Spelen met 3 ipv 4 verdedigers is een optie. Verdere opties (in willekeurige volgorde):quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef DemonCleaner het volgende:
Uitgaande van de voorselectie:
V.D. Sar
Melchiot - Heitinga - Mathijssen - De Cler
De Zeeuw - Van Bronckhorst
Sneijder - Van Persie - Van der Vaart
Van Nistelrooy
De drie achter Van Nistelrooy kunnen van positie wisselen. Robben is daarbij een serieuze concurrent van Van der Vaart en Van Persie. Verder is de positie naast Heitinga voor mij nog open. Mathijsen, Bouma en Ooijer zijn alle drie geen verdedigers waar ik vertrouwen in heb, maar één van de drie zal moeten spelen.
Daar heb ik ook wel aan gedacht, maar gezien het niveau van onze verdedigers zullen we zeker vier man nodig hebben. Als een bepaalde fase in de wedstrijd er om vraagt is het wat anders, maar ik zou zo niet willen beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Spelen met 3 ipv 4 verdedigers is een optie. Verdere opties (in willekeurige volgorde):
1. Maduro naast Heitinga
2. Van Bronckhorst naast Heitinga, Engelaar als defensieve middenvelder
3. ...
Gezien de kracht van ons middenveld, en de importantie om daar de slag te winnen, zou ik juist kiezen voor 3 verdedigers en een "extra" middenvelder. Extra tussen " " omdat ik er vanuit ga dat de centrale aanvallende middenvelder als een soort 2e spits (10) zal spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:00 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aan gedacht, maar gezien het niveau van onze verdedigers zullen we zeker vier man nodig hebben. Als een bepaalde fase in de wedstrijd er om vraagt is het wat anders, maar ik zou zo niet willen beginnen.
Aangezien het de positie van rechtermiddenvelder is denk ik eerder aan Nigel de Jong of Orlando Engelaar. Geen Landzaat, da's geen defensieve middenvelder. Ook geen aanvallende middenvelder trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede opstellingMischien Gio voor de Zeeuw.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 05:20 schreef Barca het volgende:
Eerder kwam ik met deze opstelling
Babel, Nistelrooy, Kuyt
Van Persie
Van der Vaart, Seedorf, Sneijder
Bronckhorst, Heitinga, De Jong
Van der Sar
Aangezien Van Persie niet fit lijkt
Babel, Nistelrooy, Kuyt
Van Bronckhorst, Seedorf, Sneijder, Engelaar
Emanuelson, Heitinga, Melchiot
Van der Sar
Het is maar de vraag of MVB een slechtere opstelling verzonnen krijgt..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef RedGuy het volgende:
------------Van Nistelrooy---------
Van Persie - Sneijder - Kuyt
----Van Bronckhorst - Engelaar---
De Cler - Bouma - Heitinga - Melchiot
----------------van der Sar------------------
Heb je op het middenveld de technisch beste voetballers gecombineerd met werklust, voorin een killer mits hij de juiste ballen krijgt maar met dit middenveld verwacht ik het wel en dit lijkt me de minst slechtste verdediging.
Al dat gelul dat Frankrijk en Italië niet bang zouden worden van spelers als Engelaar of weet ik veel.. alsof wij dat worden van Zaccordo of weet ik veel welke pizzabakker. Uitgaan van eigen kracht!
Bassie komt met een slechtere opstelling!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of MVB een slechtere opstelling verzonnen krijgt..
Zonder Seedorf () wordt die van mij :
--------------Nistelrooy---------Huntelaar-----------------
------------------------Van Persie--------------------------
--------Sneijder-------------------------V.d. Vaart--------
----------------------- -Emanuelson------------------------
--Bronckhorst----De Jong--Heitinga------Ooijer---------
---------------------------vd Sar-----------------------------
Mocht v. Persie niet fit zijn dan komt Kuijt (zoals ik al tussen haakjes heb gezet) erin en schuift v.d. Vaart achter v. Nistelrooy.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:47 schreef ZoneKill het volgende:
--------------------V. D. SAR-----------------------------
--------------------------OOIJER------------------------------
--- MELCHIOT------------------------------BOUMA----------
-------------------------HEITINGA----------------------------
------------ DE ZEEUW-----------SNEIJDER-----------------
V.D. VAART (KUIJT) --------------------------------ROBBEN
-------------------------V. PERSIE-----------------------------
------------------------------V. NISTELROOY------------------V. d. Sar zekerheidje. Melchiot en Bouma de mandekkers. Ooijer laatste man goede coachende kwaliteiten komt snelheid tekort maar daarvoor moet hij erachter spelen. Heitinga zou bij de opbouw zich een beetje moeten laten zakken om de opbouw mee te verzorgen hij heeft goede lange pass. Ben geen fan van de Zeeuw maar hij is volgens mij de enige die wil en kan stofzuigen achter/naast Wesley. Mocht de Zeeuw niet meegaan dan kan eventueel Gio of de Jong daar staan. SNEIJDER zekerheidje Ben wel voor v.d. Vaart erin maar zo op rechts trekt hij teveel naar binnen maar goed... Robben geeft de verdediging van de tegenpartij altijd kopzorgen ze moeten altijd rugdekking geven i.v.m. met de snelheid van Robben. Kan de achterlijn halen. V. Persie zekerheidje op zijn favoriete positie in vrije rol achter/naast/voor V. Nistelrooy die altijd op de goede plek staat voor de goal.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef RedGuy het volgende:
------------Van Nistelrooy---------
Van Persie - Sneijder - Kuyt
----Van Bronckhorst - Engelaar---
De Cler - Bouma - Heitinga - Melchiot
----------------van der Sar------------------
Heb je op het middenveld de technisch beste voetballers gecombineerd met werklust, voorin een killer mits hij de juiste ballen krijgt maar met dit middenveld verwacht ik het wel en dit lijkt me de minst slechtste verdediging.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | o Van Persie o Vaart Sneijder o o Bronckhorst Zeeuw o o Bouma Boulahrouz Heitinga Melchiot o o o o Sar o |
Ik ben het op 1 plek na met jou eens.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ik herzie mijn opstelling. Boulahrouz voor Ooijer.
[ code verwijderd ]
Dus zoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Barca het volgende:
Met Khalid er bij ... Van der Sar, Melchiot, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Heitinga, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Van Nistelrooy en Robben.
Ik zou Kuijt en Sneijder wisselen van positie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef shilizous_88 het volgende:
--------------------------------v.d. Sar
Melchiot----------------------Boulahrouz------------------De Cler
--------------------------------Heitinga
----------------Engelaar---------------------Van Bronckhorst
-------------------------------Kuijt
Sneijder-----------------------------------------------------V.d. Vaart
-------------------------------Van Nistelrooy
Even rekening houdend met het feit dat V. Persie zwaar geblesseerd is geweest en geen spelritme heeft.
Kuijt is hierdoor een hele goede vervanging en al kan hij niet scoren, hij kan de tegenpartij zo erg storen in hun
opbouw dat hij erg waardevol kan zijn daar.
Mocht je niet kunnen scoren, dan heb je altijd v. Persie nog of Huntelaar, beide toch goede spitsen.
Volgens mij ben jij de 1e die Wesley niet in de basis heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
------------ Van der Sar -------------
Melchiot ----- Heitinga ----- Ooijer ----- De Cler
------- De Zeeuw ---- Van Bronckhorst --------
Kuijt ------- Van der Vaart ------- Van Persie
------------- Van Nistelrooy --------------
Ik heb hem ook niet in mn basiself hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 1e die Wesley niet in de basis heeft.
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet in mn basiself hoor.
Nep Feyenoorder waar is Dirk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Blijft redelijk bij mijn eerdere opstelling, al twijfel ik tussen Robben en VdV.
Maar dan zou je weer anders moeten gaan spelen.
--------------------v/d sar------------------------
-Melchiot---Heitinga---Boulahrouz--de Cler--
----------Engelaar------van Bronckhorst------
---Sneijder------van Persie----Van der Vaart-
-----------------van Nistelrooij--------------------
ik wil Sneijder alleen centraal opstellen en daar heb ik liever Van der Vaart. het harde werken van Kuyt heb ik er graag bij met 2 creatieve giganten (Persie en Vaart).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 1e die Wesley niet in de basis heeft.
Zo moet de aanval gewoonquote:------------ Sneijder -------------------- v.d. Vaart
v. Persie ------------- v. Nistelrooy ---------------------- Robben
Ik zie liever de Zeeuw op de plaats van v Bronckhorstquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van mijn vorige post:
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook liever Sneijder
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | -------------------------(Timmer)----------------------- ======================================================== Melchiot--------Heitinga--------Ooijer----------de Cler- (Heitinga)-----(Mathijsen)------(Bouma)-----(Emanuelson) ======================================================== ---------------de Zeeuw-----v Bronckhorst--------------- ---------------(de Jong)-----(Landzaat)----------------- ======================================================== v Persie----------------Sneijder--------------vd Vaart-- (Kuyt)------------------(Seedorf)---------------(Robben) ======================================================== ----------------------v Nistelrooy---------------------- ----------------------(Huntelaar)----------------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ---------------------(Stekelenburg)--------------------- ======================================================== Melchiot--------Heitinga--------Ooijer----------de Cler- (Heitinga)-----(Boulahrouz)-----(Bouma)----(Bronckhorst) ======================================================== -----------------de Zeeuw-----Engelaar------------------ ---------------(de Jong)-----(Bronckhorst)-------------- ======================================================== v Persie----------------Sneijder--------------vd Vaart-- (Kuyt)------------------(vd Vaart)--------------(Robben) ======================================================== ----------------------v Nistelrooy---------------------- ----------------------(Huntelaar)----------------------- |
Nieuw: Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar. (Bassie speelt immers 4-2-3-1?)quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:32 schreef Barca het volgende:
Basis: Van der Sar, Melchiot, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Sneijder, Heitinga, Engelaar, Van der Vaart, Kuyt, Van Nistelrooy en Babel.
Reserve: Stekelenburg, De Jong, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Sneijder, Heitinga, Van der Vaart, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink en Huntelaar.
Wissel 1 (voor de wedstrijd): Van Persie i.p.v. Engelaar
Wissel 2: Robben i.p.v. Kuyt
Wissel 3: Huntelaar i.p.v. Babel
Wissel 4: Vennegoor of Hesselink i.p.v. Van Nistelrooy
Laatste optie: Van der Sar, Melchiot, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Heitinga, Sneijder/Van der Vaart, Engelaar, Kuyt, Vennegoor of Hesselink en Babel.
Wissel 1: Van Persie i.p.v. Sneijder/Van der Vaart
Wissel 2: Huntelaar voor Kuyt
Wissel 3: Robben voor Babel
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef TomHoofd het volgende:
--------------------------------vd Sar-----------
Boulahrouz---------Heitinga--------Bouma--------Bronckhorst
-------------Engelaar-----------------------De Jong
------Kuijt----------------van Persie---------------Sneijer
---------------------------------RVN
Lijkt mij een prima oplossing![]()
En als de tegenstander met een goede 10 speelt De Jong er uit voor Ooijer, en Heitinga die doorschuift.
Ooijer en De Clerquote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef dieselnoi het volgende:
----------van der sar-----------
ooijer-heitinga-bouma-de cler
------orlando--sneijder---------
van persie---affelay---robben
------------huntelaar----------
Deze opstelling kan ook gezien worden als:
----------van der sar-----------
ooijer-heitinga-bouma-de cler
---- ---------orlando-------------
----- --sneijder--affelay-------
van persie-huntelaar-robben
Neerlandse beste spelers Huntelaar en Ibrahim laat je niet op de bank. Jullie mogen voor van Nistelrooij kiezen maar dan maak je een ernstige fout. Hij heeft bijna geeneen wedstrijd gespeeld dit seizoen, is ver over de 30 heen en heeft eigenlijk nog nooit echt goed gespeeld in het Nederlands elftal. Het is ook een zeer ernstige fout om Affelay op de bank te laten. Hij is in topvorm. En een Robben in topvorm is gewoon de beste speler van de wereld zonder twijfel. De enige speler die 2-3 man kan uitschakelen.
Boula is prima geschikt als rechtsback. Minst slechte optie.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Boulahrouz - geen geschikte rechtsback, zet 'm op de plek van Bouma!
De Jong en Engelaar wisselen van positie.
Kuyt, Van Persie en Sneijder vind ik niet de ideale combinatie achter én met Ruud van Nistelrooy.
Ooijer op links?
Ooijer gaat niet op links maar op de plek van Heitinga.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Boulahrouz - geen geschikte rechtsback, zet 'm op de plek van Bouma!
De Jong en Engelaar wisselen van positie.
Kuyt, Van Persie en Sneijder vind ik niet de ideale combinatie achter én met Ruud van Nistelrooy.
Ooijer op links?
Ik vond Affelay juist goed spelen. Hij was erg sterk aan de bal. Ja hij heeft een bal gegeven die niet aankwam nou ben je dan meteen slecht? Van der Vaart had ik de hele wedstrijd ook niet gezien behalve dat ene afstandsshot op goal. De Zeeuw vond ik zeer slecht spelen. En Kuijt was ook niet sterk als hij die goal niet had gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Ooijer en De ClerBouma
Combinatie Sneijder, Afellay, Van Persie, Huntelaar en Robben zie ik niet zitten. Begrijpen elkaar niet. Vond Afellay tegen Oekraïne zwaar tegenvallen. Daarbij lijkt Van der Vaart ook in topvorm. En gezien de verdediging alleen Engelaar als controlerende middenvelder?
Dan komt Heitinga op links!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooijer gaat niet op links maar op de plek van Heitinga.
Wel goed lezen he
We verschillen duidelijk qua mening.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Ik vond Affelay juist goed spelen. Hij was erg sterk aan de bal. Ja hij heeft een bal gegeven die niet aankwam nou ben je dan meteen slecht? Van der Vaart had ik de hele wedstrijd ook niet gezien behalve dat ene afstandsshot op goal. De Zeeuw vond ik zeer slecht spelen. En Kuijt was ook niet sterk als hij die goal niet had gemaakt.
En met zulke zwakke verdedigers en zulke sterke aanvallers moet je de nadruk op de aanval leggen. Je kan in de verdediging iedereen opstellen die je wilt maar het heeft toch geen nut want ze bakken er allemaal toch niets van. Dus moet je het accent verschuiven naar de aanval. Met dit middenveld en aanval domineer je gewoon en heb je het meeste balbezit. Daarmee verlicht je de verdediging van gigantisch veel druk. De tegenstander kan niet scoren als hij de bal niet heeft.
| 1 2 3 4 5 6 | Huntelaar X van Persie Kuyt Sneijder Y van Bronckhorst Ooijer Heitinga Melchiot van der Sar |
| 1 2 3 4 5 6 7 | Melchiot--------------Heitinga---------Bouma---------Van Bronchorst Kuyt------------Engelaar/De Zeeuw--Van der Vaart------Robben ---------------------Van Nistelrooij-----Van Persie----------------------- |
Zou in ieder geval Robben en Snijder van positie wisselen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef WillieJamal het volgende:
-------------------Van der Sar-------------------
-------------Heitinga---------Ooijer--------------
Melchiot*--------------------------------Bronckhorst
----------------------Engelaar--------------------
--------Robben---------------------Sneijder----
---------------------v. Persie*--------------------
-----------Huntelaar--------van Nistelrooy-----
*Als ze fit zijn, anders Boulahrouz voor Melchiot en van der Vaart voor v. Persie
Waarom moet Melchiot naar huis?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef JaZekerZ het volgende:
-------------------Van der Sar-------------------
-------------Heitinga---------Ooijer--------------
Boulahrouz-------------------------Bronckhorst
----------------------Engelaar--------------------
------VD Vaart---------------------Sneijder----
---------------------v. Persie--------------------
-----------Huntelaar--------van Nistelrooy-----
Als je t zo doet hebben weeen deal.
Melchiot moet echt naar huis. Robben is te balverliefd.
Omdat we behoefte hebben aan een wat hardere verdediger.. Melchiot vind ik af en toe net een ballerina dus die hoef ik er niet bij te hebben.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom moet Melchiot naar huis?
Svp Van der Vaart en Sneijder wisselen van positie.
Svp Kuyt ipv Van Nistelrooy. (Dan wel Kuyt rechts en Huntelaar links.)
Een extra verdediger of verdedigende middenvelder, of een verdediger met meer specifieke defensieve kwaliteit hoeft voor het team niet beter te zijn.quote:In dit boek geeft Foppe aan hoe je moet omgaan met de zwakte van je verdediging.
Het zou ook passen in het topic Van der Vaart of Sneijder.
[quote] Fred Rutten zei over het opstellen van Sneijder én Van der Vaart "die jongens kunnen zo goed voetballen, dat lost zich vanzelf wel op." Volgens mij had hij gelijk. Van tevoren denk je misschien: het kan niet, want de verdediging komt tekort of zo. Maar je kunt ook andersom denken: we zijn aan de bal zoveel beter geworden en we voetballen zo veel makkelijker, dus gaat de tegenpartij veel meer rekening met ons houden."
Dat begrijp ik en daar ben ik het mee eens; in feite staat daar dat aanval de beste verdediging is. Maar er moet er nogsteeds ééntje weg en dan denk ik dat we Melchiot best missen kunnen omdat we al voldoende spillebeentjes hebben. Dan zie ik liever een betonnen Boulahrouz van ietswat mindere kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:17 schreef Barca het volgende:
Over Melchiot:
[..]
Een extra verdediger of verdedigende middenvelder, of een verdediger met meer specifieke defensieve kwaliteit hoeft voor het team niet beter te zijn.
Dus leg niet te veel nadruk op de verdediging. Heb oog voor de kwaliteit van de aanval en de aanvallende middenvelders.
Waarom Sneijder op rechts? Omdat Van der Vaart linksbenig is wil ik hem op links. Sneijder is 2 benig en kan dan het best op rechts spelen.
| 1 2 3 4 5 | -Ooijer---Boulahrouz----Heitinga---De Cler- ------------De Zeeuw----Engelaar----------- --Van Persie------Sneijder---------Robben-- --------------Van Nistelrooij-------------- |
| 1 2 3 4 5 | -Melchiot---Afellay----Mathijsen---Bouma---- ------------De Jong----Van Bronckhorst------ --Kuijt--------Van der Vaart---------Babel-- -----------------Huntelaar------------------ |
Dat lijkt mij vrij logisch, maar goed. Ook i.v.m. schorsingen, risico met Boula of de oudere Ooijer.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Als je dan het schaduwelftal bekijkt, zie je dat Marco van Basten geen rechtsback/centrale verdediger meer moet wegsturen, maar Ibrahim Afellay:
[ code verwijderd ]
Maar toch denk ik dat Mario Melchiot of Khalid Boulahrouz wordt weggestuurd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:06 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij logisch, maar goed. Ook i.v.m. schorsingen, risico met Boula of de oudere Ooijer.
Dat heeft onze clown wel aangekondigd. Hoop dat hij het licht ziet maar hem kennende ...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat Mario Melchiot of Khalid Boulahrouz wordt weggestuurd.
Met deze opstelling ben ik het wel eens. Alleen twijfel ik over Gio of de Cler op links achter.quote:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar.quote:
Melchiot moet je meenemen. Een opkomende back heb je, om van achteruit aanvallend te kunnen spelen, nodig. Boulahrouz moet je menemen voor als je echt defensief moet ingrijpen én om ook vanuit het midden te kunnen opbouwen. Hij kan dat, en als hij dat doet kan Heitinga wat doorschuiven. Engelaar kan dat dan ook zodat de 10 kort achter de spits kan spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:42 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en daar ben ik het mee eens; in feite staat daar dat aanval de beste verdediging is. Maar er moet er nogsteeds ééntje weg en dan denk ik dat we Melchiot best missen kunnen omdat we al voldoende spillebeentjes hebben. Dan zie ik liever een betonnen Boulahrouz van ietswat mindere kwaliteit.
Als Sneijder op rechts moet kunnen we m denk ik beter schrappen. Of Van der Vaart met Van Persie ruilen..dat kan ook nog, maar daar is Van Persie net wat te aanvallend voor.
Als al die Mocro's zo goed zijn, waarom hebben ze zich dan niet geplaatst voor het EK?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou ze als volgt opstellen:
Robben-------Huntelaar-------------Kuyt (of Diba)
Sneijder-----Van Persie--------V/d Vaart
De Cler--Ooijer----Heitinga--Boulahrouz
----------------V/D Sar---------------------
Dan moeten ze wel winnen!²
Ik mis Uruguay.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als al die Mocro's zo goed zijn, waarom hebben ze zich dan niet geplaatst voor het EK?
Doen Afrikaanse landen ook mee aan het EK dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als al die Mocro's zo goed zijn, waarom hebben ze zich dan niet geplaatst voor het EK?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | (Huntelaar) Sneijder Van Persie Kuijt (Robben) (Van der Vaart) (Afellay) Van Bronckhorst Engelaar (De Zeeuw) (De Jong) De Cler Ooijer Heitinga Melchiot (Bouma) (Mathijsen) (Bouhlarouz) (Heitinga) Van der Sar (Stekelenburg) |
Verdediging is wat mij betreft in zoverre een zorgekindje dat "alle" verdedigers matig zijn, lees niet bij europese topclubs spelen. Heitinga moet volgens mij altijd erin staan wie er verder in de verdediging staat maakt in feite niet echt uit zijn allemaal gelijkwaardige verdedigers.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef speknek het volgende:
Er zijn inmiddels al zoveel opstellingen geweest dat niemand nog geinteresseerd is in de mijne, maar goed laat ik ook maar een duit in het zakje doen. Voor het geval Van Basten het licht ziet, mijn mannetjes opstelt, we Europees kampioen worden en ik kan zeggen zie je nou wel! Met andere woorden, a cold day in hell.
[ code verwijderd ]
Verdediging blijft een zorgekindje. Geen vervanging op de rechtsback, en Mathijsen heb ik er ook liever niet in.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die awards voor staan, maar van mij mag je ze per direct inleverenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die awards voor staan, maar van mij mag je ze per direct inleveren![]()
Heb ik v.d. Vaart als rechter middenvelder?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Barca het volgende:
Heitinga als rechtsback of linker centrale verdediger. Met name rechtsback is doodzonde.
Boulahrouz rechtsback![]()
Van der Vaart als rechter middenvelder![]()
Geen Melchiot![]()
Engelaar als rechter middenvelder
Nee, maar Hankster wel. Ik reageer op meerdere opstellingen tegelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik v.d. Vaart als rechter middenvelder?
Net of jij iets van voetbal afweet
Nee, wel de twijfelachtige Melchiot, en geen Van Persie en Sneijder in de basis is lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Barca het volgende:
Heitinga als rechtsback of linker centrale verdediger. Met name rechtsback is doodzonde.
Boulahrouz rechtsback![]()
Van der Vaart als rechter middenvelder![]()
Geen Melchiot![]()
Engelaar als rechter middenvelder
Heel lekker, heerlijk! Melchiot is wel op tijd in vorm.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:32 schreef Hankster het volgende:
[..]
Nee, wel de twijfelachtige Melchiot, en geen Van Persie en Sneijder in de basis is lekker![]()
Ga ergens anders janken, gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |