Ik geef het op waar zit dat verdomde vinkje voor PM te activeren? kan het niet vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist iedereen (behalve Baggeruser) een PM gestuurd met de betalingsgevens voor de Think Different Posters.
Baggeruser: stuur me een PM
http://messages.fok.nl/settings.phpquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Ik geef het op waar zit dat verdomde vinkje voor PM te activeren? kan het niet vinden
native ppc app werkt dus prima. Rosetta lijkt me dus niet fucked up, maar aangifte 2007 werkt nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:31 schreef tony_clifton- het volgende:
Als je gewoon een ppc-app nodig hebt -> discinventoryX ofzo? MacTheRipper?
Ja... dát zegt iedereen....quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:17 schreef JoMo0 het volgende:
Weird. Hier werkte het op een MB prima.
Das wel triestquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kan ik beter in het weekend ff mijn windowsbak starten. Maar we hebben meer belasting/toeslagen perikelen. Dus ik kan niet hebben dat het niét werktquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Dan doe je het toch even in VMWare?
En nog nieuws van het wij-hacken-sneller-dan-apple-het-maakt front:quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
De iPhone SDK wordt 6 maart gelanceerd
[ afbeelding ]
Op een donderdag, voor de verandering.
quote:ACTUAL STATUS
I just finished working on the baseband.
The baseband is now unlocked and imei patched.
I will now rest a few minutes and start
working on activation.
Stay tuned !
mission accomplishedquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist iedereen (behalve Baggeruser) een PM gestuurd met de betalingsgevens voor de Think Different Posters.
Baggeruser: stuur me een PM
Dat is toch mooier ? Dan hou je geld over wat je anders kwijt was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef super-muffin het volgende:
Er was dus iets mis met het vervangen van mijn MacBook. Er is wel een return aangevraagd maar geen nieuwe besteld.
Maar krijg het geld dus terug op m'n pa's CC, dus ik bestel vanavond gelijk een nieuwe. Zonder DVI kabel.
Envelopje bovenin, naast 'dev'.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mission accomplished
waar kan ik zien of ik een bericht terug heb of moet ik dan helemaal weer naar dat messages.fok.nl gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |