Geld is onderweg. Zoals ook besproken in email.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist iedereen (behalve Baggeruser) een PM gestuurd met de betalingsgevens voor de Think Different Posters.
Baggeruser: stuur me een PM
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:44 schreef super-muffin het volgende:
Ow, zit er nog wel het zelfde soort geheugen in de nieuwe MacBooks? Ik heb namelijk al 4GB liggen voor de vorige.
Brussel (stond in het vorige topic, ik moest het net ook invullenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Tijn het volgende:
In welke plaats woon je, Mr_Moon? Het "maak geld over naar het buitenland" formulier van de Postbank vraagt hierom.
Brussel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Tijn het volgende:
In welke plaats woon je, Mr_Moon? Het "maak geld over naar het buitenland" formulier van de Postbank vraagt hierom.
quote:Aangezien uw MacBook nog niet is verzonden, zullen we uw oorspronkelijke bestelling zonder extra kosten omzetten naar het nieuwe model.
Hoewel de Apple Remote niet meer standaard bij de MacBook wordt geleverd, voegen we deze zonder extra kosten aan uw bestelling toe.
U hebt mogelijk zelfs recht op terugbetaling van een deel van de aankoopprijs.
Mooi.quote:
*aansluit*quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Tijn het volgende:
Ok, het geld is onderweg
Bedankt Mr_Moon!
Zwarte MacBookquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef seto het volgende:
Ik had net de zwarte Macbook besteld, zie ik ineens bij status van bestelling dat het veranderd was, net op tijd geweest met bestellen voor de upgrade
Kreeg ook nog een net mailtje van Apple:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe 'ie verstuurd wordt. Mijn iPod komt met de USPS, dus ik hoop hem ergens met kerstmis te hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mooi.
Weet iemand wanneer mijn AppleSac arriveerd? Hij is gisterochtend verstuur vanuit SF. Ik verwacht niet dat 'ie lang vast zit bij de douane aangezien het maar 29 dollar kostte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |