Zou in ieder geval Robben en Snijder van positie wisselen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef WillieJamal het volgende:
-------------------Van der Sar-------------------
-------------Heitinga---------Ooijer--------------
Melchiot*--------------------------------Bronckhorst
----------------------Engelaar--------------------
--------Robben---------------------Sneijder----
---------------------v. Persie*--------------------
-----------Huntelaar--------van Nistelrooy-----
*Als ze fit zijn, anders Boulahrouz voor Melchiot en van der Vaart voor v. Persie
Waarom moet Melchiot naar huis?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef JaZekerZ het volgende:
-------------------Van der Sar-------------------
-------------Heitinga---------Ooijer--------------
Boulahrouz-------------------------Bronckhorst
----------------------Engelaar--------------------
------VD Vaart---------------------Sneijder----
---------------------v. Persie--------------------
-----------Huntelaar--------van Nistelrooy-----
Als je t zo doet hebben weeen deal.
Melchiot moet echt naar huis. Robben is te balverliefd.
Omdat we behoefte hebben aan een wat hardere verdediger.. Melchiot vind ik af en toe net een ballerina dus die hoef ik er niet bij te hebben.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom moet Melchiot naar huis?
Svp Van der Vaart en Sneijder wisselen van positie.
Svp Kuyt ipv Van Nistelrooy. (Dan wel Kuyt rechts en Huntelaar links.)
Een extra verdediger of verdedigende middenvelder, of een verdediger met meer specifieke defensieve kwaliteit hoeft voor het team niet beter te zijn.quote:In dit boek geeft Foppe aan hoe je moet omgaan met de zwakte van je verdediging.
Het zou ook passen in het topic Van der Vaart of Sneijder.
[quote] Fred Rutten zei over het opstellen van Sneijder én Van der Vaart "die jongens kunnen zo goed voetballen, dat lost zich vanzelf wel op." Volgens mij had hij gelijk. Van tevoren denk je misschien: het kan niet, want de verdediging komt tekort of zo. Maar je kunt ook andersom denken: we zijn aan de bal zoveel beter geworden en we voetballen zo veel makkelijker, dus gaat de tegenpartij veel meer rekening met ons houden."
Dat begrijp ik en daar ben ik het mee eens; in feite staat daar dat aanval de beste verdediging is. Maar er moet er nogsteeds ééntje weg en dan denk ik dat we Melchiot best missen kunnen omdat we al voldoende spillebeentjes hebben. Dan zie ik liever een betonnen Boulahrouz van ietswat mindere kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:17 schreef Barca het volgende:
Over Melchiot:
[..]
Een extra verdediger of verdedigende middenvelder, of een verdediger met meer specifieke defensieve kwaliteit hoeft voor het team niet beter te zijn.
Dus leg niet te veel nadruk op de verdediging. Heb oog voor de kwaliteit van de aanval en de aanvallende middenvelders.
Waarom Sneijder op rechts? Omdat Van der Vaart linksbenig is wil ik hem op links. Sneijder is 2 benig en kan dan het best op rechts spelen.
1 2 3 4 5 | -Ooijer---Boulahrouz----Heitinga---De Cler- ------------De Zeeuw----Engelaar----------- --Van Persie------Sneijder---------Robben-- --------------Van Nistelrooij-------------- |
1 2 3 4 5 | -Melchiot---Afellay----Mathijsen---Bouma---- ------------De Jong----Van Bronckhorst------ --Kuijt--------Van der Vaart---------Babel-- -----------------Huntelaar------------------ |
Dat lijkt mij vrij logisch, maar goed. Ook i.v.m. schorsingen, risico met Boula of de oudere Ooijer.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Als je dan het schaduwelftal bekijkt, zie je dat Marco van Basten geen rechtsback/centrale verdediger meer moet wegsturen, maar Ibrahim Afellay:
[ code verwijderd ]
Maar toch denk ik dat Mario Melchiot of Khalid Boulahrouz wordt weggestuurd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:06 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij logisch, maar goed. Ook i.v.m. schorsingen, risico met Boula of de oudere Ooijer.
Dat heeft onze clown wel aangekondigd. Hoop dat hij het licht ziet maar hem kennende ...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat Mario Melchiot of Khalid Boulahrouz wordt weggestuurd.
Met deze opstelling ben ik het wel eens. Alleen twijfel ik over Gio of de Cler op links achter.quote:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar.quote:
Melchiot moet je meenemen. Een opkomende back heb je, om van achteruit aanvallend te kunnen spelen, nodig. Boulahrouz moet je menemen voor als je echt defensief moet ingrijpen én om ook vanuit het midden te kunnen opbouwen. Hij kan dat, en als hij dat doet kan Heitinga wat doorschuiven. Engelaar kan dat dan ook zodat de 10 kort achter de spits kan spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:42 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en daar ben ik het mee eens; in feite staat daar dat aanval de beste verdediging is. Maar er moet er nogsteeds ééntje weg en dan denk ik dat we Melchiot best missen kunnen omdat we al voldoende spillebeentjes hebben. Dan zie ik liever een betonnen Boulahrouz van ietswat mindere kwaliteit.
Als Sneijder op rechts moet kunnen we m denk ik beter schrappen. Of Van der Vaart met Van Persie ruilen..dat kan ook nog, maar daar is Van Persie net wat te aanvallend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |