Zwarte achterkant ? Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Op iPhoneclub hebben sommige dat ook.quote:
Ging'tgoed? Nog bevindingen mbt 114?quote:
Ging prima ja. Je moet wel even handmatig de installer installeren en de goede permissies geven maar dat is zo gepiept.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ging'tgoed? Nog bevindingen mbt 114?
Daarom!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:01 schreef YPPY het volgende:
Echt niet, meneer gaat maar sparen voor het nieuwe huis.
En via school een Windows XP licentie? Eventueel meeliften op de standaard corporate key van school?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Ok, ik ben vandaag ook mooi in m'n poep gepakt; moeten voor een vak een programma genaamd NVIVO hebben. Omdat dat zoiets klein is bestaat er geen mac-versie van dus zal 't bootcamp moeten worden. Helaas moet ik daarvoor nog een windows kopen. Eerste keer in mijn fok-carrière:. Niet tegen windows, gewoon een enorme kutsituatie.
Hoeveel kost de goedkoopste XP ongeveer? Hebben ze zelfs van XP niks onder de honderd euro???
Je kan ook prima op een parkbankje hangen met je iPhone.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:55 schreef Jarno het volgende:
Nieuw huis, nieuw huis, wat heb je daaraan als je niet op de bank kunt liggen met je iPhone?!
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook prima op een parkbankje hangen met je iPhone.
Thanks. Ik zat mij onder de Network prefs rot te zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
Hostname is te vinden onder sharing in preferences. Volgens mij kun je daar ook tegenwoordig je hostname wijzigen.
Morgen dan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef super-muffin het volgende:
Mijn MacBook word vandaag verzonden. Dit keer vanuit Nederland (Venray geloof ik) als het goed is. Heb ik 'em dan Vrijdag of Maandag?
Want ik laat em op m'n stage bezorgen, maar ik ben er nooit op Maandag.
Word een mooie dag dan. Vrijdag is altijd patat dag op mijn stage, plus dan ook nog een MacBookquote:
www.ma3d.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Ok, ik ben vandaag ook mooi in m'n poep gepakt; moeten voor een vak een programma genaamd NVIVO hebben. Omdat dat zoiets klein is bestaat er geen mac-versie van dus zal 't bootcamp moeten worden. Helaas moet ik daarvoor nog een windows kopen. Eerste keer in mijn fok-carrière:. Niet tegen windows, gewoon een enorme kutsituatie.
Hoeveel kost de goedkoopste XP ongeveer? Hebben ze zelfs van XP niks onder de honderd euro???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |