Wat een ontzettend brakke vertalingquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef Monidique het volgende:
Добро пожаловать в политическом caf3e политического subforum foresail!. Здесь относительно политических complotjes быть обсуженным в POL, или относиться дело niet-politieke не обсужено также в этом subforum, не может oftewel тараторить: passioneel, котор нужно стечь заблеяло политических идей и populistically без фактического justificatie. Также аранжировано для уже политической весточки newsnews и другого вздора.
Doe je ogen dan openquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Xtreem het volgende:
Het duurde even voor ik 'm gevonden had
Je moet niet alles even serieus nemen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/liiszle
Zij is wel erg jong en ordinair...
Totdat je een schone kans ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je moet niet alles even serieus nemen.
Ha.quote:
Ze zijn gebruikt in klassen waardoor leraren oogbeschadiging opliepen, geloof ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik kan vinden tot hoeveel mW groene laser is toegestaan in Nederland (import).
Ik kan het niet vinden.
ppfff. gevonden. Klasse 3A of hoger is verboden, dan mag 200mW vast helemaal niet.![]()
Nouja, 200mW of hoger kan je licht plastic mee smelten, dus oogbeschadiging is dan niet zo vreemd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:03 schreef Floripas het volgende:
Ze zijn gebruikt in klassen waardoor leraren oogbeschadiging opliepen, geloof ik.
Unicode browsers ook, forum is een beetje b0rken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat non-Unicode-browsers er moeite mee gaan hebben...
Sorry, hier moest ik echt om lachen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, en ik plaatste een stuk waaruit bleek dat dat wel zo was. Wie heeft er nu gelijk he
[..]
Foresail is de Russische vertaling van Fok?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef Monidique het volgende:
Добро пожаловать в политическом caf3e политического subforum foresail!. Здесь относительно политических complotjes быть обсуженным в POL, или относиться дело niet-politieke не обсужено также в этом subforum, не может oftewel тараторить: passioneel, котор нужно стечь заблеяло политических идей и populistically без фактического justificatie. Также аранжировано для уже политической весточки newsnews и другого вздора.
Amateur.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:06 schreef Monidique het volgende:
Blame Babelfish!
Google translate is beter. Je weetut.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:06 schreef Monidique het volgende:
Blame Babelfish!
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C879D4F8165A3E.htmlquote:Waarnemend fractievoorzitter Hamer van de PvdA vindt dat minister Donner zich op zijn positie moet beraden. Uit een interview in het dagblad De Pers blijkt volgens Hamer dat Donner de kant van de werkgevers heeft gekozen en om die reden moeilijk kan functioneren.
In het interview stelt Donner dat het ontslagrecht opnieuw aan de orde kan komen als de commissie-Bakker advies heeft uitgebracht.
Hamer, die de zieke Tichelaar vervangt, zei in het Radio 1 Journaal dat ze "dat soort spelletjes" beu is. Ze vindt dat Donner voor zijn beurt spreekt en een zware druk legt op de commissie-Bakker.
quote:Geen film over de Bijbel
Na uitvoerig overleg hebben journalisten van diverse redacties van de KRO besloten om geen film te maken over de Bijbel. Dat was een van de plannen om deel te nemen aan de discussie die Geert Wilders heeft opgeroepen met zijn voorstel om de Koran te verbieden.
Na uitgebreide research leverde koppeling van Bijbelcitaten aan actuele politieke gebeurtenissen en gewelddaden onvoldoende basis voor een gedegen journalistieke productie op.
quote:Na uitgebreide research leverde koppeling van Bijbelcitaten aan actuele politieke gebeurtenissen en gewelddaden onvoldoende basis voor een gedegen journalistieke productie op.
Zo konden het ook niet meer goed doen. Als ze wel wat hadden gevonden gingen ze feitelijk mee in Wilders' methode, en nu ze niks hebben gevonden zeggen ze eigenlijk dat er meer grond is voor een koranfilm.quote:
Misschien als Wilders dezelfde journalistieke beoordeling op zijn eigen film loslaat dat de conclusie ook is dat er te weinig grond is voor een film. We weten allemaal wat de kwaliteitsnormen van Wilders.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo konden het ook niet meer goed doen. Als ze wel wat hadden gevonden gingen ze feitelijk mee in Wilders' methode, en nu ze niks hebben gevonden zeggen ze eigenlijk dat er meer grond is voor een koranfilm.
Die hysterie...
Pfffrt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef du_ke het volgende:
Nee mensen van beneden die rivieren voelen zich nu eenmaal wat meer aangetrokken tot Wilders en z'n randverschijnselen.
Oh. Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef du_ke het volgende:
Nee mensen van beneden die rivieren voelen zich nu eenmaal wat meer aangetrokken tot Wilders en z'n randverschijnselen.
Je lijkt je redelijk druk te maken om die man. Dat is geen punt hoor, daar niet van.quote:
Ik vind het gewoon een belachelijke uitspraak van je.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar het Zwin is geen grote rivier.
Ja, dat heb je helemaal fout. Je doet alsof ik twee provincies vertegenwoordig en zoveel aandacht besteed ik niet aan Wilders. Tamelijk domme opmerking. Ik vertegenwoordig niemand buiten mijzelf.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:26 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het idee dat er in het zuiden meer aandacht is (positief en negatief) voor Wilders dan in de rest van het land. Kan ik helemaal fout hebben natuurlijk maar aan de reactie van AD te zien valt dat nog wel mee.
http://www.depers.nl/binn(...)r-ter-discussie.htmlquote:Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Piet Hein Donner (CDA) moet zich beraden op zijn positie. Dat zegt waarnemend fractievoorzitter van de PvdA Mariëtte Hamer. Donner zegt donderdag in een interview met dagblad De Pers dat het kabinet niet onder de versoepeling van het ontslagrecht uitkomt. "Hij maakt zich buitengewoon kwetsbaar", zegt Hamer donderdag voor de microfoon van Radio 1.
<knip>
'Verbolgen'
Het PvdA-Kamerlid zegt 'buitengewoon verbolgen' te zijn over Donners uitspraken. Volgens Hamer is het hoogst ongebruikelijk dat een minister zo'n uitspraak doet, terwijl een onderzoek loopt. "Hij kiest zo duidelijk voor werkgevers." Donner moet zich beraden of hij een 'goede positie kan innemen in het spel tussen sociale partners, waarbij je vertrouwen moet hebben van werkgevers en werknemers', aldus Hamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |