abonnement Unibet Coolblue
pi_57004994
Komende zondag AS Roma - Parma
pi_57005096
In het stadion is wel een hoop lawaai natuurlijk maar de ultras stellen niet zoveel voor
pi_57005118
Meer gebler door van die micro phone en slaan op trommels, lijkt NAC wel
pi_57005167
NAC heeft geen microfoons en trommels dus waar doel je op?
pi_57005178
wel trommels
pi_57005208
Nee, NAC heeft geen trommels.
pi_57005322
Ik vind dit ook wel een site die in de OP mag: http://www.stadiumguide.com/

Informatie over elk stadion + bv hoe aan een kaartje te komen per club
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:07:18 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57005425
Zondag 18 mei wil ik naar Lazio - Napoli, maar is nog niet definitief.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57005855
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:42 schreef MaxPower het volgende:
Komende zondag AS Roma - Parma
Heb je al tickets? Dat Olympisch stadion lijkt me enorm lelijk (ik haat sintelbanen), maar toch wil ik het ook een keer gezien hebben.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:31:29 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57005901
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:29 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Heb je al tickets? Dat Olympisch stadion lijkt me enorm lelijk (ik haat sintelbanen), maar toch wil ik het ook een keer gezien hebben.
Schitterend stadion, de noordkant dan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57006435
Ik had nog een vraag staan in het vorige topic, maar aangezien dat gesloten is, stel ik hem maar opnieuw:
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef Gatalin het volgende:
Hoe moeilijk zal het zijn om aan een kaartje voor de wedstrijd Aris-Iraklis te komen? Ga hopelijk dat weekend naar Thessaloniki en het lijkt mij behoorlijk tof om die wedstrijd mee te kunnen maken. Aangezien PAOK en Apollon Kalamarias dan uit spelen, moet ik al mijn hoop op deze wedstrijd richten.
Wel staat al vast dat ik 7 maart naar Borussia Dortmund - Hertha BSC ga, ik heb er zin an!
pi_57006546
Allez Standard Allez!
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:08:04 #14
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57006667


Zondag mag ik weer
pi_57006764
BMG - Freiburg staat zeker op het programma. Eventueel BMG - St. Pauli nog.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:41:31 #16
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_57007369
Vorige week naar Borussia Monchengladbach - FSV Mainz geweest.

Goed geregeld daar rond het stadion met parkeren etc. Voor een 10tje sta je bij de nordkurve. Zeker voor herhaling vatbaar dit

....alleen jammer van die 0-1
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_57007540
Nog mooier is als je naar het Station in MG gaat. Daar wat bier haalt en dan met de gratis shuttle bus naar het Stadion gaat. De sfeer zit er al goed in dan. En het parkeren is er ook nog eens gratis.
Stop rockin' the boat.
pi_57008374
Duitsland is sowieso 'n aanrader vind ik. TIjd terug naar Schalke geweest en hoe gemoedelijk 't daar aan toe gaat. Fans door elkaar en in dezelfde kroeg, zo zou 't overal moeten gaan
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:47:50 #19
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57012557
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag 18 mei wil ik naar Lazio - Napoli, maar is nog niet definitief.
Geil affiche
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57014474
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57014937
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:29 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Heb je al tickets? Dat Olympisch stadion lijkt me enorm lelijk (ik haat sintelbanen), maar toch wil ik het ook een keer gezien hebben.
Nog geen tickets, dat doe ik vrijdag of zaterdag overdag wel... ik ben er een paar dagen.
pi_57018843
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TVP
Ben het eens met DAM
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:40:49 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57038505
Verder dan AC Milan v Arsenal en Arsenal v Everton kom ik dit seizoen niet meer denk ik.

Misschien nog een paar wedstrijdjes van Standard naar dan is de koek op.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 28 februari 2008 @ 17:19:28 #24
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_57039420
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:41 schreef Keano het volgende:

Goed geregeld daar rond het stadion met parkeren etc. Voor een 10tje sta je bij de nordkurve.
Als je mazzel hebt ben je binnen een half uur weg.
Hoor ook wel eens dat mensen anderhalf uur op de parkeerplaats hebben gestaan.
Schalke hetzelfde probleem.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_57039476
Alleen Standard nog 1 of 2 wedstrijdjes competitie en hopelijk de bekerfinale.
pi_57080908
Samen met een aantal vrienden hebben we het idee opgevat om een wedstrijd van Liverpool te kijken op Anfield Road. Echter heeft geen van ons ervaring daarmee.

M'n vraag is de volgende: Zijn hier mensen die ervaring hebben met engelse wedstrijden bezoeken en is de kans reeel dat je een kaartje kunt bemachtigen??

Alvast bedankt....
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
pi_57131936
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:42 schreef MaxPower het volgende:
Komende zondag AS Roma - Parma
Mission AS Roma failed.

Er op zaterdagmiddag 17:00 achterkomen dat de wedstrijd om 18:00 begint is niet zo handig.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:38:44 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_57177842
Ik wil eind april naar een wedstrijd van Real Madrid omdat ik daar dan een weekendje ben. Waar en wanneer kan ik kaartjes kopen? Moet ik naar de ticketbox op de dag van de wedstrijd, of kan ik ze ook dagen vantevoren kopen.
pi_57178912
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mission AS Roma failed.

Er op zaterdagmiddag 17:00 achterkomen dat de wedstrijd om 18:00 begint is niet zo handig.
Jammer. Nog wel een andere wedstrijd bezocht op zondag?
pi_57178931
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:14 schreef Anno20 het volgende:
Samen met een aantal vrienden hebben we het idee opgevat om een wedstrijd van Liverpool te kijken op Anfield Road. Echter heeft geen van ons ervaring daarmee.

M'n vraag is de volgende: Zijn hier mensen die ervaring hebben met engelse wedstrijden bezoeken en is de kans reeel dat je een kaartje kunt bemachtigen??

Alvast bedankt....
Als je in het uitvak gaat zitten als Liverpool tegen een van de kleinere clubs is de kans groot dat je aan kaartjes komt, anders is het lastig.
pi_57179108
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:37 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jammer. Nog wel een andere wedstrijd bezocht op zondag?
Nee, volgens mij werd er in Rome verder niets gespeeld, en qua tijd, reisgezelschap en vervoer kon ik niet naar een andere stad ofzo.
pi_57179174
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:38 schreef Blik het volgende:
Ik wil eind april naar een wedstrijd van Real Madrid omdat ik daar dan een weekendje ben. Waar en wanneer kan ik kaartjes kopen? Moet ik naar de ticketbox op de dag van de wedstrijd, of kan ik ze ook dagen vantevoren kopen.
www.realmadrid.com en dan in het zoekveld linksboven "box office" typen. Maar dat had je allang gedaan natuurlijk.
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:56:40 #33
62913 Blik
The one and Only!
pi_57179379
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef DRD het volgende:

[..]

www.realmadrid.com en dan in het zoekveld linksboven "box office" typen. Maar dat had je allang gedaan natuurlijk.
Dat had ik uiteraard al gedaan, maar dan gewoon op "Next Match" klikken. Maar als je dan vervolgens op Buy klikt kom je een site waar ik echt niks van snap.

Wat mij niet duidelijk is, is waar ik die kaartjes kan kopen. Is dat bij het stadion? en zo ja, waar ongeveer.
pi_57182789
Ik zou ook naar Real-Espanyol gaan, alleen is ie nou 1wk vtv verplaatst naar zaterdag
pi_57182923
19 april naar West Ham vs Derby.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_57196091
Kaarten voor Valencia - Mallorca, zijn die makkelijk te kopen in het weekend zelf daar?

Prijzen vallen volgens mij erg mee, als ik het vergelijk met zelfde niveau tegenstanders.
pi_57198729
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat had ik uiteraard al gedaan, maar dan gewoon op "Next Match" klikken. Maar als je dan vervolgens op Buy klikt kom je een site waar ik echt niks van snap.

Wat mij niet duidelijk is, is waar ik die kaartjes kan kopen. Is dat bij het stadion? en zo ja, waar ongeveer.
Bellen naar: (+34) 902-324-324, in het Engels, daar een reservering maken en op de wedstrijddag ophalen bij ingang 14. Je hebt dan wel een creditcard nodig.
pi_57250557
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaarten voor Valencia - Mallorca, zijn die makkelijk te kopen in het weekend zelf daar?

Prijzen vallen volgens mij erg mee, als ik het vergelijk met zelfde niveau tegenstanders.
Wat ik zo gezocht en gevonden heb nu is het dus betrekkelijk makkelijk om kaarten te fixen; hopelijk goede plaatsen voor een redelijk bedrag, dan wordt het 30 maart Valencia - Mallorca.
pi_57250680
Iemand een manie rom goedkoop tickets te krijgen voor Barca?
pi_57259994
Iemand zijn tickets jatten?
pi_57269864
pi_57377848
Vanmiddag is voor de Champions League geloot en Arsenal - Liverpool is eruit komen rollen. Nu willen wij daar met een groep Nederlanders heen gaan, alleen heeft niemand ervaring met kaartjes kopen voor Engelse wedstrijden.

We hebben gezien dat een Red Membercard nodig is. Het is het probleem niet om deze aan te schaffen, maar meer of er nog kaarttjes beschikbaarzijn als de red members mogen kopen. Heeft iemand hier meer ervaring mee? Hoe kan dit het beste worden aangepakt? Alvast bedankt!
pi_57379278
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:39 schreef TomComCo het volgende:
Vanmiddag is voor de Champions League geloot en Arsenal - Liverpool is eruit komen rollen. Nu willen wij daar met een groep Nederlanders heen gaan, alleen heeft niemand ervaring met kaartjes kopen voor Engelse wedstrijden.

We hebben gezien dat een Red Membercard nodig is. Het is het probleem niet om deze aan te schaffen, maar meer of er nog kaarttjes beschikbaarzijn als de red members mogen kopen. Heeft iemand hier meer ervaring mee? Hoe kan dit het beste worden aangepakt? Alvast bedankt!
Gaat je niet lukken om via de officiele weg aan kaartjes te komen denk ik
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_57384354
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Gaat je niet lukken om via de officiele weg aan kaartjes te komen denk ik
Ergens anders zeggen ze dat alle siver members de kaartjes op zullen kopen. Voor de wedstrijd in Liverpool is nog niks bekend, maar hoe zal het daar gaan? Op de site van Liverpool is nog niks bekend, behalve een Fan Card. Wordt het met een Fan Card mogelijk om aan kaartjes voor Liverpool - Arsenal te komen of is dit ook nog onmogelijk?
pi_57520132
dit weekend naar Barcelona
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57546583
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
19 april naar West Ham vs Derby.
Gaat niet door, nu 04 mei naar een andere club, wss Crystal Palace. In alle weekende dat West Ham thuis speelt hebben we wat anders te doen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:33:47 #48
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_57547203
Misschien 1 april naar Schalke 04 - FC Barcelona
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_57573247
Vorige week naar Ipswich-Charlton geweest. (ben fan van Ipswich) Leuke wedstrijd gezien, zeker geen hoogstaand voetbal, maar wel een ploeg die er echt voor ging. Het stadion was redelijk goed gevuld, er zat iets minder dan 24000 man (en vrouw natuurlijk), waarvan een 2000-tal van Charlton. De sfeer was wel vrij pover, wat spijtig genoeg wel vaker het geval is in de thuiswedstrijden.

Ipswich speelde 4-4-2:
-------------Bywater-----------
Wright----De Vos----Bruce----Sito
Norris----Simudinges----Garvan----Quinn
-----------Counago-----Lee------------
Charlton speelde 5-4-1 met enkel Lita vooraan. Ze hebben nochtans Iwelumo(die vorig seizoen zoveel scoorde bij ColU, overschatte voetballer natuurlijk, net als Cureton die toen naast hem stond in de spits en die nu bij de kanariepietjes speelt), Gray (toch iemand die makkelijk scoort), die Rus die van Pompey komt en Sinclair van Chelsea... Toch mogelijkheden genoeg om met een wat aanvallendere ploeg de wedstrijd te beginnen.

We begonnen vrij goed aan de wedstrijd, direct er volle bak op. Had ook direct een goed gevoel bij de wedstrijd, na een minuut of 10 had ik al de indruk dat we deze match wel zouden winnen. En mijn gevoel gaf me (weeral eens ) gelijk, al kopte weet ik veel wie van Charlton eerst nog op de lat. Garvan scoorde na een kwartier ofzo de eerste goal vanop een meter of 20-25. Had eerder de indruk dat het als voorzet was bedoeld ipv als schot, maar een goal is een goal natuurlijk. En als het als schot bedoeld was, was het in ieder geval een mooie goal.
Vlak na de goal had Ambrose in feite een rode kaart moeten krijgen, hij leek me toch een elleboog hebben gegeven en in de carré dan nog... Iets daarna viel Norris geblesseerd uit. Hij viel me toch wat tegen, op zo'n korte tijd is het natuurlijk moeilijk oordelen, maar hij stak er helemaal niet bovenuit. Stond wel niet op z'n favoriete positie, maar meer op de rechtsmidden. Haynes kwam hem vervangen Is ook m'n 'nieuwe favoriete speler'. Doet me een beetje aan Bent denken, heeft snelheid en een hard schot, maar speelt met momenten ook echt als een kieken zonder kop. Volgend seizoen moet het seizoen van de doorbraak worden voor hem.
Soit, na de eerste helft stond het dus 1-0. Echt veel kansen kreeg Charlton niet in de eerste helft. Ze speelden wel met enkel Lita diep in de punt, dat lijkt me toch eerder een spits om rond een diepe spits te zwerven? Soit, hij deed het dus ook niet goed, mede dankzij De Vos.
De tweede helft werd goed begonnen met de goal van Haynes na een minuut of 5. Een corner (of vrije trap weet, het niet meer) werd slecht weggewerkt en Haynes schoot knap binnen. Bij Charlton kregen ze ook wel wat kansen, maar Bywater speelde echt goed gisteren. DeVos had Lita ook goed in z'n broekzak zitten. Bruce speelde ook goed centraal, alleen z'n passing... pfff. Constant die lange bal naar voren, maar hij kwam nooit aan. Precies Clement van Club Brugge... Een kwartier voor tijd kwam Kuqi er nog in, iedereen content, 10 minuten later was hij al geblesseerd, alle wissels waren op, dus de laatste 5 minuten moesten we nog met 10 spelen, zonder echt in de problemen te komen welliswaar. De blessure van Kuqi leek me wel vrij ernstig, ik vrees dat hij niet meer zal spelen dit seizoen. Moest met de brancard worden afgevoerd, zo heeft hij z'n bijnaam (The Flying Finn) toch weer alle eer aangedaan
In feite was het een vrij evenwichtige wedstrijd, maar Ipswich wist wel z'n kansjes af te maken, terwijl Charlton dat niet kon. Al vond ik Ipswich wel meer vechtlust en wilskracht tonen en ze speelden met meer vertrouwen dan Charlton. Ook leuk om nog eens bepaalde ex-spelers te zien spelen zoals Holland en Ambrose. Charlton lijkt me wel uitgeteld voor de PO's,voor ons is er nog hoop. Al moet deze prestatie nu wel bevestigd worden op Scunthorpe *, thuis tegen QPR en in de derby op ColU. Naar ColU had ik graag eens geweest, maar vermits er daar minder dan 1000 bezoekers binnenkunnen, moet je in feite een GoldCard hebben om kans te maken en vermits ik maar een silvercard heb lukt toch spijtig genoeg toch niet.

Pluspunten:
-de spelers die er echt helemaal voor gingen
-Bywater vond ik wel sterk spelen, lag/ligt nochtans onder vuur
-Garvan die toch weer z'n klasse liet zijn, doet me wat denken aan Noble van WH, al is Noble natuurlijk een completere voetballer en beter.
-Lee die echt ongelofelijk veel werk heeft verzet, niet onlogisch dat hij wat minder scoort de laatste tijd, zo ben je gewoon wat minder fris voor de goal.

Minpunten:
-een fan uit de North heeft een hartstilstand gekregen en is ondertussen overleden
-de blessures van Kuqi en Norris

* is ondertussen gebeurd

Zal normalerwijs dit seizoen wel nog eens gaan, liefst de derby tegen Norwich natuurlijk. Of als de Play offs worden gehaald, een PO-wedstrijd.
  maandag 24 maart 2008 @ 08:23:25 #50
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57574054
Vandaag naar Boca Juniors geweest, leuke ervaring. Heb veel foto's en een leuk filmpje geschoten wat ik in het groudnhopperstopic zal posten. Waarom worden die threads eigenlijk niet gemerged?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57574524
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:23 schreef reem het volgende:
Vandaag naar Boca Juniors geweest, leuke ervaring. Heb veel foto's en een leuk filmpje geschoten wat ik in het groudnhopperstopic zal posten. Waarom worden die threads eigenlijk niet gemerged?
Dit is het topic voor vragen en tips naar goedkope kaartjes, vliegreize etc. Het Groundhopperstopic is voor stadionlijstjes en verslagen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 04:10:59 #52
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57592618
Verslagje Boca Juniors - Colón de Santa Fe inclusief foto's en videos, hier.
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:20:17 #53
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57597104
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 04:10 schreef reem het volgende:
Verslagje Boca Juniors - Colón de Santa Fe inclusief foto's en videos, hier.
zeer mooi
pi_57597224
Wil binnenkort graag een keer naar BVB gaan, alleen zijn de treinkosten wel een nadeel... voor minder dan +/- 70 euro kon ik geen retour vinden vanaf Arnhem..

Dan maar een auto proberen te regelen

Mooi verslag BTW Reem
pi_57630151
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef MaatjeTho het volgende:
Wil binnenkort graag een keer naar BVB gaan, alleen zijn de treinkosten wel een nadeel... voor minder dan +/- 70 euro kon ik geen retour vinden vanaf Arnhem..
Da's maar een uurtje ofzo toch?
pi_57630448
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef MaatjeTho het volgende:
Wil binnenkort graag een keer naar BVB gaan, alleen zijn de treinkosten wel een nadeel... voor minder dan +/- 70 euro kon ik geen retour vinden vanaf Arnhem..

Dan maar een auto proberen te regelen

Mooi verslag BTW Reem
¤ 36,40 volgens www.bahn.de . Moet je wel een paar keer overstappen.
Stop rockin' the boat.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:30:39 #57
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_57646292
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:35 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57646353
gaaf man, zo tof stadion
pi_57646903
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef bassieVL het volgende:

[..]

¤ 36,40 volgens www.bahn.de . Moet je wel een paar keer overstappen.
Thank you
Is nog een smak geld voor een arme scholier als ik maar wil het zeker wel een keer (of vaker meemaken)!
Wel irritant dat die Duitsers vrijwel alles op zaterdag spelen, komt voor mij niet zo goed uit. Ik kwam pas wel een mooie pot tegen van FC Köln die qua datum goed uitkwam, hebben ze blijkbaar opeens die wedstrijd verzet naar een maandag
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:40:55 #60
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_57649004
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf man, zo tof stadion
Langs buiten vond ik er bitter weinig aan, langs binnen was het wel vrij indrukwekkend eens het vol zat idd ... als is het als Engeland supporter in Franse vakken nu ook niet zo gezellig

11/05 trouwens naar Everton - Newcastle
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_57649659
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:59 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Thank you
Is nog een smak geld voor een arme scholier als ik maar wil het zeker wel een keer (of vaker meemaken)!
Wel irritant dat die Duitsers vrijwel alles op zaterdag spelen, komt voor mij niet zo goed uit. Ik kwam pas wel een mooie pot tegen van FC Köln die qua datum goed uitkwam, hebben ze blijkbaar opeens die wedstrijd verzet naar een maandag
In Duitsland wordt niet voor het hele seizoen al de wedstrijden gepland, dus zolang ze nog niet gepland zijn, staan de wedstrijden vermeldt op de standaard speeldag, oftewel voor de 1. Bundesliga zaterdags om 15:30 en 2. Bundesliga zondags 14:00 uur. Pas een paar weken van te voren wordt de definitieve indeling vastgesteld.
Stop rockin' the boat.
pi_57650800
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:

[..]

In Duitsland wordt niet voor het hele seizoen al de wedstrijden gepland, dus zolang ze nog niet gepland zijn, staan de wedstrijden vermeldt op de standaard speeldag, oftewel voor de 1. Bundesliga zaterdags om 15:30 en 2. Bundesliga zondags 14:00 uur. Pas een paar weken van te voren wordt de definitieve indeling vastgesteld.
Ahaa ok ik dacht al, d'r waren namelijk wat meer wedstrijden verzet en ik vroeg me al af waarom. Thanks voor de uitleg
pi_57673432
In mei ga ik weer naar Paris Saint Germain toe, spelen dan hun laatste thuis-match tegen Saint Etienne. Tevens afscheidswedstrijd van Pauleta. Kaarten via het internet besteld voor vak K maar al geregeld dat ik bij de Authentiks kan staan.

Overigens vlieg ik er voor 200 euro heen + 2 overnachtingen in een 4sterren hotel dat op loopafstand ligt van het Parc.

In januari nog even naar Lille gecrossed voor de wedstrijd Lille - PSG. Kaarten voor het uitvak aan het stadion gekocht voor 9 euro. Kijk, zo hoort het gewoon te zijn. Jammer van de wedstrijd, een dode 0-0. Stadion was ook niet echt relaxed, dikke sintelbaan eromheen, stond op 1 van de eerste rijen en kreeg ook niet veel mee van de wedstrijd (maargoed, daar kwam ik ook niet voor).
pi_57675843
Weer een nieuw accountje puffy?
pi_57683640
Ja, weet me wachtwoord en die mail erbij hoorde niet meer haha.

Overigens had ik ook nog Basel bezocht in november. Ook kaarten via de Baselwebsite geregeld, goedkoop vliegen met Ryanair of Easyjet. Jeugdherberg gepakt in het centrum, allemaal prima te doen.
pi_57710550
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:41 schreef drpuff het volgende:

In januari nog even naar Lille gecrossed voor de wedstrijd Lille - PSG. Kaarten voor het uitvak aan het stadion gekocht voor 9 euro. Kijk, zo hoort het gewoon te zijn. Jammer van de wedstrijd, een dode 0-0. Stadion was ook niet echt relaxed, dikke sintelbaan eromheen, stond op 1 van de eerste rijen en kreeg ook niet veel mee van de wedstrijd (maargoed, daar kwam ik ook niet voor).
Ben daar ook geweest,maar dan in het thuisvak..
Lelijk stadion en weinig sfeer..




Vorige week naar Dortmund-KSC geweest, 1e helft ergens bovenin een hoek gezeten:


2e helft onderin schuin achter de goal. Veel gezelliger en je krijgt veel meer mee van de beleving..
pi_57712121
Heeft er iemand hier eigenlijk wel eens de Old Firm bezocht?
pi_57715149
Vorig seizoen ben ik naar Dortmund geweest tegen Frankfurt (ja, zo heeft de play-offs toch nog zijn voordelen). Mooie sfeer vooraf de wedstrijd, was ook prachtig weer. Lekker bier drinken in de 'biergarten', ook wij hadden kaarten voor bovenin een hoek. Die plaatsen nooit gezien maar gewoon even de Sudkurve opgeglipt. Die tribune ie echt bruut, die gelbe wand.
pi_57762624
Toch niet naar Valencia gegaan. Waren alleen nog maar kaarten voor de allerhoogste rijen, daar had ik net ook weer geen trek in.

Wel apart om zo'n stadion midden in de wijk te zien staan. Volgende keer beter.
pi_57763563
Komend weekend naar Tennis Borussia Berlin, Hertha BSC en Sankt Pauli
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:40:18 #71
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57766596
waren er nog mensen van hier naar schalke-barca /
pi_57766678
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:41 schreef drpuff het volgende:
In mei ga ik weer naar Paris Saint Germain toe, spelen dan hun laatste thuis-match tegen Saint Etienne.
Hopelijk gelijk hun laatste thuismatch in de Ligue 1 voor de komende paar jaar
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_57855410
Naar Flamengo - Nacional (Uruguay) geweest in de Maracana tijdens de copa libertadores wat een sfeer .
AFC AJAX
pi_57876546
net terug van Sankt Pauli, tering wat vet! Het is een beetje een hype maar wat een unieke sfeer en club zeg
  zondag 6 april 2008 @ 22:16:31 #75
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57878474
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:28 schreef BonJovi het volgende:
Naar Flamengo - Nacional (Uruguay) geweest in de Maracana tijdens de copa libertadores wat een sfeer .
Ik was naar Nacional - Flamengo geweest in Uruguay, klein stadion - 20.000 gekke uruguayanen
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57878642
Ook geen misselijke uitslag. Hopelijk heb je wat foto's gemaakt.
  zondag 6 april 2008 @ 22:55:16 #77
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57879474
Nee, ik heb toen mijn camera thuisgelaten.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57879837
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:16 schreef reem het volgende:

[..]

Ik was naar Nacional - Flamengo geweest in Uruguay, klein stadion - 20.000 gekke uruguayanen
Wat toevallig maar ja die Urguayanen kunnen er ook wat van ja. Maar wat vind je vooral het verschil tussen een Argentijnse club en toen van Urguay?
AFC AJAX
pi_57881315
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:51 schreef MaxPower het volgende:
net terug van Sankt Pauli, tering wat vet! Het is een beetje een hype maar wat een unieke sfeer en club zeg


Nog naar de hoeren geweest?
  maandag 7 april 2008 @ 01:10:32 #80
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57881724
In mei toch maar naar anderlecht-brugge denk
pi_57945796
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:51 schreef MaxPower het volgende:
net terug van Sankt Pauli, tering wat vet! Het is een beetje een hype maar wat een unieke sfeer en club zeg
Is wel vet ja, met warmere tempraturen kan je alleen maar beter een knijper meenemen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_57984695
Ik ben in Barcelona op 23 april als Barcelona - Man United op het programma staat. Hoe kom ik aan een kaartje?
pi_57985499
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
Ik ben in Barcelona op 23 april als Barcelona - Man United op het programma staat. Hoe kom ik aan een kaartje?
On sale from 21th April for non season ticket members

http://www.fcbarcelona.co(...)hester/entrades.html
Stop rockin' the boat.
pi_58002091
Wil binnenkort of volgend seizoen met een paar mensen wat wedstrijden in België bezoeken. Weet iemand of het dan nodig is om vooraf via internet tickets te bestellen of kun je over het algemeen op de wedstrijddag zelf nog makkelijk kaartjes bij het stadion kopen?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:13:20 #85
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58239904
Ben van plan om voor einde van competitie nog weekend naar barcelona te gaan + wedstrijd te bezoeken, geen idee hoe duur het is maar ben benieuwd
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:16:00 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58239986
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben van plan om voor einde van competitie nog weekend naar barcelona te gaan + wedstrijd te bezoeken, geen idee hoe duur het is maar ben benieuwd
Wat lul jij nou man, je kan de benzine naar Brussel niet eens betalen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:21:05 #87
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58240161
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat lul jij nou man, je kan de benzine naar Brussel niet eens betalen
Deze reis wordt betaald voor mij, zag goedkoopste kaart voor 11 mei tegen mallorca ofzo, is 40 euro, helemaal boven in
pi_58324296
17 mei naar het Westfalen stadion naar de wedstrijd BVB 09 - VFL Wolfsburg

Ben er tijdens het WK al eens geweest maar dan nu een keer tijdens een wedstrijd van BVB lijkt me iets mooier.
Maar even letten op de internationals die spelen.
pi_58347446
Heb afgelopen woensdag op de gok een ticket buiten het stadion van 2 jongens gekocht voor Barcelona - Manchester United. Bleek in het Engelse vak te zijn Ik ga maar niet vertellen hoeveel ik er voor betaald heb maar zeg maar net niet het 3 dubbele. Maakt niet uit, het was het zeker waard.

Zat/stond op de 1e rij in het uitvak en het was helemaal geweldig tussen die Engelsen. Eeuwig zonde dat die pingel mis ging. Viel verder alleszins mee qua Engelse rellerigheid, bij het uitgaan van het stadion een klein opstootje maar was meer een opgefokte politieagent. Verder helemaal tof, ook het half uur dat we na afloop nog in het stadion zaten opgesloten en het hele grote vak naar elkaar toe ging zingen.

"Left side, left side, sing us a song"

Als ik dat kan, plaats ik nog wel een filmpje deze week.

Blijft wel eng om het zo op de 'zwarte markt' te kopen maar het was strak uitverkocht dus je moet wat.
pi_58347478
Lekker risicio vol, SCH . Wat als het geen echte kaarten waren? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58347524
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef RayMania het volgende:
Lekker risicio vol, SCH . Wat als het geen echte kaarten waren? .
Dan had ik een Afrikaans maandsalaris overboord gegooid. Je bent wel bekend met de term 'gokken' toch. Het kaartje was echt, dat wist ik bijna wel zeker, alleen geen idee welk vak het was en of er niet al een strook was afgescheurd oid.
  zondag 27 april 2008 @ 22:37:24 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58348408
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:52 schreef SCH het volgende:
Viel verder alleszins mee qua Engelse rellerigheid, bij het uitgaan van het stadion een klein opstootje maar was meer een opgefokte politieagent..
What's new.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58503601
Dit weekend naar Crystal Palace vs Burnley (5-0) en naar Leyton Orient vs Bristol Rovers (3-1) geweest (West Ham was uitverkocht in de weekenden dat we konden..).

Beide leuke clubs, Leyton is wel wat saai en klein maar leuk shirt (heb er één gekocht voor m'n nog kleine collectie). Crystal Palace heeft een uniek stadion wmb, niet mooi ofzo. Maar ligt eigenlijk in één groot gat dat in die woonwijk is gegraven.


Overigens kan ik de wijk Crystal Palace aanraden als alternatief voor Central Londen, veel gezelliger en leukere pubs. In Leyton zaten we in een pub waar mancs, Arsenal supps, West Ham supps en Leyton supps zaten. Geen enkel mat partij allleen was de wedstrijd op die ze op tv hadden (Man Utd vs West Ham) wat minder als West Ham supp.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_58999530
Vanavond bezig geweest om een trip door Zweden te plannen, eind augustus.

Beginnend in Göteborg met Zweden - Frankrijk dwars door Zweden reizend, eindigend in Stockholm met de stadsderby AIK Stockholm - Hammarby. Tussendoor wat andere prutspotjes uit de Allsvenskan en de divisie daaronder, hoewel Norrköping - IFK Göteborg ook nog wel een aardig affiche is.

Prachtig dat je die tickets in Zweden allemaal online kan bestellen.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 05:00:52 #95
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_59004640
Het is nog even ver weg, maar in oktober staat de superclásico weer op het programma: River Plate - Boca Juniors. Na een onvergetelijke ervaring vorig jaar, ga ik dit jaar op herhaling. Het vliegticket kost aardig wat geld, maar omdat ik nog een seizoenkaart heb, hoef ik geen kaartje te kopen. Over een week of vier wordt de datum bekendgemaakt en kan ik mijn ticket kopen. Ik heb gewoon NU al weer enorm veel zin.

VAMOS RIVER PLATE - EL MÁS GRANDE DE ARGENTINA
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_59403682
Mijn zomerprogramma:

17 juni: Nederland-Roemenië
26 juni: Nederland - Spanje
5 juli: Urawa Red Diamonds - FC Tokyo [kaartjes geregeld!]
12 juli: Oita Trinita - Urawa Reds
16 juli: Vissel Kobe - Yokohama Marinos
20 juli: Yokohama Marinos - Kashima
begin augustus: weekendwedstrijd Duitsland, misschien Munchen....
20 augustus: Rusland - Nederland.

Eindelijk weer eens wat leuke reisjes......
pi_59406372
Voor komend seizoen hebben we weer een seizoenskaart gekocht voor Borussia MG. Dus dat zullen weer een paar mooie wedstrijden worden.
Stop rockin' the boat.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:10:19 #98
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59407722
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef DRD het volgende:
Mijn zomerprogramma:


26 juni: Nederland - Spanje
Mag ik je glazen bol even lenen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_59693537
Ik zag dat er voor de Duitse Supercup (Dortmund - Bayern) nog behoorlijk wat kaarten beschikbaar waren voor niet zo veel geld dus zat er wel aan te denken om daarheen te gaan, maar leeft een dergelijke pot daar enigszins? Ik kan er namelijk niet zo veel over vinden en als ik Wikipedia mag geloven is de supercup daar al 11 jaar niet meer gespeeld. Is het de moeite om daarheen te gaan? Heb nl niet zo veel zin in JC-schaal achtige wedstrijden want die zijn zonde van de tijd...
pi_59697005
Hopelijk kan ik op 20 augustus kaarten krijgen voor Noorwegen-Ierland in Oslo.
pi_59703781
quote:
Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Mag ik je glazen bol even lenen
Volgens mij is ie kapot Had nu gewoon (weer) in Wenen kunnen zijn.......
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:55 schreef Grunner het volgende:
Hopelijk kan ik op 20 augustus kaarten krijgen voor Noorwegen-Ierland in Oslo.
Anders ga je toch op 15 oktober naar Noorwegen-Nederland? Kaarten zat waarschijnlijk......
en anders mag je de goedkope reistips ook wel geven.
pi_59704481
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:29 schreef DRD het volgende:

[..]

Anders ga je toch op 15 oktober naar Noorwegen-Nederland? Kaarten zat waarschijnlijk......
en anders mag je de goedkope reistips ook wel geven.
Nou ja, ik zit toevallig vanaf 20 augustus een paar dagen in Oslo. Op dat soort stedentripjes zie ik als het even meezit toch altijd graag een stadion van binnen. Toen ik op de website van het Ullevaal Stadion keek, zag ik dat er de 20ste een oefenwedstrijd is. Aangezien ik nog niet weet hoe die dag er voor mij precies uitziet, hoop ik aan de kassa kaartjes te kunnen kopen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:24:01 #103
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_59851223
Oktober 2008 word voor mij en mijn maten weer de maand om af te reizen naar Londen.

Maar hoe kan ik in godsnaam aan tickets komen voor bv West Ham of Chelsea? Zijn die online te bestellen of moet ik daarvoor persé een creditcard hebben?

Tips van mede-groundhoppers zijn welkom! Afgelopen jaar ben ik alleen bij Millwall geweest, het liefste zou ik nu naar West Ham of Tottenham gaan....
pi_59851228
ik wil op 8 novemvber naar arsenal man united.
Iemand tips hoe aan kaarten te komen? Vind namelijk alleen complete trips voor 600 euro ongeveer.
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:34:55 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_59851564
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef nelisb het volgende:
ik wil op 8 novemvber naar arsenal man united.
Iemand tips hoe aan kaarten te komen? Vind namelijk alleen complete trips voor 600 euro ongeveer.
Red member worden en hopen op 1 van de 1500 kaartjes die daar voor vrij komen en anders ben je aangewezen op dat soort reizen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_59852578
ok thanks. Had al zon vermoeden. Gaat hem dan niet worden den ik. Dan komend weekend maar die reis boeken, wil er zo graag heen!
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:15:23 #107
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_60936447
Oke, verwijzend naar dit topic: Bezoeken wedstrijd Arsenal/Tottenham begin januari
quote:
Vraagje!
Wil al een geruime tijd met wat vrienden een wedstrijd in Engeland bezoeken. Het liefst Londen omdat de combinatie met de stad goed te doen is (en we meer hebben met een Arsenal of eventueel Liverpool dan met een ManU en Chelsea). Nu zaten we te kijken via wat internetsites die voetbalreizen aanbieden, maar dat loopt toch aardig in de papieren. We willen eigenlijk zelf vliegtickets/een hostel regelen.

Alleen: dan de tickets nog. Vandaar mijn vraag: is er makkelijk aan tickets voor onderstaande wedstrijden te komen en zo ja, waar? Hebben jullie ervaringen die ons kunnen helpen?

Gaat om 1 van de volgende 2 potten:
Arsenal v Bolton Wanderers 15:00 Emirates Stadium (10 jan)
Tottenham Hotspur v Portsmouth 15:00 White Hart Lane (17 jan)


ps. dit had eventueel ook in het premier-league topic (62 dagen niet gepost) danwel Arsenaltopic gekund, maar ik dacht: even apart....
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:58:37 #108
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60937825
even een tvp aangezien ik binnenkort ook wel eens een wedstrijd van Arsenal wil bezoeken.
Jawel, je keek.
pi_60946722
Afgelopen maand bij Zenit St. Petersburg tegen FC Moskou geweest. Erg leuke ervaring. Slechte wedstrijd maar super sfeer. Veel politie en militair vertoon.

Dick Advocaat is nog steeds een held daar. In de hele stad hangen posters van hem verkleed als een soort superman.
Stop rockin' the boat.
pi_60952198
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:15 schreef SnuggLe het volgende:
Oke, verwijzend naar dit topic: Bezoeken wedstrijd Arsenal/Tottenham begin januari
[..]


Probeer via Bolton aan kaarten te komen. Die zullen, zeer waarschijnlijk, niet uitverkopen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:15:39 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60952292
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:07 schreef bassieVL het volgende:
Dick Advocaat is nog steeds een held daar. In de hele stad hangen posters van hem verkleed als een soort superman.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:40:27 #112
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_60959869
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Probeer via Bolton aan kaarten te komen. Die zullen, zeer waarschijnlijk, niet uitverkopen.
Hoe wie wat waar?
pi_60960372
De website van Bolton Wanderers en je mailt dan de ticket office.
pi_60965444
Het was weer geweldig...



1-0 gewonnen.
45 duizend die al vanaf 30 minuten voor de warming up zongen en sfeer maakten.

We zijn Frankrijks grootste weer..
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
pi_61164693
Komend weekend naar Ayr United v Queen's Park & Celtic v Rangers
pi_61165421
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
Komend weekend naar Ayr United v Queen's Park & Celtic v Rangers
Hoe flik je dat toch telkens weer..

Maar wel supervet zeg
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61166249
Dit seizoen ook maar weer eens een wedstrijd bezoeken in het buitenland.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61166434
25 oktober naar Charlton - Burnley. Ff op de site gekeken maar kaartjes zijn geen probleem volgens mij. Burnley is niet best begonnen aan de competitite dus lijkt me erg onwaarschijnlijk als het uitverkocht is
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:42:53 #119
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_61167681
afgelopen jaar naar Liverpool - Middlesbrough geweest en komend seizoen waarschijnlijk naar Real - Atletico
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:26:04 #120
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61168848
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef Terreros85 het volgende:
25 oktober naar Charlton - Burnley. Ff op de site gekeken maar kaartjes zijn geen probleem volgens mij. Burnley is niet best begonnen aan de competitite dus lijkt me erg onwaarschijnlijk als het uitverkocht is
Dan moeten we eens meeten , ik ben er dat weekend ook en ga wss ook naar die match...
pi_61178064
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:26 schreef RD4 het volgende:

[..]

Dan moeten we eens meeten , ik ben er dat weekend ook en ga wss ook naar die match...
Toevallig in de stad voor de NFL-wedstrijd daar?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_61179209
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Hoe flik je dat toch telkens weer..

Maar wel supervet zeg
Ik ben tijdens dat Feyenoordtournament iemand tegengekomen die kaartjes kon regelen, dus ditmaal geen zenuwachtige taffarelen voor de wedstrijd om een kaartje te zoeken
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:59:57 #123
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61179679
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Terreros85 het volgende:

[..]
Toevallig in de stad voor de NFL-wedstrijd daar?
Nee, lang weekend londen met mijn maten + aanhang. Arsenal - West Ham zal schier onmogelijk zijn om kaarten voor te krijgen net als Tottenham tegen Bolton. Om over Chelsea - Liverpool maar niet te spreken.

Dus dan zal het wel een Championship club worden, vorig jaar zijn we bij Millwall geweest. Willen nu naar Charlton, QPR of Crystal Palace. West Ham zou ik het liefste heen gaan maar dat gaat heeeel moeilijk worden.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:01:05 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61179708
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ik ben tijdens dat Feyenoordtournament iemand tegengekomen die kaartjes kon regelen,
It's all about who you know....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61180815
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef RD4 het volgende:

[..]

Nee, lang weekend londen met mijn maten + aanhang. Arsenal - West Ham zal schier onmogelijk zijn om kaarten voor te krijgen net als Tottenham tegen Bolton. Om over Chelsea - Liverpool maar niet te spreken.

Dus dan zal het wel een Championship club worden, vorig jaar zijn we bij Millwall geweest. Willen nu naar Charlton, QPR of Crystal Palace. West Ham zou ik het liefste heen gaan maar dat gaat heeeel moeilijk worden.
Tottenham kun je wel proberen. Moet je er wel vroeg bij zijn. QPR en Crysyal Palace spelen uit in dat weekend dus kom je automatisch bij Charlton uit. Of je moet naar Watford willen. Dat ligt wel even buiten London. Die spelen wel een topper zo tegen Wolves.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 8 september 2008 @ 14:30:41 #126
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_61473622
Ik ga a.s. Woensdag naar Mallorca, en zou graag Zondag de wedstrijd Mallorca v Osasuna meepakken. Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar kan nergens vinden hoe ik kaarten kan regelen. Ik kom steeds maar op de ticketbureaus...
Op de site van RCD Mallorca staat niks en op de site van Caixa kan ik ook niets vinden over de match. Iemand tips hoe ik aan kaarten kom? (of moet ik echt naar het stadion toe?)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_61476595
Moet er dit seizoen ook weer van komen om een wedstrijd te bezoeken
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 8 september 2008 @ 20:17:20 #128
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_61482051
Arsenal - Man City zat op 4 april al vol, ga nu waarschijnlijk 21 februari naar Arsenal tegen Sunderland. Ben benieuwd!
  maandag 8 september 2008 @ 20:19:13 #129
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61482107
Arsenal v Hull City is er onverwachts tussen gekomen eind deze maand.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 8 september 2008 @ 20:19:31 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61482118
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef SnuggLe het volgende:
Arsenal - Man City zat op 4 april al vol, ga nu waarschijnlijk 21 februari naar Arsenal tegen Sunderland. Ben benieuwd!
en voor welke prijs?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  † In Memoriam † maandag 8 september 2008 @ 20:20:33 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61482144
Ga dit seizoen zowieso nog naar Manchester City
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61484024
Het wordt waarschijnlijk de laatste thuiswedstrijd van Valencia dit seizoen, en daarmee ook de laatste wedstrijd in Mestalla. als het met het nieuwe stadion allemaal goed komt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61484975
Paar weken terug Slovan Bratislava - FC Nitra. Viel een beetje tegen. Stadion is wel groot met 30.000 plekken, maar ja, als de meeste leeg zijn...

Zondag Bohemians 1905 - FK Banik Most. Was met 2-2 een vermakelijke pot.

Hopelijk eindelijk dit seizoen eens naar Lazio.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:38:24 #134
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_61492181
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en voor welke prijs?
Inclusief vlucht en 2 overnachtingen 295 euro. Schoutenvoetbalreizen.nl. Why?

Heb hier nog eens nagevraagd hoe ik makkelijk aan kaartjes kon komen, maar kwam weinig tot geen antwoord.
Geen zin om alles zelf te regelen dus dit is prima.
pi_61492381
Ben al een aantal malen met PSV in Engeland geweest, maar nu wil ik eens een wedstrijd in de Premier/Championship/1st/2nd gaan bijwonen.
Het liefst in Londen en s'morgens vliegen en s'avonds weer terug. Is dat mogelijk en hoe zit het met het reserveren van kaarten.

Ik neem aan dat Arsenal en Chelsea normaal gesproken uitverkocht zijn bij thuiswedstrijden. West Ham en Millwall dan ? Ben wel al bij het stadion geweest en kan me herinneren dat er bij Millwall vrije verkoop was.
Verder is mijn broer vorig jaar bij Brentford geweest (2nd) en dat schijnt ook een aanrader te zijn als je echt van het Engelse kick&rush houdt.

Maar goed. Tips zijn altijd welkom. Wil i.i.g. niet met zo'n georganiseerde reis van 400 euro mee. Veel te duur, kan velen malen goedkoper lijkt me.
U MAD?
pi_61492928
Bij Schouten kun je ook alleen tickets voor de wedstrijd reserveren, als ik me niet vergis. Je zou daar eens moeten kijken Boswachter.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_61493094
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bij Schouten kun je ook alleen tickets voor de wedstrijd reserveren, als ik me niet vergis. Je zou daar eens moeten kijken Boswachter.
Heb je a.u.b. een adres / telefoonnummer / internetsite van dat bedrijf ?

Naam komt me bekend voor trouwens.
U MAD?
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:30:31 #138
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61493155
Voor de liefhebbers:

Westham - Arsenal en Chelsea - Liverpool is naar de zondag verplaatst.
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2008 @ 10:42:03 #139
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61493444
@ de_boswachter
Voor vliegen even kijken naar Niederrhein/Weeze, hebben ze goedkope vluchten naar London
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61493451
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je a.u.b. een adres / telefoonnummer / internetsite van dat bedrijf ?

Naam komt me bekend voor trouwens.
Kijk eens 1 post boven je..
pi_61493463
Sorry. Had nog niet verder gelezen.

Thanx anyway.
U MAD?
pi_61493541
Hmm heb eens even gekeken op die site: 75/100 euro voor losse kaartjes. Is dat normaal ?!? Volgens mij maken hun daar de helft winst op lijkt me.
Zijn de kassa's niet open op wedstrijddagen ?
U MAD?
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:22:02 #143
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61494385
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm heb eens even gekeken op die site: 75/100 euro voor losse kaartjes. Is dat normaal ?!? Volgens mij maken hun daar de helft winst op lijkt me.
Zijn de kassa's niet open op wedstrijddagen ?
Bij de kleine clubs kun je makkelijk op matchday aan kaarten geraken, maar bij West Ham, Chelsea en dergelijke moet je echt geluk hebben of op tijd zijn.

Wij konden vorig jaar op matchday nog enkele kaarten krijgen voor 49 Pond pp.
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2008 @ 11:37:24 #144
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61494773
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm heb eens even gekeken op die site: 75/100 euro voor losse kaartjes. Is dat normaal ?!? Volgens mij maken hun daar de helft winst op lijkt me.
Zijn de kassa's niet open op wedstrijddagen ?
Bij die clubs weet ik niet, Bij ManUtd, ManCity en Celtic kon je altijd kaartjes kopen op de wedstrijddag. Meestal heb ik dat overigens gedaan via het 'zwarte circuit'
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61494878
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Bij die clubs weet ik niet, Bij ManUtd, ManCity en Celtic kon je altijd kaartjes kopen op de wedstrijddag. Meestal heb ik dat overigens gedaan via het 'zwarte circuit'
Zo doe ik dat altijd bij Gladbach (belangrijke wedstrijden).
Plus in Duitsland kun je gewoon het uitvak in indien dat niet is uitverkocht en het hele stadion wel
U MAD?
pi_61494989
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bij Schouten kun je ook alleen tickets voor de wedstrijd reserveren, als ik me niet vergis. Je zou daar eens moeten kijken Boswachter.
Is dat geen probleem ivm met de tenaamstelling van kaartjes of is dat geen issue in de PL?
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2008 @ 11:53:09 #147
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61495134
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Is dat geen probleem ivm met de tenaamstelling van kaartjes of is dat geen issue in de PL?
Nee, is geen probleem
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61495142
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Is dat geen probleem ivm met de tenaamstelling van kaartjes of is dat geen issue in de PL?
Weet ik niet, maar als die organisatie ze zo aan kan bieden, dan lijkt me dat 't gewoon kan
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:18:46 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61504764
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:38 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Inclusief vlucht en 2 overnachtingen 295 euro. Schoutenvoetbalreizen.nl. Why?
Heb je netjes gedaan.
Hoor meer goede verhalen gehoord over hem, geen absurd hoge prijzen iig
quote:
Heb hier nog eens nagevraagd hoe ik makkelijk aan kaartjes kon komen, maar kwam weinig tot geen antwoord.

Heb het al zeker een keer of 3-4 vermeld in deze topicreeks
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:21:26 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61504842
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:49 schreef de_boswachter het volgende:

Het liefst in Londen en s'morgens vliegen en s'avonds weer terug. Is dat mogelijk
Is alleen mogelijk met een early KO.
's-ochtends met Ryanair vanaf Eindhoven naar Stanstead en 's-avonds met BMI Baby van Heathrow naar Amsterdam.

Dit is de enige betaalbare mogelijkheid vanuit Nederland.

Heb je KLM of British Airways geld is er meer mogelijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:23:19 #151
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61504896
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Is dat geen probleem ivm met de tenaamstelling van kaartjes of is dat geen issue in de PL?
Wordt niet op gelet.

Bij Arsenal houden ze overigens wel steekproeven maar daar ga je met een membershipcard naar binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchGooner op 09-09-2008 18:33:26 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:21:42 #152
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_61506316
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef DutchGooner het volgende:

Heb het al zeker een keer of 3-4 vermeld in deze topicreeks
Of overheen gelezen, of was teveel werk
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wordt niet op gelet.

Bij Arsenal houden ze overigens wel steekproeven maar daar ga je met een membershipcard naar binnen.
Eh..que?
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:33:16 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61506629
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:


Eh..que?
Arsenal gebruikt nog maar zeer weinig papieren tickets, op deze tickets staat alleen nummer, daar kunnen ze niets mee.
Arsenal werkt eigenlijk verder alleen maar membershipcards.
Je card is je toegang samen met een print (zoals hieronder) van je bevestiging.
Op beide staan je namen.
Ik heb er zelf nooit last van gehad maar ze schijnen het weleens te checken, iig niets om je druk over te maken.

Dear Mr XXXXXXX, Membership number: XXXXXX
This email confirms your booking via the Arsenal Box Office service: Booking Ref: 44763XX
Seated Client: XXXXXXGame: Arsenal v Hull City 27/09/2008
Area: 126 Upper TierRow: 21Seat: 990Enter via: Quadrant Yellow Turnstile PAmount: GBP 47.00
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61506811
47 pond voor een wedstrijdje tegen hull,
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:44:03 #155
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61506949
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
47 pond voor een wedstrijdje tegen hull,
Maar ik profiteer van de lage pond

Wedstrijden tegen Man Utd, sperz, Chelsea, Pool en West Ham beginnen overigens pas rond deze koers.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61521032
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wordt niet op gelet.

Bij Arsenal houden ze overigens wel steekproeven maar daar ga je met een membershipcard naar binnen.
Ik ga binnenkort maar even een red-membership aanvragen
pi_61522606
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb je netjes gedaan.
Hoor meer goede verhalen gehoord over hem, geen absurd hoge prijzen iig
[..]

Heb het al zeker een keer of 3-4 vermeld in deze topicreeks
Hij biedt inderdaad de reizen voor veel goedkoper aan dan de gemiddelde organisatie. De prijzen op de site zijn ook de maximumprijzen, 't kan alleen maar minder worden. Met 2 overnachtingen en reis en wedstrijd erbij. Volgens mij kun je 't niet héél veel goedkoper doen, of veel tijd insteken. Zeker als je niet precies weet waar je moet zijn.

Ik ga in april met 'n vriend naar Man U - Villa, e.e.a. bevestigd via mail en zodra de vliegtijden bekend zijn krijgen we de schriftelijke bevestiging binnen.

Hij reageert ook snel via de mail, ik ben benieuwd of 't allemaal zo positief blijft
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_61522874
A.S Zondag naar Juventus-Udinese kaarten zijn al besteld en met een beetje massel pak ik Milan-Zurich ook nog mee volgende week donderdag
  woensdag 10 september 2008 @ 18:56:58 #159
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_61530385
Weet iemand waar aan betaalbare Schalke-kaarten te komen? Ik zoek al een tijdje maar kom overal op prijzen van minimaan 100 euro.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:57:54 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61530413
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:56 schreef Corksterr het volgende:
Weet iemand waar aan betaalbare Schalke-kaarten te komen? Ik zoek al een tijdje maar kom overal op prijzen van minimaan 100 euro.
www.ebay.de
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61530425
Ik heb buiten het stadion 40 euro voor een staanplaats betaald op de zwarte markt.
pi_61535873
Ik wil een wedstrijd van Tottenham bezoeken, maar heeft iemand hier ervaringen mee?
Het belangrijkste is het wedstrijdkaartje en zou dit graag hebben voor de general sale begint. Zou iemand die lid is van de Spurs voor mij 2 kaartjes kunnen regelen? Uiteraard tegen vergoeding!
Of zijn er betere mogelijkheden via een of andere site?
pi_61654185
Ik ga in het weekend van Za 4 / Zo 5 oktober naar Londen, en zou graag een wedstrijd meepakken. De opties zijn:

Premier League:
West Ham - Bolton
Chelsea - Villa (wordt moeliijk)
Spurs - Hull City

Of Championship:
Charlton - Ipswich

Behalve voor CFC zijn er overal wel kaarten voor te krijgen. Iemand een aanrader die ik niet moet overslaan?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 15 september 2008 @ 20:03:07 #164
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61655097
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:39 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ga in het weekend van Za 4 / Zo 5 oktober naar Londen, en zou graag een wedstrijd meepakken. De opties zijn:

Premier League:
West Ham - Bolton
Chelsea - Villa (wordt moeliijk)
Spurs - Hull City

Of Championship:
Charlton - Ipswich

Behalve voor CFC zijn er overal wel kaarten voor te krijgen. Iemand een aanrader die ik niet moet overslaan?
Charlton is wel aardig, the Valley is knus ondanks dat er iedere match rondom de 25.000 man zijn.
West Ham zal ook moeilijk zijn om daar voor kaarten te krijgen.

Mijn tickets voor Tottenham - Bolton zijn iig binnen!
  maandag 15 september 2008 @ 20:06:51 #165
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61655250
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef TomComCo het volgende:
Ik wil een wedstrijd van Tottenham bezoeken, maar heeft iemand hier ervaringen mee?
Het belangrijkste is het wedstrijdkaartje en zou dit graag hebben voor de general sale begint. Zou iemand die lid is van de Spurs voor mij 2 kaartjes kunnen regelen? Uiteraard tegen vergoeding!
Of zijn er betere mogelijkheden via een of andere site?
We hebben met een creditcard in een keer 7 tickets besteld voor Tottenham - Bolton.

CC regelen, dan ben je het mannetje!
  maandag 15 september 2008 @ 20:57:31 #166
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_61656817
Deze donderdag YB Bern - Club

We're all going on a European tour !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  woensdag 17 september 2008 @ 18:07:49 #167
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_61707887
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga a.s. Woensdag naar Mallorca, en zou graag Zondag de wedstrijd Mallorca v Osasuna meepakken. Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar kan nergens vinden hoe ik kaarten kan regelen. Ik kom steeds maar op de ticketbureaus...
Op de site van RCD Mallorca staat niks en op de site van Caixa kan ik ook niets vinden over de match. Iemand tips hoe ik aan kaarten kom? (of moet ik echt naar het stadion toe?)
Ik ben dus geweest, tickets kon je gewoon halen via de ticketservice van Caixa. Wedstrijd was matig, stadion wel aardig. Niet veel sfeer though, maar wel leuk om een keer mee te maken. Weer een van de lijst.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_61708342
Tickets voor Spurs - Hull City zijn geboekt.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_61729744
Vanavond Sebutal - Heerenveen in stadion Sporting Lissabon, benieuwd hoeveel SCH-supporters er zijn.
pi_61731024
Worden er 17 t/m 19 november nog wedstrijden in Praag gespeeld?
pi_61734029
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:13 schreef Gatalin het volgende:
Worden er 17 t/m 19 november nog wedstrijden in Praag gespeeld?
http://www.fotbal.cz/c/dom/L1/Souteze.asp?soutez=001A1A&show=Los

Dat lijkt me een nee. De 16e zijn er wel twee derbies.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61734442
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

http://www.fotbal.cz/c/dom/L1/Souteze.asp?soutez=001A1A&show=Los

Dat lijkt me een nee. De 16e zijn er wel twee derbies.
Had het ook niet verwacht, maar vragen kan geen kwaad. In ieder geval bedankt!
  donderdag 18 september 2008 @ 21:54:54 #173
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61742557
Zo, een derde deel van mijn rondje door Duitsland zit er op.
Vanavond naar HSV-Unirea Urziceni geweest, een wedstrijd tussen de koplopers van Duitsland en Roemenië. Slechte wedstrijd waar de Roemenen duidelijk voor een 0-0 kwamen. Irritante voetballers. Kan me niet voorstellen dat ze HSV in de return weer op de nul kunnen houden.
Wel een mooi stadion, de HSH Nordbank Arena.

Morgen naar Sankt Pauli (vs 1860 München), zaterdag naar Cottbus(vs Bochum) en zondag de Nordderby Wolfsburg-HSV.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:20:03 #174
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61769143
Na gisteren HSV te hebben bezocht was vandaag de andere Hamburgse club aan de beurt: FC Sankt Pauli, tegenstander was 1860 München.

Dit moet je meegemaakt hebben. De fanatiekste aanhang staat 90 minuten achter het team en betrekt daarin ook regelmatig de andere tribunes.
Voor de wedstrijd drinken alle fans (OOK de kleine duizend 1860 fans) gezamenlijk hun pilsje. Men draait een clublied van 1860 München en laat een 1860 fan de opstelling van zijn club op het veld oplezen. Dit alles zonder één wanklank van de thuisfans.
Men noemt St. Pauli vaak een hype en 'knuffelclub' maar ik zou willen dat er meer van dat soort clubs waren.

Wedstrijd was slecht (1-0 winst voor St. Pauli) maar de sfeer des te beter.

Over het stadion:
Achter één doel heeft men een mooie splinternieuwe tribune staan.
Hierop staat de fanatiekste aanhang van thuisclub op het onderste gedeelte, daarboven zijn zitplaatsen en sponsorloges.
Hopelijk blijft het daarbij, want de tribunes die er nu staan, en zeker de hoofdtribune die grotendeels nog uit banken bestaat horen bij St. Pauli. En geen hypermodern stadion.

De cornervlaggen zijn hier overigens zwart met een doodskop er op.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61775348
Heb je pics fanneke ?
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2008 @ 09:25:31 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61775569
Denken jullie dat het mogelijk is om voor 8 man tickets op de 'zwarte markt' te krijgen voor ManU-Hull City? Normaal ga ik nl met z'n 2en en boek ik niks vantevoren, maar nu zijn we met iets meer
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61775586
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:25 schreef Manu82 het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk is om voor 8 man tickets op de 'zwarte markt' te krijgen voor ManU-Hull City? Normaal ga ik nl met z'n 2en en boek ik niks vantevoren, maar nu zijn we met iets meer
Je bent Manchester City fan?
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2008 @ 09:36:58 #178
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61775674
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je bent Manchester City fan?
maar ga met vrienden naar Manchester en wil ze toch wat van de stad laten zien en het is niet zo dat ik een tyfus hekel heb aan United
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:23:14 #179
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61786682
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heb je pics fanneke ?
Ja, maar die plaats ik als eind volgende week weer thuis ben.
(Ben mijn adapter voor mij memory stick vergeten.)

Vandaag naar Energie Cottbus-VfL Bochum geweest. Ook daar foto's gemaakt.
Wat een vreselijke stad, dat Cottbus. Slechte wegen, nog tientallen flats uit het DDR tijdperk, geen gezellig stadscentrum, leegstaande panden etc..
Komt in het rijtje Charleroi, Mons e.d., steden waar je nog niet dood gevonden wil worden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61789492
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ja, maar die plaats ik als eind volgende week weer thuis ben.
(Ben mijn adapter voor mij memory stick vergeten.)

Vandaag naar Energie Cottbus-VfL Bochum geweest. Ook daar foto's gemaakt.
Wat een vreselijke stad, dat Cottbus. Slechte wegen, nog tientallen flats uit het DDR tijdperk, geen gezellig stadscentrum, leegstaande panden etc..
Komt in het rijtje Charleroi, Mons e.d., steden waar je nog niet dood gevonden wil worden.
Kom je met 'n digitale spiegelreflex met niet al te grote lens gewoon binnen of is 't verstandiger gewoon 'n normale digicam mee te nemen? Controleren ze streng, voor mijn situatie, in Engeland op dat soort zaken?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:51:05 #181
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61789882
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Kom je met 'n digitale spiegelreflex met niet al te grote lens gewoon binnen of is 't verstandiger gewoon 'n normale digicam mee te nemen? Controleren ze streng, voor mijn situatie, in Engeland op dat soort zaken?
Ik heb zelf altijd zo'n klein digitaal-ding bij me wat in mijn binnenzak past, maar ik zie regelmatig mensen met spiegelreflexcamera's (met idd niet al te grote lenzen) op de tribune.
Dit betreft dan wedstrijden in NL, B en D.
Voor Engeland weet ik het niet. Daar kom ik de laatste jaren (veel) te weinig.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:18:40 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61790498
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

Controleren ze streng, voor mijn situatie, in Engeland op dat soort zaken?
In Engeland doen ze al vaak moeilijk met een normale camera, zeker de kleinere clubs.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61790911
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:20 schreef fanneke het volgende:
Na gisteren HSV te hebben bezocht was vandaag de andere Hamburgse club aan de beurt: FC Sankt Pauli, tegenstander was 1860 München.

Dit moet je meegemaakt hebben. De fanatiekste aanhang staat 90 minuten achter het team en betrekt daarin ook regelmatig de andere tribunes.
Voor de wedstrijd drinken alle fans (OOK de kleine duizend 1860 fans) gezamenlijk hun pilsje. Men draait een clublied van 1860 München en laat een 1860 fan de opstelling van zijn club op het veld oplezen. Dit alles zonder één wanklank van de thuisfans.
Men noemt St. Pauli vaak een hype en 'knuffelclub' maar ik zou willen dat er meer van dat soort clubs waren.

Wedstrijd was slecht (1-0 winst voor St. Pauli) maar de sfeer des te beter.

Over het stadion:
Achter één doel heeft men een mooie splinternieuwe tribune staan.
Hierop staat de fanatiekste aanhang van thuisclub op het onderste gedeelte, daarboven zijn zitplaatsen en sponsorloges.
Hopelijk blijft het daarbij, want de tribunes die er nu staan, en zeker de hoofdtribune die grotendeels nog uit banken bestaat horen bij St. Pauli. En geen hypermodern stadion.

De cornervlaggen zijn hier overigens zwart met een doodskop er op.
Ik had dezelfde ervaring als jij. In één woord een geweldige club.
pi_61848556
Vandaag Red-Member geworden bij de mooiste club uit London
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:16:40 #185
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61848759
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:07 schreef Bulletdodger het volgende:
Vandaag Red-Member geworden bij de mooiste club uit London
Bij West Ham kun je toch geen Red member worden
pi_61848908
Iemand tips voor Dublin?
pi_61849125
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef RD4 het volgende:

[..]

Bij West Ham kun je toch geen Red member worden
Ik wist niet dat west-ham rood in de clubkleuren had
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:45:05 #188
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61850570
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:33 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Ik wist niet dat west-ham rood in de clubkleuren had
Ik ook niet maar je rept toch van de mooiste club in londen

Ik kan niet wachten, 24-10 ga ik weer! Zaterdags naar Tottenham - Bolton, zondags West Ham - Arsenal en dinsdag QPR - Birmingham.
pi_61850754
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:45 schreef RD4 het volgende:

[..]

Ik ook niet maar je rept toch van de mooiste club in londen

Ik kan niet wachten, 24-10 ga ik weer! Zaterdags naar Tottenham - Bolton, zondags West Ham - Arsenal en dinsdag QPR - Birmingham.
Dat zijn nog eens uitstapjes
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61854871
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:23 schreef DeVinger het volgende:
Iemand tips voor Dublin?
Croke Park. Dat is echt geweldig. Het Ierse nationale elftal speelt daar nu, maar als je er een GAA wedstrijdje kunt zien moet je dat zeker niet laten.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:38:30 #191
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_61861694
Ik ben van plan om een keer een wedstrijd te bezoeken in Engeland, Londen lijkt me dan de perfecte uitvalsbasis daar er meerderen aantrekkelijke profclubs spelen.

Nu kwam ik bij de site www.schoutenvoetbalreizen.nl, hier verkoopt men in vergelijking met andere organisaties relatief goedkope arrangementen, maar het moet toch ook mogelijk zijn om kaarten te kopen via internet?

Is er voor West Ham United makkelijk een tweetal tickets te regelen of wordt dit lastig? Aan welk bedrag moet ik denken als ik het over een retourtje (boot, bus, vliegtuig) Nederland-Londen gaat? En heeft iemand eventueel andere leuke tips voor een wedstrijd in Londen, die betaalbaar is en waarvoor ik niet eeuwen voor hoef te wachten? Tottenham, Chelsea, Arsenal zijn in de regel uitverkocht neem ik aan? Fulham, Charlton, Crystal Palace, Brentford, Barnet, QPR, iemand hier leuke ervaringen mee?

Afgelopen weekend trouwens naar Schalke geweest, erg leuke ervaring, voor de tijd in een typische Schalke-kroeg geweest waar ook nog FC Twente-nummers werden gedraaid en waar de 'vijandelijke' supporters (Frankfurt) ook gewoon rustig een biertje dronken. Werkelijk een verademing vergeleken met Nederland, waar afgelopen weekend gewoon een 12 jarige een test op zijn bek krijgt nadat ie juicht
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hč hč, onder de douche."
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:44:47 #192
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61861868
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef Babbatuur het volgende:
Ik ben van plan om een keer een wedstrijd te bezoeken in Engeland, Londen lijkt me dan de perfecte uitvalsbasis daar er meerderen aantrekkelijke profclubs spelen.

Nu kwam ik bij de site www.schoutenvoetbalreizen.nl, hier verkoopt men in vergelijking met andere organisaties relatief goedkope arrangementen, maar het moet toch ook mogelijk zijn om kaarten te kopen via internet?

Is er voor West Ham United makkelijk een tweetal tickets te regelen of wordt dit lastig? Aan welk bedrag moet ik denken als ik het over een retourtje (boot, bus, vliegtuig) Nederland-Londen gaat? En heeft iemand eventueel andere leuke tips voor een wedstrijd in Londen, die betaalbaar is en waarvoor ik niet eeuwen voor hoef te wachten? Tottenham, Chelsea, Arsenal zijn in de regel uitverkocht neem ik aan? Fulham, Charlton, Crystal Palace, Brentford, Barnet, QPR, iemand hier leuke ervaringen mee?

Afgelopen weekend trouwens naar Schalke geweest, erg leuke ervaring, voor de tijd in een typische Schalke-kroeg geweest waar ook nog FC Twente-nummers werden gedraaid en waar de 'vijandelijke' supporters (Frankfurt) ook gewoon rustig een biertje dronken. Werkelijk een verademing vergeleken met Nederland, waar afgelopen weekend gewoon een 12 jarige een test op zijn bek krijgt nadat ie juicht
Het was een 17 jarige en bij de klassieker zou je beter moeten weten.

Wij hebben de tickets voor Tottenham meteen op de eerste verkoopdag met een creditcard besteld, afgelopen week lagen ze in de brievenbus. Tussen de 50 en 100 euro vlieg je op en neer tussen Weeze/Dusseldorf en Stansted/Luton. QPR is een aanrader, Millwall valt vies tegen nu ze 3e klasse spelen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:56:17 #193
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_61862317
Hmm oke.. hoeveel kostte de kaarten en welke plek in het stadion heb je dan als ik vragen mag? En niet onbelangrijk de tegenstander?

Al eerder bij Tottenham geweest of nog niet?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hč hč, onder de douche."
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:08:59 #194
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_61862808
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Babbatuur het volgende:
Hmm oke.. hoeveel kostte de kaarten en welke plek in het stadion heb je dan als ik vragen mag? En niet onbelangrijk de tegenstander?

Al eerder bij Tottenham geweest of nog niet?
Kaarten waren omgerekend 50 euro pp, we zitten pal naast het uitvak en het is de 1e keer Tottenham voor mij.
pi_61881292
Mijn oktobertripje is ook rond. Ik begin 18/10 bij het meer van Loch Ness met de wedstrijd Inverness v Celtic. De dag erop ga ik naar de Edinburgh derby Hibernian v Hearts. Maandagavond staat Newcastle v Man City op het programma en als afsluiter ga ik dinsdag naar Man United v Celtic.
pi_61887797
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mijn oktobertripje is ook rond. Ik begin 18/10 bij het meer van Loch Ness met de wedstrijd Inverness v Celtic. De dag erop ga ik naar de Edinburgh derby Hibernian v Hearts. Maandagavond staat Newcastle v Man City op het programma en als afsluiter ga ik dinsdag naar Man United v Celtic.
Hoe regel jij kaarten voor zulke wedstrijden? Ik zou zo graag eens wat wedstrijden op het Britse eiland mee maken laat staan die potjes waar jij naartoe gaat..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 24 september 2008 @ 23:25:57 #197
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61892672
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Hoe regel jij kaarten voor zulke wedstrijden? Ik zou zo graag eens wat wedstrijden op het Britse eiland mee maken laat staan die potjes waar jij naartoe gaat..
Kaarten voor zulke wedstrijden regel je door contacten op te bouwen in de loop van de tijd, daar gaat wel even over heen.
Voor veel andere wedstrijden kan je zelf iets regelen als je een beetje de info in de gaten houdt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61896606
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kaarten voor zulke wedstrijden regel je door contacten op te bouwen in de loop van de tijd, daar gaat wel even over heen.
Voor veel andere wedstrijden kan je zelf iets regelen als je een beetje de info in de gaten houdt.
Inderdaad, puur door contacten. Voor Inverness v Celtic kom ik via iemand van Celtic aan kaartjes, maar in de thuisvakken was toch wel volop plaats. Iemand in Schotland regelt voor mij de kaarten bij Hibs v Hearts (want daar heb je een booking history voor nodig en die heb ik niet), via mijn accesscard van Man City (die ik nodig heb om in november bij Man City v Man United te komen) kom ik aan kaarten voor Newcastle v City en via iemand van Man United kom ik binnen bij Man United v Celtic. In de general sale gaat dit namelijk niet komen.
pi_61937777
Ik wil binnenkort (december/januari/feb) naar Real Madrid. Iemand ervaringen met het kopen van losse kaarten voor deze wedstrijden? Uiteraard zo voordelig mogelijk.
pi_61939420
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:06 schreef Tim21 het volgende:
Ik wil binnenkort (december/januari/feb) naar Real Madrid. Iemand ervaringen met het kopen van losse kaarten voor deze wedstrijden? Uiteraard zo voordelig mogelijk.
Gewoon een dag van te voren bij het stadion kopen. Zijn altijd wel kaarten, tenzij Barça op bezoek komt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_61939453
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mijn oktobertripje is ook rond. Ik begin 18/10 bij het meer van Loch Ness met de wedstrijd Inverness v Celtic. De dag erop ga ik naar de Edinburgh derby Hibernian v Hearts. Maandagavond staat Newcastle v Man City op het programma en als afsluiter ga ik dinsdag naar Man United v Celtic.
Lijkt me ook best een duur tripje met de prijzen van kaartjes op het eiland in het achterhoofd .
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_61941562
Ik moet m'n kaartjes voor de laatste wedstrijd van dit seizoen voor Valencia nog bestellen, maar het gaat er hoogstwaarschijnlijk wel van komen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62046547
Zaterdag naar Bayer Leverkusen - Hertha BSC.
pi_62046673
Komende zaterdag de derby Borussia MG - 1. FC Koln. Altijd een mooi affiche.
Stop rockin' the boat.
pi_62046679
Zondag naar Spurs - Hull City

Hoe zit het eigenlijk in Londen met de onderlinge rivaliteit? Ik moet namelijk met Tottenham-shirt aan, half Londen doorreizen met de metro + trein...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_62052559
Zou leuk zijn als je wat Arsenal fans tegen zou komen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62052632
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:51 schreef bassieVL het volgende:
Komende zaterdag de derby Borussia MG - 1. FC Koln. Altijd een mooi affiche.
hoop voor je dat je al kaartjes hebt
U MAD?
pi_62052644
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou leuk zijn als je wat Arsenal fans tegen zou komen.

De route, loopt zo ongeveer langs het Emirates
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_62052743
quote:
Ach, ze spelen uit en op een andere dag
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62053884
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

hoop voor je dat je al kaartjes hebt
Gelukkig wel, seizoenskaart voor de Nordkurve.
Stop rockin' the boat.
pi_62054222
Wat ja.....

Ik ben vorig jaar daar geweest bij BOR-KOL 50¤ voor een kaartje op de zwarte markt

Ga er ook vaker naar toe. Maar meestal als het uitverkocht is ga ik in het uitvak
U MAD?
pi_62054743
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ja.....

Ik ben vorig jaar daar geweest bij BOR-KOL 50¤ voor een kaartje op de zwarte markt

Ga er ook vaker naar toe. Maar meestal als het uitverkocht is ga ik in het uitvak
Vorig jaar vroegen ze inderdaad ¤50,- voor een kaartje op de Nordkurve tegen Koln. Uiteindelijk voor ¤30 gemiddeld per persoon binnen gekomen.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:49:32 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_62057267
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag naar Bayer Leverkusen - Hertha BSC.
Voor de gezelligheid moet je naar Koln, wat een saai dorp dat Leverkusen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_62059391
18-10 naar Frankfurt-Leverkusen

kaarten maandag al binnen gehad
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:26:31 #215
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62063652
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef yes-yes het volgende:
18-10 naar Frankfurt-Leverkusen


Ik ook, kaarten zijn ook hier al binnen.

En de dag ervoor naar Kaiserslautern.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_62107797
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:26 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ik ook, kaarten zijn ook hier al binnen.

En de dag ervoor naar Kaiserslautern.
ga je met de auto naar franktfurt ? zo ja heb je enig idee of je zo`n milleu sticker nodig hebt om bij het stadion te komen?
pi_62107842
Leuk topic TVP, ben afgelopen zomer naar Barcelona - Boca geweest
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:00:55 #218
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62107966
Ik hoop op een paar mooie wedstrijden voor Twente, eingelijk hoop ik op Moskou ofzo lijkt me wel vet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:25:32 #219
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62108535
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef yes-yes het volgende:

[..]

ga je met de auto naar franktfurt ? zo ja heb je enig idee of je zo`n milleu sticker nodig hebt om bij het stadion te komen?
Per 1 oktober 2008 heb je voor Frankfurt am Main zo'n milieusticker nodig.
Het stadion van Eintract valt binnen de 'Umweltzone' van de stad.
Antwoord op je vraag is dus 'Ja, je hebt zo'n sticker nodig'.

Ik ga idd met de auto, maar heb al een tijdje zo'n sticker.


NB: Per 1 oktober heb je overigens ook voor de steden in het Ruhrgebied zo'n sticker nodig.


Dit geldt dus o.a. voor de steden Gelsenkirchen, Bochum, Essen, Dortmund, Duisburg en Oberhausen.

[ Bericht 9% gewijzigd door fanneke op 03-10-2008 16:32:28 ]
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_62109422
Ik heb zo'n sticker van Berlijn, is dat dezelfde?
pi_62109831
hoelang duurt het voordat je zo`n sticker binnen hebt ? ik heb er namelijk geen
pi_62109855
je kan ze onderweg bij een tankstation halen volgens mij.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:27:05 #223
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62109899
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb zo'n sticker van Berlijn, is dat dezelfde?
Je bedoelt deze sticker?:


of eventueel een gele:



Als je zo'n sticker hebt geldt die in heel Duitsland (en niet alleen in Berlijn).

Op het witte vlak op de sticker komt je kenteken te staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door fanneke op 03-10-2008 17:48:40 ]
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:29:30 #224
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62109940
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:23 schreef MaxPower het volgende:
je kan ze onderweg bij een tankstation halen volgens mij.
Nee kan niet.
Je kunt ze hier kopen bij de ANWB. Wel Deel I van je kentekenbewijs meenemen.
Kopie hiervan wordt opgestuurd naar de TUV en binnen 5 werkdagen krijg je je sticker thuis.
Kostte mij iets van ¤10-12.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_62110166
oke bedankt voor de info zal het morgen ochtend direct gaan regelen
pi_62110285
Die groene heb ik ja. En die heb ik inderdaad niet bij een tankstation kunnen kopen bedenk ik me nu.
pi_62111082
Even een vraag over Valencia: kun je daar gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen?
pi_62111261
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
Even een vraag over Valencia: kun je daar gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen?
Volgens mij wel. Voor een doordeweekse wedstrijd konden wij anders genoeg kaartjes krijgen. En zeker in deze tijd moet het bij Valencia geen probleem zijn denk ik. Alleen denk ik wel dat je vrij hoog komt te zitten (het stadion is redelijk steil), dus dat zijn niet de beste plekken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62116464
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
Even een vraag over Valencia: kun je daar gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen?
Dat is wel te doen, heb 't een keer eerder gedaan.
Zat toen niet heel onaardig, maar vooraan zul je natuurlijk nooit zitten.

Al wil ik dus naar de laatste wedstrijd van Valencia dit seizoen (en waarschijnlijk dus ook in Mestalla), dus daar ga ik de kaartjes binnenkort al voor regelen, lijkt me dat die wedstrijd sneller is uitverkocht.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62140552
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de gezelligheid moet je naar Koln, wat een saai dorp dat Leverkusen.
Je had gelijk, in leverkusen was weinig te doen. Saai dorp, saai publiek. Daarna zijn we nog naar keulen gegaan dat was een stuk doller.

Leverkusen 1-0 verloren geloof ik.
pi_62142988
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dat is wel te doen, heb 't een keer eerder gedaan.
Zat toen niet heel onaardig, maar vooraan zul je natuurlijk nooit zitten.

Al wil ik dus naar de laatste wedstrijd van Valencia dit seizoen (en waarschijnlijk dus ook in Mestalla), dus daar ga ik de kaartjes binnenkort al voor regelen, lijkt me dat die wedstrijd sneller is uitverkocht.
Toevallig. Ik ben hetzelfde van plan. Lijkt me erg mooi om bij die laatste wedstrijd aanwezig te zijn. Vanaf wanneer gaan die dan in de verkoop?
pi_62143925
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Toevallig. Ik ben hetzelfde van plan. Lijkt me erg mooi om bij die laatste wedstrijd aanwezig te zijn. Vanaf wanneer gaan die dan in de verkoop?
Nou, ik ben van plan om dit keer zo'n voetbalreis te boeken. Is dan meteen een weekendje Valencia, maar wel een stuk duurder. Denk alleen dat ik dan meer kans heb op kaarten. Zou overigens niet weten wanneer die kaarten in de verkoop gaan.
Maar gokken om op de dag zelf nog kaarten te kopen, zou ik bij deze wedstrijd niet doen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62144075
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nou, ik ben van plan om dit keer zo'n voetbalreis te boeken. Is dan meteen een weekendje Valencia, maar wel een stuk duurder. Denk alleen dat ik dan meer kans heb op kaarten. Zou overigens niet weten wanneer die kaarten in de verkoop gaan.
Maar gokken om op de dag zelf nog kaarten te kopen, zou ik bij deze wedstrijd niet doen.
Dat sowieso niet. Ik zit eraan te denken om het misschien via Athletic te regelen. Uitvakken verkopen zelden uit in Spanje, dus dan heb ik misschien meer kans.
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:15:27 #234
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_62144380
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:20 schreef fanneke het volgende:
Na gisteren HSV te hebben bezocht was vandaag de andere Hamburgse club aan de beurt: FC Sankt Pauli, tegenstander was 1860 München.

Dit moet je meegemaakt hebben. De fanatiekste aanhang staat 90 minuten achter het team en betrekt daarin ook regelmatig de andere tribunes.
Voor de wedstrijd drinken alle fans (OOK de kleine duizend 1860 fans) gezamenlijk hun pilsje. Men draait een clublied van 1860 München en laat een 1860 fan de opstelling van zijn club op het veld oplezen. Dit alles zonder één wanklank van de thuisfans.
Men noemt St. Pauli vaak een hype en 'knuffelclub' maar ik zou willen dat er meer van dat soort clubs waren.

Wedstrijd was slecht (1-0 winst voor St. Pauli) maar de sfeer des te beter.

Over het stadion:
Achter één doel heeft men een mooie splinternieuwe tribune staan.
Hierop staat de fanatiekste aanhang van thuisclub op het onderste gedeelte, daarboven zijn zitplaatsen en sponsorloges.
Hopelijk blijft het daarbij, want de tribunes die er nu staan, en zeker de hoofdtribune die grotendeels nog uit banken bestaat horen bij St. Pauli. En geen hypermodern stadion.

De cornervlaggen zijn hier overigens zwart met een doodskop er op.
Wil daar wel eens gaan kijken. Vriendenclub van Bohemians Praag 1905 (wat weer een vriendenclub van Slavia is).
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62168986
Spurs - Hull City was wel een mooie trip.

Het stadion ligt in een heerlijk troosteloze volkswijk, zo'n 30 minuten treinen vanaf het centrum. De regen maakte het hele plaatje nog wat deprimender, en de speler van Spurs deden de rest Ik heb in 90 minuten ongeveer 3 goede passes gezien .

De sfeer was, door de resultaten van de laatste tijd, enigszins gepikeerd.

Brakke telefoonpics:





[ Bericht 15% gewijzigd door Harmen1984 op 06-10-2008 12:08:54 ]
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_62169028
Was blij trouwens dat het droog was zaterdag. Stadion staat vol in de steigers en er zit geen dak op.
pi_62169037
Hotspur zijn successupporters. Echt verschrikkelijk. Net als Arsenal.

Liverpool
U MAD?
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:02:19 #238
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_62169269
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Hotspur zijn successupporters. Echt verschrikkelijk. Net als Arsenal.

Liverpool
Dan hoop ik dat ze de komende 2,5 wat winnen, anders zal het ook een domper worden voor me....
pi_62169662
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef RD4 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze de komende 2,5 wat winnen, anders zal het ook een domper worden voor me....
Nou ja, domper; het blijft mooi om mee te maken. Het had alleen leuker geweest als er iets ter vieren was.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_62171953
Membership pasje van Arsenal is binnen
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:51:25 #241
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_62172153
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef RD4 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze de komende 2,5 wat winnen, anders zal het ook een domper worden voor me....
Misschien is Charlton dan wel een groter succes
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:24:12 #242
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_62172969
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:51 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Misschien is Charlton dan wel een groter succes
Kaarten van Tottenham zijn binnen en betaald. Dat laat ik me niet meer afpakken
pi_62174992
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:44 schreef Bulletdodger het volgende:
Membership pasje van Arsenal is binnen
Hoelang heb je erop moeten wachten?
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:21:18 #244
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_62176321
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef RD4 het volgende:

[..]

Kaarten van Tottenham zijn binnen en betaald. Dat laat ik me niet meer afpakken
Snap ik, maar ik heb voor Charlton gekozen in dat weekend. Kwam ook omdat ik al een keer bij Tottenham geweest ben. Ik zat volgens mij toen precies tegenover Harmen1984.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_62176754
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:39 schreef Tim21 het volgende:

[..]

Hoelang heb je erop moeten wachten?
Nog geen 2 weken, erg netjes dus
pi_62177995
26 oct naar West Ham - Arsenal (kost wel wat, maar dan heb je ook wat) en 25 oct wss naar Charlton vs Burnley.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:43:34 #247
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_62180218
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
26 oct naar West Ham - Arsenal (kost wel wat, maar dan heb je ook wat) en 25 oct wss naar Charlton vs Burnley.
Wat betaal je? Ik arriveer de 24e en wil die dag nog mijn geluk beproeven.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:50:35 #248
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_62180390
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Hotspur zijn successupporters. Echt verschrikkelijk. Net als Arsenal.

Liverpool
idd, al die successen de recente jaren van beide clubs!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_62180502
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:43 schreef RD4 het volgende:

[..]

Wat betaal je? Ik arriveer de 24e en wil die dag nog mijn geluk beproeven.
West Ham vs Arsenal:

63 GBP plus 35 GBP voor de member card die je voor dat soort wedstrijden nodig hebt, de kaartjes voor dit soort wedstrijden zijn namelijk meestal al verkocht aan de mensen met een member card voordat ze de vrije verkoop ingaan.

Charlton - Burnley

Weet ik even niet, moeten nog geboekt worden en dat doet m'n maat .

Heb trouwens wel de papieren tickets ontvangen voor West Ham vs Arsenal maar de member card plus gifts nog niet.... Heb al gemailed met WHUFC, moet ze denk maar is bellen .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:00:24 #250
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62180642
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]


Heb trouwens wel de papieren tickets ontvangen voor West Ham vs Arsenal maar de member card plus gifts nog niet.... Heb al gemailed met WHUFC, moet ze denk maar is bellen .
Krijg je papieren tickets? Ik kreeg alleen maar een membercard met de wedstrijd erop geladen. Ideaal systeem. Zat op de Bobby Moore stand ;-)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:05:27 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_62180812
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:00 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Krijg je papieren tickets? Ik kreeg alleen maar een membercard met de wedstrijd erop geladen. Ideaal systeem. Zat op de Bobby Moore stand ;-)
Steeds meer clubs doen dat helaas, Arsenal, West Ham, Man City en Man Utd sowieso en dan zal ik er ongetwijfeld vergeten.
Zo'n papieren kaartje heeft wel wat vind ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_62181211
Laatste tijd 4 Duitse wedstrijden bezocht waarvan er 1 niet door ging( Borussia Dortmund-Juventus) afgelast vanwege de regen zie ook de foto's hieronder:















en een filmpje



Volgende wedstijd was Borussia Monchengladbach- Hertha BSC, het weer daar was een stuk beter. Het voetbal echter niet, Gladbach speelde wel aardig maar vooral Rob Friend miste een aantal goede kansen. Ook Bradley was niet echt in topvorm.











filmpjes:




Volgende wedstrijd was Borussia Dortmund- VFB Stuttgart.Lekker weertje, heerlijk gezeten bij het Freibad. Daarna een super wedstrijd Dortmund was stukken beter als Stuttgart en won ook verdient met 3-0.









En de filmpjes:




En als laatste wedstrijd heb ik gisteren Borussia Dortmund- Hannover 96 bezocht. Sterke start van Dortmund met een prachtig doelpunt van Valdez. Jammer genoeg was het daarna wat minder. Aardig wat kansen gehad maar Hannover kwam er ook vaak scherp uit. Uiteindelijk wel tevreden met de 1-1 stand.













Wederom wat filmjes:




pi_62186894
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Steeds meer clubs doen dat helaas, Arsenal, West Ham, Man City en Man Utd sowieso en dan zal ik er ongetwijfeld vergeten.
Zo'n papieren kaartje heeft wel wat vind ik.
Vorig jaar en dat jaar ervoor idd Plastic member cards, maar dit jaar hebben we "echte" members card besteld, daarna heeft m'n maat kaarten voor WHUFC vs Arsenal besteld en kregen we tot onze verassing ineens papieren tickets.

De member card zelf hebben we nog niet, maar gaat vast goed komen .

En idd zo'n papieren kaartje heeft wel wat, al ben ik er niet al te voorzichtig mee om gegaan, heb hier nog ergens een vergeeld CL ticket voor Ajax - Inter liggen toch zonde dat ik dat nooit netjes bewaard heb, mss toch maar is netjes gaan opbergen op opgangen @ m'n kamer.

Heb ook tig kaartjes van house feestjes verspreid over m'n laden liggen, leuk voor later .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:07:05 #254
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_62187292
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

West Ham vs Arsenal:

63 GBP plus 35 GBP voor de member card die je voor dat soort wedstrijden nodig hebt, de kaartjes voor dit soort wedstrijden zijn namelijk meestal al verkocht aan de mensen met een member card voordat ze de vrije verkoop ingaan.


Vrije verkoop kan ik wss dus shaken?
pi_62236058
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef RD4 het volgende:

[..]

Vrije verkoop kan ik wss dus shaken?
Ja
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:47:13 #256
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62237442
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Marioow het volgende:
-verhaal en foto's-
Puik werk

Dortmund is echt geweldig dat stadion
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62306710
Voor degene die wel eens een buitenlandse wedstrijd bezoeken; FOK!sport zoekt voetbalsupporters
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62306886
Wolfsburg en Portsmouth zijn inmiddels geboekt.
pi_62308384
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:54 schreef MaxPower het volgende:
Wolfsburg en Portsmouth zijn inmiddels geboekt.
Spartak Moskou ook
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_62348140
In Februari ben ik als het goed is in Manchester met 2 vrienden. Nu wilden we in dat weekend Man Utd - Blackburn bezoeken als dat kan. Mogelijk/onmogelijk als buitenlander?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_62348410
ik ga binnenkort denk ik een wedstrijdje van paris saint germain bezoeken..

maar kennen ze in het buitenland geen systeem met clubkaarten enzo omdat het zo te lezen niet echt moeilijk is om aan kaarten te komen
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:54:33 #262
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_62348495
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Steeds meer clubs doen dat helaas, Arsenal, West Ham, Man City en Man Utd sowieso en dan zal ik er ongetwijfeld vergeten.
Zo'n papieren kaartje heeft wel wat vind ik.
En toch is het handig. Zeker voor fans die vanuit het buitenland kaartjes willen kopen.

* Gunner is sinds kort ook Red Member
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 12:54:55 #263
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62348504
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Lennox het volgende:
In Februari ben ik als het goed is in Manchester met 2 vrienden. Nu wilden we in dat weekend Man Utd - Blackburn bezoeken als dat kan. Mogelijk/onmogelijk als buitenlander?
Altijd handig om even terug te lezen.

Maar het is dus makkelijk
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_62349050
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:51 schreef psv-gomes het volgende:
ik ga binnenkort denk ik een wedstrijdje van paris saint germain bezoeken..

maar kennen ze in het buitenland geen systeem met clubkaarten enzo omdat het zo te lezen niet echt moeilijk is om aan kaarten te komen
Als het voor PSG geen risicowedstrijd is kan je op de wedstrijddag gewoon de hele dag aan het stadion kaarten kopen. Wel paspoort meenemen, je naam komt op het kaartje.
pi_62349076
oke dankje voor de info
pi_62349085
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:22 schreef Strooper het volgende:

[..]

Spartak Moskou ook
Nice. Is Moskou een beetje eenvoudig te bezoeken, i.v.m. een visum enzo?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:42:34 #267
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62379125
Weet niet of er iemand nog van plan was om naar River Plate - Boca Juniors te gaan dit weekend. Het is helemaal uitverkocht, maar er is een speciaal vak voor buitenlandse River fans en toeristen. 5000 kaartjes a 100 dollar per stuk.

Even ter vergelijking: een seizoenkaart bij River kost normaal 60 dollar...
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:52:28 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62379372
Nee dit weekend net niet, ga voor Twente Heracles
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:09:26 #269
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_62379736
Het zure is dat ik gewoon nog een seizoenkaart heb maar dat ik 1500 euro voor de vlucht een beetje te duur vind ;P
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_62380764
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nice. Is Moskou een beetje eenvoudig te bezoeken, i.v.m. een visum enzo?
De visum is wel wat geregel ja..maar gelukkig is de wedstrijd pas op 3 december, dus we hebben nog wel even.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_62394804
Ik ga naar America - Chivas

Naar een thuiswedstrijd van Cruz Azul zal ik ook weleens gaan. Ik woon namelijk bijna naast het stadion
pi_62572287
tvp
pi_62572345
Ik ga zo naar Cruz Azul - DC United
pi_62572361
Ik ga zo slapen
pi_62572712
2 - 0 voor Cruz Azul. Kaartjes koste maar liefs 50 pesos, oftewel net niet 3 euro

2 keepers van DC United met rood van het veld af Wel een slechte partij en pinche frio
pi_62573112
Had je ook een fototoestel mee Knoekie? Een verslagje zou zeer gewaardeerd worden in het Groundhopperstopic.
pi_62575575
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 06:40 schreef Knoekie het volgende:
2 - 0 voor Cruz Azul. Kaartjes koste maar liefs 50 pesos, oftewel net niet 3 euro

2 keepers van DC United met rood van het veld af Wel een slechte partij en pinche frio
Briljant, gewone speler in het doel daarna?
Enschede, onze stad! ons domein!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:02:36 #278
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62576504
Haha 2 keepers eraf schitterend kan ook alleen maar in die voetbalgekke landen . Zat het stadion goed vol?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62585026
Kaartjes en verblijf voor laatste thuiswedstrijd van Valencia dit seizoen zo goed als geregeld

Tevens laatste wedstrijd van het seizoen (dus misschien wel de kampioenswedstrijd) en als het nieuwe stadion op tijd af is ook de laatste pot in Mestalla.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62585548
Bij mij staan de volgende 2 wedstijden in de planning:

Borussia Dortmund- VFL Bochum
VFL Bochum - Hertha BSC
pi_62602665
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:15 schreef MaxPower het volgende:
Had je ook een fototoestel mee Knoekie? Een verslagje zou zeer gewaardeerd worden in het Groundhopperstopic.
Jep. Zal ik morgen wel even doen. Ik ga nu slapen
pi_62668599
Morgen Borussia Dortmund - Hertha BSC
pi_62676024
Vandaag bij Borussia MG - KSC geweest. Matige partij, wel 3 punten voor BMG. Mooie comeback van Meyer.
Stop rockin' the boat.
pi_62676193
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:35 schreef Marioow het volgende:
Morgen Borussia Dortmund - Hertha BSC
Ga ik ook naartoe, met Preussen Münster v Rot-Weiss Essen als voorafje (hoewel die me eigenlijk leuker lijkt).
pi_62676216
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:02 schreef Sethje het volgende:
Haha 2 keepers eraf schitterend kan ook alleen maar in die voetbalgekke landen . Zat het stadion goed vol?
Nee volgens mij zaten er maar zo´n 4000 a 5000 man, capaciteit is 35000 volgens mij.
pi_62676250
binnenkort naar pariss saint germain- santander
pi_62679171
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ga ik ook naartoe, met Preussen Münster v Rot-Weiss Essen als voorafje (hoewel die me eigenlijk leuker lijkt).
Red je dat nog wel dan aangezien die wedstrijd om 2 uur begint? Welk blok zit je trouwens?
pi_62682228
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:38 schreef Marioow het volgende:

[..]

Red je dat nog wel dan aangezien die wedstrijd om 2 uur begint? Welk blok zit je trouwens?
Het zou 45 minuten rijden moeten zijn, dus krap gaat het wel worden. Auto moeten we goed parkeren en hopen dat we snel wegkomen.

Ik zit naast die statribune. De vorige keer zat ik aan de overkant en ik hoopte er dit keer op te staan, maar het was uitverkocht en voor e-bay was het te laat.
pi_62702930
Sud is altijd vol kaartjes zijn niet meer via de webshop te krijgen, ik zit ook zelf meestal naast de Sudtribune meestal Sudwest block 38 of 39. Was jammer van de 1-1 vandaag.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:05:45 #290
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62703106
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:11 schreef psv-gomes het volgende:
binnenkort naar pariss saint germain- santander
Gaaf man, ik ben 2x naar PSG geweest. Laatst nog in augustus
Ga je met de Thalys?
pi_62703672
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef Marioow het volgende:
Sud is altijd vol kaartjes zijn niet meer via de webshop te krijgen, ik zit ook zelf meestal naast de Sudtribune meestal Sudwest block 38 of 39. Was jammer van de 1-1 vandaag.
Ik zat Sudwest 39. Wedstrijd viel me wat tegen. Münster v Essen was wel een toppertje eerder op de dag.
pi_62704730
Wedstrijd viel inderdaad tegen vandaag en die aansteller van een pantelic stond me ook niet echt aan. Wat is Munster v Essen geworden? En hoe was de support van Essen wil daar namelijk ook nog wel een keer gaan kijken, onderweg naar Dortmund wel aardig wat auto's gezien met Essen sjaaltjes e.d.
  maandag 27 oktober 2008 @ 00:55:34 #293
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62707754
Was vandaag in Oberhausen voor RWO-1. FC Kaiserslautern.
Aardige wedstrijd die RWO verrassend won, 2-1.

8.500 toeschouwers waarvan zo'n 3.000 uit Kaiserslautern. Lekkere 'away support' hebben die altijd.
Mijn zwager was nog nooit bij een wedstrijd in Duitsland geweest en verbaasde zich erover dat supporters van beide clubs gewoon door elkaar liepen en zaten zonder enige rotzooi.

1. FCK staat overigens nog steeds gedeeld eerste. Hopelijk zien we ze snel terug op het hoogste niveau.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_62721866
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:48 schreef Marioow het volgende:
Wedstrijd viel inderdaad tegen vandaag en die aansteller van een pantelic stond me ook niet echt aan. Wat is Munster v Essen geworden? En hoe was de support van Essen wil daar namelijk ook nog wel een keer gaan kijken, onderweg naar Dortmund wel aardig wat auto's gezien met Essen sjaaltjes e.d.
Pantelic was inderdaad erg irritant. Heb hem nog flink staan uitfluiten.

3-1 voor Münster. Die gasten van Essen zijn echt gek. Die lieten nog een of andere rookbom in hun eigen vak ontploffen. Ik heb RW Essen nu driemaal gezien en alle keren hebben ze verloren. Jammer, want ik vind het stiekem wel een erg leuke club.
pi_62722832
Ben vorige week bij Leyton Orient-Tranmere Rovers (0-1) geweest. Weinig aan maar opnieuw verbazend dat zo'n klein clubje zo'n stadion heeft!
Leef naar je eigen talent
pi_62805317
Afgelopen zaterdag bij Charlton Athletic - Burnley geweest. Slechte eerste helft, leuke tweede helft, houthakkers in de verdediging en scheidsrechterlijke dwalingen. Daarom gewoon 1-1. Foto's in het groundhopper topic.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_62816643
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:55 schreef fanneke het volgende:
Was vandaag in Oberhausen voor RWO-1. FC Kaiserslautern.
Aardige wedstrijd die RWO verrassend won, 2-1.

8.500 toeschouwers waarvan zo'n 3.000 uit Kaiserslautern. Lekkere 'away support' hebben die altijd.
Mijn zwager was nog nooit bij een wedstrijd in Duitsland geweest en verbaasde zich erover dat supporters van beide clubs gewoon door elkaar liepen en zaten zonder enige rotzooi.

1. FCK staat overigens nog steeds gedeeld eerste. Hopelijk zien we ze snel terug op het hoogste niveau.
Foto`s ?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:07:07 #298
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_62820227
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:42 schreef yes-yes het volgende:

[..]

Foto`s ?
Nee, dit keer niet.
Die maak ik eigenlijk alleen als ik in een voor mij nieuw stadion kom. En bij Oberhausen was ik al eens geweest.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_62820466
aha,oke jammer
pi_62823072
yes-yes, foto verslagen staan ook vaak hier Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 14

FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62823148
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')