Ik heb t gecheckt, het was een kloon, niet van Mr. Rebound maar van een van de grapjassen hier uit de SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en was Mr. Rebound nou een kloon of niet?
Ik heb dat soort dingen nooit door.
Hmm, ik ben vrij conservatief met geurtjes. Ik draag ze vooral voor mezelf en als iemand dichtbij genoeg komt om het te ruikenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens Steer, ik verwacht wel dat je héérlijk ruikt met die meet! Als je zoveel luchtjes hebt...
Hij is inderdaad al een poosje niet geweest. Ach het zal wel goed zijn met m.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dan blijf ik nog wel heel ff. Heb nu toch een tandenborstel in m'n mond.
Misschien van het wandelende gipscorset die hier alweer een tijd niet is geweest.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hmm, ik ben vrij conservatief met geurtjes. Ik draag ze vooral voor mezelf en als iemand dichtbij genoeg komt om het te ruiken![]()
dan is dat leuk, maar mij ruik je niet vanaf de andere kant van de kamer.
Ja OK, maar dan wel sniff sniff, zeg maar. Niet dat je ineens SNUIF zo'n geur in je hoofd hebt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind het leuk om aan lekker ruikende mannen te ruiken!
Jah, beetje subtiel, langslopen en een beetje snuiven. En als je t lekker vindt, vragen of je ff mag ruikenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar dan wel sniff sniff, zeg maar. Niet dat je ineens SNUIF zo'n geur in je hoofd hebt.
Van en naar de supermarkt gelopen. Morgen weer ochtendritueel (60 push ups, 25 sit ups (die gaan me wat moeilijker af dan push ups) en douchenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Allang gedaanEn gezwommen, met de mister.
En jij? door het park gerend, vandaag?
Zo lekker in de hals, net onder het oor, zo'n vleugje van een prettige geurquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, beetje subtiel, langslopen en een beetje snuiven. En als je t lekker vindt, vragen of je ff mag ruikenWerkt meestal wel goed!
Eigenlijk zijn het crunches, want sit-ups schijnen ouderwetsch te zijn en je nek te mollen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo lekker in de hals, net onder het oor, zo'n vleugje van een prettige geur
Steer, woesj. Ik had geen idee dat je zo sportief wasIk ben een kneus met push-ups, maar sit-ups gaan dan wel weer zeer beheurlijk.
Lein, doen we die allebei op naar de meet, kijken wat er gebeurtquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word trouwens lichtelijk gek als ik Yves Saint Laurent Cinéma ruik op een vrouw. 't is dat jullie het weten.
Oh leuk, eet, drink en snuif meet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lein, doen we die allebei op naar de meet, kijken wat er gebeurt
Stereo, ik neem die monsters wel gewoon voor je mee... Geen zin om naar het postkantoor te gaan
een leuke, minder nekmollende optie is op je rug liggen met je hoofd omhoog en je handen in je nek. Benen in een hoek van 90 graden met de vloer, laten zakken tot 30 graden en langzaam weer omhoog. Best pittig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het crunches, want sit-ups schijnen ouderwetsch te zijn en je nek te mollen.
Maargoed, mijn hele buik verzuurt dus na 20x ofzo.
Jij nu zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2008 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben klaarMaar jullie zijn vast al naar bed
Hobselsquote:
Ik benijd je echtgenoot.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:32 schreef DarkElf het volgende:
Good morning! Echtgenoot wederom de deur uit gebonjourd met ontbijt en koffie binnen en lunch mee...
Nu eerst eens een kopje thee zetten
Goedemorgen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
Lekker , noodles...
Tsjah brood smeren is nooit echt ideaal maar als hij niets meeneemt dan luncht hij ook vaak niet dus dan maar zo . De man moet toch eten nietwaar?
(en zolang je er niets "nattigs" op doet blijft je brood wel prima eigenlijk)
Da's lekker dan......quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:02 schreef Bluezz het volgende:
En weer terug van het station
Mogguh
Hij reed gewoon niet, dus even op snel speed teruggefietst voor een
Vertel Vertel. Waar?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat was dat voor rel vannacht, allerlei mods geband
Kijk maar in MED! Zou het je wel willen vertellen, maarja, bans bespreken op het forum... Hier is een topic er over Moderators die opeens weggaan uit de crew?quote:
Ja, en waar blijven de details dan???quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Bijgelezen, en ik ga nu maar slapen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, en waar blijven de details dan???
CNK, je bent niet de enige die iedere dag duffer zn bed uitstapt. Ik was ook niet vooruit te branden vanochtend.Nog steeds niet trouwens.
Het was zelfs zo erg, dat ik koffie met suiker uit de automaat haalde ipv koffie met melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |