Zwarte achterkant ? Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Op iPhoneclub hebben sommige dat ook.quote:
Ging'tgoed? Nog bevindingen mbt 114?quote:
Ging prima ja. Je moet wel even handmatig de installer installeren en de goede permissies geven maar dat is zo gepiept.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ging'tgoed? Nog bevindingen mbt 114?
Daarom!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:01 schreef YPPY het volgende:
Echt niet, meneer gaat maar sparen voor het nieuwe huis.
En via school een Windows XP licentie? Eventueel meeliften op de standaard corporate key van school?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Ok, ik ben vandaag ook mooi in m'n poep gepakt; moeten voor een vak een programma genaamd NVIVO hebben. Omdat dat zoiets klein is bestaat er geen mac-versie van dus zal 't bootcamp moeten worden. Helaas moet ik daarvoor nog een windows kopen. Eerste keer in mijn fok-carrière:. Niet tegen windows, gewoon een enorme kutsituatie.
Hoeveel kost de goedkoopste XP ongeveer? Hebben ze zelfs van XP niks onder de honderd euro???
Je kan ook prima op een parkbankje hangen met je iPhone.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:55 schreef Jarno het volgende:
Nieuw huis, nieuw huis, wat heb je daaraan als je niet op de bank kunt liggen met je iPhone?!
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook prima op een parkbankje hangen met je iPhone.
Thanks. Ik zat mij onder de Network prefs rot te zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
Hostname is te vinden onder sharing in preferences. Volgens mij kun je daar ook tegenwoordig je hostname wijzigen.
Morgen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef super-muffin het volgende:
Mijn MacBook word vandaag verzonden. Dit keer vanuit Nederland (Venray geloof ik) als het goed is. Heb ik 'em dan Vrijdag of Maandag?
Want ik laat em op m'n stage bezorgen, maar ik ben er nooit op Maandag.
Word een mooie dag dan. Vrijdag is altijd patat dag op mijn stage, plus dan ook nog een MacBookquote:
www.ma3d.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Ok, ik ben vandaag ook mooi in m'n poep gepakt; moeten voor een vak een programma genaamd NVIVO hebben. Omdat dat zoiets klein is bestaat er geen mac-versie van dus zal 't bootcamp moeten worden. Helaas moet ik daarvoor nog een windows kopen. Eerste keer in mijn fok-carrière:. Niet tegen windows, gewoon een enorme kutsituatie.
Hoeveel kost de goedkoopste XP ongeveer? Hebben ze zelfs van XP niks onder de honderd euro???
Macbook Black? Vette vingers? Aaaaaaargh!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Word een mooie dag dan. Vrijdag is altijd patat dag op mijn stage, plus dan ook nog een MacBookKan nu al niet meer stuk.
Mijn iPhone ook al 2 dagen, dat ze maar doorwerken daarquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
Nou, m'n nieuwe MBP staat op dit moment bij de Nederlandse douane. Eens kijken hoe lang het nu duurt.
Heb je 'm bij de Applestore besteld of ergens anders?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:07 schreef super-muffin het volgende:
AppleSac is aangekomen.En MacBook is verstuurd en komt inderdaad morgen aan.
Applesac.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je 'm bij de Applestore besteld of ergens anders?
quote:Underscoring comments by Apple COO, Tim Cook, that they are working to expand the iPhone into new geographic areas, wireless carrier O2 announced that they would be introducing the iPhone in Ireland on March 14th, 2008.
The iPhone will be made available through both O2 retail stores as well as branches of Carphone Warehouse. The 8GB model will cost 399 euro and the 16GB at 499 euro. Tariffs start at 45 euro per month. Visual voicemail is not yet supported.
45 euro/mo: 175 minutes, 100 texts, 1GB data
65 euro/mo: 350 minutes, 150 texts, 1GB data
100 euro/mo: 700 minutes, 250 texts, 1GB data
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Geqxon het volgende:
Duur abbonementje. Of zijn dat Ierse euro's?
Cool, jammer dat ik geen Creditcard heb. Wat heeft het je nu totaal gekost?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Applesac.comEn het is inderdaad die van het plaatje.
Dat bennen een hoop centenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef JoMo0 het volgende:
Dan is het in Ierland nog goedkoop. In Duitsland betaal je 49 euro voor 100 minuten / 40 SMS. Dus dat valt wel mee. In Duitsland heb je dan wél weer ongelimiteerd internet en visual voicemail.
Een beetje met Scanning Electron Microscope spectroscopy opnamens maken van je iPhonequote:
Taal instellen is geen probleem, je kan hem zo in het Engels zetten en een Nederlands taalpack is ook zo gedownload. Ik dacht alleen dat je de iPhone niet zonder abonnement in Duitsland kon kopen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
Zelfde prijsstelling als Duitsland dus. Jammer. Ik heb tot nu toe gewacht met een iPhone omdat ik niet wil hoeven hacken bij upgrades enzo, maar als ik de prijzen zich nou zo in Europa zie ontwikkelen, dan heb ik steeds minder zin om er uberhaupt op te wachten. Die éénprovider-nonsens blijkt heel nadelig te zijn voor de klant.
Aan de andere kant: alle nieuwe mobiele telefoons kosten tegenwoordig meer dan een PS3 (wat volgens mij gewoon niet mogelijk is) en dat duidt er gewoon op dat die hele markt ontzettend fucked up is (maw, ze gebruiken die 'kortingen' om een hogere abonnementsprijs te rechtvaardigen).
Misschien wordt het gewoon maar tijd om een iPhone te importeren uit Engeland en om mijn cheap-ass vodafone sim-onlyabonnment van 7,50 per maand te handhaven. Voor mobiel internet is een macbook plus zo'n nieuw mobiel internetabbo van 20 euro per maand toch aantrekkelijker (in de trein mail checken). Bedenk me trouwens: is het makkelijk om de taalinstellingen te veranderen op een iPhone? Want ik ken iemand die woont in Berlijn en die kan ik het dan gewoon direct laten opsturen...
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:36 schreef Norrage het volgende:
wordt de iphone in NL niet gewoon simlockvrij (standaard)?(zoiets had ik ooit gehoord)
Haha die tweede heeft baggeruserquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Guppyfriend het volgende:
ik heb deze:
[ afbeelding ]
zou graag deze dr nog bij hebben, maar ja
[ afbeelding ]
Ik hoor juist steeds dat het hekele punt die koppelverkoop is, en dat het daarom zo lang duurt voordat hij hier geïntroduceerd wordt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:36 schreef Norrage het volgende:
wordt de iphone in NL niet gewoon simlockvrij (standaard)?(zoiets had ik ooit gehoord)
http://www.nu.nl/news/145(...)iPhone_in_maart.html (even doorscrollen naar beneden!)quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor juist steeds dat het hekele punt die koppelverkoop is, en dat het daarom zo lang duurt voordat hij hier geïntroduceerd wordt.
Zou leuk zijn, alleen zal 'ie wel kneitertje duur worden danquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/145(...)iPhone_in_maart.html (even doorscrollen naar beneden!)
Als er één land is waar Apple het experiment 'iPhone zonder verplichte operator' kan starten, is het NL wel. Wie weet, dus.
Dan hoop ik wel dat ik mijn (nu onderweg zijnde) iPhone ook legaal kan activeren en updaten edquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/145(...)iPhone_in_maart.html (even doorscrollen naar beneden!)
Als er één land is waar Apple het experiment 'iPhone zonder verplichte operator' kan starten, is het NL wel. Wie weet, dus.
Ik denk dat ik die barst in m'n scherm nog wel even zo laat, dan.quote:Meanwhile, UBS analysts are continuing to predict that the 3G iPhone will be released "mid-year".
Daar hoef je écht niet op te rekenen denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ik mijn (nu onderweg zijnde) iPhone ook legaal kan activeren en updaten ed.
En toch blijf ik het hopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar hoef je écht niet op te rekenen denk ik.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha die tweede heeft baggeruser
Jaquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JaAls jij zo in de college komt met zo'n roze en ik met zo'n zwarte, dan vind iedereen jou veel cooler
Maar mijn halfbloed macbook valt dan wel weer opquote:
verkapte zie-mij-bij-coole-mensen-in-de-klas-zitten postquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar mijn halfbloed macbook valt dan wel weer op![]()
(Er zijn gewoon 5 macbooks in onze klas van 23 studenten)
quote:
één pot natquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Als je in mijn klas met een Macbook en roze SecondSkin komt ben je automatisch een trendhoer.
heb je een puntquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef JoMo0 het volgende:
Echte coole mensen gebruiken aluminium producten van Apple ..
Ik had daar mijn e-mailadres ingevoerd zodat ik updates zou krijgen als er iets veranderde. Ik heb alleen de eerste keer een update gehad toen ik hem instelde, maar daarna nooit meer iets gehoord. Begin wel te snappen waarom ze zo'n slechte naam in de VS hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
Goddomme wat is de Track & Trace van de USPS mager zeg.
English System of Measurement. 1 mp3 is ongeveer 1/497 stone, en iedere mongool weet dat er net geen 500 stones in 2gb gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef BaggerUser het volgende:
1 GB 240 nr's
2 GB 500 nr's
wat voor rekeneenheid gebruiken ze daar?
Zoals de gemiddelde urker dus?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Iedere keer als ik met mijn MBP de klas binnenkom kijken ze als mensen uit 1800 die voor het eerst een neger zien.
Ja dat heb ik dus ook. Pakket kan echt werkelijk overal ter wereld zijn op het moment.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik had daar mijn e-mailadres ingevoerd zodat ik updates zou krijgen als er iets veranderde. Ik heb alleen de eerste keer een update gehad toen ik hem instelde, maar daarna nooit meer iets gehoord. Begin wel te snappen waarom ze zo'n slechte naam in de VS hebben.
Beetje fuckup, maar wel logisch. 2GB met 128kbit per second = 4.26 minuten, 1GB gedeeld door 240 = 4.26 megabyte.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef BaggerUser het volgende:
1 GB 240 nr's
2 GB 500 nr's
Met geweldige vragen als: 'Maak je alle aantekeningen daarop?' of 'Vind je dat handig?' of van de mensen die weten dat het een duur ding is het "Pff-show-off-knikje"quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde urker dus?
Waarna jij geheel pimp je MIDI-controller uit je tas trekt en met je knopjes gaat spelen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met geweldige vragen als: 'Maak je alle aantekeningen daarop?' of 'Vind je dat handig?' of van de mensen die weten dat het een duur ding is het "Pff-show-off-knikje"
Nee. Die utimate pwnage bewaar ik altijd als ik ergens moet draaien, vooral ook omdat die MIDI-controller oplicht als een kerstboom in het donker, en dan zo'n Apple'tje erbovenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna jij geheel pimp je MIDI-controller uit je tas trekt en met je knopjes gaat spelen?
Ik ben ook nog een mac n00b, maar deze dingen had ik toch vrij snel doorquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Een consultant hier heeft een macbook gekocht. Want ja, de baas heeft hem...
Maar hij vind het zo moeilijk. je kan niet kopieeren (uh jawel wim, rechts klikken en dan 'kopieer') en iconen verschijnen en verdwijnen in die balk onderin (eh ja, als je ze als snelkoppeling daar wil hebben moet je rechtsklikken en 'permanent in dock' kiezen) Ja en dan kan ik nog wel bij die programma's komen via die woordjes bovenin, maar ik vind het allemaal wel anders hoor...
Hij werkt nu maar weer op zijn dell
Naja met het tracking nummer kun je het op de site natuurlijk nog wel volgenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Pakket kan echt werkelijk overal ter wereld zijn op het moment.
quote:Status: Electronic Shipping Info Received
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on February 26, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later
Blijkbaar neemt het OS van de shuffle 20 nrs in beslag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef BaggerUser het volgende:
1 GB 240 nr's
2 GB 500 nr's
Zodra je Flash opent, stijgt je iPhone op door verborgen ventilators.quote:
En zo blijft het nog wel even staan. En als het in Nederland is kun je het ook nergens volgen. Echt super.quote:
dat zegt dan misschien ook meer over jouw klas dan over de LArobe.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Als je in mijn klas met een Macbook en roze SecondSkin komt ben je automatisch een trendhoer.
Ik zit inderdaad dan ook bij een stelletje bekrompen stereotype ICT-ers in de klas.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat zegt dan misschien ook meer over jouw klas dan over de LArobe.
daarom hou ik ook zo van de kunstacademie
awwquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad dan ook bij een stelletje bekrompen stereotype ICT-ers in de klas.
Ik zit bij erg veel ex-MBO'ers. Die hebben over het algemeen geen smaak.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:27 schreef Anthraxx het volgende:
Gek genoeg zitten hier voornamelijk Apple nerds (Informatica opleiding UU).
Je moet ook gewoon je bankrekening aan PayPal toevoegen. Dan wordt het rechstreeks via paypal van je bankrekening afgeschreven.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Arg ik heb een veiling bij ebay gewonnen maar het duurt zolang voordat paypal daadwerkelijk gefixt is om geld te versturen via postbank
dat duurt 5-7 dagen voordat mijn rekening gecheckt is. En de verkoper wil dat ik binnen 24 uur betaal. Ik heb pas sinds gisteren een accountquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je bankrekening aan PayPal toevoegen. Dan wordt het rechstreeks via paypal van je bankrekening afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |