altijd in een toprestaurant (vaak ook bij de chinees en de pizzeria) maar hoe dan ook was het kwalitatief ook een goed restaurant.
Als voorbeeld, ik woonde vroeger in De meern en daar heb je een (heel!) goede chinees, maar voor de pizza reden we rustig naar Vreeswijk omdat die daar gewoon enorm goed was.
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:08:38 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57024638
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:

Het uit eten en het houden van eten is eigenlijk sinds ik golfer ken gekomen
En ik heb het ook niet van huis uit meegekregen, daarvoor was er vroeger echt te weinig geld.
Uit eten gaan was er niet bij. Hoogtepunt was ongeveer 2x per jaar met je eigen pannetjes naar de lokale Chinees gaan om wat 'buitenlands' voedsel te scoren.

Ik heb het mijzelf aangeleerd om wat meer 'over de grens' van aardappelen, vlees en groentes en een kuiltje jus te leren kijken en ben eigenlijk pas de laatste 30 jaar wat meer culi geworden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_57024679
Wij gingen vroeger regelmatig wel buiten de deur eten, niets fancys hoor want daar was gewoon geen geld voor maar wel regelmatig en zodoende hebben mijn zus en ik al heel snel heel veel leren eten... En ook op vakantie aten we gewoon mee, we zijn nooit echt zeuren geweest..

We "moesten" trouwens wel altijd van nieuwe dingen iig een paar happen nemen om te kijken of we het echt niet lustten of dat het slechts "ieuw" geroep was

Naar mate ik ouder werd ging ik trouwens wel meer lusten maar ik denk dat dat normaal is. Van die hele uitgesproken smaken... die leer je meestal later pas waarderen. En nu zijn er echt weinig dingen waarvan ik denk: nou nee, doe maar niet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57024756
Ja maar dat werkt echt zo DE, ik lust nu dingen die ik nooit voor mogelijk had gehouden

Nog een stukje van die prachtige film en dan weer naar bed
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:26:49 #132
45 SiGNe
pi_57025097
Ik ben nog steeds een zeikerd wat eten betreft en dan niet eens zozeer qua smaak maak meer qua structuur.
Ik hou niet van harde dingen zoals pitjes in m'n eten, maar het moet ook niet te snotterig worden
Een rauwe tomaat lust ik ook niet, maar als je 'm verwerkt in een sausje vind ik het wel weer lekker.
Paprika precies hetzelfde, ik gebruik het wel in een gerecht voor de smaak, maar ik eet het niet en goulash vind ik wel weer super lekker.
Wat ook wel apart is is dat ik vroeger al de dingen niet lustte die ik tegenwoordig niet meer mag hebben ivm. m'n ziekte van Crohn, scheelt weer, liever de dingen laten staan die je niet lust dan de dingen die je juist wel lekker vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 28-02-2008 00:35:54 ]
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:57:52 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57025801
Voor morgen nog het laatste restje film bewaard.
Nu wel ongeveer bedtijd weer hier.
Weer2 dagen bikkelen en dan is het weer weekend.
Trusteh!
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:13:57 #134
45 SiGNe
pi_57026053
Slaap lekker

Ik ga het zelf ook niet al te laat maken, ga morgen een vriend helpen verhuizen.
pi_57026129
Nog iemand wakker? Het is hier net weer rustig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57026130
Zijn jullie allemaal al naar bed? Of ies er nog iemand 'over'?
pi_57026134
Hey Leintjeuh
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57026145
Laat maar, aan mij heb je even niks meer. Ambu.
pi_57026150
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Hey Leintjeuh
Isa wat fijn dat je er bent! Heb je een rustige dienst?
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:27:55 #140
45 SiGNe
pi_57026228
Nu niet meer dus..
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:29:11 #141
55709 Stereotomy
pi_57026248
"Knijp die slagader zelf ff dicht, doc Isa moet ff fokken"

pi_57026266
ik ben net trouwens heel subtiel weg gesneakt bij Mr. Rebound vandaag. Hij lag zo liev te slapen Kon het niet over mn hart verkrijgen om m wakker te maken
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:32:23 #143
55709 Stereotomy
pi_57026290
Awwww

Maar goed, een van ons tenminste sex gehad vanavond.
pi_57026309
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
Awwww

Maar goed, een van ons tenminste sex gehad vanavond.
Ach steer, seks is ook niet alles hoor!
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:34:27 #145
55709 Stereotomy
pi_57026320
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach steer, seks is ook niet alles hoor!
Waarom hoor ik deze zin vaak van mensen die regelmatig sex hebben?
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:34:55 #146
55709 Stereotomy
pi_57026325
Aaaah... ik klink gefrustreerd. Dat is niet de bedoeling.

Rebounden wordt voor mij ook steeds goedkoper, met een Aqua de Bulgari Marine besteld uit de VS. Superlage dollar, nieuwe release van 2008, nog niet in Nederland verkrijgbaar. Ben echt benieuwd.
pi_57026348
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hoor ik deze zin vaak van mensen die regelmatig sex hebben?
Omdat ze jou een hart onder de riem willen steken?

Tis wel gunstig dat de dollar nu zo laag staat. Kan je goedkoop luchtjes binnenhalen, heh steer
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:39:50 #148
55709 Stereotomy
pi_57026379
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Omdat ze jou een hart onder de riem willen steken?

Tis wel gunstig dat de dollar nu zo laag staat. Kan je goedkoop luchtjes binnenhalen, heh steer
Ik moet nu echt stoppen, want ik heb bijna een liter aan verschillende geurtjes nu, 't is echt een uit de hand gelopen hobby. Als ik hobby dan doe ik goe hobby.

Binnenkort van het geld maar weer eens op reis en nieuwe kleding kopen. Of, eens wat minder geld verdienen en een keer afstuderen.

Maargoed, ik draaf door. Ik ga slapen. En volgens mij slaap jij ook wel lekker vanavond.
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:40:56 #149
55709 Stereotomy
pi_57026393
Ja, en was Mr. Rebound nou een kloon of niet?

Ik heb dat soort dingen nooit door.
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:43:13 #150
55709 Stereotomy
pi_57026416
655 ml. Het valt nog mee.
pi_57026417
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en was Mr. Rebound nou een kloon of niet?

Ik heb dat soort dingen nooit door.
Ik heb t gecheckt, het was een kloon, niet van Mr. Rebound maar van een van de grapjassen hier uit de SC

Ik slaap denk ik ook wel lekker vannacht, alleen nu nog niet. Ben weer veel te wakker.
pi_57026443
Trouwens Steer, ik verwacht wel dat je héérlijk ruikt met die meet! Als je zoveel luchtjes hebt...
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:46:46 #153
55709 Stereotomy
pi_57026447
Oh dan blijf ik nog wel heel ff. Heb nu toch een tandenborstel in m'n mond.

Misschien van het wandelende gipscorset die hier alweer een tijd niet is geweest.
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:48:01 #154
55709 Stereotomy
pi_57026455
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens Steer, ik verwacht wel dat je héérlijk ruikt met die meet! Als je zoveel luchtjes hebt...
Hmm, ik ben vrij conservatief met geurtjes. Ik draag ze vooral voor mezelf en als iemand dichtbij genoeg komt om het te ruiken dan is dat leuk, maar mij ruik je niet vanaf de andere kant van de kamer.
pi_57026463
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:

Misschien van het wandelende gipscorset die hier alweer een tijd niet is geweest.
Hij is inderdaad al een poosje niet geweest. Ach het zal wel goed zijn met m.
Denk trouwens dat ik toch maar zo mn bed in duik. Toch wel een beetje moe aan het raken nu.
pi_57026464
Jo Zal ik ook maar s gaan slapen?
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:49:07 #157
55709 Stereotomy
pi_57026465
Hoe ruik jij trouwens vandaag?
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:49:26 #158
55709 Stereotomy
pi_57026468
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:49 schreef ColdFeet het volgende:
Jo Zal ik ook maar s gaan slapen?
Nee, eerst pilatessen.
pi_57026473
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:

Hmm, ik ben vrij conservatief met geurtjes. Ik draag ze vooral voor mezelf en als iemand dichtbij genoeg komt om het te ruiken dan is dat leuk, maar mij ruik je niet vanaf de andere kant van de kamer.
ik vind het leuk om aan lekker ruikende mannen te ruiken!
pi_57026480
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, eerst pilatessen.
Allang gedaan En gezwommen, met de mister.

En jij? door het park gerend, vandaag?
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:51:18 #161
55709 Stereotomy
pi_57026484
Oh en trouwens, ik heb het liefst helemaal *niets* op bij het koken en eten. Da's alleen vervelend voor anderen en voor mezelf. En onze meet wordt een kookmeet, dusch.

Ken mensen die dan 'bijpassende geuren' gaan uitzoeken voor bij het eten. Wrrrah. Kan er ook nooit zo goed tegen als mensen om mij heen mee gaan zingen met een concert waar ik ben.
pi_57026489
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

ik vind het leuk om aan lekker ruikende mannen te ruiken!
Ja OK, maar dan wel sniff sniff, zeg maar. Niet dat je ineens SNUIF zo'n geur in je hoofd hebt.
pi_57026496
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja OK, maar dan wel sniff sniff, zeg maar. Niet dat je ineens SNUIF zo'n geur in je hoofd hebt.
Jah, beetje subtiel, langslopen en een beetje snuiven. En als je t lekker vindt, vragen of je ff mag ruiken Werkt meestal wel goed!
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:52:58 #164
55709 Stereotomy
pi_57026497
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Allang gedaan En gezwommen, met de mister.

En jij? door het park gerend, vandaag?
Van en naar de supermarkt gelopen. Morgen weer ochtendritueel (60 push ups, 25 sit ups (die gaan me wat moeilijker af dan push ups) en douchen )
pi_57026509
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jah, beetje subtiel, langslopen en een beetje snuiven. En als je t lekker vindt, vragen of je ff mag ruiken Werkt meestal wel goed!
Zo lekker in de hals, net onder het oor, zo'n vleugje van een prettige geur

Steer, woesj. Ik had geen idee dat je zo sportief was Ik ben een kneus met push-ups, maar sit-ups gaan dan wel weer zeer beheurlijk.
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:55:10 #166
55709 Stereotomy
pi_57026510

Ik word trouwens lichtelijk gek als ik Yves Saint Laurent Cinéma ruik op een vrouw. 't is dat jullie het weten.
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:56:07 #167
55709 Stereotomy
pi_57026519
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo lekker in de hals, net onder het oor, zo'n vleugje van een prettige geur

Steer, woesj. Ik had geen idee dat je zo sportief was Ik ben een kneus met push-ups, maar sit-ups gaan dan wel weer zeer beheurlijk.
Eigenlijk zijn het crunches, want sit-ups schijnen ouderwetsch te zijn en je nek te mollen.

Maargoed, mijn hele buik verzuurt dus na 20x ofzo.
pi_57026525
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik word trouwens lichtelijk gek als ik Yves Saint Laurent Cinéma ruik op een vrouw. 't is dat jullie het weten.
Lein, doen we die allebei op naar de meet, kijken wat er gebeurt

Stereo, ik neem die monsters wel gewoon voor je mee... Geen zin om naar het postkantoor te gaan
pi_57026528
*noteerd. Ik duik mn bed in. Ben MOE! Trusten, tot morgen!!
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:57:43 #170
55709 Stereotomy
pi_57026531
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lein, doen we die allebei op naar de meet, kijken wat er gebeurt

Stereo, ik neem die monsters wel gewoon voor je mee... Geen zin om naar het postkantoor te gaan
Oh leuk, eet, drink en snuif meet.

Neem ik de poedersuiker mee.

Bedankt alvast, ben benieuwd.
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:58:00 #171
55709 Stereotomy
pi_57026535
Tot morgen Lein
  donderdag 28 februari 2008 @ 01:58:33 #172
55709 Stereotomy
pi_57026538
Zo, nu ff kijken hoe *sterk* ik me kan houden met CF.
pi_57026542
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn het crunches, want sit-ups schijnen ouderwetsch te zijn en je nek te mollen.

Maargoed, mijn hele buik verzuurt dus na 20x ofzo.
een leuke, minder nekmollende optie is op je rug liggen met je hoofd omhoog en je handen in je nek. Benen in een hoek van 90 graden met de vloer, laten zakken tot 30 graden en langzaam weer omhoog. Best pittig.
pi_57026547
Ik ga trouwens ook tukken. Tikken terwijl je op je buik ligt is niet ideaal
  donderdag 28 februari 2008 @ 02:01:31 #175
55709 Stereotomy
pi_57026553
nou okee dan.

Ik ga nog ff de active topics van fok langs en dan duik ik ook het bed in

Trusten
pi_57026555
Zoete dromen, Lein
pi_57026787
Ja hoi, ik ben klaar Maar jullie zijn vast al naar bed
  donderdag 28 februari 2008 @ 04:40:49 #178
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57026855
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben klaar Maar jullie zijn vast al naar bed
Jij nu zeker?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_57026871
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 04:40 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Jij nu zeker?
Hobsels

Ik ga over een uurtje of 12 een heerlijke pittige kippensoep maken en een vreselijk saaie bami. Maarja, ik is niet alleen dus saaie bami it is
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 28 februari 2008 @ 07:01:25 #180
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_57027026
G'morgen
naarmate de week vordert, stap ik duffer mijn bed uit
Alea jacta est
pi_57027124
zo weer naar Antwerpen
  donderdag 28 februari 2008 @ 07:25:38 #182
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_57027132
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 07:24 schreef Den_Haag het volgende:
zo weer naar Antwerpen
Have fun in traffic
Alea jacta est
pi_57027166
Good morning! Echtgenoot wederom de deur uit gebonjourd met ontbijt en koffie binnen en lunch mee...

Nu eerst eens een kopje thee zetten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 februari 2008 @ 07:43:04 #184
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_57027227
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 07:32 schreef DarkElf het volgende:
Good morning! Echtgenoot wederom de deur uit gebonjourd met ontbijt en koffie binnen en lunch mee...

Nu eerst eens een kopje thee zetten
Ik benijd je echtgenoot.
Mijn ega ligt nog op bed, dus ik zet mijn eigen en brood smeren, daar doe ik niet aan, ik scoor wat bij het pompstation en heb een lading noodles liggen op mijn werk.
Alea jacta est
pi_57027256
Lekker , noodles...

Tsjah brood smeren is nooit echt ideaal maar als hij niets meeneemt dan luncht hij ook vaak niet dus dan maar zo . De man moet toch eten nietwaar?

(en zolang je er niets "nattigs" op doet blijft je brood wel prima eigenlijk )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57027315
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
Lekker , noodles...

Tsjah brood smeren is nooit echt ideaal maar als hij niets meeneemt dan luncht hij ook vaak niet dus dan maar zo . De man moet toch eten nietwaar?

(en zolang je er niets "nattigs" op doet blijft je brood wel prima eigenlijk )
Goedemorgen!

Ik smeer mijn brood altijd op mijn werk. Ik vond het nogal snel klef worden in een trommeltje of alufolie! Soms heb ik daar geen tijd voor en dan neem ik wat bouillon en crackers. Niet ideaal, maar prima voor een haastlunch.

Nu heb ik me voorgenomen om lekker even wat bruine harde broodjes, kaas en salade bij de AH te gaan kopen voor de lunch.....
pi_57027370
En weer terug van het station
Mogguh
Hij reed gewoon niet, dus even op snel speed teruggefietst voor een
pi_57027409
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:02 schreef Bluezz het volgende:
En weer terug van het station
Mogguh
Hij reed gewoon niet, dus even op snel speed teruggefietst voor een
Da's lekker dan......

Ik neem de auto maar weer eens vandaag. Eigenlijk niet echt nodig (want ik hoeft niet naar huis tussen de middag voor de hond) maar ik ben een beetje lui vandaag. En tenslotte moet ik vanavond ook met al mijn administratie over straat naar de belastingmeneer, dus dan is een auto wel makkelijk.
pi_57027428
We (collega) en ik, konden wel met haar auto (die ze altijd bij het station zet) , maar dan sta je weer vast in de velsertunnel of zo...
pi_57027445
Wat was dat voor rel vannacht, allerlei mods geband
pi_57027455
huh? Echt waar? Heb ik weer wat gemist?
pi_57027561
Bijgelezen, en ik ga nu maar slapen
pi_57027685
mogguh
  donderdag 28 februari 2008 @ 08:56:57 #194
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_57027938
in krap 30 minuten op mijn werk .. een record
Alea jacta est
pi_57028000
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat was dat voor rel vannacht, allerlei mods geband
Vertel Vertel. Waar?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57028130
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Vertel Vertel. Waar?
Kijk maar in MED! Zou het je wel willen vertellen, maarja, bans bespreken op het forum... Hier is een topic er over Moderators die opeens weggaan uit de crew?
pi_57028179
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Bijgelezen, en ik ga nu maar slapen
Ja, en waar blijven de details dan???

CNK, je bent niet de enige die iedere dag duffer zn bed uitstapt. Ik was ook niet vooruit te branden vanochtend. Nog steeds niet trouwens. Het was zelfs zo erg, dat ik koffie met suiker uit de automaat haalde ipv koffie met melk.
pi_57028201
Dat was wel een heel klein relletje....
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:30:57 #199
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_57028450
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja, en waar blijven de details dan???

CNK, je bent niet de enige die iedere dag duffer zn bed uitstapt. Ik was ook niet vooruit te branden vanochtend. Nog steeds niet trouwens. Het was zelfs zo erg, dat ik koffie met suiker uit de automaat haalde ipv koffie met melk.

Hahaha, das een goeie, ik heb per ongeluk het mobieltje van mijn ega meegenomen
SHE was not amused ....
Duf, duffer, dufst
Alea jacta est
pi_57028547
Dan neemt ze toch gewoon de jouwe mee
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:39:33 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57028595
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:

Wandelende gipscorset hoeft nog maar 5 dagen vandaag, maar komt voorlopig niet meer terug zei die!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:41:36 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57028645
Ik ben trouwens ook weer op het werk. Koffie klaar, eerste dingetjes alweer gedaan! Vandag word een goede dag, ik voel het aan m'n water. Ook wel nodig, de hele week is er nog niet echt iets nuttigs uit m'n handen gekomen, en het is al donderdag!

Bijna weekend!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')