Eerste stukje gezien. Heftige film, gebaseerd op ware feiten:quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
We hebben voor later vanavond nog de film Le scaphandre et le papillon op de PC klaarliggen.
Waarom zelf zo'n drama er van maken als je het voor ergens tussen de ¤ 75 - ¤ 125 kunt laten doen door een fatsoenlijke, eerlijke belastingadviseur? Weet je ook zeker dat er meteen het beste uitgehaald kan worden wat er in zit. En je hebt die drama's niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik eigenlijk geen enkel excuus meer om niet aan mijn belastingaangifte te beginnen.
Ik heb helaas een man die niet zo van uit eten houdt. Gelukkig gaat hij eten an sich wel steeds meer waarderen, dus er is al wel verbetering.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Bedenk me ineens dat we volgende week uit eten gaanen de 22ste weer
zaterdag lunsjen met een vriendinnetje..
o o o wat is het leven slecht
Vervelendquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Bedenk me ineens dat we volgende week uit eten gaanen de 22ste weer
zaterdag lunsjen met een vriendinnetje..
o o o wat is het leven slecht
Regel er dan een!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik ook wel een accountant
wel fijn dat er al verbetering is dan, stel je voor dat hij nog steeds heppie was met een gebakken ei... En je kookt vaak heel lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb helaas een man die niet zo van uit eten houdt. Gelukkig gaat hij eten an sich wel steeds meer waarderen, dus er is al wel verbetering.. Toen we pas samen waren kon ik hem in principe iedere dag een gebakken ei of zo geven; hij at alleen maar omdat zijn lichaam zei dat er voedsel in moest.
Nu ben ik maandag jarig en als verjaardagscadeau heb ik gevraagd om een etentje met hem (kan ie niet weigeren natuurlijk)
He getsie, ik leef met jullie mee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vervelend
Wij a.s. zaterdag lekker koken voor mijn broer + vrouw, en de week daarop fondue met/bij collega's en de dag erna uit eten met golfer![]()
Ook allemaal jakkie bah
Ik laat hem meekijken in de keuken en veel proeven. Vandaag had ik nasi gemaakt en vijf jaar geleden had ie gezegd: waarom al die moeite, gooi gewoon zo'n kant en klaarbak in de magnetron...........quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel fijn dat er al verbetering is dan, stel je voor dat hij nog steeds heppie was met een gebakken ei... En je kookt vaak heel lekker
Rtificial houdt ook van lekker eten, gelukkig. Hij kan ook heel goed koken! maar heeft er geen rust meer voor...
Oeh jarig! En leuk idee een etentje, heb ik dit jaar ook gevraagd en is goed bevallen ook
Even overleggen met de baasquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Regel er dan een!
Levert je bijna altijd minimaal op wat ie kost
Of je moet zo'n verschrikkelijk basic simpele aangifte hebben... maar dat heeft bijna niemand.
Nog beter, laat de baas er eentje regelenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik laat hem meekijken in de keuken en veel proeven. Vandaag had ik nasi gemaakt en vijf jaar geleden had ie gezegd: waarom al die moeite, gooi gewoon zo'n kant en klaarbak in de magnetron...........
Vandaag wist ie alle (verse) groentes te benoemen die er in zaten, hij proefde dat de sambal anders smaakte (het was Balak ipv Oelek) en hij vroeg wat ik gedaan had om het vlees zo mals te krijgen van de grill (het was varkenshaas). Jajaja, opvoeden die mannen!
Sambal Badjak, heerlijk.quote:
Hahahaha dat je dat nog weet!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
En vorig jaar had hij de keel van jou en Bente nog in de fik gezet.
Splaakgelbek?? Ben ik weer Brabantse typfouten aan het maken terwijl ik het niet in de gaten heb??quote:
Awwwwquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Tezz het volgende:
Hahahaha dat je dat nog weet!
Bente heeft het er nog over, hihi. Maandag was ik uit eten met vriendinnen en toen ging mijn man zalm en gamba's klaarmaken. Ze werd heeeeeeel bang en keek me angstig aan: 'mama, gaat papa nou ook weer allerlei hete dingen over het visje gooien?''. Hihihi. Het was trouwens wonderbaarlijk goed gegaan (er lag wel een gedetailleerde instructie voor hem klaar in de keuken maar goed)
Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve oudersquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik baal van mezelf dat ik mijn kids niet wat meer in de keuken heb toegelaten vroegah
Maar de één doet de internationale hotelschool, en de andere werkt in de catering
je kind kennis laten maken met zoveel mogelijk smaken lijkt me altijd wel ok...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ach, je hebt ze regelmatig meegenomen naar goede restaurants neem ik aan..dat doet ook een hoop goed voor de opvoeding (Ik heb ook zulke lieve ouders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |