hoop voor je dat je al kaartjes hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:51 schreef bassieVL het volgende:
Komende zaterdag de derby Borussia MG - 1. FC Koln. Altijd een mooi affiche.
De route, loopt zo ongeveer langs het Emiratesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou leuk zijn als je wat Arsenal fans tegen zou komen.
Ach, ze spelen uit en op een andere dagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
De route, loopt zo ongeveer langs het Emirates
Gelukkig wel, seizoenskaart voor de Nordkurve.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoop voor je dat je al kaartjes hebt
Vorig jaar vroegen ze inderdaad ¤50,- voor een kaartje op de Nordkurve tegen Koln. Uiteindelijk voor ¤30 gemiddeld per persoon binnen gekomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ja.....
Ik ben vorig jaar daar geweest bij BOR-KOL 50¤ voor een kaartje op de zwarte markt
Ga er ook vaker naar toe. Maar meestal als het uitverkocht is ga ik in het uitvak
Voor de gezelligheid moet je naar Koln, wat een saai dorp dat Leverkusen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag naar Bayer Leverkusen - Hertha BSC.
Ik ook, kaarten zijn ook hier al binnen.quote:
ga je met de auto naar franktfurt ? zo ja heb je enig idee of je zo`n milleu sticker nodig hebt om bij het stadion te komen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ook, kaarten zijn ook hier al binnen.
En de dag ervoor naar Kaiserslautern.
Per 1 oktober 2008 heb je voor Frankfurt am Main zo'n milieusticker nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef yes-yes het volgende:
[..]
ga je met de auto naar franktfurt ? zo ja heb je enig idee of je zo`n milleu sticker nodig hebt om bij het stadion te komen?
Je bedoelt deze sticker?:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb zo'n sticker van Berlijn, is dat dezelfde?
Nee kan niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:23 schreef MaxPower het volgende:
je kan ze onderweg bij een tankstation halen volgens mij.
Volgens mij wel. Voor een doordeweekse wedstrijd konden wij anders genoeg kaartjes krijgen. En zeker in deze tijd moet het bij Valencia geen probleem zijn denk ik. Alleen denk ik wel dat je vrij hoog komt te zitten (het stadion is redelijk steil), dus dat zijn niet de beste plekken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
Even een vraag over Valencia: kun je daar gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen?
Dat is wel te doen, heb 't een keer eerder gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
Even een vraag over Valencia: kun je daar gewoon op de wedstrijddag kaartjes kopen?
Je had gelijk, in leverkusen was weinig te doen. Saai dorp, saai publiek. Daarna zijn we nog naar keulen gegaan dat was een stuk doller.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de gezelligheid moet je naar Koln, wat een saai dorp dat Leverkusen.
Toevallig. Ik ben hetzelfde van plan. Lijkt me erg mooi om bij die laatste wedstrijd aanwezig te zijn. Vanaf wanneer gaan die dan in de verkoop?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is wel te doen, heb 't een keer eerder gedaan.
Zat toen niet heel onaardig, maar vooraan zul je natuurlijk nooit zitten.
Al wil ik dus naar de laatste wedstrijd van Valencia dit seizoen (en waarschijnlijk dus ook in Mestalla), dus daar ga ik de kaartjes binnenkort al voor regelen, lijkt me dat die wedstrijd sneller is uitverkocht.
Nou, ik ben van plan om dit keer zo'n voetbalreis te boeken. Is dan meteen een weekendje Valencia, maar wel een stuk duurder. Denk alleen dat ik dan meer kans heb op kaarten. Zou overigens niet weten wanneer die kaarten in de verkoop gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Toevallig. Ik ben hetzelfde van plan. Lijkt me erg mooi om bij die laatste wedstrijd aanwezig te zijn. Vanaf wanneer gaan die dan in de verkoop?
Dat sowieso niet. Ik zit eraan te denken om het misschien via Athletic te regelen. Uitvakken verkopen zelden uit in Spanje, dus dan heb ik misschien meer kans.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou, ik ben van plan om dit keer zo'n voetbalreis te boeken. Is dan meteen een weekendje Valencia, maar wel een stuk duurder. Denk alleen dat ik dan meer kans heb op kaarten. Zou overigens niet weten wanneer die kaarten in de verkoop gaan.
Maar gokken om op de dag zelf nog kaarten te kopen, zou ik bij deze wedstrijd niet doen.
Wil daar wel eens gaan kijken. Vriendenclub van Bohemians Praag 1905 (wat weer een vriendenclub van Slavia is).quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:20 schreef fanneke het volgende:
Na gisteren HSV te hebben bezocht was vandaag de andere Hamburgse club aan de beurt: FC Sankt Pauli, tegenstander was 1860 München.
Dit moet je meegemaakt hebben. De fanatiekste aanhang staat 90 minuten achter het team en betrekt daarin ook regelmatig de andere tribunes.
Voor de wedstrijd drinken alle fans (OOK de kleine duizend 1860 fans) gezamenlijk hun pilsje. Men draait een clublied van 1860 München en laat een 1860 fan de opstelling van zijn club op het veld oplezen. Dit alles zonder één wanklank van de thuisfans.
Men noemt St. Pauli vaak een hype en 'knuffelclub' maar ik zou willen dat er meer van dat soort clubs waren.
Wedstrijd was slecht (1-0 winst voor St. Pauli) maar de sfeer des te beter.![]()
Over het stadion:
Achter één doel heeft men een mooie splinternieuwe tribune staan.
Hierop staat de fanatiekste aanhang van thuisclub op het onderste gedeelte, daarboven zijn zitplaatsen en sponsorloges.
Hopelijk blijft het daarbij, want de tribunes die er nu staan, en zeker de hoofdtribune die grotendeels nog uit banken bestaat horen bij St. Pauli. En geen hypermodern stadion.
De cornervlaggen zijn hier overigens zwart met een doodskop er op.
Dan hoop ik dat ze de komende 2,5 wat winnen, anders zal het ook een domper worden voor me....quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Hotspur zijn successupporters. Echt verschrikkelijk. Net als Arsenal.
Liverpool
Nou ja, domper; het blijft mooi om mee te maken. Het had alleen leuker geweest als er iets ter vieren was.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de komende 2,5 wat winnen, anders zal het ook een domper worden voor me....
Misschien is Charlton dan wel een groter succesquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de komende 2,5 wat winnen, anders zal het ook een domper worden voor me....
Kaarten van Tottenham zijn binnen en betaald. Dat laat ik me niet meer afpakkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Misschien is Charlton dan wel een groter succes
Hoelang heb je erop moeten wachten?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:44 schreef Bulletdodger het volgende:
Membership pasje van Arsenal is binnen![]()
Snap ik, maar ik heb voor Charlton gekozen in dat weekend. Kwam ook omdat ik al een keer bij Tottenham geweest ben. Ik zat volgens mij toen precies tegenover Harmen1984.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Kaarten van Tottenham zijn binnen en betaald. Dat laat ik me niet meer afpakken
Wat betaal je? Ik arriveer de 24e en wil die dag nog mijn geluk beproeven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
26 oct naar West Ham - Arsenal (kost wel wat, maar dan heb je ook wat) en 25 oct wss naar Charlton vs Burnley.
idd, al die successen de recente jaren van beide clubs!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Hotspur zijn successupporters. Echt verschrikkelijk. Net als Arsenal.
Liverpool
West Ham vs Arsenal:quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:43 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wat betaal je? Ik arriveer de 24e en wil die dag nog mijn geluk beproeven.
Krijg je papieren tickets? Ik kreeg alleen maar een membercard met de wedstrijd erop geladen. Ideaal systeem. Zat op de Bobby Moore stand ;-)quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb trouwens wel de papieren tickets ontvangen voor West Ham vs Arsenal maar de member card plus gifts nog niet.... Heb al gemailed met WHUFC, moet ze denk maar is bellen.
Steeds meer clubs doen dat helaas, Arsenal, West Ham, Man City en Man Utd sowieso en dan zal ik er ongetwijfeld vergeten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Krijg je papieren tickets? Ik kreeg alleen maar een membercard met de wedstrijd erop geladen. Ideaal systeem. Zat op de Bobby Moore stand ;-)
Vorig jaar en dat jaar ervoor idd Plastic member cards, maar dit jaar hebben we "echte" members card besteld, daarna heeft m'n maat kaarten voor WHUFC vs Arsenal besteld en kregen we tot onze verassing ineens papieren tickets.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Steeds meer clubs doen dat helaas, Arsenal, West Ham, Man City en Man Utd sowieso en dan zal ik er ongetwijfeld vergeten.
Zo'n papieren kaartje heeft wel wat vind ik.
Vrije verkoop kan ik wss dus shaken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
West Ham vs Arsenal:
63 GBP plus 35 GBP voor de member card die je voor dat soort wedstrijden nodig hebt, de kaartjes voor dit soort wedstrijden zijn namelijk meestal al verkocht aan de mensen met een member card voordat ze de vrije verkoop ingaan.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |