abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:11:40 #1
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_60929606
Vraagje!
Wil al een geruime tijd met wat vrienden een wedstrijd in Engeland bezoeken. Het liefst Londen omdat de combinatie met de stad goed te doen is (en we meer hebben met een Arsenal of eventueel Liverpool dan met een ManU en Chelsea). Nu zaten we te kijken via wat internetsites die voetbalreizen aanbieden, maar dat loopt toch aardig in de papieren. We willen eigenlijk zelf vliegtickets/een hostel regelen.

Alleen: dan de tickets nog. Vandaar mijn vraag: is er makkelijk aan tickets voor onderstaande wedstrijden te komen en zo ja, waar? Hebben jullie ervaringen die ons kunnen helpen?

Gaat om 1 van de volgende 2 potten:
Arsenal v Bolton Wanderers 15:00 Emirates Stadium (10 jan)
Tottenham Hotspur v Portsmouth 15:00 White Hart Lane (17 jan)

ps. dit had eventueel ook in het premier-league topic (62 dagen niet gepost) danwel Arsenaltopic gekund, maar ik dacht: even apart....
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:15:11 #2
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60929676
Staat er niks op de websites van beide clubs over het bezoeken van wedstrijden zonder clubcard?
Jawel, je keek.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:30:53 #3
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60929981
Misschien het beste om DutchGooner een PM te sturen.

Ik dacht in ieder geval, dat het moeilijk is om buiten georganiseerde reizen een kaartje zonder lidmaatschap te krijgen.

Als je redmember bent, dan kun je hoogstens een maand voor de wedstrijd kaartjes bestellen. Dan wordt ook aangeraden om online te zijn op het moment dat de kaartjes te koop worden gezet, omdat ze best snel weg kunnen zijn. Maar zoals ik al zei. kun je het beter aan DG vragen, omdat ik er nog vrij weinig ervaring mee heb.
Horrible Cunt!
pi_60930079
Kijk eens op Schouten Voetbalreizen. Ik heb er nog geen ervaring mee, al heb ik wel al 'n reis voor mij en 'n vriend van me gereserveerd.

Ze zijn best goedkoop en je kunt er ook alleen tickets bestellen. De organisator reageert ook best snel via mail voor eventuele vragen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60933909
Kijk eens in dit topic; Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deeltje 4

Daar is genoeg raad te vinden van users die ervaring hebben met buitenlandse wedstrijden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')