Morgequote:
cross, dat is hiphop he...quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Zero 7 - 93 'til infinityBest okay.
Ja weet ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross, dat is hiphop he...
Wel oldskool hiphop lmd, maar souls of mischief zijn ftw idd
Welkomquote:
Ik vind ook zeker niet alles goed wat op dat album staat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja weet ikWil niet zeggen dat ik het automatisch niks vind.. niet alles op dat album vind ik chill trouwens.
Ben moe zeg
Hm, misschien moderne hiphop.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moge bx
[..]
Ik dacht trouwens dat jij altijd principieel anti-hiphop was
Ik vind het niet slecht hoor, dat je het probeert/er naar luistertquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm, misschien alle moderne hiphop.
M'n voorkeur gaat er niet naar uit, maar ik kan er wel goed naar luisterenquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het niet slecht hoor, dat je het probeert/er naar luistert
wat vind je bijvoorbeeld van zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=DaZ-KB8UlLg
Zelfde groep, ander nr
14.gifquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:47 schreef crossover het volgende:
[..]
M'n voorkeur gaat er niet naar uit, maar ik kan er wel goed naar luisteren
moge oaquote:
quote:Dagcijfers van dinsdag 26 februari 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
003. 130 Pheno
013. 096 Houniet
016. 093 Papierversnipperaar
024. 079 Sebasser
026. 076 MPG
058. 052 Kuukske
069. 050 BrandX
082. 044 Surveillance-Fiets
093. 042 marcb1974
098. 041 eer-ik
126. 035 JortK
126. 035 vrolijke-frits
141. 033 Muck
141. 033 Dark_Angelus
141. 033 ScarFace-
153. 031 OA
161. 030 crossover
217. 024 Tmaatje
217. 024 Sjowhan
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Moggequote:
Fix dat ding eens, ik sta er niet inquote:
belastingdienst?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk als een van de meest belangrijke systemen nog niet klaar is met de verwerking. Afdelingen die niets kunnen doen etc [afbeelding]
handigquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk als een van de meest belangrijke systemen nog niet klaar is met de verwerking. Afdelingen die niets kunnen doen etc
Werk je bij de belastingen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk als een van de meest belangrijke systemen nog niet klaar is met de verwerking. Afdelingen die niets kunnen doen etc
ik zag bij mijn vertrek uit mijn stad naar Kuala Lumpur graffiti met als tekst 'muck'... moest aan je denkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ai 33 [afbeelding]
[..]
indah [afbeelding]
GMTAquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag bij mijn vertrek uit mijn stad naar Kuala Lumpur graffiti met als tekst 'muck'... moest aan je denken
bij de IKEA verkopen ze ook een Muckquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
jah, vond het wel opvallend eigenlijk
Volgende keer sta je erin!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef vdvorst het volgende:
Fix dat ding eens, ik sta er niet in
quote:
quote:
Handig inderdaad, en nee, ik werk niet bij de belastingdienst.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Werk je bij de belastingen? [afbeelding]
De Jager grijpt in na fout met honderdduizenden aangiftes
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de IKEA verkopen ze ook een Muck
en ik kost nog geen 8 euro
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
bij de IKEA verkopen ze ook een Muck
en ik kost nog geen 8 euro
Hoi Scarfacequote:
Hoi OA, nog tijd gehad voor werkontwijkend gedrag of zit schoonOA je in de nek te hijgen?quote:
Hoi aartiquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:05 schreef Aarti het volgende:
hallo!
Daarom immer een kopie op de smurver laten staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef OA het volgende:
Scarface, de mail had ik binnengehaald op de laptop, dus er was niets meer te vinden op de mailserver van de provider. Dan wordt het lastig om de reeds binnengehaalde mail toch op een andere computer binnen te halen...
Dat krijg je als je een Frans hotel boektquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef OA het volgende:
Maar goed, de mail is nogmaals verstuurdnadat ik de Ibis reserveringslijn heb gebeld (020-6......) en nota bene een Frans sprekend figuur aan de lijn kreeg....
Je kunt je email niet online bekijken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef OA het volgende:
Scarface, de mail had ik binnengehaald op de laptop, dus er was niets meer te vinden op de mailserver van de provider. Dan wordt het lastig om de reeds binnengehaalde mail toch op een andere computer binnen te halen...
schoonOA is momenteel in Frankrijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi OA, nog tijd gehad voor werkontwijkend gedrag of zit schoonOA je in de nek te hijgen?
Doet hij goedquote:
jij ookquote:Ik morgen ook!![]()
Whehehe. Ik ben er momenteel even mee bezigquote:Werkontwijkend gedrag... dat vertoon ik immer.
Waar jij echter op doelt, heb ik nog niet helemaal af... Ik weet het, vandaag móét het klaar zijn...
Komt goed!
Maar dat verwacht je niet als je naar 020 beltquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een Frans hotel boekt
Dat is dan weer niet handigquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat verwacht je niet als je naar 020 belt![]()
Want ik kreeg te horen "Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Toets 1 als u een Engelstalige operator wil spreken. Toets 2 als u een Franstalige operator wilt spreken. Wacht geduldig als u een Nederlandstalige wilt spreken..."
Ik wachten.... nog 3x hetzelfde verhaal... tuut... tuut.... "Bonjour, ....... "
Hij is er beroepsmatig...quote:
Zeker!quote:[..]
jij ook
14quote:[..]
Whehehe. Ik ben er momenteel even mee bezig
Een vriend van mij moest voor werk naar zwitserland, laat nou net per ongeluk het weekend in die periode vallenquote:
quote:[..]
Zeker!![]()
14
Nee.quote:
Maar hij is er vandaag, morgen en vrijdag. Alleen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van mij moest voor werk naar zwitserland, laat nou net per ongeluk het weekend in die periode vallen...
quote:
Niet goed geregeld dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Maar hij is er vandaag, morgen en vrijdag. Alleen.![]()
Naamgenootquote:
Muck !quote:
Marjoquote:
nog een paar maandjes geduldquote:
heb je nog steeds zin om te koken?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:46 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga ervandoor.
Straks werken.
Onregelmatige tijden enzo mja dat heb je als ''student'', is maar een bijbaan.
jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
nog een paar maandjes geduld
[..]
heb je nog steeds zin om te koken?
Je bent goed bezig?quote:
gelukkig maarquote:
OAquote:
Immer. Dat weet je toch?!quote:
Hoi Muckje!quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig maar
ik heb trouwens ontdekt dat er wél een visboer is op woensdag, dus we kunnen binnenkort een keer kibbeling eten
maar natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Jij durft t ook aan, mij laten koken?
Haha, zolang je mij vantevoren maar even wijst waar ik een ovenschaal kan vinden en hoe de oven werktquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
maar natuurlijk
ik ga wel ergens zitten waar ik me er niet mee kan bemoeien
ovenschaal: kastje links onder het aanrechtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, zolang je mij vantevoren maar even wijst waar ik een ovenschaal kan vinden en hoe de oven werkt
jeweetquote:
quote:
ik weetsquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weets
en heel vers witbrood met pindakaas
Nee tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |