Zou goed kunnen. Gok ik voor de vorm nog Emotional Rescue, van de stonesquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:47 schreef schaap001 het volgende:
Rolling Stones - Your Majesty's Satanic Request?
schaap001 +1quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:47 schreef schaap001 het volgende:
Rolling Stones - Your Majesty's Satanic Request?
Typisch gebaar, daar van onze brave Neil.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef Burnett het volgende:
neil diamond - hot august night
Nou, ik weet dat deze een dubbel-LP is van Led Zeppelin, maar volgens mij heb ik de verkeerde titel.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Albumhoezen zijn de achilleshiel binnen mijn muziekkennis.
Vaak herken ik ze wel qua afbeelding (ook deze...), maar kan ik de relatie naar de artiest niet leggen (ook deze)...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:17 schreef cafca het volgende:
Led Zeppelin - The song remains the same
nu kan cafca die leuke vervolgvraag nog niet stellen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:25 schreef schaap001 het volgende:
Da's Physical Graffiti van Zeppelin!
Volgende keer een hoes van een vrouw met een gitaar...quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:27 schreef ranja het volgende:
Ik weet best wat van album hoezen maar Stones, Diamnond en LedZep zijn nou niet echt mijn interesse gebieden zeg maar
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Volgende keer een hoes van een vrouw met een gitaar...
quote:Wij gaan de wapens op een sterrige nacht verzenden,
Exploderen hen omhoog boven de atmosfeer, klinkt het goed?
De gehele vervloekte wereld zal letten
Op de magische paddestoel in de heldere hemel
Ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:29 schreef Burnett het volgende:
Volgende keer een hoes van een vrouw met een gitaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |